ΦόρουμΚαζίνοMegapari Casino - γενική συζήτηση

Megapari Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Magda
|
15694 προβολές 108 απαντήσεις |
|
1 2...6
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Megapari Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Hello!

I am an official representative of a gambling&betting platform MegaPari.

I'd like to say hello to everyone who is already familiar with our services and to those who are only considering trying.

That thread is dedicated to providing support and timely replies to any quires that may appear by playing with us.

Please, feel free to refer to me and I will do my best to provide help and support.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Megapari Casino
πριν από 2 έτη

Hello Tatiana,

it's nice to have you here and I wish you a pleasant "stay" 👍.

We're happy to share a common goal, to support players who may struggle a bit, and provide helpful guidance.

Radka
πριν από 2 έτη

Hey!

Thank you for a warm welcoming 🙂

Megapari Casino
πριν από 2 έτη

Hello Tatiana, just for your information I moved your post from "MegaPari Casino Support and Complaints Thread" to "Megapari Casino - general discussion".

You did nothing wrong but such thread regarding issues, support, complaints already exists here. In the future you can communicate and react to the answers directly through this thread.


For your future promotions you can create thread in category "Bonuses and Promotions" which will be visible here down the page in "Related forum threads".

Welcome and see you soon. 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Δεν υπάρχει καλύτερο μέρος για να βρω πραγματικά χρήσιμες πληροφορίες, δεν υπάρχουν ιστότοποι διαφήμισης και τέτοια, επομένως βρίσκω πάντα ό,τι χρειάζομαι από επαληθευμένες πηγές, προτείνω το Casino Guru !

Έγινε επεξεργασία από Magda πριν από 2 έτη
Αιτία: Απαγορευμένος σύνδεσμος
Αυτόματη μετάφραση:
lesliewest238
πριν από 2 έτη

I think that you already are on such sites, aren't you? 😉

Magda
πριν από 1 έτος

Hi Magda,

I've noticed you have moved the FIFA tournament to the Megapari bonus thread. But now the thread has your avatar next to the title. How could we add the MegaPari avatar to it again?

Megapari Casino
πριν από 1 έτος

Hi, I just wanted to inform you about. 🙂 As we have said via email and here you need to create your own "Bonuses and Promotions" thread where you post all your promotions during the time (Black friday, FIFA, and next future posts) . No need to start a new thread for each separate promo. Please do the same like me and start completely new thread called " Megapari Casino- Bonuses and Promotions (category Bonuses and promotions). When it is done, I will move all posts from my thread to yours. I just wanted to show you, how it should look like. Thank you

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Magda
πριν από 1 έτος

it says "Thread already exists"

Megapari Casino
πριν από 1 έτος

Your thread is set correctly now. As you can see at the bottom of this page. Thank you for your assistance.

file

πριν από 1 έτος

Έχω κάνει καταθέσεις στο Megapari και αναλήψεις (1 φορά) με τη μέθοδο Mercado Pago. Για άγνωστους λόγους, η τελευταία κατάθεση επετράπη να γίνει στις 26/04/2023 από το Mercado Pago αλλά η επιλογή ανάληψης από το Mercado Pago εξαφανίστηκε. Επίσης δεν μου προσφέρουν τραπεζικό έμβασμα ή Rapipago, μόνο κρυπτονομίσματα.

Έκανα τον ισχυρισμό αλλά δεν πήρα απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
marcelorinaldis
πριν από 1 έτος

Hello,

we are sorry that the payment methods of your preference are not operating right now.

It might happen if the payment agents experience technical issues, if we review or replace them.

Please name your account ID and your request will be solved as soon as possible.

Megapari Casino
πριν από 1 έτος

Γεια σας, επικοινώνησα ξανά με την υποστήριξη και μετά από αρκετές προσπάθειες και καθυστερήσεις στην απόκριση, εμφανίστηκε η μέθοδος που είχε εξαφανιστεί.

Με λίγα λόγια, είναι δικό σας πρόβλημα, είτε με το λογισμικό είτε με κακόβουλη πρόθεση. Διότι εάν επιτρέψετε σε έναν πελάτη να κάνει κατάθεση με μια μέθοδο, τότε πρέπει να διαβεβαιώσετε τον πελάτη ότι η ίδια μέθοδος είναι διαθέσιμη για ανάληψη και ότι δεν εξαφανίζεται απλώς.

Εάν το καζίνο λειτουργεί σε ισπανόφωνες χώρες, πρέπει επίσης να έχει ένα άτομο που να μιλά άπταιστα τη γλώσσα και να μην απαντά σε ερωτήσεις λέγοντας "Χρησιμοποιώ μεταφραστή...".

Το πρόβλημα λύθηκε αλλά με αφήνει δυσπιστία. Δεν θέλω να ρισκάρω να ξανασυμβεί το ίδιο.

Αυτόματη μετάφραση:
marcelorinaldis
πριν από 1 έτος

Hello,

sometimes we need time to revise payment methods, add or change payment agents. At that time the method you use may disappear for some time. After the work is done, the payment method is on the list for deposits and withdrawals again.

We are operating all over the world and constantly expanding our support team. We do have Spanish-speaking managers but there is time when the workloads are too high to address customer requests to a particular manager.

All in all, we understand your disappointment. It would really help if you still share your account ID so that I revise your case and offer you something that would improve your experience.

πριν από 1 έτος

601497877

πριν από 1 έτος

Γειά σου.


Πρόσφατα είχα μια υπεύθυνη διαμάχη σχετικά με το gaming με τη Megapari όπου μεσολάβησε και συμφώνησε μαζί μου το Casino Guru.


Το καζίνο δεν αποδέχτηκε την απόφαση του διαμεσολαβητή επειδή η αξιολόγησή του μειώθηκε σε "αμφισβητούμενη φήμη".


Μόνο δύο ημέρες μετά τη μείωση της αποτίμησης, εμφανίστηκε μια νέα υπεύθυνη διαμάχη για τον τζόγο, στην οποία το Καζίνο απαιτούσε πιστοποιητικό από τον παίκτη για να αποδείξει ότι πήγαινε σε θεραπεία για να κλείσει τον λογαριασμό του.


Τέλος, ο παίκτης δηλώνει ότι έχει ήδη στείλει το πιστοποιητικό και κλείνει τη διαφωνία εξηγώντας ότι του έδωσαν freebet και ότι το πρόβλημα έχει πλέον λυθεί. (Ναι, δωρεάν στοιχήματα σε έναν προβληματικό παίκτη που θέλει να κλείσει τον λογαριασμό του)


Με αυτό το παράπονο το καζίνο ανακτά την προηγούμενη φήμη του.


ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΎΠΠΤΟ.

Κατά τη γνώμη μου, το καζίνο παίζει με παράπονα και ψεύτικες κριτικές (έχω διαβάσει άλλο νήμα στο οποίο επιβράβευσε καλές βαθμολογίες) για να χειραγωγήσει τη βαθμολογία του.



Αυτόματη μετάφραση:
juliobit8
πριν από 1 έτος

Hello!

I moved your post here to the official thread in order to make it better visible to others. Additionally, just a month ago the casino representative responded to the player right here - in this thread, so I figured out it's a good way to go.

I empathize with the complaint summary, if I may add. The whole complaint is available here for all to have a look.

When it comes to the "motivated" user reviews, the thread you mentioned and the post are also available here.

As well as my response.

I'm sorry the complaint wasn't closed successfully.




πριν από 1 έτος

Πρόσφατα προσπάθησα δύο φορές να κάνω ανάληψη των χρημάτων που κέρδισα στο megapari καζίνο, χωρίς επιτυχία, δοκίμασα τόσο με μεταφορά στον λογαριασμό iban όσο και με ανάληψη σε προπληρωμένη κάρτα που είναι η κάρτα που χρησιμοποιώ για να πληρώσω στον λογαριασμό παιχνιδιών, έχω προσπάθησε ξανά και ξανά χωρίς ποτέ να τα καταφέρει, πρώτα μου έδωσε έγκριση και μετά με άρνηση. Είναι αδύνατον να κάνω ανάληψη, τελικά τα έπαιξα και μιλάμε για πάνω από 1000 ευρώ κάθε φορά που προσπάθησα να κάνω ανάληψη. Δεν είναι δυνατό, είναι αδύνατο να πληρώσετε, χρειάζεται μια στιγμή για ανάληψη. ΠΡΟΣΟΧΗ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Πρόσφατα προσπάθησα δύο φορές να κάνω ανάληψη των χρημάτων που κέρδισα στο megapari καζίνο, χωρίς επιτυχία, δοκίμασα τόσο με μεταφορά στον λογαριασμό iban όσο και με ανάληψη σε προπληρωμένη κάρτα που είναι η κάρτα που χρησιμοποιώ για να πληρώσω στον λογαριασμό παιχνιδιών, έχω προσπάθησε ξανά και ξανά χωρίς ποτέ να τα καταφέρει, πρώτα μου έδωσε έγκριση και μετά με άρνηση. Είναι αδύνατον να κάνω ανάληψη, τελικά τα έπαιξα και μιλάμε για πάνω από 1000 ευρώ κάθε φορά που προσπάθησα να κάνω ανάληψη. Δεν είναι δυνατό, είναι αδύνατο να πληρώσετε, χρειάζεται μια στιγμή για ανάληψη. ΠΡΟΣΟΧΗ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

filefile

1 2...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα