Τελικά απάντησαν σήμερα μετά από σχεδόν 6 μήνες
Γράφουμε περαιτέρω στην τελευταία μας επικοινωνία σχετικά με το τρέχον ερώτημά σας σχετικά με τον λογαριασμό σας και σε εκκρεμότητα ανάληψης, και στην οποία εξακολουθούμε να αναμένουμε απάντηση.
Για να επαναλάβουμε, ενώ εκτιμούμε ότι μας έχετε ήδη προσκομίσει κάποια έγγραφα, δυστυχώς, αυτά δεν μας βοήθησαν να καθορίσουμε πλήρως την πηγή χρηματοδότησης για τη δραστηριότητά σας στα τυχερά παιχνίδια μαζί μας, και όπως απαιτείται από τον κανονισμό. Προκειμένου να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε τους ελέγχους μας και να ολοκληρώσουμε αυτό το θέμα, θα ζητήσουμε τη βοήθειά σας για να διευκρινίσουμε μερικά σημεία.
Μπορούμε να δούμε από την τεκμηρίωση που παρέχεται ότι ο λογαριασμός που χρησιμοποιείται για τη δραστηριότητά σας στα τυχερά παιχνίδια είναι ο λογαριασμός σας Barclays και ότι αυτός φαίνεται να χρηματοδοτείται μέσω ενός συνδυασμού επιστροφών χρημάτων από άλλους φορείς τυχερών παιχνιδιών και μεταφορών από ιδιώτες και τι φαίνεται να είναι λογαριασμοί άλλων τραπεζών που τηρούνται το όνομά σας, συμπεριλαμβανομένου υποθέτουμε, τον τραπεζικό λογαριασμό Lloyds για τον οποίο μας έχετε παράσχει επίσης δηλώσεις. Δυστυχώς κανένα από αυτά τα έγγραφα δεν φαίνεται να δείχνει πληρωμή μισθού ή να παρέχει κάποια ένδειξη για τακτικά κέρδη ή εισοδήματα. Ο λογαριασμός Lloyds φαίνεται να αποτελείται μόνο από μεταφορές κεφαλαίων προς και από αυτό που υποθέτουμε ότι είναι άλλοι τραπεζικοί λογαριασμοί συνδεδεμένοι με εσάς.
Για να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε τους ελέγχους μας, μπορείτε να μας δώσετε πληροφορίες σχετικά με το εισόδημά σας μαζί με τα δικαιολογητικά που το επιβεβαιώνουν, καθώς και λίγες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις διάφορες μεταφορές χρημάτων στο λογαριασμό Barclays που στη συνέχεια αποτελούν τη βάση των χρημάτων σας για τυχερά παιχνίδια. Αν και εκτιμούμε ότι ορισμένες από τις χρηματοδοτήσεις αφορούν επιστροφές χρημάτων από άλλους φορείς τυχερών παιχνιδιών και έχετε παράσχει στιγμιότυπα οθόνης οικονομικών συναλλαγών από λογαριασμούς τυχερών παιχνιδιών που δεν έχουν αναγνωριστεί, με λύπη σας ενημερώνουμε ότι δεν μπορούμε να βασιστούμε στη δέουσα επιμέλεια που διεξάγεται από άλλους φορείς εκμετάλλευσης και πρέπει να είμαστε σε θέση να αναλαμβάνουμε τους δικούς μας ανεξάρτητους ελέγχους.
Τέλος, εκτιμούμε ότι αυτό το θέμα συνεχίζεται εδώ και αρκετό καιρό, αλλά όπως θα γνωρίζετε από την εμπειρία σας με άλλους φορείς εκμετάλλευσης, η προσιτότητα και οι έλεγχοι πηγής κεφαλαίων αποτελούν άδεια και κανονιστική απαίτηση που δεν μπορούμε να αγνοήσουμε, ανεξάρτητα από πόσο θα θέλαμε. Ωστόσο, θα σας διαβεβαιώσαμε ότι τα κεφάλαιά σας παραμένουν ασφαλή έως ότου μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε τους ελέγχους της δέουσας επιμέλειάς μας και παραμένουμε δεσμευμένοι να συνεργαστούμε μαζί σας για να φτάσουμε σε αυτό το θέμα σε ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Για το σκοπό αυτό θα ήμασταν ευγνώμονες αν μπορούσατε να μας παράσχετε τις πληροφορίες που ζητήθηκαν το συντομότερο δυνατό.
Παραβίασαν τους δικούς τους όρους και προϋποθέσεις κρατώντας τις αναλήψεις για αδικαιολόγητο χρόνο χωρίς λόγο;
They have finally reply today after nearly 6 months
We are writing further to our last communication regarding your on-going query relating to your account and pending withdrawal, and to which we still appear to be awaiting a response.
To reiterate, whilst we appreciate that you have already supplied us with some documents, unfortunately, these have not helped us to fully establish the source of funding for your gambling activity with us, and as required by regulation. In order for us to be able to complete our checks and bring this matter to a close, we would request your assistance in helping to clarify a few points.
We can see from the documentation provided that the account used for your gambling activity is your Barclays account, and that this appears to be funded through a combination of refunds from other gambling operators and transfers from individuals and what appear to be other banks accounts held in your name, including we assume, the Lloyds bank account for which you have also provided us statements. Unfortunately neither of these documents appear to show a salary payment or provide any indication of regular earnings or income. The Lloyds account in particular seems to consist only of transfers of funds to and from what we assume to be are other bank accounts linked to yourself.
In order for us to be able to complete our checks please could you provide information about your income together with the supporting documents to confirm this, as well as a little more information about the various transfers of funds into the Barclays account which then form the basis of your funds for gambling. Whilst we appreciate that some of the funding relates to refunds from other gambling operators and you have provided screenshots of financial transactions from unidentified gambling accounts, we regret to advise that we cannot rely on the due diligence conducted by other operators and need to be able to undertake our own independent checks.
Finally, we do appreciate that this matter has been ongoing for some time now, but as you will be aware from your experience with other operators, affordability and source of funds checks are a licence and regulatory requirement which we are unable to overlook, no matter how much we would like to. We would however assure you that your funds remain safe until such time as we have been able to complete our due diligence checks, and we remain committed to working with you to bring this matter to a satisfactory conclusion. To that end we would be grateful if you could provide us with the information requested at your earliest convenience.
Did they breached their own terms and conditions by holding onto withdrawals for an unreasonable time without reason?
Αυτόματη μετάφραση: