Επιτρέψτε μου να πάω εδώ για λίγο.
Υπάρχουν πολλά σημεία που πρέπει να ξεκαθαρίσω από τη σκοπιά μου ως διαχειριστής.
Εάν είστε πρόθυμοι να προσπαθήσετε, δεν υπάρχει πρόβλημα να αφιερώσετε χρόνο για να εξηγήσετε τι έχει συμβεί.
Ως εκ τούτου, βρήκα αυτό το μέρος της ανάρτησής σας ακατάλληλο, στην καλύτερη περίπτωση:
"Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική και δεν μπορούμε να έχουμε μια σαφή εικόνα του τι συνέβη από μια γρήγορη ανασκόπηση στα φόρουμ ."
Λοιπόν, θα το κάνω για χάρη όλων:
Παράθεση από την καταγγελία - δωρεάν διαθέσιμη εδώ :
"Δυστυχώς, η ομάδα του καζίνο παραμένει πεπεισμένη ότι δεν είστε προβληματικός παίκτης με βάση τη συμπεριφορά σας αφού τους ενημερώσατε για το πρόβλημά σας. Δεν πιστεύουν ότι ένας προβληματικός παίκτης θα συνέχιζε με καταθέσεις, αναλήψεις και συζητήσεις για μπόνους .
Ωστόσο, η ομάδα του casino.guru πιστεύει ότι η διαδικασία αυτοαποκλεισμού για προβληματικούς παίκτες στο καζίνο Megapari είναι ανεπαρκής. Όταν ενημερώσατε την ομάδα του καζίνο για το πρόβλημά σας με τον τζόγο, θα έπρεπε να έχουν κλείσει τον λογαριασμό σας το συντομότερο δυνατό. Το να αναγνωρίσεις και να ενημερώσεις κάποιον για ένα τέτοιο θέμα είναι ένα δύσκολο βήμα και δεν πρέπει να αξιολογηθεί. Πιστεύουμε ότι αρκεί απλώς η παροχή των πληροφοριών.
Επιπλέον, όταν έγινε συζήτηση για καθυστερημένο αυτο-αποκλεισμό και πολλές απώλειες, ο εκπρόσωπος του καζίνο σας ενθάρρυνε να παίξετε και σας πρόσφερε ένα μπόνους, υποδεικνύοντας ότι οι διαδικασίες τους χρειάζονται σίγουρα βελτίωση.
Με βάση τις παραπάνω πληροφορίες, πιστεύω ότι το πρόβλημά σας είναι δικαιολογημένο, καθώς το καζίνο θα μπορούσε να είχε χειριστεί καλύτερα την κατάσταση . Δυστυχώς, η ομάδα του καζίνο δεν συμμερίζεται τη γνώμη μας και η απόφασή τους είναι οριστική. Ως εκ τούτου, κλείνω την υπόθεση ως «ανεπίλυτη». Εναλλακτικά, μπορείτε να υποβάλετε επίσημη καταγγελία στην αρχή αδειοδότησης του καζίνο. Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας βοηθήσω σε αυτό. επικοινωνήστε μαζί μου στην παρακάτω διεύθυνση email. Λάβετε υπόψη ότι αυτή η καταγγελία θα επηρεάσει τη φήμη τους στον ιστότοπό μας."
Λαμβάνοντας αυτό υπόψη, είναι αντιεπαγγελματικό στην καλύτερη περίπτωση να πούμε:
"Όπως γνωρίζετε, η ομάδα της CG είναι μια αμερόληπτη ομάδα και μείωσαν την αξιολόγηση του MegaPari ως αποτέλεσμα της καταγγελίας σας . Ξέρω ότι επιμένατε σε αυτό ." ή "Τώρα που το παράπονό σας έχει κλείσει, αποσπά την προσοχή των άλλων παικτών να λαμβάνουν τα σχόλιά σας."
Εάν θέλετε να βελτιώσετε τα πράγματα, ζητήστε να ανοίξει ξανά η καταγγελία και, στη συνέχεια, επιλύστε το δίκαια.
Όλοι οι παίκτες είναι ελεύθεροι να μιλήσουν για τη γνώμη και τις εμπειρίες τους - που είναι ακριβώς αυτή η περίπτωση. Δεν είσαι εδώ για να «συμβουλεύεις» τους παίκτες σε αυτό το θέμα. Παρακαλώ να το έχετε υπόψη σας.
Ελπίζω πραγματικά να σκεφτείτε το νόημα των λόγων μου. Θέλουμε μόνο να διατηρήσουμε αυτό το μέρος ουδέτερο και ανοιχτό για όλους.
Μείνε καλά.
Allow me to step here for a moment.
There are several points I must clear up from my point of view as an admin.
If you are willing to try, there is no problem to take the time to explain what has happened.
Hence I found this part of your post inappropriate, at best:
"Every case is different, and we cannot get a clear picture of what happened from a quick review on the forums. "
So, I'll do that for the sake of all:
Quoting from the complaint - freely available here:
"Regrettably, the casino team remains convinced that you are not a problem gambler based on your behavior after you informed them about your issue. They do not believe that a problem gambler would continue with deposits, withdrawals, and discuss bonuses.
However, the casino.guru team believes that the self-exclusion process for problem gamblers in Megapari casino is insufficient. When you informed the casino team about your gambling problem, they should have closed your account as soon as possible. Acknowledging and informing someone about such an issue is a difficult step, and it should not be evaluated. We believe that simply providing the information is enough.
Moreover, when there was a discussion about delayed self-exclusion and many losses, the casino representative encouraged you to play and offered you a bonus, indicating that their processes certainly need improvement.
Based on the above information, I believe your issue is justified, as the casino could have handled the situation better. Unfortunately, the casino team does not share our opinion, and their decision is final. Therefore, I am closing the case as 'unresolved.' Alternatively, you can file an official complaint with the licensing authority of the casino. I am happy to assist you with this; please reach me at the email address below. Please note that this complaint will affect their reputation on our website."
Taking this into consideration, it is unprofessional at best to say:
"As you know, the CG team is an impartial team, and they lowered the MegaPari rating as a result of your complaint. I know you insisted on it." or "Now that your complaint is closed, it is distracting for other players to receive your comments."
If you want o make things better, ask the complaint to be reopened and then resolve it fairly.
All players are free to speak up about their opinion and experiences - which is exactly this case. You are not here to "advice" players on this subject. Please keep that in mind.
I really hope you will think about the meaning of my words. We only mean aim to keep this place neutral and open for all.
Stay well.
Αυτόματη μετάφραση: