Γειά σου.
Πρόσφατα είχα μια υπεύθυνη διαμάχη σχετικά με το gaming με τη Megapari όπου μεσολάβησε και συμφώνησε μαζί μου το Casino Guru.
Το καζίνο δεν αποδέχτηκε την απόφαση του διαμεσολαβητή επειδή η αξιολόγησή του μειώθηκε σε "αμφισβητούμενη φήμη".
Μόνο δύο ημέρες μετά τη μείωση της αποτίμησης, εμφανίστηκε μια νέα υπεύθυνη διαμάχη για τον τζόγο, στην οποία το Καζίνο απαιτούσε πιστοποιητικό από τον παίκτη για να αποδείξει ότι πήγαινε σε θεραπεία για να κλείσει τον λογαριασμό του.
Τέλος, ο παίκτης δηλώνει ότι έχει ήδη στείλει το πιστοποιητικό και κλείνει τη διαφωνία εξηγώντας ότι του έδωσαν freebet και ότι το πρόβλημα έχει πλέον λυθεί. (Ναι, δωρεάν στοιχήματα σε έναν προβληματικό παίκτη που θέλει να κλείσει τον λογαριασμό του)
Με αυτό το παράπονο το καζίνο ανακτά την προηγούμενη φήμη του.
ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΎΠΠΤΟ.
Κατά τη γνώμη μου, το καζίνο παίζει με παράπονα και ψεύτικες κριτικές (έχω διαβάσει άλλο νήμα στο οποίο επιβράβευσε καλές βαθμολογίες) για να χειραγωγήσει τη βαθμολογία του.
Hello.
I recently had a responsible gaming related dispute with Megapari where Casino Guru mediated and agreed with me.
The casino did not accept the mediator's decision because its rating was reduced to "questionable reputation".
Only two days after the valuation was lowered, a new responsible gambling dispute appeared, in which the Casino required a certificate from the player to prove that he was going to therapy in order to close his account.
Finally, the player states that he has already sent the certificate and closes the dispute explaining that they gave him freebets and that the problem is now resolved. (Yes, freebets to a problem player who wants to close his account)
With this complaint the casino recovers its previous reputation.
I THINK IT SHAMEFUL AND SUSPICIOUS.
In my opinion, the casino plays with complaints and false reviews (I have read another thread in which it rewarded good ratings) to manipulate its rating.
Hola.
Recientemente tuve una disputa relacionada con el juego responsable con Megapari en la que medió Casino Guru dándome la razón.
El casino no aceptó la decisión del mediador por que se redujo su valoración a " reputación cuestionable".
Solo dos días después de que se bajara la valoración aparece una nueva disputa por juego responsable, en la que el Casino exige un certificado al jugador para que acredite que está yendo a terapia para poder así cerrar su cuenta.
Finalmente, el jugador afirma que ya envió el certificado y cierra la disputa explicando que le regalaron freebets y que ya está resuelto el problema. ( Sí, freebets a un jugador con problemas que quiere cerrar su cuenta)
Con esta queja el casino recupera su anterior reputación.
ME PARECE VERGONZOSO Y SOSPECHOSO.
En mi opinión el casino juega con quejas y reseñas falsas ( he leído otro hilo en el que premiaba las buenas valoraciones) para manipular su valoración.
Αυτόματη μετάφραση: