ΦόρουμΚαζίνοJackbit Casino - γενική συζήτηση

Jackbit Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Cryptominers2017
|
4450 προβολές 41 απαντήσεις |
|
1 23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Jackbit Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Ξεκίνησα να παίζω σε αυτόν τον ιστότοπο την Παρασκευή, κατέθεσα με crypto για την ακρίβεια bnb, πλήρωσα περίπου μια αξία 500 € και τώρα είμαι περίπου 1400 € Υπόλοιπο, εδώ και 2 ημέρες προσπαθώ να κάνω ανάληψη αλλά το μήνυμα για το μη υποστηριζόμενο νόμισμα είναι διαρκώς εμφανίζεται , η βοήθεια λέει ότι είναι ένα γενικό πρόβλημα που θα λυθεί το συντομότερο δυνατό, θα λάβω πληροφορίες μέσω ταχυδρομείου ... 48 ώρες και κανείς δεν το έχει ακούσει, αρχίζω να μυρίζω ... έχει συμβεί σε κάποιον αλλού?

Αυτόματη μετάφραση:
Cryptominers2017
πριν από 1 έτος

Hello,

I'm sorry, this truly seems like a general problem to me. Hard to guess how long the solution will take. Try to be patient, please.

Since there are no complaints submitted against this casino yet, I can't advise.

Let us know when something changes. 🙏

Radka
πριν από 1 έτος

Κατάφερα να αποσυρθώ σήμερα το πρωί από τον υπολογιστή... ειλικρινά δεν ξέρω αν το πρόβλημα ήταν μόνο σε φορητές συσκευές, θα μπορούσαν να μου το πουν, είναι σε κατάσταση επεξεργασίας σας ενημερώνω αν με πληρώσουν...

Αυτόματη μετάφραση:
Cryptominers2017
πριν από 1 έτος

Hello,

that is pretty interesting, thank you for letting us know. Now I'm wondering whether the casino even knows about the possibility of submitting the withdrawal using the PC version.

Anyway, hoping that this was the last issue and you'll get your winnings soon. 🤞

Radka
πριν από 1 έτος

Επιβεβαιώνω ότι έλαβα τα κέρδη

Αυτόματη μετάφραση:
Cryptominers2017
πριν από 1 έτος

Awesome! Thank you for such positive news 🙂.

What are you going to do now that you know that the withdrawal works at least on PC...?


Radka
πριν από 1 έτος

Θα συνεχίσω να παίζω στον ιστότοπο επειδή μπορούν να χρησιμοποιηθούν κρυπτονομίσματα και έχει μια καλή προσφορά αθλητικών προγραμμάτων και αγορών ... ο χρόνος αναφοράς στοιχημάτων και ανάληψης κερδών σίγουρα μπορεί να βελτιωθεί ...

Αυτόματη μετάφραση:
Cryptominers2017
πριν από 1 έτος

Sounds quite good 🙂 In this case, I wish you only the best of luck.

Come check on us sometimes, I'd like to hear if you notice some improvements in the meantime in the casino.🤔

Cryptominers2017
πριν από 1 έτος

Hello Cryptominers2017,

We are glad that you have received your funds successfully. We had an issue regarding BNB currency and now it is all fixed. Wish you the best experience at our casino

Regards,

caiods20221
πριν από 1 έτος

Ναι, αλλά μόνο από την επιτραπέζια έκδοση του ιστότοπου, όχι από το κινητό τηλέφωνο (iPhone 13, Safari)

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Κατάθεση χωρίς μπόνους , κέρδη 7000 ευρώ ανάληψη . Γρήγορα.

Σας συνιστώ να πάτε στη σωστή κατεύθυνση.

Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

Hello there,

so the KYC is smooth either, right?

Anyway, I believe I have never asked you before, so do you usually play without any bonus?


Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka,

ναι το Kyc είναι γρήγορο αν και έχω μια συμβουλή.

Σε όλα τα καζίνο ανεξαιρέτως,

Στέλνω έγγραφα για επαλήθευση, μην παίξετε μέχρι να επαληθευτεί.

Ενημερώστε το καζίνο αυτό, και θα είναι πολύ πιο γρήγορα.

Λειτουργεί με όλους.



Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

Hi Valter,

this is a bit of excellent advice I'd say. 👍

Sadly I can recall few players saying that not every casino accepts that, but it's always good to ask!🙂

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka,

Καταλαβαίνω ότι ένα καζίνο που δεν το δέχεται αυτό δεν θα είναι καλόπιστο.

Αν σήμερα πάμε σε ένα καζίνο πριν μπούμε πρέπει να παρουσιάσουμε ταυτότητα, το μοντέλο θα πρέπει να είναι έτσι για να αποφύγουμε πολλά παράπονα KYC.

Αυτό το κάνω εδώ και πολύ καιρό.

Μερικές φορές ανοίγω ακόμη και λογαριασμό και δεν στέλνω καν τίποτα και είναι το καζίνο που στέλνει συνεχώς email, ζητώντας σου να ολοκληρώσεις την εγγραφή στέλνοντας τα έγγραφα.

Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

I guess that tons of players who wish to play immediately after the first deposit would disagree. Me? I like the idea.

Casinos remind you of the registration so you come back and play 🙂, I believe that registration and verification are not the same things.

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka,

πιστεύουμε ότι όλα τα καλόπιστα καζίνο επαληθεύουν χωρίς καμία κατάθεση.

Διότι ένα πράγμα δεν έχει άμεση επιρροή στο άλλο.

Μόλις μπείτε στον λογαριασμό μετά την εγγραφή, μπορούν να παρακολουθήσουν το κινητό σας.

Η αλήθεια είναι ότι πολλά καζίνο και όχι λίγοι, πολλοί παίκτες ανοίγουν λογαριασμό με τη γυναίκα τους, τον αδερφό, τον φίλο τους κλπ, γιατί δεν διαβάζουν τους Όρους και τους Όρους.

Και συχνά το κάνουν χωρίς καμία κακία, σε αυτές τις περιπτώσεις μπορείτε να καταθέσετε ότι θέλετε, το καζίνο δεν θα δηλώσει ποτέ ότι έχετε πολλούς λογαριασμούς. μπορεί να ξοδέψει

50 χιλιάδες ευρώ. Το καζίνο και οποιοσδήποτε,

δεν λένε τίποτα.

Το χειρότερο είναι αν καταθέσετε και κερδίσετε, τότε χρησιμοποιούνται όλα τα επιχειρήματα.

Συγχαρητήρια λοιπόν από το καζίνο για τη νίκη σας!

Είναι ειλικρινείς, δεν πιστεύω 👎! 🇧🇷


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

Hi Valter.

Well, I read complaints every single day of the week, hence I can't agree with you ultimately.

My general experience is different when it comes to registration, verification, and even for breaching the multiple accounts rule.

The casinos don't want to delay players from playing or depositing so they even allow people to play even if the deposit is still "in progress" because every transaction takes a couple of hours, or a few days in case of bank transfer, another delay would be the full KYC right from the beginning - not very popular for the casinos, since they normally verify only players that had actually won and submitted the withdrawal.

The registration is set to be as quick as possible too, because the player may lose interest to play in the casino if the initial registration seems to be "complicated". Some casinos award players for email and phone verification to make sure that players will go through it. On the other hand, some casinos only ask for phone verification only in case of withdrawal.

The verification can be quite different in casinos licensed by MGA and in casinos licensed elsewhere, this is another factor to be considered, the next one should be the country of residence of the player, which can affect the verification too.

Would be nice if all players must go through the verification first yes, but even now, when this is not a standard, lots of players still prefer crypto casinos and anonymous casinos to avoid verification at all.

I'll leave the rest for next time. 🙂

Stay well.

πριν από 8 μήνες

I made a deposit via BTC on Saturday. After it was confirmed on the blockchain but still wasn't posted to my account, I contacted support. They had me send the details of the transaction, which I provided. Sent proof of where I bought/sent it to the address they provided me. I feel like that is all easily and quickly verifiable, though correct me if I am wrong.


After a few minutes, I was told that my support request had been Escalated to another team, and that this other team would soon contact me and resolve the issue of my missing deposit. Obviously, since I'm here complaining, that was not the case. I've logged in on their casino once per day, rehashed my support appeal, and I receive the same response...the Escalators will take care of the Escalated and all I can do is wait for the Escalation to Escalate.


Six days later, the Escalatarians have yet to contact me and my deposit is still not reflected in my account balance.


Seems like they have a good rep...ive told the support people who are willing to speak to me (some just straight up pull the 'i said good day sir!' bit on me) that I know it wasn't their fault or whatever...but that I am still going to ask them about my deposit once per day to remind them that I am still here and still want to be compensated in some manner. Perhaps with a shiny new Escalade?


I told them that it is easily proven with what I have provided them that I did indeed make the deposit, and asked if they could just give me free spins on a game for roughly the amount of my deposit. No dice...which is odd for a casino....seems like they'd have dice.


Anyways, my general feeling about this issue is that my missing deposit simply is not important to them. As I stated, it was not a large deposit, so they probably think that, if they wait long enough, I'll go away...and when I go away, it will be no big loss.


I sincerely don't think my deposit going missing was anything purposeful or done out of greed or malice, but I do feel that the number of days and complete lack of communication on the matter are signs of either (1) a lack of give a f&#% or (2) a lack of competence...although I suppose it could be a combination of the two.

1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα