Γεια σας, σας είπε το καζίνο γιατί σας κατάσχεσαν τα χρήματά σας; Βλέπω ότι υπάρχει πιθανώς μια διαδικασία έρευνας σε εξέλιξη όταν ελέγχουν τον λογαριασμό σας, οπότε ίσως είναι απλώς μια προσωρινή κατάσταση και ελέγχουν το παιχνίδι σας ή κάτι άλλο. Ήταν απαραίτητο να στείλετε έγγραφα στο καζίνο ή όχι; Νομίζω ότι θα προσπαθήσω να περιμένω μερικές ακόμη μέρες και αν δεν έχετε νέα από το καζίνο, τότε θα συνιστούσα να υποβάλετε μια καταγγελία μαζί μας και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να μάθει όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε.
Τι πιστεύεις;
Hi, did the casino tell you why they confiscated your money? I see that there is probably a investigation process going on when they check your account, so maybe it's just a temporary situation and they check your gameplay or something else. Was it necessary for you to send documents to the casino or not? I think I would try to wait a few more days and if you don't hear back from the casino, then I would recommend filing a complaint with us and our team will try to find out everything we need to know.
What do you think?