Γειά σου,
Στην πραγματικότητα είμαι η Ράντκα. Είμαι βέβαιος ότι λάβατε επίσης μια εξήγηση, κάθε απορριφθείσα τροποποίηση ή κριτική που εκκρεμεί εξηγείται πλήρως. Σε αυτήν την περίπτωση, θα υποθέσω ότι ήταν πιθανώς επειδή η κριτική χρήστη δεν δημιουργήθηκε για να συνομιλήσει με το καζίνο. Το καζίνο δεν είναι σε θέση να ενημερώσει την απάντηση. Απλώς δεν είναι σχεδιασμένο με αυτόν τον τρόπο.
Απλώς υποθέτω όμως αφού δεν μπορώ να ελέγξω την εξήγηση αναδρομικά. Θα θέλατε να μοιραστείτε την εξήγηση που δόθηκε, παρακαλώ;
Δεν σκοπεύω να κρύψω τίποτα, αν έκανα λάθος, μπορούμε να το διορθώσουμε, απλά χρειάζομαι μια μικρή βοήθεια αυτή τη στιγμή.
Δεν χειριζόμαστε τίποτα, αν και έχουμε να κάνουμε με υπερβολικό αριθμό κριτικών χρηστών, επομένως ο χώρος για να κάνετε ένα ακούσιο σφάλμα είναι ακριβώς εκεί.
Αλλά, κοιτάζοντας το παράπονό σας που απορρίφθηκε , υποθέτω ότι ο λόγος ήταν ακριβώς έτσι:
"Γεια σας, σας ευχαριστούμε που υποβάλατε την κριτική σας. Δυστυχώς, αποφασίσαμε να απορρίψουμε την κριτική σας, καθώς βασίζεται σε μια καταγγελία που σχετίζεται με την κριτική σας που απορρίφθηκε από το CasinoGuru. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας."
Η καταγγελία λέει: "...ο όρος λέει ξεκάθαρα ότι θα πρέπει να στείλετε ένα email εάν θέλετε να κλείσετε οριστικά τον λογαριασμό σας λόγω εθισμού στον τζόγο, κάτι που δεν το κάνατε . Εάν το κάνατε, θα μπορούσατε εύκολα να έχετε απόδειξη για κάτι τέτοιο Η δράση και η προσέγγισή μας σε αυτήν την περίπτωση θα ήταν εντελώς διαφορετική. Πρέπει να καταλάβετε ότι εάν το καζίνο μοιράζεται απλές και σαφείς οδηγίες σχετικά με το πώς να ζητήσετε αυτοαποκλεισμό και δεν τις ακολουθήσατε, και επιπλέον δεν έχετε Απόδειξη ότι το καζίνο έχει ενημερωθεί για το πρόβλημά σας με τον τζόγο, οι επιλογές μας είναι πολύ περιορισμένες. Σας διαβεβαιώνω ότι κάθε φορά που ένας παίκτης παρείχε έγκυρα στοιχεία που επιβεβαίωναν ότι ζήτησε αυτο-αποκλεισμό λόγω εθισμού στον τζόγο, κάναμε ό,τι μπορούσαμε για να βοηθήσουμε."
Ως εκ τούτου, δεν θα ήταν δίκαιο να αφήσετε την κριτική σας ορατή. Μοιραστείτε την απόδειξη αυτού που περιγράψατε στην κριτική και θα το επανεξετάσουμε.
Στόχος μας είναι μόνο να είμαστε δίκαιοι και τετράγωνοι.
Hello,
I'm Radka actually. I'm sure you also received an explanation, every rejected pending edit or review is fully explained. In this case, I would assume it was probably because the user review is not created to chat with the casino. The casino is not able to update the reply. It's just not designed this way.
I'm just guessing though since I can't check the explanation retroactively. Would you be so kind to share the explanation given, please?
I do not intend to hide anything, if I made a mistake, we can correct it, I just need a little help at the moment.
We are not manipulating anything, though we deal with an excessive amount of user reviews, so the space for making an unintentional error is just there.
But, looking at your rejected complaint, I guess the reason was just like that:
"Hello, thank you for submitting your review. Unfortunately, we decided to reject your review since it's based on a complaint that is related to your review that has been rejected by CasinoGuru. Thank you for your understanding."
The complaint says: "...the term clearly says that you should send an email if you want to permanently close your account due to gambling addiction, which you didn't do. If you did so, you could easily have proof of such action and our approach to this case would be completely different. You must understand that if the casino shares simple and clear instructions on how to request self-exclusion and you didn't follow them, and on top of that you don't have any proof the casino has been informed about your gambling problem, our options are very limited. I assure you that whenever a player provided valid evidence confirming they requested self-exclusion due to gambling addiction, we did everything we could do to help."
Hence it would not be fair to leave your review visible. Share the proof of what you described in the review and we shall reconsider that.
We only aim to be fair and square.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: