ΦόρουμΚαζίνοMegapari Casino - γενική συζήτηση

Megapari Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 2 έτη από Magda
|
15343 προβολές 108 απαντήσεις |
|
1...4 5 6
Προσθήκη ανάρτησης
aliciacorp21
πριν από 8 μήνες

I can actually see, that you have already submitted a complaint 👈, where our team need an update from you. Whenever possible, just use the link above 👆, in order to give them some answers regarding this issue.

Is your account fully verified at this casino? What was the reason the casino gave you, when they let you withdraw your deposited money only?

I really hope, our team will be able to help you out.🤞

πριν από 7 μήνες

Γεια σας, θέλω να αφήσω το παράπονό μου γιατί κατέθεσα 30 δολάρια στη megapari και κέρδισα 60 και δεν με αφήνουν να κάνω ανάληψη των παροχών μου, το ID του λογαριασμού μου είναι: 768194549 και δεν μου ζήτησαν ποτέ επαλήθευση, βαρέθηκα να στέλνω emails στο gmail ασφαλείας της megapari και δεν το έκαναν Υπάρχουν απαντήσεις που μου δίνουν ανατροπές και με κουράζουν, κάνω ό,τι είναι δυνατόν και μετά βίας έχω χρόνο για δουλειά και μου κλέβουν τα λεφτά έτσι. Τι τρομερή υπηρεσία, αν είναι καζίνο, δείξε το πρόσωπό τους και δώσε μου τα χρήματά μου πίσω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Εμφανίστηκα πριν λίγες μέρες, έβαλα 30 USD και μπόρεσα να τα διπλασιάσω στα 60 USD και δεν με αφήνουν να κάνω την ανάληψη για να φύγω από αυτό το καζίνο επειδή είναι απατεώνες το ID μου είναι: 768194549 είναι κρίμα γιατί είναι καλό καζίνο αλλά σου κρατούν τα χρήματα και δεν σε αφήνουν να κάνετε ανάληψη, δεν μπορούσα να κάνω το KYC γιατί δεν το επαληθεύουν, έστειλα email +10 και κανένας από αυτούς δεν απάντησε με ακρίβεια, κάποιοι απατεώνες τους έστειλαν φωτογραφίες της ταυτότητάς μου και τίποτα, είμαι πολύ κουρασμένος, το μόνο που ψάχνω είναι να αποσύρω αυτά τα 60 USD που έχω δυστυχώς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΛΗΨΕΤΕ

Εμφανίστηκα πριν λίγες μέρες, έβαλα 30 USD και μπόρεσα να τα διπλασιάσω στα 60 USD και δεν με αφήνουν να κάνω την ανάληψη για να φύγω από αυτό το καζίνο επειδή είναι απατεώνες. Η ταυτότητά μου είναι: 768194549. Είναι κρίμα γιατί είναι καλό καζίνο αλλά σου κρατούν τα λεφτά και δεν σε αφήνουν να κάνεις ανάληψη, δεν μπορούσα να κάνω το KYC γιατί δεν το επαληθεύουν, έστειλα +10 email και κανένα από αυτούς απάντησαν με ακρίβεια, κάποιοι απατεώνες τους έστειλαν φωτογραφίες της ταυτότητάς μου και τίποτα, είμαι πολύ κουρασμένος, το μόνο που ψάχνω είναι να αποσύρω αυτά τα 60 USD που έχω δυστυχώς


ΚΑΖΙΝΟ ΜΕΓΑΠΑΡΗ

Έγινε επεξεργασία από Romi πριν από 7 μήνες
Αιτία: Made the link passive.
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

file ΤΩΡΑ ΑΠΟΔΕΙΧΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΣΑΣ ΑΝΑΓΚΑΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΟΙΧΗΣΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ

Αυτόματη μετάφραση:
ivansis1234
πριν από 7 μήνες

Hello. Sorry you found yourself in this situation. I can see in your complaint, which you have already submitted, that you have there also the answer from the casino representative. So it is actually a really positive thing, and let's hope, they will resolve the issue ASAP, as they said. Try to cooperate with the casino now, and if there will be any more issues, our complaint team will be ready to step in.

πριν από 7 μήνες

Γεια σε όλους, θα σας πω την εμπειρία μου με το Megapari.com.

Παίζοντας το "Ruleta Del Sol" του Ezugi στο καζίνο Megapari.com έβαλα στοίχημα στην τρίτη δωδεκάδα όπου στοιχηματίστηκε ο αριθμός 25 με συνολικό ποσό 937,50 πέσος Αργεντινής, αποδεικνύεται ότι η μπάλα γυρίζει και προσγειώνεται στο 25, αλλά στην οθόνη Το παιχνίδι σημειώνει τον αριθμό 2. Οι παίκτες αντιλαμβάνονται το λάθος και ως απάντηση στο παράπονο, ο ντίλερ λέει ότι θα καλέσει έναν επόπτη για να δει ότι η μπάλα ήταν στο 25 και σύμφωνα με τα λόγια του ντίλερ, το σφάλμα αναφέρεται σε όλους τους παίκτες. παρόχους παιχνιδιών. Η Megapari λέει ότι το στοίχημά μου δεν ήταν κερδισμένο και οι άνθρωποι στη roulette del sol μου λένε ότι ανέφεραν το σφάλμα. Δεν ξέρω πώς μπορώ να διεκδικήσω το στοίχημά μου να πληρωθεί. Έχω βίντεο όπου ακούγεται ο ντίλερ να μου λέει ότι ανέφερε το σφάλμα σε αυτόν τον γύρο του παιχνιδιού. Ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε να ξεκινήσω την αξίωση από κάπου που μπορεί να λειτουργήσει ως διαμεσολαβητής.

Αυτόματη μετάφραση:
gustavomatiasvasquez
πριν από 7 μήνες

Hi, can I ask if in your situation you also have this bet in your betting history ? It is good that you made videos, but is it also visible how the ball hits on number 25 ? So when they admitted that there was a mistake and that they will investigate it, why your bet was recorded as lost, did you try to ask the casino ? 

However, if you think you have what it takes to file a complaint, you can do so here on this link. 

Just click here. ⬅️

We'll see what the team finds out and where it all goes. 

Are you going to try it ? 

Jaro
πριν από 7 μήνες

Στο ιστορικό στοιχημάτων, ο 2 εμφανίζεται ως νικητής, θεωρητικά ο Ezugi ανέφερε το λάθος στη Megapari. Θα ξανακοιτάξω το ιστορικό για να δω αν αλλάξω κάτι. Δεν ξέρω σε ποιον να παραπονεθώ ή πώς να το κάνω. Η αλήθεια είναι ότι η μπάλα προσγειώνεται στο 25 αλλά το σύστημα γράφει 2.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 7 μήνες

Πράγματι, στην ιστορία του παίκτη στο "Ruleta del Sol" του Ezugi ο νικητήριος αριθμός εμφανίζεται ως 2 αντί για 25.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Dear Megapari,


Would it be possible to receive an update on your decision before the weekend? I haven’t slept well for days and I’m extremely stressed about the situation. Your prompt response would be greatly appreciated.

m.li07
πριν από 5 μήνες

Hi, I know we've written about your case before, so I'd like to keep it in one place so we don't discuss the same thing in multiple threads. 

Jozef said in your complaint that the casino needs a little more time for internal communication, so obviously you will need to be patient, although I know that is not the easiest task for you. It wouldn't be for me either, but it will be the most sensible thing you can do for now. I would like to see a deal done as soon as possible, but such cases are individual and sometimes harder to evaluate. 

That's why your cool head will be important. 

I firmly believe that this will be resolved shortly. 

πριν από 5 μήνες

Hi,


Thank you for your response and for keeping everything organized. I apologize for my impatience, but the last time I heard from Megapari directly was on May 28th. I have been trying to contact them multiple times via email (customer.claims@megapari.com) without any response. Additionally, they haven’t provided any updates on the complaint for two weeks. This lack of communication has made it difficult for me to remain patient. They have really hurt me deeply, and this situation involves a significant amount of money. I really appreciate your support and the efforts to resolve this matter as quickly as possible. I look forward to any updates and remain hopeful for a positive outcome soon.

m.li07
πριν από 5 μήνες

I totally understand that and I would be nervous too. But I suppose the casino is communicating with Jozef, so it's possible that's why you didn't get an answer from them. When they come to an agreement with him, I think they will present you with a deal and then you can decide how you want to approach it. Let's give them some time, I hope they are doing everything they can to get this sorted out. 

πριν από 5 μήνες

Thank you for your understanding. I appreciate your perspective on the situation. I’ll try to be patient.

m.li07
πριν από 5 μήνες

I reckon it's the most sensible thing to do. Hopefully you'll get an answer as soon as possible and, more importantly, what it will be. 


πριν από 2 μήνες

Cool platform with many games, tools, bonuses. I have not any problems with verification


nork198303
πριν από 2 μήνες

So if you'd like to write more about your experience from this casino, you could submit your review here 👈.

Did you have any nice wins there as well?

πριν από 1 μήνα

Από 14/09 έχω ζητήσει τον οριστικό αποκλεισμό από το megapari και δεν το κάνουν, κάθε φορά που απαντούν, δηλαδή κάθε δύο μέρες, μου προσφέρουν κάτι και όταν λέω ότι θέλω την οριστική απόσυρση, με ενημερώνουν ότι θα το παραπέμψουν στον αρμόδιο τομέα και κάνουν δύο τρεις μέρες ακόμα, μετά μου κάνουν άλλη προσφορά, επαναλαμβάνω πάλι ότι όχι και μου λένε πάλι ότι πρέπει να περιμένω. Θέλω τον οριστικό αποκλεισμό λόγω προβλημάτων με το παιχνίδι και αρνούνται να το κάνουν παρόλο που είναι ρητή απόφασή μου. Πρόσεχε, γιατί όταν θέλεις να φύγεις δεν σου το επιτρέπουν και σου δίνουν χιλιάδες στροφές για να συνεχίσεις να παίζεις ακόμα και όταν έχεις προβλήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
marinacastri1912
πριν από 1 μήνα

Hi, I've read what you're writing about and I think you've done well to open a complaint. Surely a casino should not take such complaints lightly and deal with them seriously. If a player wants self-exclusion, do it and don't offer him various bonuses and so on. 

So our team will try to help you and see what we can sort out. 

Tomas has already asked you a few questions, so if you have the time you can answer here

If there is something new, don't hesitate to let us know.

1...4 5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα