Γειά σου,
Θα έκανα όπως πρότεινε η Ρόμι.
Εάν χρειάζεστε οτιδήποτε σχετικά με το παράπονό σας, απλώς επικοινωνήστε με τον επιλύτη, τον Νικ, και σίγουρα θα μπορέσει να σας βοηθήσει.
Θα πρέπει να μπορεί να κρύβει τα στιγμιότυπα οθόνης σας ως ευαίσθητες πληροφορίες, αν το προτιμά με αυτόν τον τρόπο. Επομένως, είμαι αρκετά πεπεισμένος ότι δεν χρειάζεται να ξεκινήσετε ξανά την καταγγελία.
Θα ενημερώσω τον Νίκο, αν δεν σε πειράζει. Θα πρέπει να είναι πιο γρήγορο.
Επιπλέον, μόλις βρήκα το email σας - υποθέτω ότι δεν χρειάζεστε άλλη απάντηση.
Hello,
I would do as Romi suggested.
If you need anything regarding your complaint, just contact your resolver, Nick, and he will surely be able to help you out.
He should be able to hide your screenshots as sensitive information if prefer it this way. Thus, I'm quite convinced you don't need to start the complaint again.
I'll inform Nick, if you don't mind. Should be quicker.
Additionally, I just found your email - I guess you don't need another reply.
Αυτόματη μετάφραση: