Μπορείτε να το μοιραστείτε, αλλά σίγουρα θα πρέπει να το στείλετε απευθείας στον Νικ, ώστε να προσπαθήσει να επικοινωνήσει μαζί του επίσης.
You can share it, but you should definitely send it directly to Nick so he can try to contact them as well.
Απάντησαν
Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας ενώ αναθεωρήσαμε την μέχρι τώρα τεκμηρίωσή σας.
Καθώς συζητάτε, μας δώσατε ευγενικά τις πλήρεις δηλώσεις Barclay και δηλώσεις Lloyds για την περίοδο από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο του 2021, για τις οποίες πάλι είμαστε πολύ ευγνώμονες. Ωστόσο, από την επανεξέταση των εγγράφων, φαίνεται ότι η κύρια πηγή χρηματοδότησης για τα τυχερά παιχνίδια ήταν οι 25.000 λίρες που έλαβαν από την Hitachi Capital που έλαβαν στον λογαριασμό σας Barclays στις 23 Φεβρουαρίου. Μπορείτε να επιβεβαιώσετε τις συνθήκες πίσω από αυτήν την πληρωμή, καθώς (βάσει της συμπληρωμένης φορολογικής δήλωσης αυτοαπασχόλησης που μας στείλατε) δεν φαίνεται να προέρχεται από την εργασία σας; Αν μπορούσατε να προσκομίσετε δικαιολογητικά για την επαλήθευση αυτής της πληρωμής, θα εκτιμούσα ιδιαίτερα.
Θερμούς χαιρετισμούς,
They replied
Thank you for your patience whilst we reviewed your documentation provided so far.
As you discuss you have kindly provided us with your full Barclay statements and Lloyds statements for the period from January to March 2021, which again we are very appreciative for. However, on review of the documents, it appears that the primary source of the funding to gamble was the £25,000 received from Hitachi Capital received into your Barclays account on February 23rd. Can you confirm the circumstances behind this payment, as (based on the completed self-employment tax return you sent to us) it would not appear to be from your work? If you could provide supporting documentation to verify this payment it would be greatly appreciated.
Kind Regards,
Η Απάντησή μου
Γεια σου Λέοντα,
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι η υπόθεση συνεχίζεται για πολύ καιρό.
Δεν έχω βιώσει ποτέ
τόσο πολύ άγχος και απογοήτευση πρέπει να περάσω λόγω της δράσης σου.
Πότε θα λάβω την πληρωμή μου;
Θερμούς χαιρετισμούς
Γεια σου Λέοντα,
Το κεφάλαιο Hitachi ήταν δάνειο
Είναι στη δήλωσή μου που σας έστειλα
Κάνω τη φορολογική μου δήλωση στο τέλος κάθε έτους
Ανυπομονώ να ακούσω από εσάς
Θερμούς χαιρετισμούς
My Reply
Hello Leo,
I can't believe that the case is going on for long time.
I have never experienced
so much stress and frustration I have to go through because of your action.
When I will get my payment?
Kind Regards
Hi Leo,
The Hitachi capital was a loan
It's on my statement I have sent you
I'm doing my tax return on the end of each year
I look forward to hearing from you
Kind Regards
Θα έλεγα ότι το πιο εκπληκτικό είναι το γεγονός ότι πιστεύω ότι μπορούν να σας ζητήσουν αυτού του είδους τις πληροφορίες σχετικά με την άδεια UKGC. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πιστεύω ότι πολλοί παίκτες του Ηνωμένου Βασιλείου θα μεταβούν από καζίνο με άδεια στο Ηνωμένο Βασίλειο σε παράνομα καζίνο που δέχονται παίκτες του Ηνωμένου Βασιλείου από το εξωτερικό. Αυτό είναι απλά τρελό! Καζίνο που ερευνά κάθε πληρωμή των τραπεζικών σας καταστάσεων για 3 ολόκληρους μήνες.
Για άλλη μια φορά, δεν είναι τράπεζα, ούτε αστυνομία ούτε κυβερνητικό ίδρυμα. Είναι ένα καζίνο, μια απλή ιδιωτική εταιρεία που τρέχει διαδικτυακά παιχνίδια ...
I'd say the most surprising thing is the fact that I believe that they can ask you for this type of information with regards to the UKGC license. That's why I believe that many UK players will shift from UK licensed casinos to illegal casinos that accept UK players from abroad. This is just insane! Casinos investigating every single payment on your bank statements for 3 entire months.
Once again, it's not a bank, not a police or any government institution. It's a casino, a simple private company running online games...
Ειλικρινά, δεν ξέρω τι ψάχνουν. Έχω δει πολλές περιπτώσεις όπου το καζίνο δεν επικοινωνεί με τον παίκτη για μήνες, αλλά στην πραγματικότητα επικοινωνούν μαζί σας, αλλά δεν ήταν σε θέση να σας στείλουν τα κέρδη για 6 μήνες.
Honestly, I don't know what they're looking for. I've seen many cases where the casino doesn't communicate with the player for months, but they actually communicate with you, but they weren't able to send you the winnings for 6 months.
Έχουν περάσει πάνω από 7 μήνες από τη στιγμή που ζήτησα την πρώτη απόσυρση
Βαρέθηκα
Τι να τους απαντήσω;
Κατάφερε ο Νικ να έρθει σε επαφή μαζί τους;
Ευχαριστώ
It's over 7 months from the time I have requested first withdrawal
I'm fed up
What I should reply to them?
Did Nick manage to get in contact with them?
Thanks
Καταλαβαίνω ότι τους απάντησες ήδη, σωστά; Τότε περίμενα την απάντηση και επικοινωνούσα κατά καιρούς για να επιταχύνω τη διαδικασία.
I understand you already replied to them, right? Then I'd wait for the reply and contacted them from time to time to speed up the process.
ναι το έκανα
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι τα χρειάζονται όλα αυτά !!!!
Απάντησαν,
Σας ευχαριστούμε για την επιβεβαίωση που παρέχεται (και για τους τραπεζικούς λογαριασμούς των επιχειρήσεων που αποστέλλονται), είναι πολύ χρήσιμο. Μπορείτε επίσης να προσκομίσετε την απόδειξη του δανείου που λάβατε από την Hitachi Capital μόνο για να μπορούμε να επαληθεύσουμε αυτό το εισόδημα, αφού είμαι βέβαιος ότι μπορείτε να τονίσετε ότι πρόκειται για ένα πολύ μεγάλο χρηματικό ποσό, και ως εκ τούτου απαιτούμε από την Επιτροπή τυχερών παιχνιδιών να έχουμε η απόδειξη που το υποστηρίζει. Αυτό μπορεί να έχει τη μορφή τιμολογίου που θα έχετε λάβει κατά τη λήψη του δανείου, για παράδειγμα.
Ανυπομονώ να ακούσω από εσάς.
Θερμούς χαιρετισμούς,
Τους έχω στείλει τη σύμβαση δανείου και τις καταστάσεις της επιχειρηματικής μου τράπεζας
Είναι πόνος στο ως
Ελπίζω τώρα όλα να είναι ξεκάθαρα για αυτούς και θα πάρω την πληρωμή
Ευχαριστώ
Yes I did
I just can't believe they need all of that!!!!
They Replied ,
Thank you for the confirmation provided (and for the business bank accounts sent over), it’s very helpful. Can you also provide the proof of the loan received from Hitachi Capital just so that we can verify that income, since I’m sure you can emphasise it is a very large amount of money, and therefore we are required by the Gambling Commission to have the proof to support it. This can be in the form of an invoice which you will have received at the time of taking out the loan, for example.
I look forward to hearing from you.
Kind Regards,
I have sent them Loan agreement and my business bank statments
They are pain in the a.s
I hope now everything will be clear for them and I will get the payment
Thanks
Τι αστείο 6 μήνες και όλη η ταλαιπωρία συνοψίζει τα περισσότερα καζίνο που παίρνουν ευχαρίστως καταθέσεις και κάνουν τα πάντα για να είναι δύσκολο να κερδίσετε τα κέρδη σας, εύχομαι να ήταν δίκαιες περιπτώσεις στο διαδίκτυο
What a joke 6 months and all the hassel sums up most casinos they glady take deposits and do everything to make it hard to get your winnings wish they was fair casions online
Χαίρομαι που συνεργάζεστε μαζί τους και επικοινωνούν μαζί σας. Νιώθω ότι μπορεί να φτάσεις κάπου
I'm glad you cooperate with them and they communicate with you. I feel like you might be getting somewhere 😀
Γεια σου Ντάνιελ,
το ελπίζω
Ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση από αυτούς και μου έχουν πει ότι θα χρειαστούν 3 ημέρες
Την προηγούμενη φορά μου είπαν ότι θα πρέπει να διαρκέσει 3 ημέρες σε 7 μήνες
Μεταναστεύουν σε νέα πλατφόρμα από σήμερα, μπορεί να είναι πιο περίπλοκο να πάρω πίσω τα χρήματά μου
Ευχαριστώ
Hi Daniel,
I hope so
I still did not hear back from them and have been told it should take 3days
Last time they have told me it should take 3 days turned to over 7 months
They are migrating to new platform from today it might be more complicated to get my money back
Thanks
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.