Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοMegapari Casino - γενική συζήτηση

Megapari Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 2 έτη από Magda
|
18.720 προβολές 121 απαντήσεις |
|
1...5 6 7
Megapari Casino
πριν από 1 μήνα

Γεια σας, θα ήθελα να κάνω ένα παράπονο για μια μεταφορά που έκανα μέσω τραπεζικού εμβάσματος, το έκανα επιτυχώς και έστειλα το έντυπο με την απόδειξη πληρωμής, θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι ο τρόπος πληρωμής με τον οποίο μετέφερα την κατάθεση εξαφανίστηκε πουθενά, περνούν πολλές ώρες (μου φαίνεται περίεργο μιας και ποτέ δεν μου παίρνει τόσο πολύ) και με ειδοποιούν ότι η αίτηση μου απορρίφθηκε, κατά τύχη βλέπω τους τρόπους πληρωμής και τον τρόπο πληρωμής που χρησιμοποίησα επανεμφανίστηκε, στέλνω ξανά το μορφή με την απόδειξη και τα στοιχεία, 1 ώρα μετά με ξαναειδοποιούν ότι απέρριψαν την αίτηση, πάλι ο τρόπος κατάθεσης που χρησιμοποίησα ξανά εξαφανίστηκε από το πουθενά (νομίζω ότι το σφάλμα είναι από το σύστημα), επικοινώνησα με όλες τις φόρμες υποστήριξης και μου λένε να περιμένω, οι μέρες περνούν και δεν λαμβάνω καμία απάντηση για το τι έγινε με τα χρήματά μου. Δεν το επιστρέφουν στον τραπεζικό μου λογαριασμό ή στον λογαριασμό παιχνιδιών μου. Η αλήθεια είναι ότι εμπιστεύτηκα το megapari casino, δεν μου έχει συμβεί ποτέ αυτό, σε παρακαλώ χρειάζομαι τη βοήθειά σου, δεν είμαι ήρεμος από τότε...Θεέ μου..

Το ID μου: 932575681

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
Nelson.U
πριν από 1 μήνα

Hello, I see that apparently nothing has changed and you have filed a complaint about the case. It's good that you also have transcripts and proofs that the money left in order, so we'll have to wait for the casino now to see how it all develops. However, it is a complicated process and often the casino has to investigate what happened and where the money ended up. I believe that when they find out more, they will let you know and return the money.

If something changes, please let me know.

Jaro
πριν από 1 μήνα

Εντάξει, προς το παρόν μου λένε να περιμένω και να περιμένω, κάθε μέρα ζητάω υποστήριξη περιμένοντας να μου απαντήσουν, έστειλα τα χρήματα στην CBU που μου έδωσαν στους τρόπους πληρωμής, μετέφερα τα χρήματα και τώρα έχουν it, παρακαλώ megapari, δώσε μου μια ειλικρινή απάντηση, έχω όλες τις αποδείξεις αν τις χρειάζεσαι.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 μήνα

Γεια σας, καλησπέρα, θέλω να σας ενημερώσω ότι το πρόβλημά μου έχει λυθεί, μετά από 4 μέρες που ζητάω υποστήριξη κάθε μέρα έχει λυθεί, αυτό που έχω τώρα να πω είναι ότι ο τρόπος πληρωμής με τον οποίο έβαλα τα χρήματα δεν είναι πλέον διαθέσιμο, που θα ήταν το "τραπεζικό έμβασμα", βλέπω ότι είναι διαθέσιμος και ο τρόπος πληρωμής του "Mercado Pago". Αλλά σε κάθε περίπτωση θα δω πώς θα το αποσύρω. Ευχαριστώ megapari

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
Nelson.U
πριν από 1 μήνα

I am very glad that this has been resolved. So if you want to withdraw money and this is the only way to do it, I would recommend contacting the casino and see what they tell you. 

If there are any issues, just let them know and we'll see what we can do.

May you do well. 🙂

πριν από 1 μήνα

Επικοινωνώ μαζί σας για να ζητήσω επείγουσα βοήθεια, καθώς δεν μπορώ να αποσύρω τα χρήματά μου και αυτό μου προκαλεί μεγάλη αβεβαιότητα. Στις 6 Νοεμβρίου 2024, έκανα κατάθεση σόλων S/1000 και κέρδισα ένα στοίχημα. Ωστόσο, κάθε φορά που προσπαθώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, εμφανίζεται ένα σφάλμα που με εμποδίζει να ολοκληρώσω τη διαδικασία.

Έχω προσπαθήσει αρκετές φορές να επιλύσω αυτήν την κατάσταση. Έκανα ακόμη και μια ελάχιστη ανανέωση μέσω VISA και Mastercard, στοιχηματίστηκα αυτό το ποσό και προσπάθησα ξανά να αποσύρω ολόκληρο το υπόλοιπο, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχω πρόσβαση στα χρήματά μου.

Παρακαλώ βοηθήστε με να το επιλύσω αμέσως, καθώς ανησυχώ ότι δεν θα έχω πρόσβαση στα χρήματά μου. Θα το εκτιμούσα αν μπορούσατε να μου πείτε ποιο είναι το πρόβλημα και ποια βήματα πρέπει να κάνω για να ολοκληρώσω με επιτυχία την ανάληψη.

Εκτιμώ την άμεση ανταπόκριση και τη βοήθειά σας σε αυτό το θέμα.

Ειλικρινά,

Samuel Richard Medina Paucar

Το email μου είναι:

Αυτόματη μετάφραση:
samuelmedpau
πριν από 1 μήνα

Hi, when you try to withdraw money, what error does it throw you, or what is the obstacle? When you tried to solve this problem, did you contact the casino, how should you proceed? That's probably the first thing I would do. When you say you won from bet, do you mean sports betting or did you also withdraw your money from the casino?

Please let me know.

Jaro
πριν από 1 μήνα

Γεια σας, έκανα την κατάθεση με μια μέθοδο που δεν είναι ενεργοποιημένη για ανάληψη. Δεν έχω λάβει τα χρήματά μου από τις 6 Νοεμβρίου. Έχω δοκιμάσει όλα τα δυνατά μέσα αλλά ακόμα δεν μπορώ. Χθες έκανα ανάληψη μέσω YAPE του 1198 PEN αλλά αμέσως μετά απενεργοποίησαν αυτήν την επιλογή ανάληψης. Προς το παρόν δεν ξέρω τι θα γίνει με τα χρήματά μου, παρακαλώ βοηθήστε.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
samuelmedpau
πριν από 1 μήνα

It would be best to contact them and ask what to do next. So that they can give you guidance on all of this because if you can't withdraw and your method isn't there then I would like a recommendation from them as they should know better what to do in such a situation.

Have you tried asking them?

πριν από 4 εβδομάδες

Γεια σας, έχουν περάσει τρεις ημέρες από τότε που μπόρεσα να λάβω πιστώσεις των κουπονιών μου. Με βάζουν να λέω ότι αναλύουν την περίπτωσή μου. Ο συνετής χρόνος αναμονής για λύση έχει παρέλθει. Επισυνάπτω τον αριθμό ταυτότητας και την απόδειξη συναλλαγής. filefile

Αυτόματη μετάφραση:
Edua1982
πριν από 4 εβδομάδες

Hi, do I understand correctly that you requested a withdrawal and the casino is investigating and you still can't withdraw? Or is it something else? How long has the whole process been going on? Have they told you anything more about the whole case?

Please let me know.

Jaro
πριν από 4 εβδομάδες

Δεν μπορώ να τους κάνω να μου πιστώσουν πίσω αυτά που κατέθεσα. Έχουν περάσει 4 μέρες τώρα. Μου λένε ότι ερευνούν. filefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
Edua1982
πριν από 3 εβδομάδες

I understand if the casino is investigating the whole situation so you will just have to be patient obviously and I firmly believe that you will get your money eventually. Did they tell you anything else besides the fact that they are investigating? For example, how long should it take?

πριν από 3 εβδομάδες

file Αυτό απαντούν κάθε φορά που επικοινωνώ μαζί τους. Έχουν περάσει 5 μέρες τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Μόνο μια λέξη για να περιγράψω αυτό το καζίνο: Απατεώνες, αυτοεξαιρέθηκα πριν από ένα χρόνο και χρησιμοποίησα δύο κάρτες για κατάθεση. Άνοιξα πολλούς άλλους λογαριασμούς, το καζίνο σε αφήνει να παίξεις ειρηνικά μέχρι τη στιγμή της ανάληψης, όταν σου ζητήσουν έγγραφα και σε μπλοκάρουν, ακόμα και μετά από κατάθεση και απώλεια χιλιάδων ευρώ, σε περίπτωση νίκης δεν πληρώνουν τα κέρδη αλλά το κάνουν ούτε καν να επιστρέψετε τις καταθέσεις αν χάσετε. Σαν να μην έφτανε αυτό με άφησαν να καταθέσω ειρηνικά στο όνομά μου χωρίς κανένα όριο και δεν έχουν κανέναν έλεγχο στις καταθέσεις.

εντελώς αναξιόπιστος ιστότοπος για άτομα που έχουν προβλήματα εθισμού στον τζόγο. Έχω ακόμα ανοιχτό λογαριασμό που ζήτησα να κλείσω τουλάχιστον 20 φορές και τον άφηναν πάντα ανοιχτό παρόλο που ξέρουν ότι τον καταφέρνω και είμαι ψυχαναγκαστικός τζογαδόρος και αυτο-αποκλεισμένος από αυτούς. Ανύπαρκτη βοήθεια, ζητούν πάντα να επικοινωνήσουν μαζί τους μέσω email και μετά απαντούν προσποιούμενοι ότι δεν συνέβη τίποτα και ζητούν να αποκαλύψουν το πρόβλημα, αφού εκτεθούν δεν απαντούν πια σε εσάς. Περιμένω την απάντησή τους στο παράπονό μου για περισσότερες από δύο εβδομάδες και δεν έχουν καν αποδώσει να μου μιλήσουν. Ανάξιος! Το μόνο καζίνο που μου επιτρέπει ακόμα να παίξω γιατί τους βολεύει. Απάτη!

παίζουν με το όνομά μου και τον εθισμό μου, έχουν καταστρέψει τη ζωή μου και έχουν δημιουργήσει τεράστια οικονομική δυσπραγία. Ελπίζω επιτέλους να αποφασίσουν να με αποζημιώσουν για να ξεπληρώσω τη ζημιά που δημιούργησαν και να ξαναφτιάξω τη ζωή μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

file Αυτό απαντούν κάθε φορά που επικοινωνώ μαζί τους. Έχουν περάσει 5 μέρες τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Well, it's not very informative if you have to contact them every day and they don't know anything. It would probably be better to say that they don't know when the check will be over and that they will let you know by email. Of course it shouldn't take too long and we give casinos 14 days to pay out a player. I understand that if there is an investigation it may take longer but if they don't tell you anything relevant in that time then I would probably proceed to the next step.

So you will have to be patient and hope that everything will turn out well in the end. 

πριν από 3 εβδομάδες

Μόνο μια λέξη για να περιγράψω αυτό το καζίνο: Απατεώνες, αυτοεξαιρέθηκα πριν από ένα χρόνο και χρησιμοποίησα δύο κάρτες για κατάθεση. Άνοιξα πολλούς άλλους λογαριασμούς, το καζίνο σε αφήνει να παίξεις ειρηνικά μέχρι τη στιγμή της ανάληψης, όταν σου ζητήσουν έγγραφα και σε μπλοκάρουν, ακόμα και μετά από κατάθεση και απώλεια χιλιάδων ευρώ, σε περίπτωση νίκης δεν πληρώνουν τα κέρδη αλλά το κάνουν ούτε καν να επιστρέψετε τις καταθέσεις αν χάσετε. Σαν να μην έφτανε αυτό με άφησαν να καταθέσω ειρηνικά στο όνομά μου χωρίς κανένα όριο και δεν έχουν κανέναν έλεγχο στις καταθέσεις.

εντελώς αναξιόπιστος ιστότοπος για άτομα που έχουν προβλήματα εθισμού στον τζόγο. Έχω ακόμα ανοιχτό λογαριασμό που ζήτησα να κλείσω τουλάχιστον 20 φορές και τον άφηναν πάντα ανοιχτό παρόλο που ξέρουν ότι τον καταφέρνω και είμαι ψυχαναγκαστικός τζογαδόρος και αυτο-αποκλεισμένος από αυτούς. Ανύπαρκτη βοήθεια, ζητούν πάντα να επικοινωνήσουν μαζί τους μέσω email και μετά απαντούν προσποιούμενοι ότι δεν συνέβη τίποτα και ζητούν να αποκαλύψουν το πρόβλημα, αφού εκτεθούν δεν απαντούν πια σε εσάς. Περιμένω την απάντησή τους στο παράπονό μου για περισσότερες από δύο εβδομάδες και δεν έχουν καν αποδώσει να μου μιλήσουν. Ανάξιος! Το μόνο καζίνο που μου επιτρέπει ακόμα να παίξω γιατί τους βολεύει. Απάτη!

παίζουν με το όνομά μου και τον εθισμό μου, έχουν καταστρέψει τη ζωή μου και έχουν δημιουργήσει τεράστια οικονομική δυσπραγία. Ελπίζω επιτέλους να αποφασίσουν να με αποζημιώσουν για να ξεπληρώσω τη ζημιά που δημιούργησαν και να ξαναφτιάξω τη ζωή μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

I am sorry if this is how you describe it.

On the other hand, our team is trying to assist you and Kubo is communicating with the casino, so you don't have to worry that if they don't answer you, nothing is happening. You saw in the complaint that they sent him an email. There are some things the casinos don't want to or can't share with the player, so you'll have to wait for it to develop.

I wish you a fair resolution.

πριν από 3 εβδομάδες

Ο Kubo επιβεβαίωσε ξανά την έλλειψη προσοχής από το καζίνο και το δικαίωμά μου να λάβω την επιστροφή χρημάτων, αλλά αυτό το καζίνο δεν είναι πραγματικά δίκαιο. Συνεχίζουν να μην απαντούν και χρειάζονται χρόνο χωρίς καν να μου απαντήσουν.

σοβαρότητα 0!

Αυτόματη μετάφραση:
schieralorenzo09
πριν από 3 εβδομάδες

Yes, I saw it. Now it will be the casino's turn to respond, so I'm curious to see what kind of answer they give. Self-exclusion is a very important and sometimes difficult process for both players and casinos, but in order to be effective, similar situations must be avoided. 

So we will see what they say. 

Δημοσίευση από kyan972 διαγράφηκε
1...5 6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα