Αγαπητή ομάδα Γκουρού του Καζίνο,
Το Kineko Casino μου χρωστάει περίπου $4.600, ένα ποσό που κέρδισε μέσω αθλητικών στοιχημάτων. Αρχικά, δεν υπέβαλα επίσημη καταγγελία εδώ, αλλά κοινοποίησα μια ενημερωτική ανάρτηση. Ωστόσο, υπέβαλα μια καταγγελία στην Askgamblers:
https://www.askgamblers.com/casino-complaints/kineko-casino-canceded-withdrawal-and-canceded-winning-bets-for-3-months-back
Ο εκπρόσωπος του καζίνο εγκατέλειψε τη συζήτηση, αφήνοντας άλυτη την καταγγελία. Κλιμακώθηκα την υπόθεση στη ρυθμιστική αρχή και ανακάλυψα ότι η Kineko είχε ψευδώς ισχυριστεί ότι το ζήτημα είχε επιλυθεί. Εξέθεσα αυτήν την παραπληροφόρηση και ζήτησα περαιτέρω βοήθεια από τη ρυθμιστική αρχή.
Τώρα παρατηρώ ότι το καζίνο βρίσκεται σε επανεκκίνηση και, το πιο σημαντικό, αναφέρεται στον ιστότοπό σας ως υπό νέα ιδιοκτησία: CRGC MANAGEMENT LIMITADA με άδεια από διαφορετική δικαιοδοσία.
Κατάφερα να αναγνωρίσω την ομάδα ανάπτυξης της Kineko ονομαστικά και σκεφτόμουν να ζητήσω βοήθεια από την αστυνομία στη χώρα τους. Δεν πρόκειται απλώς για περίπτωση αφερεγγυότητας, αλλά για εσκεμμένες ενέργειες που πληρούν τα κριτήρια για διαδικτυακή απάτη.
Ωστόσο, βλέποντας ότι το καζίνο έχει πλέον νέο ιδιοκτήτη, συνειδητοποίησα ότι τέτοιες εξαγορές περιλαμβάνουν συνήθως «τόσο τα περιουσιακά στοιχεία όσο και τις υποχρεώσεις».
Θα ήθελα να ρωτήσω την ομάδα σας:
- Έχω λόγους να υποβάλω τις αξιώσεις μου στον νέο ιδιοκτήτη του καζίνο;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας. Ανυπομονώ για την απάντησή σας!
Dear Casino Guru Team,
Kineko Casino owes me approximately $4,600, a sum won through sports betting. Initially, I did not file a formal complaint here but shared an informative post. However, I did submit a complaint to Askgamblers:
https://www.askgamblers.com/casino-complaints/kineko-casino-canceled-withdrawal-and-canceled-winning-bets-for-3-months-back
The casino’s representative abandoned the discussion, leaving the complaint unresolved. I escalated the case to the regulator and discovered that Kineko had falsely claimed the issue was resolved. I exposed this misinformation and requested further assistance from the regulator.
Now I notice that the casino is undergoing a relaunch, and more importantly, it is listed on your site as being under new ownership: CRGC MANAGEMENT LIMITADA with a license from a different jurisdiction.
I managed to identify the Kineko development team by name and was considering seeking assistance from the police in their country. This is not merely a case of insolvency but deliberate actions that meet the criteria for online fraud.
However, seeing that the casino now has a new owner, I realized such acquisitions typically include "both assets and liabilities."
I would like to ask your team:
- Do I have grounds to bring my claims to the new owner of the casino?
Thank you in advance for your assistance. I look forward to your response!
Αυτόματη μετάφραση: