Γεια, ξέρω ότι έχουμε γράψει για την περίπτωσή σας στο παρελθόν, γι' αυτό θα ήθελα να τη διατηρήσω σε ένα μέρος για να μην συζητάμε το ίδιο θέμα σε πολλά νήματα.
Ο Jozef είπε στην καταγγελία σας ότι το καζίνο χρειάζεται λίγο περισσότερο χρόνο για εσωτερική επικοινωνία, επομένως προφανώς θα χρειαστεί να κάνετε υπομονή, αν και ξέρω ότι αυτό δεν είναι το πιο εύκολο έργο για εσάς. Δεν θα ήταν ούτε για μένα, αλλά θα είναι το πιο λογικό πράγμα που μπορείτε να κάνετε προς το παρόν. Θα ήθελα να δω μια συμφωνία να γίνεται το συντομότερο δυνατό, αλλά τέτοιες περιπτώσεις είναι μεμονωμένες και μερικές φορές πιο δύσκολο να αξιολογηθούν.
Γι' αυτό το ψύχραιμο κεφάλι σας θα είναι σημαντικό.
Πιστεύω ακράδαντα ότι αυτό θα λυθεί σύντομα.
Hi, I know we've written about your case before, so I'd like to keep it in one place so we don't discuss the same thing in multiple threads.
Jozef said in your complaint that the casino needs a little more time for internal communication, so obviously you will need to be patient, although I know that is not the easiest task for you. It wouldn't be for me either, but it will be the most sensible thing you can do for now. I would like to see a deal done as soon as possible, but such cases are individual and sometimes harder to evaluate.
That's why your cool head will be important.
I firmly believe that this will be resolved shortly.
Αυτόματη μετάφραση: