Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοLibrabet Casino - γενική συζήτηση

Librabet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

 από bmeleady17
|
18.607 προβολές 167 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...9
JAIME8315

The same happen to me. But in the end i get my winnings. wish you success withdrawal.

Romi

Καλημέρα, οι αναλήψεις διεκπεραιώνονται, υπάρχει καθυστέρηση λόγω του μεγάλου όγκου αναλήψεων.

Αυτόματη μετάφραση:
blankaloviscek

Ευχαριστώ, νιώθω πιο ήρεμος, με εκτίμηση

Αυτόματη μετάφραση:

Καλημέρα, οι αναλήψεις διεκπεραιώνονται, υπάρχει καθυστέρηση λόγω του μεγάλου όγκου αναλήψεων.

Αυτόματη μετάφραση:

Good day to you!

At least such an explanation makes sense, even though the only solution is waiting. I'm glad there is another kind soul that actually gets paid eventually.

What do you do in your spare time? Do you have any hobbies that could help you focus on something else? Asking just in case you'd become restless, of course. Some of us are not very patient. Like me, for instance.

Radka

Γεια σας, αλλά μου λένε πάντα τα ίδια από την πρώτη μέρα και είναι και 500 ευρώ αναλήψεις, δεν ξέρω γιατί κοστίζει τόσο. Είτε είναι πολύ στενοί στα λεφτά είτε δεν ξέρω, αλλά δεν είναι επαγγελματίες. Σήμερα έχουν περάσει 8 μέρες από τότε που ζήτησα την απόσυρση και ακόμα τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
JAIME8315

Αυτό μου απαντούν πάντα αλλά τα λεφτά δεν φτάνουν ποτέ. file

Αυτόματη μετάφραση:
JAIME8315

Which apparently indicated they are still in delay. I expect another email once they are ready to release the money for you. Until they catch up again, you will most likely get the same response to the same question. 🙁

Radka

Ελπίζω αυτός ο εφιάλτης να τελειώσει σύντομα, αλλά νομίζω ότι θα πάρει πολύ χρόνο. Έχω πολλά λεφτά για ανάληψη και δεν βλέπω τέλος. Ένα πράγμα είναι πολύ ξεκάθαρο για μένα, δεν πρόκειται να παίξω άλλο για να χάσω τα χρήματά μου αν αυτό θέλουν.

Αυτόματη μετάφραση:
JAIME8315

Try to be calm and focus on something else, even though I know it is not easy.

I am glad that your decision not to play with that money is this strong, so please hold on to it, and hopefully soon they'll be able to pay.

Know that we are here for you in any case.

Romi

Καλημέρα σας ευχαριστώ πολύ. Σήμερα προσθέτω άλλη μια μέρα αναμονής και τίποτα. Φυσικά δεν πρόκειται να παίξω. Νομίζω ότι αργούν να επεξεργαστούν τις αναλήψεις, ώστε οι άνθρωποι να παίζουν και να χάνουν χρήματα και να ακυρώνουν τις αναλήψεις.

Αυτόματη μετάφραση:

Γειά σου. Έχω ρωτήσει μέσω του chat και τώρα μου λένε ότι οι αναλήψεις μου δεν υπάρχουν. Είμαι πολύ απογοητευμένος. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει παρακαλώ;

Αυτόματη μετάφραση:
JAIME8315

Μου έχουν πει ότι θα μου στείλουν ένα email όταν μελετήσουν την υπόθεση, αλλά ότι οι αναλήψεις μου δεν είναι

Αυτόματη μετάφραση:

Συγγνώμη για την ταλαιπωρία, μίλησα ξανά μέσω chat και μου λένε ότι οι αναλήψεις μου είναι μια χαρά. Δεν ξέρω πια τι να κάνω ή ποιον να πιστέψω, είμαι πραγματικά απελπισμένος.

Αυτόματη μετάφραση:
JAIME8315

I know that it must be frustrating for you, and you try to do everything to get your money.

Just know, please, that live chat agents on most occasions don't know anything, or maybe know just a little, when it comes to withdrawals. They don't get informed about these as it belongs to another department, and it really can happen that they will misinform players. The best way is always communicating with the support by email.

So, how long has it been going on for now since you requested the withdrawal?🤔

Hang in there.

Romi

Καλημέρα, ζήτησα την πρώτη απόσυρση στις 7 Ιανουαρίου, τη δεύτερη στις 8 Ιανουαρίου και την τρίτη στις 11 Ιανουαρίου.

Αυτόματη μετάφραση:
JAIME8315

Okay. So let's wait and see how it'll go.

Romi

Γεια σας, οι αναλήψεις δεν έχουν έρθει ακόμα,

Αυτόματη μετάφραση:
JAIME8315

Hey. Thank you for the update.

I believe it is time to file a complaint. What do you reckon?

It's been too long now. Our compliant team will intervene in your case and hopefully will be able to contact the casino and find out what the reason is for this delay.

So, if you wish to try it, just follow this link and describe the whole issue, please.

Romi

Καλημέρα, έχω κάνει την καταγγελία αλλά στην περιγραφή του θέματος δεν με άφησε να γράψω τίποτα, δεν ξέρω γιατί.

Αυτόματη μετάφραση:
JAIME8315

This may be caused by the fact that you use an automated translator in the browser. If it is so, please try to turn it off, as we have an autotranslator on our website anyway and you can write in your own language without any problems.

Also try to clear the cache and cookies on your computer, or even use an incognito window to submit the complaint.

Please let us know if the issue was fixed and you were able to file it. We'll wait for your reply.

1...3 4 5...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα