Γειά σου,
Μερικοί από τους συναδέλφους μου είναι σε επαφή με το καζίνο, προσπαθώντας να τους κάνουν να πληρώνουν πολύ πιο συχνά. Δεν είμαι πεπεισμένος ότι το καζίνο έχει ήδη χρεοκοπήσει. Ωστόσο, τα λεφτά θα έπρεπε να ισχύουν φυσικά...αργά ή γρήγορα. Προτιμώ το «αργότερα».
Δεν θεωρώ υπεύθυνους τους παίκτες. Δεν είμαι σίγουρος από πού προέρχεται αυτό, για να είμαι ειλικρινής. Αχα, ο χρήστης αξιολογεί το θέμα ίσως; Λοιπόν, αν θυμάμαι καλά, η ιδέα ήταν ότι οποιοσδήποτε με κακή εμπειρία μπορεί επίσης, ανά πάσα στιγμή, να υποβάλει την καταγγελία για να αποδείξει το νόημα. Δεν το επινόησα εγώ. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, ωστόσο, δεν έχω ιδέα πώς θα μπορούσαμε να υπολογίσουμε τον αντίκτυπο των κριτικών στον Δείκτη Ασφάλειας. Υποθέτω ότι αυτό είναι ένα άλλο πρόβλημα που ανέφερε η ομάδα δεδομένων.
Εξακολουθώ να ελπίζω ότι θα δούμε το αποτέλεσμα των ενεργειών ενός τέτοιου καζίνο στο εγγύς μέλλον. Εάν δεν αρχίσουν να πληρώνουν σύμφωνα με τα όρια ανάληψης, θα υπάρξουν συνέπειες. Δυστυχώς, διαρκεί περισσότερο από το συνηθισμένο. 🙁
Hello,
A few of my colleagues are in touch with the casino, trying to make them pay much more frequently. I'm not convinced the casino is bankrupt already. However, the money should be the case, of course...sooner or later. I prefer "later."
I'm not holding players responsible. Not sure where this one comes from, to be honest. Aha, the user reviews topic perhaps? Well, if I recall correctly, the idea was that anyone with a bad experience may also, in anytime, submit the complaint to prove the point. I didn't invent that. To be perfectly honest, though, I have no idea how we could calculate reviews impact on the Safety Index. I guess that's another problem the Data Team mentioned.
I still hope we will see the result of such a casino's actions in the near future. If they don't start paying according to their withdrawal limits, there will be consequences. Sadly, it takes longer than usual. 🙁
Αυτόματη μετάφραση: