πριν από 3 μήνες
Το ίδιο συμβαίνει και σε μένα. Αλλά στο τέλος παίρνω τα κέρδη μου. σας εύχομαι καλή απόσυρση.
The same happen to me. But in the end i get my winnings. wish you success withdrawal.
0
Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Το ίδιο συμβαίνει και σε μένα. Αλλά στο τέλος παίρνω τα κέρδη μου. σας εύχομαι καλή απόσυρση.
The same happen to me. But in the end i get my winnings. wish you success withdrawal.
Καλημέρα, οι αναλήψεις διεκπεραιώνονται, υπάρχει καθυστέρηση λόγω του μεγάλου όγκου αναλήψεων.
Good morning, withdrawals are being processed, there is a delay due to the high volume of withdrawals.
Buenos días que los retiros se están procesando , que hay un retraso debido al alto volumen de retiradas
Ευχαριστώ, νιώθω πιο ήρεμος, με εκτίμηση
Thank you, I feel calmer, best regards
Gracias , me quedo mas tranquilo un saludo
Καλημέρα, οι αναλήψεις διεκπεραιώνονται, υπάρχει καθυστέρηση λόγω του μεγάλου όγκου αναλήψεων.
Good morning, withdrawals are being processed, there is a delay due to the high volume of withdrawals.
Buenos días que los retiros se están procesando , que hay un retraso debido al alto volumen de retiradas
καλημερα σας!
Τουλάχιστον μια τέτοια εξήγηση έχει νόημα, παρόλο που η μόνη λύση είναι η αναμονή. Χαίρομαι που υπάρχει μια άλλη ευγενική ψυχή που τελικά πληρώνεται.
Τι κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου; Έχετε κάποιο χόμπι που θα μπορούσε να σας βοηθήσει να εστιάσετε σε κάτι άλλο; Ρωτώντας για την περίπτωση που γίνεσαι ανήσυχος, φυσικά. Κάποιοι από εμάς δεν είμαστε πολύ υπομονετικοί. Όπως εγώ, για παράδειγμα.
Good day to you!
At least such an explanation makes sense, even though the only solution is waiting. I'm glad there is another kind soul that actually gets paid eventually.
What do you do in your spare time? Do you have any hobbies that could help you focus on something else? Asking just in case you'd become restless, of course. Some of us are not very patient. Like me, for instance.
Γεια σας, αλλά μου λένε πάντα τα ίδια από την πρώτη μέρα και είναι και 500 ευρώ αναλήψεις, δεν ξέρω γιατί κοστίζει τόσο. Είτε είναι πολύ στενοί στα λεφτά είτε δεν ξέρω, αλλά δεν είναι επαγγελματίες. Σήμερα έχουν περάσει 8 μέρες από τότε που ζήτησα την απόσυρση και ακόμα τίποτα.
Hello, but they always tell me the same thing from the first day, and they are also 500 euro withdrawals, I don't know why it costs so much. Either they are very tight on money or I don't know, but they are not professionals. Today it's been 8 days since I requested the withdrawal and still nothing.
Hola , pero siempre me dicen lo mismo desde el primer día ademas son retiros de 500 euros no se que le cuesta tanto . O estan muy justos de dinero o no se pero profesionales no lo son . Hoy hace 8 dias que solicite el retiro y nada aun
Αυτό μου απαντούν πάντα αλλά τα λεφτά δεν φτάνουν ποτέ.
This is what they always answer me but the money never arrives.
Esto es lo que siempre me responden pero el dinero no termina de llegar
Κάτι που προφανώς έδειξε ότι ακόμα καθυστερούν. Περιμένω άλλο email μόλις είναι έτοιμοι να αποδεσμεύσουν τα χρήματα για εσάς. Μέχρι να ξαναφτάσουν, πιθανότατα θα λάβετε την ίδια απάντηση στην ίδια ερώτηση. 🙁
Which apparently indicated they are still in delay. I expect another email once they are ready to release the money for you. Until they catch up again, you will most likely get the same response to the same question. 🙁
Ελπίζω αυτός ο εφιάλτης να τελειώσει σύντομα, αλλά νομίζω ότι θα πάρει πολύ χρόνο. Έχω πολλά λεφτά για ανάληψη και δεν βλέπω τέλος. Ένα πράγμα είναι πολύ ξεκάθαρο για μένα, δεν πρόκειται να παίξω άλλο για να χάσω τα χρήματά μου αν αυτό θέλουν.
I hope this nightmare is over soon, but I think it will take a long time. I have a lot of money to withdraw and I don't see an end. One thing is very clear to me, I'm not going to play anymore to lose my money if that's what they want.
Espero que se termine esta pesadilla ya , pero creo que va para largo ,. tengo bastante dinero para retirar y no veo el fin . Una cosa tengo muy clara , no voy a jugar mas para perder mi dinero si es lo que pretenden ellos.
Προσπαθήστε να είστε ήρεμοι και να επικεντρωθείτε σε κάτι άλλο, παρόλο που ξέρω ότι δεν είναι εύκολο.
Χαίρομαι που η απόφασή σας να μην παίξετε με αυτά τα χρήματα είναι τόσο δυνατή, γι' αυτό κρατήστε την και ελπίζουμε ότι σύντομα θα μπορέσουν να πληρώσουν.
Να ξέρετε ότι είμαστε εδώ για εσάς σε κάθε περίπτωση.
Try to be calm and focus on something else, even though I know it is not easy.
I am glad that your decision not to play with that money is this strong, so please hold on to it, and hopefully soon they'll be able to pay.
Know that we are here for you in any case.
Καλημέρα σας ευχαριστώ πολύ. Σήμερα προσθέτω άλλη μια μέρα αναμονής και τίποτα. Φυσικά δεν πρόκειται να παίξω. Νομίζω ότι αργούν να επεξεργαστούν τις αναλήψεις, ώστε οι άνθρωποι να παίζουν και να χάνουν χρήματα και να ακυρώνουν τις αναλήψεις.
Good morning, thank you very much. Today I add another day of waiting and nothing. Of course I'm not going to play. I think they take so long to process withdrawals so that people play and lose money and cancel the withdrawals.
Buenos días muchas gracias . Hoy sumo un día mas esperando y nada . Claro que no voy a jugar pienso que tardan tanto en procesar los retiros con el fin de que juegen y pierdan el dinero y cancelen las retiradas
Γειά σου. Έχω ρωτήσει μέσω του chat και τώρα μου λένε ότι οι αναλήψεις μου δεν υπάρχουν. Είμαι πολύ απογοητευμένος. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει παρακαλώ;
Hello. I have asked through the chat and now they tell me that my withdrawals do not exist. I am very disappointed. Can someone help me please?
Buenas . He preguntado por el chat y ahora me comentan que no existen mis retiros . Estoy muy decepcionado que alguien me ayude por favor
Μου έχουν πει ότι θα μου στείλουν ένα email όταν μελετήσουν την υπόθεση, αλλά ότι οι αναλήψεις μου δεν είναι
They have told me that they will send me an email when they have studied the case but that my withdrawals are not
Me han comentado que me enviarán un correo cuando hayan estudiado el caso pero que mis retiros no estan
Συγγνώμη για την ταλαιπωρία, μίλησα ξανά μέσω chat και μου λένε ότι οι αναλήψεις μου είναι μια χαρά. Δεν ξέρω πια τι να κάνω ή ποιον να πιστέψω, είμαι πραγματικά απελπισμένος.
Sorry for the inconvenience, I've spoken via chat again and they tell me that my withdrawals are fine. I don't know what to do or who to believe anymore, I'm really desperate.
Disculpa mis molestias , he vuelto hablar por chat y me comentan que mis retiros estan bien . Ya no se que hacer ni a quien creer estoy desesperado de verdad
Ξέρω ότι πρέπει να είναι απογοητευτικό για σένα και προσπαθείς να κάνεις τα πάντα για να πάρεις τα χρήματά σου.
Απλώς ξέρετε, παρακαλώ, ότι οι πράκτορες ζωντανής συνομιλίας στις περισσότερες περιπτώσεις δεν γνωρίζουν τίποτα, ή ίσως ξέρουν λίγο, όταν πρόκειται για αναλήψεις. Δεν ενημερώνονται για αυτά καθώς ανήκει σε άλλο τμήμα, και πραγματικά μπορεί να συμβεί να παραπληροφορήσουν τους παίκτες. Ο καλύτερος τρόπος είναι να επικοινωνείτε πάντα με την υποστήριξη μέσω email.
Λοιπόν, πόσο καιρό έχει περάσει τώρα από τότε που ζητήσατε την απόσυρση;🤔
Περιμένετε εκεί.
I know that it must be frustrating for you, and you try to do everything to get your money.
Just know, please, that live chat agents on most occasions don't know anything, or maybe know just a little, when it comes to withdrawals. They don't get informed about these as it belongs to another department, and it really can happen that they will misinform players. The best way is always communicating with the support by email.
So, how long has it been going on for now since you requested the withdrawal?🤔
Hang in there.
Καλημέρα, ζήτησα την πρώτη απόσυρση στις 7 Ιανουαρίου, τη δεύτερη στις 8 Ιανουαρίου και την τρίτη στις 11 Ιανουαρίου.
Good morning, I requested the first withdrawal on January 7, the second on January 8, and the third on January 11.
buenos dias el primer retiro lo solicite el 7 de enero , el segundo el 8 enero y el tercero el dia 11 de enero
Καλά. Ας περιμένουμε λοιπόν να δούμε πώς θα πάει.
Okay. So let's wait and see how it'll go.
Γεια σας, οι αναλήψεις δεν έχουν έρθει ακόμα,
Hello, the withdrawals still haven't arrived,
Buenas , los retiros siguen sin llegar ,
Γεια σου. Σας ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
Πιστεύω ότι είναι καιρός να υποβάλουμε καταγγελία. τι υπολογίζεις;
Έχει περάσει πολύς καιρός τώρα. Η συμμορφούμενη ομάδα μας θα παρέμβει στην περίπτωσή σας και ελπίζουμε ότι θα μπορέσει να επικοινωνήσει με το καζίνο και να μάθει ποιος είναι ο λόγος αυτής της καθυστέρησης.
Επομένως, εάν θέλετε να το δοκιμάσετε, απλώς ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο και περιγράψτε το όλο θέμα, παρακαλώ.
Hey. Thank you for the update.
I believe it is time to file a complaint. What do you reckon?
It's been too long now. Our compliant team will intervene in your case and hopefully will be able to contact the casino and find out what the reason is for this delay.
So, if you wish to try it, just follow this link and describe the whole issue, please.
Καλημέρα, έχω κάνει την καταγγελία αλλά στην περιγραφή του θέματος δεν με άφησε να γράψω τίποτα, δεν ξέρω γιατί.
Good morning, I have made the complaint but in the description of the matter it did not let me write anything, I don't know why.
Buenos días he realizado la denuncia pero en la descripción del asunto no me a dejado escribir nada no se porque
Αυτό μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι χρησιμοποιείτε έναν αυτοματοποιημένο μεταφραστή στο πρόγραμμα περιήγησης. Εάν είναι έτσι, προσπαθήστε να το απενεργοποιήσετε, καθώς ούτως ή άλλως έχουμε έναν αυτόματο μεταφραστή στον ιστότοπό μας και μπορείτε να γράψετε στη γλώσσα σας χωρίς κανένα πρόβλημα.
Προσπαθήστε επίσης να διαγράψετε την προσωρινή μνήμη και τα cookie στον υπολογιστή σας ή ακόμη και να χρησιμοποιήσετε ένα παράθυρο ανώνυμης περιήγησης για να υποβάλετε την καταγγελία.
Ενημερώστε μας εάν το πρόβλημα επιλύθηκε και μπορέσατε να το υποβάλετε. Θα περιμένουμε την απάντησή σας.
This may be caused by the fact that you use an automated translator in the browser. If it is so, please try to turn it off, as we have an autotranslator on our website anyway and you can write in your own language without any problems.
Also try to clear the cache and cookies on your computer, or even use an incognito window to submit the complaint.
Please let us know if the issue was fixed and you were able to file it. We'll wait for your reply.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.