Μπορώ πραγματικά να δω ότι έχετε ήδη υποβάλει μια καταγγελία 👈, όπου η ομάδα μας χρειάζεται μια ενημέρωση από εσάς. Όποτε είναι δυνατόν, απλώς χρησιμοποιήστε τον παραπάνω σύνδεσμο 👆, για να τους δώσετε κάποιες απαντήσεις σχετικά με αυτό το θέμα.
Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως σε αυτό το καζίνο; Ποιος ήταν ο λόγος που σας έδωσε το καζίνο, όταν σας άφησαν να κάνετε ανάληψη μόνο των κατατεθειμένων χρημάτων σας;
Ελπίζω πραγματικά ότι η ομάδα μας θα μπορέσει να σας βοηθήσει.🤞
I can actually see, that you have already submitted a complaint 👈, where our team need an update from you. Whenever possible, just use the link above 👆, in order to give them some answers regarding this issue.
Is your account fully verified at this casino? What was the reason the casino gave you, when they let you withdraw your deposited money only?
I really hope, our team will be able to help you out.🤞