Γεια σας και σας ευχαριστώ και πάλι για την ενημέρωση σας σχετικά με αυτήν την υπόθεση. Σίγουρα δεν νομίζω ότι είναι σωστό για το καζίνο να έχει αφήσει έτσι το παράπονό σας και τίποτα δεν λύθηκε τελικά.
Βλέπω όμως από αυτά που έγραψες ότι έχεις κλιμακώσει την καταγγελία στη ρυθμιστική αρχή, αλλά δεν έχεις λάβει ακόμη απάντηση. Εάν πάρετε ένα από αυτούς, φροντίστε να μας ενημερώσετε τι σας έγραψαν.
Αν δεν βγει, έχω ακούσει επίσης ότι θα δικάσεις δικηγόρο. Νομίζω ότι πρέπει να δοκιμάσετε όλες τις επιλογές που έχετε να διαλέξετε. Δυστυχώς, δεν έχω την επαφή που χρειάζεστε, οπότε λυπάμαι αλλά δεν έχω τίποτα να σας δώσω.
Τέλος πάντων, θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για να λυθεί η κατάστασή σας και να καταλήξετε σε μια δίκαιη λύση. Αν υπάρξει κάποια νέα πληροφορία, θα είμαι εδώ και μπορείτε να με ενημερώσετε. Σταυρωμένα δάχτυλα. 🤞☘️
Hi and thank you again for your update on this case. I certainly don't think it's right for the casino to have left your complaint like that and nothing was resolved in the end.
However, I see from what you wrote that you have escalated the complaint to the regulator, but you have not yet received a response. If you do get one from them, be sure to let us know what they wrote you back.
If it doesn't work out, I've also heard that you're going to try a lawyer. I think you need to try all the options you have to choose from. Unfortunately, I don't have the contact you need so I'm sorry but I have nothing to give you.
Anyway, I'll keep my fingers crossed that your situation gets resolved and you end up with a fair solution. If any new information comes up, I'll be here and you can let me know. Fingers crossed. 🤞☘️