Αγαπητέ, 1977punk
Εάν απευθυνθείτε στην ομάδα υποστήριξης, η υπόθεσή σας θα πρέπει να έχει ήδη προωθηθεί στην κατάλληλη ομάδα, επομένως θα λυθεί για εσάς
Ωστόσο, στο μεταξύ, στείλτε μας το όνομα χρήστη σας, ώστε να δώσουμε προτεραιότητα και να το διορθώσουμε το συντομότερο δυνατό
Το Jackbit Casino θα σας δώσει επίσης κάποιο μπόνους για την ταλαιπωρία, αλλά αυτό μπορεί να μην είναι δικό μας λάθος και μπορεί να είναι οποιοδήποτε άλλο θέμα σχετικά με το blockchain, την πληρωμή κ.λπ. Θα το μάθουμε και θα το λύσουμε όπως αναφέραμε, στείλτε μας περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με του λογαριασμού σας
Πληροφορίες σχετικά με το κατατεθειμένο ποσό θα μας βοηθήσουν επίσης αν δεν το στείλετε ήδη στην υποστήριξή μας, στείλτε τις πληροφορίες εκεί
Θερμούς χαιρετισμούς,
Dear, 1977punk
If you reach out to the support team, your case should already have been forwarded to the appropriate team therefore it will be solved for you
But meanwhile, please send us your username so we can prioritize and fix it ASAP
Jackbit Casino will also give you some bonus for the inconvenience, but that may not be our fault and it can be any other issue regarding blockchain, payment, etc. We will find it out and solve it as we mentioned, send us more details regarding your account
Information regarding the deposited amount will help us as well if you don't already send it to our support please send the information there
Kind Regards,