ΦόρουμΚαζίνοMegapari Casino - γενική συζήτηση

Megapari Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Magda
|
15732 προβολές 108 απαντήσεις |
|
1 2 3...6
fabriziogonini
πριν από 1 έτος

Hello there.

I'm sorry the balance was lost. I just want to add that I moved your post to this "official" casino thread simply because a month ago a registered casino rep responded to another player. So, said to myself - there is a chance you might get a reply too.

As for now, thanks for sharing the experience with us.

fabriziogonini
πριν από 1 έτος

Αυτό το καζίνο είναι κρίμα. Ας ελπίσουμε ότι οι άνθρωποι που είχαν εμπειρίες σαν τη δική μας θα το αφήσουν να αντικατοπτρίζεται στις κριτικές, έτσι ώστε το καζίνο να αποκτήσει τη φήμη που του αξίζει και να απομακρύνει άλλους παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
fabriziogonini
πριν από 1 έτος

Hello,Fabrizio! We are very sorry for your experience. It is important for us that the players have only a positive impression of gambling with us.

Currently, I can see that there are no funds left in your account, and you have also decided to close your account. However, if you have any further questions, feel free to reach out to me, and I'll be happy to assist you.



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Anonymized450
πριν από 1 έτος

Αν ήμουν στη θέση σου, θα έβαζα ένα παράπονο στην αντίστοιχη ενότητα και την αντίστοιχη αρνητική κριτική στην αξιολόγηση του καζίνο (είναι τα μόνα σου όπλα).


Καλή τύχη με αυτό το καζίνο της μαφίας

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized450
πριν από 1 έτος

Λυπάμαι πολύ.

Νομίζω ότι το CasinoGuru είναι πολύ γενναιόδωρο στην αξιολόγηση αυτού του καταχρηστικού καζίνο.

Οι αναλήψεις καθυστερούν ώστε να καταλήξετε να χάσετε χρήματα, να εξαφανιστούν οι μέθοδοι ανάληψης, να περάσουν εβδομάδες για να κλείσετε τον λογαριασμό παικτών με προβλήματα κ.λπ.

Πρέπει να προστατεύουν περισσότερο τους παίκτες.


Καλή επιτυχία Σέργιο.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized450
πριν από 1 έτος

Hello! We deeply apologize for not meeting your expectations. We understand that this is not the level of quality we strive for. In order to assist you further and provide you with more information, please kindly provide us with your account number. You can find this information by clicking on the "My Account" button located in the top right corner of our website.

Megapari Casino
πριν από 1 έτος

Αυτή είναι η τυπική απάντηση σε όλα τα προβλήματα.

Θέλετε οι άνθρωποι να πιστεύουν ότι ενδιαφέρεστε για τα προβλήματα των παικτών, αλλά μετά δεν κάνετε τίποτα.

Σίγουρα έχουν ήδη επικοινωνήσει μαζί σου για αυτό το πρόβλημα μέσω του διαδικτύου και εσύ το έχεις αγνοήσει και τώρα που δημοσιοποιήθηκε, προσποιείσαι ότι νοιάζεσαι

Αυτόματη μετάφραση:
juliobit8
πριν από 1 έτος

Hello Julio,

I'm a representative of MegaPari's reputation management department. I have noticed your numerous messages here and there on the forum.

I recall that you made a complaint regarding the refund of your losses. Although we were unable to refund you in your case, you were able to contact the CG team and rely on their decision. As you know, the CG team is an impartial team, and they lowered the MegaPari rating as a result of your complaint. I know you insisted on it. 

Now that your complaint is closed, it is distracting for other players to receive your comments. Every case is different, and we cannot get a clear picture of what happened from a quick review on the forums. Our Reputation Managers look into each case and conduct a thorough investigation. 

I kindly ask you not to bring panic to the thread and let our team resolve the case.


P.S. If you would like to continue a conversation with me or our team, please contact us at customer.claims@megapari.com.

Megapari Casino
πριν από 1 έτος

Παίζω για περισσότερα από 15 χρόνια σε αμέτρητα καζίνο. Έχω χάσει χρήματα στα περισσότερα από αυτά και δεν έχω παραπονεθεί ποτέ, υποθέτω ότι είναι μέρος του παιχνιδιού. Αλλά αυτό που κάνει το megapari μου φαίνεται ντροπιαστικό. Έχω διαβάσει πολλά σχόλια σχετικά με τον τρόπο που κινείσαι και τα βρίσκω υβριστικά.

Δεδομένου ότι αυτό είναι ένα φόρουμ, μπορώ (και θα συνεχίσω να το κάνω) να εκφράσω τη γνώμη μου για αυτό το καζίνο.

Τα καλύτερα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello Julio,

I'm a representative of MegaPari's reputation management department. I have noticed your numerous messages here and there on the forum.

I recall that you made a complaint regarding the refund of your losses. Although we were unable to refund you in your case, you were able to contact the CG team and rely on their decision. As you know, the CG team is an impartial team, and they lowered the MegaPari rating as a result of your complaint. I know you insisted on it. 

Now that your complaint is closed, it is distracting for other players to receive your comments. Every case is different, and we cannot get a clear picture of what happened from a quick review on the forums. Our Reputation Managers look into each case and conduct a thorough investigation. 

I kindly ask you not to bring panic to the thread and let our team resolve the case.


P.S. If you would like to continue a conversation with me or our team, please contact us at customer.claims@megapari.com.

πριν από 1 έτος

Allow me to step here for a moment.

There are several points I must clear up from my point of view as an admin.

If you are willing to try, there is no problem to take the time to explain what has happened.

Hence I found this part of your post inappropriate, at best:

"Every case is different, and we cannot get a clear picture of what happened from a quick review on the forums. "

So, I'll do that for the sake of all:

Quoting from the complaint - freely available here:

"Regrettably, the casino team remains convinced that you are not a problem gambler based on your behavior after you informed them about your issue. They do not believe that a problem gambler would continue with deposits, withdrawals, and discuss bonuses.


However, the casino.guru team believes that the self-exclusion process for problem gamblers in Megapari casino is insufficient. When you informed the casino team about your gambling problem, they should have closed your account as soon as possible. Acknowledging and informing someone about such an issue is a difficult step, and it should not be evaluated. We believe that simply providing the information is enough.

Moreover, when there was a discussion about delayed self-exclusion and many losses, the casino representative encouraged you to play and offered you a bonus, indicating that their processes certainly need improvement.


Based on the above information, I believe your issue is justified, as the casino could have handled the situation better. Unfortunately, the casino team does not share our opinion, and their decision is final. Therefore, I am closing the case as 'unresolved.' Alternatively, you can file an official complaint with the licensing authority of the casino. I am happy to assist you with this; please reach me at the email address below. Please note that this complaint will affect their reputation on our website."


Taking this into consideration, it is unprofessional at best to say:

"As you know, the CG team is an impartial team, and they lowered the MegaPari rating as a result of your complaint. I know you insisted on it." or "Now that your complaint is closed, it is distracting for other players to receive your comments."

If you want o make things better, ask the complaint to be reopened and then resolve it fairly.

All players are free to speak up about their opinion and experiences - which is exactly this case. You are not here to "advice" players on this subject. Please keep that in mind.

I really hope you will think about the meaning of my words. We only mean aim to keep this place neutral and open for all.

Stay well.

Anonymized450
πριν από 1 έτος

Thank you for your account ID. We will investigate and get back to you as soon as possible. In the meantime, we suggest you take your concerns to the complaints page https://casino.guru/megapari-casino-player-is-unable-to-withdraw-his-winnings

The CG team has also asked you a few questions to help process the complaint. Let's have a dedicated communication channel and involve the CG team as you have already opened a complaint.

Radka
πριν από 1 έτος

Hi Radka! This was about Sergio's case:

"Every case is different and we cannot get a clear picture of what happened from a quick review of the forums. "


We agree with your decision. Although we have different opinions on what is "fair" in this case. We have reviewed Julio's complaint and made our final decision. It's also available in the complaint. 

>If you want to make things better, ask us to reopen the complaint and resolve it fairly.


Your comment is noted. We just don't want players to be influenced by other people's experiences when their complaints are being dealt with immediately. 

Megapari Casino
πριν από 1 έτος

Ένα φόρουμ είναι ακριβώς γι' αυτό, σχολιάζοντας εμπειρίες για να καθοδηγήσει άλλους παίκτες. Δεν είσαι από αυτούς που λογοκρίνουν.

Στην περίπτωσή μου, σου έστειλα δεκάδες απελπισμένα email ζητώντας βοήθεια για να μου κλείσεις τον λογαριασμό και να με γελάσεις.

Κατέστρεψες τη ζωή μου σε οικονομικό, οικογενειακό, συναισθηματικό και εργασιακό επίπεδο. Νομίζω ότι έχω κερδίσει το δικαίωμα να εκφράσω τη γνώμη μου για σένα.



Αυτόματη μετάφραση:
Megapari Casino
πριν από 1 έτος

Hi there!

Thanks for your feedback.

On the other hand, we see all submitted complaints as a good source of information thus we actually recommend all players to browse those from time to time. To learn from others' real and true experiences.

All complaints are free to browse 24/7. Aside from your approach, we want players to be influenced if it means keeping them safer.

I hope you understand.

juliobit8
πριν από 1 έτος

Please note, in no way is this about censorship. We care about the players right now, namely solving Sergio's problem. That is what our comment was about.

Megapari Casino
πριν από 1 έτος

Λοιπόν, πήγαινε στον Σέρχιο αν θέλεις να λύσεις την υπόθεσή του, όχι στο σχόλιό μου

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized450
πριν από 1 έτος

Hello once again, please stay in touch with us in the complaint section. We are sorry for your situation, I have asked several departments to take an immediate action.

πριν από 1 έτος

file Γεια σας κάποιος από την megapari να με βοηθήσει με αυτό, η astropay δεν μου πλήρωσε ποτέ το cashback και σε αυτό το email σήμερα λένε ότι πρέπει να επικοινωνήσω μαζί σας, επισυνάπτω τη λήψη του email σας και το promo που διεκδικώ filefilefile

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας κάποιος από την megapari να με βοηθήσει με αυτό, η astropay δεν μου πλήρωσε ποτέ το cashback και σε αυτό το email σήμερα λένε ότι πρέπει να επικοινωνήσω μαζί σας, επισυνάπτω τη λήψη του email σας και το promo που διεκδικώ filefilefile ,

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα