ΦόρουμΚαζίνοMegapari Casino - γενική συζήτηση

Megapari Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 2 έτη από Magda
|
15669 προβολές 108 απαντήσεις |
|
1...5 6
Megapari Casino
πριν από 1 εβδομάδα

Γεια σας, θα ήθελα να κάνω ένα παράπονο για μια μεταφορά που έκανα μέσω τραπεζικού εμβάσματος, το έκανα επιτυχώς και έστειλα το έντυπο με την απόδειξη πληρωμής, θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι ο τρόπος πληρωμής με τον οποίο μετέφερα την κατάθεση εξαφανίστηκε πουθενά, περνούν πολλές ώρες (μου φαίνεται περίεργο μιας και ποτέ δεν μου παίρνει τόσο πολύ) και με ειδοποιούν ότι η αίτηση μου απορρίφθηκε, κατά τύχη βλέπω τους τρόπους πληρωμής και τον τρόπο πληρωμής που χρησιμοποίησα επανεμφανίστηκε, στέλνω ξανά το μορφή με την απόδειξη και τα στοιχεία, 1 ώρα μετά με ξαναειδοποιούν ότι απέρριψαν την αίτηση, πάλι ο τρόπος κατάθεσης που χρησιμοποίησα ξανά εξαφανίστηκε από το πουθενά (νομίζω ότι το σφάλμα είναι από το σύστημα), επικοινώνησα με όλες τις φόρμες υποστήριξης και μου λένε να περιμένω, οι μέρες περνούν και δεν λαμβάνω καμία απάντηση για το τι έγινε με τα χρήματά μου. Δεν το επιστρέφουν στον τραπεζικό μου λογαριασμό ή στον λογαριασμό παιχνιδιών μου. Η αλήθεια είναι ότι εμπιστεύτηκα το megapari casino, δεν μου έχει συμβεί ποτέ αυτό, σε παρακαλώ χρειάζομαι τη βοήθειά σου, δεν είμαι ήρεμος από τότε...Θεέ μου..

Το ID μου: 932575681

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
Αυτόματη μετάφραση:
Nelson.U
πριν από 1 εβδομάδα

Hello, I see that apparently nothing has changed and you have filed a complaint about the case. It's good that you also have transcripts and proofs that the money left in order, so we'll have to wait for the casino now to see how it all develops. However, it is a complicated process and often the casino has to investigate what happened and where the money ended up. I believe that when they find out more, they will let you know and return the money.

If something changes, please let me know.

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Εντάξει, προς το παρόν μου λένε να περιμένω και να περιμένω, κάθε μέρα ζητάω υποστήριξη περιμένοντας να μου απαντήσουν, έστειλα τα χρήματα στην CBU που μου έδωσαν στους τρόπους πληρωμής, μετέφερα τα χρήματα και τώρα έχουν it, παρακαλώ megapari, δώσε μου μια ειλικρινή απάντηση, έχω όλες τις αποδείξεις αν τις χρειάζεσαι.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Γεια σας, καλησπέρα, θέλω να σας ενημερώσω ότι το πρόβλημά μου έχει λυθεί, μετά από 4 μέρες που ζητάω υποστήριξη κάθε μέρα έχει λυθεί, αυτό που έχω τώρα να πω είναι ότι ο τρόπος πληρωμής με τον οποίο έβαλα τα χρήματα δεν είναι πλέον διαθέσιμο, που θα ήταν το "τραπεζικό έμβασμα", βλέπω ότι είναι διαθέσιμος και ο τρόπος πληρωμής του "Mercado Pago". Αλλά σε κάθε περίπτωση θα δω πώς θα το αποσύρω. Ευχαριστώ megapari

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
Αυτόματη μετάφραση:
Nelson.U
πριν από 1 εβδομάδα

I am very glad that this has been resolved. So if you want to withdraw money and this is the only way to do it, I would recommend contacting the casino and see what they tell you. 

If there are any issues, just let them know and we'll see what we can do.

May you do well. 🙂

πριν από 1 εβδομάδα

Επικοινωνώ μαζί σας για να ζητήσω επείγουσα βοήθεια, καθώς δεν μπορώ να αποσύρω τα χρήματά μου και αυτό μου προκαλεί μεγάλη αβεβαιότητα. Στις 6 Νοεμβρίου 2024, έκανα κατάθεση σόλων S/1000 και κέρδισα ένα στοίχημα. Ωστόσο, κάθε φορά που προσπαθώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, εμφανίζεται ένα σφάλμα που με εμποδίζει να ολοκληρώσω τη διαδικασία.

Έχω προσπαθήσει αρκετές φορές να επιλύσω αυτήν την κατάσταση. Έκανα ακόμη και μια ελάχιστη ανανέωση μέσω VISA και Mastercard, στοιχηματίστηκα αυτό το ποσό και προσπάθησα ξανά να αποσύρω ολόκληρο το υπόλοιπο, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχω πρόσβαση στα χρήματά μου.

Παρακαλώ βοηθήστε με να το επιλύσω αμέσως, καθώς ανησυχώ ότι δεν θα έχω πρόσβαση στα χρήματά μου. Θα το εκτιμούσα αν μπορούσατε να μου πείτε ποιο είναι το πρόβλημα και ποια βήματα πρέπει να κάνω για να ολοκληρώσω με επιτυχία την ανάληψη.

Εκτιμώ την άμεση ανταπόκριση και τη βοήθειά σας σε αυτό το θέμα.

Ειλικρινά,

Samuel Richard Medina Paucar

Το email μου είναι:

Αυτόματη μετάφραση:
samuelmedpau
πριν από 1 εβδομάδα

Hi, when you try to withdraw money, what error does it throw you, or what is the obstacle? When you tried to solve this problem, did you contact the casino, how should you proceed? That's probably the first thing I would do. When you say you won from bet, do you mean sports betting or did you also withdraw your money from the casino?

Please let me know.

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Γεια σας, έκανα την κατάθεση με μια μέθοδο που δεν είναι ενεργοποιημένη για ανάληψη. Δεν έχω λάβει τα χρήματά μου από τις 6 Νοεμβρίου. Έχω δοκιμάσει όλα τα δυνατά μέσα αλλά ακόμα δεν μπορώ. Χθες έκανα ανάληψη μέσω YAPE του 1198 PEN αλλά αμέσως μετά απενεργοποίησαν αυτήν την επιλογή ανάληψης. Προς το παρόν δεν ξέρω τι θα γίνει με τα χρήματά μου, παρακαλώ βοηθήστε.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
Αυτόματη μετάφραση:
samuelmedpau
πριν από 1 εβδομάδα

It would be best to contact them and ask what to do next. So that they can give you guidance on all of this because if you can't withdraw and your method isn't there then I would like a recommendation from them as they should know better what to do in such a situation.

Have you tried asking them?

1...5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα