ΦόρουμΚαζίνοLibrabet Casino - γενική συζήτηση

Librabet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από bmeleady17
|
7747 προβολές 38 απαντήσεις |
|
1 2
tsakomatias
πριν από 1 έτος

Hi, I don't think it's the best idea to judge others with their experiences. How about describing yours? What happened and why can't you get your money out ? 

Also I would ask you not to attack other players, because I won't tolerate it. You need to read everything the player wrote, because he also had some problems, which he managed to solve. 

So I am waiting for your answer. 

Jaro
πριν από 1 έτος

I made a withdrawal request, amount 500 euros, on Monday. Today is Friday and the situation of the request remains the same. They send me the same messages again and again.

tsakomatias
πριν από 1 έτος

So you have exactly the same problem i had. It took them over week to process my raw bet withdrawal. I got my money maybe you also get yours.

πριν από 1 έτος

I made a withdrawal request, amount 500 euros, on Monday. Today is Friday and the situation of the request remains the same. They send me the same messages again and again.

πριν από 1 έτος

Hello. It seems the casino should work on its processes a bit. Still, since we do not know what stands behind it, you can help us by sharing the email content.

According to the other player, I'd say it should not take too long.

Shall we agree on a further update on Monday, please?

πριν από 10 μήνες

Παίζει κανείς στη librabet; Η σελίδα δεν ανοίγει, θα είναι προσωρινό;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Γειά σου! Ξέρετε γιατί δεν ανοίγει η σελίδα της librabet; Προσπαθώ όλη μέρα από διάφορες συσκευές και δεν υπάρχει περίπτωση. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι για το πρόβλημα......

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Ξέρει κανείς ποιο είναι το πρόβλημα με τη librabet Ισπανία; Δεν μπορώ να έχω πρόσβαση!!

Αυτόματη μετάφραση:
ikerramirezg
πριν από 10 μήνες

Hello there. Thank you for your post. I will pass it to our data team to check it out ASAP. Will inform you as soon as I have any information about what could've happened 😉.

Have you got any real money in your account at the casino? You could try to contact their support as well, do you have the email address of the casinos support maybe? To help you out, here it is support@librabet.com 👈.

Please let us know how did it go, will wait for the update.

πριν από 10 μήνες

Καλό απόγευμα:

Έχω 400 ευρώ στον λογαριασμό μου.

Έχω στείλει ήδη τρία μηνύματα στο email που δώσατε και δεν έχω λάβει απάντηση.

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
ikerramirezg
πριν από 10 μήνες

Hello. I have read in your opened complaint that the issue was solved. Is that right? You can now access the page and your account as well? That's a great news 👌.

If you're interested you can write a review for this casino and describe your experience😉. You might help other players by doing that. Simply click/tap on this link, if you like the idea 😊.

So what's your next move? Are you going to continue playing/betting there?

tsakomatias
πριν από 10 μήνες

Καλησπέρα.τελικα τα πήρες τα χρήματα σου;

πριν από 2 μήνες

Καλησπέρα. Θέλω τη γνώμη σας σχετικά με ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω με τη συγκεκριμένη εταιρία.

Όλα ξεκίνησαν όταν ζήτησα ανάληψη. Μου ζήτησαν έγγραφα για την ταυτοποίηση του λογαριασμού μου και τους τα παρείχα άμεσα. Μόλις έγιναν όλα αποδεκτά υπέθεσα πως θα εγκριθεί και η ανάληψη μου. Αντί όμως να εγκριθεί εκείνοι έκλεισαν τον λογαριασμό μου και κλείδωσαν τα χρήματα μου (528€). Μετά απο λίγες ημέρες κατέθεσαν στον τραπεζικό λογαριασμό μου 50€ (την τελευταία μου κατ΄άθεση). Μετά απο υποβολή καταγγελίας εδώ στη σελίδα και έλεγχο του παραπόνου μου καταλήξαμε πως το παράπονο κλείνει εις βάρος μου. Η αιτιολογία της Librabet ήταν πως στο αποδεικτικό καταθέσεων που τους έστειλα για να ταυτοποιήσω τις καταθέσεις μου, φαινόταν σαν προηγούμενη κίνηση απο τις καταθέσεις στην εταιρία, κατάθεση σε εμένα απο συγγενικό μου άτομο. Για τον λόγο αυτό θεώρησαν πως τα χρήματα που είχαν κατατεθεί στον λογαριασμό μου ήταν του τρίτου ατόμου και κατατέθηκαν στην librabet για λογαριασμό του. Αυτή η αιτιολογία φάνηκε φυσιολογική στο casinoguru και έκλεισε το παράπονό μου δικαιώνοντας το καζίνο. Στη συνέχεια ζήτησα να ανοίξει εκ νέου το παράπονο και να ζητήσουμε απο το καζίνο να μας παραθέσει ακριβώς τον όρο που αναφέρει πως απαγορεύεται να έχουν οι πελάτες τέτοιου είδους κινήσεις στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς. Το καζίνο απέρριψε αμέσως το αίτημα μου και δεν άνοιξε εκ νέου το παράπονο.

Ποιά είναι η γνώμη σας για την έκβαση της υπόθεσης μου ??

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
gerasimoskioukas
πριν από 2 μήνες

I am really sorry for the whole situation.

I saw your complaint that the casino has provided enough evidence where you deposited with some money not belonging to you. This is forbidden in most of online casinos and it always should be stated in the terms. It is very important to read them every time before depositing at a casino.

Romi
πριν από 2 μήνες

Θα μπορούσα να έχω και εγώ αυτά τα στοιχεία που αφορούν τον λογαριασμό μου ?

Πως μπορούν να αποδείξουν οτι τα χρήματα αυτά δεν ανοίκουν σε εμένα? Επειδή έτυχε η προηγούμενη κίνηση στον λογαριασμό μου να είναι κατάθεση απο κάποιο άτομο ? Δεν έχει καμία βάσιμη λογική αυτό.

Εσείς στη θέση μου θα αποδεχόσασταν να σας κλέψουν περίπου 500€ για έναν τέτοιο λ΄όγο ?

gerasimoskioukas
πριν από 2 μήνες

Allow me to step in if you don't mind.

Frankly, I'm going to disappoint you, I reckon. Similar to police, casinos also do not explain the process leading to detecting the fraud to the main suspect; it's not a matter of secrecy; it's rather an ultimate logical choice, so no, we can't share the evidence with you, I'm sorry.

I imagine it must be frustrating to learn this, yet I hope you will understand.

As being said, based on the details the complaint team got from the casino, you were most likely funded by someone else to play with provided funds instead of your own. Thus, I believe you were not robbed of any money. You just violated the rules in the first place.

Please try not to do that in any other casinos to avoid another disappointment.



Radka
πριν από 2 μήνες

Εφόσον όλες οι καταθέσεις έγιναν με χρήματα που δεν μου ανήκαν γιατί δεν μου επιστρέφει και τις υπόλοιπες και μου επέστρεψε μόνο την μια; Τα χρήματα αυτής ανήκαν σε εμένα; Είναι αστεία τουλάχιστον η πρόφαση του καζίνο. Εάν ο λογαριασμός μου ήταν χαμένος δε νομίζω να μου τον έκλειναν επειδή όπως πιστεύουν χρησιμοποίησα χρήματα άλλων ατόμων. Αντιθέτως θα περίμεναν υπομένουμε μέχρι κάποια στιγμή να είμαι κερδισμένος και να ζητήσω ανάληψη. Ζητάω από το καζίνο να μας απαντήσει γιατι δεν μου επιστράφηκαν οι συνολικές καταθέσεις μου 160€ !!!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
gerasimoskioukas
πριν από 2 μήνες

Sorry, but we here on forum cannot provide you with this kind of questions.

Feel free to contact the casino or your complaint resolver to get some answers.

Please always read the terms before even depositing at any online casino in the future, though.🙏

πριν από 1 μήνα

Χαίρεται εκανα λογαριασμό στον καινούργιο τρόπο πληρωμής fun Id έλεγε ότι διαλαλούμαι μπόνους 200% στην πρώτη κατάθεση έβαλα λεφτά και πλήρωσα με fun Id στο καζίνο librabet έκανα είσοδο μέσω του fun Id πήγα στην καρτέλα τον μπόνους και δεν υπήρχε κανένα μπόνους μίλησα με το τσατ του καζίνο και μου είπαν ότι δεν υπάρχει κάποιο τέτοιο μπόνους και τους έστειλα την προσφορά και πάλι δεν μου δώσανε το μπόνους μίλησα με το live chat του fun Id και ούτε από εκεί έβγαλα κάποια άκρη αφού πήρα την απόφαση ότι δεν θα έχω κάποιο μπόνους πήγα να παίξω τα λεφτά της κατάθεσης μου και πάλι δεν μπορούσα να παίξω μου έβγαζε ένα μήνυμα ότι ο λογαριασμός μου είναι απενεργοποιημένος ξανά μίλησα με το λαιβ τσατ και μου είπαν ότι είμαι διπλότυπος χρήστης στο μεταξύ εγώ δεν έχω κάνει κάποιον δεύτερο λογαριασμό αλλά μαντέψτε μου έκανε λογαριασμό το fun id και δεν με άφησε να συνδεθώ με τον δικό μου λογαριασμό με λίγα λόγια μου κλείσανε τον λογαριασμό δεν με βοήθησε κανένας από το live chat το οποίο δεν λειτουργεί όλες τις ώρες μου στείλανε ένα μέιλ να στείλω κάποια στοιχεία για να μου δώσουν πίσω τα λεφτά μου αλλά λεφτά εδώ και 20 μέρες δεν έχω λάβει

aerossalami71
πριν από 1 μήνα

Do I understand correctly that the payment provider made for you an account at this casino? How is this even possible?🤔🤷‍♀️

I have never heard about something like this happening before, to tell you the truth.

In any case, I would suggest you file a complaint here with our team, so they can investigate it further and help you get your money.

Just follow this link to do so, please, and let us know how it goes.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα