Γεια σας σεβαστά μέλη και την ομάδα Γκουρού του Καζίνο,
Και εγώ αντιμετώπισα πρόβλημα με αυτόν τον χειριστή. Δεδομένου ότι η περίπτωσή μου αφορά τη σφαίρα του αθλητικού στοιχήματος, καταλαβαίνω ότι μπορεί να μην εμπίπτει πλήρως στο πεδίο της εξειδίκευσής σας, αλλά ελπίζω ότι θα συνεχίσετε να δίνετε την προσοχή σας.
Χρησιμοποιώ τις υπηρεσίες αυτού του χειριστή από τον περασμένο Νοέμβριο και δεν είχα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα μέχρι πρόσφατα. Μέχρι σήμερα έχω κάνει 5 επιτυχείς αναλήψεις (επισυνάπτω το αρχείο), με τον χρόνο επεξεργασίας να φτάνει έως και τις 2-3 ημέρες το πολύ.
Η τελευταία μου ανάληψη, που καταχωρήθηκε στις 15 Αυγούστου, καθυστέρησε και επικοινώνησα με τον χειριστή τρεις φορές, λαμβάνοντας υπεκφυγές απαντήσεις ότι θα το ελέγξουν. Τώρα βλέπω ότι άλλοι χρήστες αντιμετώπισαν καθυστερήσεις στα αιτήματα ανάληψης κατά την ίδια περίοδο. Η ανάληψή μου ήταν για 2.000 $, επιπλέον των οποίων είχα ένα υπόλοιπο 2.656,43 $.
Μετά από 4 ημέρες, παρατήρησα ότι το υπόλοιπό μου ήταν 0 (μηδέν) και βρήκα ένα μήνυμα από τον χειριστή, το οποίο συμπεριλαμβάνω εδώ.
Η ενέργεια που έκαναν εναντίον μου ήταν να ακυρώσουν το αίτημα ανάληψης και να ακυρώσουν τα στοιχήματά μου που είχαν κερδίσει πριν από περίπου 3 μήνες. Όλα μου τα στοιχήματα τοποθετήθηκαν σε αγώνες ποδοσφαίρου στα μεγάλα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα. Ολόκληρη η στοιχηματική μου δραστηριότητα δεν δίνει κανέναν απολύτως λόγο να υποπτευόμαστε οποιαδήποτε αθέμιτη πρακτική που θα μπορούσε ενδεχομένως να επιβληθεί.
Βλέπω τις φιλοδοξίες αυτής της εταιρείας να δημιουργήσει μια πλατφόρμα DeFi και να εισαγάγει το δικό της διακριτικό. Αυτό υποδηλώνει ότι θα πρέπει να προσπαθήσουν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των χρηστών τους με κάθε δυνατό τρόπο.
Καταλαβαίνω την κρίση ρευστότητας στην οποία προφανώς έχουν περιέλθει, αλλά αυτή είναι μια άνευ προηγουμένου περίπτωση στον κλάδο του στοιχήματος. Οι ενέργειές τους είναι αντιεπαγγελματικές και μπορούν ακόμη και να χαρακτηριστούν «παράνομες», καθώς παραβιάζουν τις βασικές απαιτήσεις της άδειας τους, που σχετίζονται με την παροχή ενός ασφαλούς περιβάλλοντος παιχνιδιού.
Διαμαρτυρήθηκα για τις ενέργειές τους υποβάλλοντας καταγγελία στη διοίκησή τους, αλλά έχουν περάσει περισσότερες από τις ρυθμιζόμενες 7 ημέρες για την επεξεργασία παραπόνων και δεν έχω λάβει καμία απάντηση.
Θα πρέπει να υποβάλω μια καταγγελία για την υπόθεση σε έναν ιστότοπο ADR που χειρίζεται υποθέσεις αθλητικών στοιχημάτων. Ωστόσο, το Casino Guru, υπό την ιδιότητά του ως αναγνωρισμένης αρχής, θα μπορούσε ενδεχομένως να επικοινωνήσει με αυτούς τους ανθρώπους και να τους παροτρύνει να επανεξετάσουν τις ενέργειές τους; Θα μπορούσα να περιμένω μερικές ακόμη μέρες πριν προχωρήσω στην καταγγελία μου σε έναν αρμόδιο διαμεσολαβητή αθλητικού στοιχήματος.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την προσοχή και τη βοήθειά σας. Περιμένω με ανυπομονησία τη γνώμη σας για το θέμα.
Hello respected members and the Casino Guru team,
I too have encountered a problem with this operator. Since my case pertains to the realm of sports betting, I understand that it might not fully fall within the scope of your expertise, but I am hopeful that you would still give it your attention.
I have been using the services of this operator since November last year and had not experienced any problems until recently. To date, I have made 5 successful withdrawals (I am attaching the file), with the processing time reaching up to a maximum of 2-3 days.
My last withdrawal, registered on August 15th, was delayed, and I contacted the operator three times, receiving evasive answers that they would check on it. Now I see that other users have faced delays in their withdrawal requests during the same period. My withdrawal was for $2,000, in addition to which I had a remaining balance of another $2,656.43.
After 4 days, I noticed that my balance was 0 (zero) and found a message from the operator, which I am including here.
The action they took against me was to cancel the withdrawal request and void my winning bets from about 3 months ago. All my bets were placed on soccer matches in the major European leagues. My entire betting activity gives absolutely no grounds for suspecting any malpractice that might potentially be sanctioned.
I see the ambitions of this company to create a DeFi platform and introduce their own token. This suggests that they should strive to earn the trust of their users in every possible way.
I do understand the liquidity crisis they have apparently fallen into, but this is an unprecedented case in the betting industry. Their actions are unprofessional and can even be qualified as "illegal", as they violate the basic requirements of their license, related to providing a safe gaming environment.
I protested their actions by filing a complaint with their management, but it has been more than the regulated 7 days for complaint processing, and I have received no response.
I will have to file a complaint about the case with an ADR site that handles sports betting cases. However, could Casino Guru, in its capacity as a recognized authority, possibly contact these people and urge them to reconsider their actions? I could wait a few more days before proceeding with my complaint to a competent sports betting mediator.
Thank you in advance for your attention and assistance. I eagerly await your opinion on the matter.
Αυτόματη μετάφραση: