Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοJackbit Casino - γενική συζήτηση

Jackbit Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

 από Cryptominers2017
|
13.584 προβολές 68 απαντήσεις |
|
1...3 4
mischal041

Είναι υπέροχο λοιπόν που έχουν αρθεί οι περιορισμοί και όλα είναι πάλι καλά.

Όσο για την ανάληψη, ναι, το όριο το είδες καλό και όταν χωρέσεις με το ποσό που αναφέρεις, θα δούμε αν θα είναι εντάξει και θα λάβεις τα χρήματα.

Φυσικά θα περιμένω και να δω αν θα πάρεις τα υπόλοιπα όταν θα μπορέσεις να ξανακάνεις ανάληψη μεγαλύτερου ποσού όταν γίνει επαναφορά του ορίου.

Αν συμβεί κάτι, θα είμαι εδώ. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:

Έχω ένα παράπονο σε εξέλιξη με αυτό το καζίνο, - Έχω καταθέσει 7.000 ευρώ μια μέρα και την ίδια μέρα ήθελα να πληρώσω 20.000 ευρώ που κερδίζω - Μου αρνήθηκαν την πληρωμή επειδή αντάλλαξα τους πόντους vip παίκτη τους, με τους οποίους διαφημίζονται ως χωρίς στοιχήματα - ωστόσο, υπάρχει ένας κανόνας που τώρα σημαίνει ότι μπορώ να πληρώσω το πολύ 10 φορές τους πόντους με τους οποίους έχω ανταλλάξει, - το καζίνο έχει πάρει τώρα 19.500 ευρώ από τον λογαριασμό. - Πραγματικά μια παγίδα που φτιάχτηκε μόνο για την κατάσχεση των κερδών.

Αυτόματη μετάφραση:
Lassedkok

Hmm, that strikes me as a pretty sad reason to void winning. Do they have something like that mentioned in the Terms and Conditions, that when points are exchanged, such conditions apply to your withdrawal? I don't think it should affect it in any way. 

However, it is a good step that you have opened a complaint and our team will try to help you.

But I have one question, did you exchange these points after you won or did you use them to win the 20k? 

Ζήτησα από το καζίνο μια λίστα συναλλαγών για να μπορέσω να τεκμηριώσω ότι οι πόντοι εξαργυρώθηκαν κατά τη διάρκεια της περιόδου σύνδεσης του παιχνιδιού, αλλά για "λόγους ασφαλείας" δεν μπορούν να το παρέχουν.

Μπορώ να προτείνω να φύγετε πολύ μακριά από αυτό το καζίνο μόνο εάν λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο. -

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Lassedkok

According to what I see in the complaint, you have already received the money, do I understand correctly? Did you make a deal with the casino or did they tell you it was just a mistake? 

Either way, I'm glad it went well and you got your money. I hope you enjoy it, because it's quite a nice win. 

Congratulations. 🎉😊☘️

Γεια σου Jaro - ευχαριστώ για την παρακολούθηση


Πρώτα έλαβα ένα email που έλεγε ότι τα χρήματα είχαν κατασχεθεί


- τότε έκανα μια καταγγελία στο καζίνο μέσω των καναλιών τους - εδώ υποστήριξαν ότι τα χρήματα είχαν κατασχεθεί, -


Μετά τη δημοσίευση εδώ, έλαβα τώρα μια συγγνώμη και τα χρήματα επιστράφηκαν στον λογαριασμό - όπου μπόρεσα να τα πληρώσω χωρίς αμφιβολίες.


οπότε δεν υπάρχει διαπραγμάτευση - αλλά αναρωτιέμαι αν έχουν νιώσει κάποια πίεση που έχετε εμπλακεί; 😉


Αυτόματη μετάφραση:
Lassedkok

This may or may not be the case, but only the casino would know for sure. Of course, there could have been a mistake which they corrected and apologized for, so it could have been a misunderstanding which we may not have had any influence on. 

The important thing is the result and that you have your money. 🙂

name: icelion05

The casino is "investigating" my account after I tried to withdraw. I did not do anything wrong, I am not in a restricted area and only played slots, mini games and live roulette, and my account passed KYC. When you deposit everything is perfect, now when you try to withdraw the problems begin. Both the live support and the email support say exactly the same, they "tell me to wait" when I have been waiting for more than three days already for a response. They, of course, do not provide any information about why my account is being investigated or when will the investigation finish. Apparently this is a common issue in this casino.

icelioN

Dear icelioN,

As we just checked, the investigation on your account has already been concluded and you should be able to proceed with your withdrawal requests without any further delays.


Please check your account, and if you face any more issues, feel free to get back to us, either here or through our customer support team.


Best Regards,

Jackbit Casino

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα