ΦόρουμΚαζίνοLibrabet Casino - γενική συζήτηση

Librabet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από bmeleady17
|
7758 προβολές 38 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Librabet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

I'm having serious issues withdrawing winning funds from this website. They keep saying everything is OK.. I'm extremely concerned this website is a scam. Any advise on this please?

Brendan.

bmeleady17
πριν από 2 έτη

I'd give them 2 weeks in total. If there's everything OK as they claim, they should send you the winnings within 2 weeks. That's enough time.

Daniel
πριν από 2 έτη

Hi Daniel

Thanks for the reply.

So if after 2 weeks I get nothing.

What will I do?

Will I send complaint to gambling commission? Or what options do I have... Its rediculous. The second or even if I get the funds I'm closing down that acc

bmeleady17
πριν από 2 έτη

I can see here that Librabet has many resolved complaints on our website so I believe it was a good idea to start with submitting the complaint here. Let's see how it develops.

πριν από 2 έτη

Σοβαρά πώς παίρνει αυτό το καζίνο αυτή τη βαθμολογία τα παιχνίδια συνεχίζουν να καταρρέουν, τότε τα παιχνίδια που μόλις παίξατε δεν λειτουργούν πια, έπαιζα για 4 ώρες κατέρρευσαν περίπου 50 φορές από την υποστήριξη που ακούτε, έχουμε συντήρηση εντάξει, αλλά 5. 7. 9 φορές την Ημέρα που έπαιξα σε κακά καζίνο, αλλά αυτή είναι η σκληρότητα, επομένως δεν είναι διασκεδαστικό να παίζεις 9 αστέρια στα 10 είναι απλώς ένα μεγάλο αστείο, το site απλά δεν λειτουργεί.

Αυτόματη μετάφραση:
Opop00
πριν από 2 έτη

Hello,

I gave the casino a try and everything was smooth and pleasant. However, I can imagine that it's not good to let players play when the site is under maintenance. On the other hand, I think that it's ok if the site runs smoothly after the update.

To learn more about the casino's reputation, kindly check the proper tab:

https://casino.guru/Librabet-Casino-review#tab=js-tab-reputation



πριν από 1 έτος

Καλησπέρα, έχω εγγραφεί σε αυτό το καζίνο εδώ και δύο εβδομάδες. Την περασμένη Δευτέρα ζήτησα ανάληψη 170€ με κάρτα. Αφού επικοινωνήσαμε μαζί τους μέσω chat χθες, μου λένε ότι συνήθως χρειάζονται 3 εργάσιμες ημέρες. Τι είναι η έκπληξή μου που σήμερα ακυρώνουν την ανάληψη και επιστρέφουν το υπόλοιπο στον λογαριασμό μου.

Δεν με έχουν ειδοποιήσει με κανέναν τρόπο για τον λόγο.. αν χρειάζεται να επαληθευτεί κάτι.. ακυρώνουν χωρίς να δώσουν περαιτέρω εξηγήσεις.. η υποστήριξη του chat δεν ξέρει πώς να μου το εξηγήσει.. απλά μου λένε ότι αφήστε ένα σημείωμα για να επικοινωνήσει μαζί μου το οικονομικό τμήμα. Αυτή τη στιγμή αυτό το bookmaker δεν είναι πολύ σοβαρό. Ζητώ τη μεσολάβησή σας για να μπορέσω να κάνω ανάληψη των κερδών μου.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα, έχω εγγραφεί σε αυτό το καζίνο εδώ και δύο εβδομάδες. Την περασμένη Δευτέρα ζήτησα ανάληψη 170€ με κάρτα. Αφού επικοινωνήσαμε μαζί τους μέσω chat χθες, μου λένε ότι συνήθως χρειάζονται 3 εργάσιμες ημέρες. Τι είναι η έκπληξή μου που σήμερα ακυρώνουν την ανάληψη και επιστρέφουν το υπόλοιπο στον λογαριασμό μου.

Δεν με έχουν ειδοποιήσει με κανέναν τρόπο για τον λόγο.. αν χρειάζεται να επαληθευτεί κάτι.. ακυρώνουν χωρίς να δώσουν περαιτέρω εξηγήσεις.. η υποστήριξη του chat δεν ξέρει πώς να μου το εξηγήσει.. απλά μου λένε ότι αφήστε ένα σημείωμα για να επικοινωνήσει μαζί μου το οικονομικό τμήμα. Αυτή τη στιγμή αυτό το bookmaker δεν είναι πολύ σοβαρό. Ζητώ τη μεσολάβησή σας για να μπορέσω να κάνω ανάληψη των κερδών μου.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello Juan1988,

as my colleague Kristina already said in your complaint. This can be caused by several things. This may be due to an incomplete KYC verification process or due to many withdrawal requests from players or it could be because of some rule violation. Please try to wait a little bit longer. 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Librabet closed my account for no reason and stole almost all the money. Account have been closed for no reason and I don't care why but the money must be returned to the customer not stolen. They don't want me to play with them anymore.. ok, but money is paid out, not stolen. Probably the account were closed because I am a player who brings them losses and not profits. I had almost PLN 1,000 in my account and after a month of tormenting them with e-mails, they only withdraw... PLN 60 (!!!). All bookmakers licensed by Rabidi N.V. it's a scam. Stay away from them.

kickoff
πριν από 1 έτος

I'm sorry the casino isn't willing to listen to our recommendation. 🙁

Allow me to quote from the complaint, if you don't mind:

"We strongly disagree with the casino's decision to confiscate your winnings due to a rule that we consider to be predatory and against our Fair gambling codex. We are forced to close the complaint as ‘unresolved’, which will influence the casino’s rating in a negative way."

πριν από 1 έτος

I have enjoyed playing on this casino and casinos under same brand.

Only complain against librabet is that it seems that withdrawal time is taking very long. I have waited for over a week for withdrawal under 100€ which i got playing as raw deposit since bonus was cancelled cause of managments decision even tho i had email that was offering me 100% bonus.

Sorbus
πριν από 1 έτος

That's good to know, and I thank you for submitting the user review too!

One week for the withdrawal sounds far too much, but sometimes - it depends. Was KYC verification included, perhaps?

Furthermore, are you still allowed to take other bonuses? I know this "management's decision" as the final state of bonuses termination. 🙂 So, I'm curious.

πριν από 1 έτος

No KYC included and i was told everything is fine in this matter also. It was just due to technical error it seems, which is a bit strange cause i was told many times its just in que for processing everything is fine etc.

I am not sure if im allowed to take more bonuses. I quess i have to ask but i doubt since there was bonus available but when i deposited i was told in live chat that im not allowed to get bonus by managements decision.

Sorbus
πριν από 1 έτος

Ok, that's not as clear as I was hoping for. Such inconsistency may raise some suspicion, right?

If you still struggle with the withdrawal, maybe it is time to submit a complaint here on our website:

https://casino.guru/complaints/create

Just be aware there are hundreds of recently opened complaints, but the team is doing all they can to keep up with new ones.

How does it sound to you?

πριν από 1 έτος

Everything is fine now, i made new withdrawal request and it was processed faster and money arrived within 2 days

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Sorbus
πριν από 1 έτος

Cool! I was hoping the complaint won't be necessary 😀.

Could you share what made you pick up this particular casino anyway? I mean, I'm just curious how players choose where to play. No need to answer, of course.

πριν από 1 έτος

Απατεώνες. Δεν πληρώνουν ποτέ τις αναλήψεις των παικτών. Μην πιστεύετε τίποτα από ότι γράφουν παραπάνω. Δεν αξίζουν ούτε το 1 ευρώ σας αυτοί οι κλέφτες.

Sorbus
πριν από 1 έτος

Send us the receipt you lier.

tsakomatias
πριν από 1 έτος

Sure Tirokafteri . where do you want me to send it? Can you read what i wrote? It took me over week to make this withdrawal what i got and they declined my bonus which they had promoted? I was not saying this in positive way. file

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα