Όταν κοιτάζω ξανά την περίπτωσή σας, αισθάνομαι ότι αυτή είναι ακριβώς η περίπτωση που θα μπορούσε να λυθεί πολύ εύκολα. Το πρόβλημα είναι ότι το καζίνο θα πρέπει να σας δώσει στοιχεία επικοινωνίας στο κατάλληλο άτομο. Αυτή δεν είναι η συνηθισμένη περίπτωση όπου το καζίνο ισχυρίζεται ότι παραβιάσατε ορισμένους όρους και προϋποθέσεις, τα κέρδη ακυρώνονται και ο λογαριασμός σας κλείνει. Στη συνέχεια, αρχίζετε να μαλώνετε μαζί τους, επειδή δεν γνωρίζετε ότι παραβιάζετε ορισμένους όρους.
Βασικά λένε: Εντάξει, πρέπει να κάνουμε περαιτέρω επαλήθευση, στείλτε μας τα έγγραφα, κάτι που κάνατε. Στη συνέχεια, συνεχίζουν να το ελέγχουν και στη συνέχεια ξέχασαν τελείως την υπόθεσή σας. Όταν επικοινωνήσατε ξανά μαζί τους, φάνηκε ότι φτάσατε ακριβώς στο σημείο όπως ήσασταν πριν από 6 μήνες. Κάποιος άλλος παρατήρησε ότι πρέπει να ελέγξει έγγραφα από εσάς, οπότε το ζήτησε ξανά.
Εάν αντέδρασαν στην καταγγελία στον ιστότοπό μας, τότε όλα θα μπορούσαν να επιλυθούν μέσα σε μια εβδομάδα 😕
When I'm looking at your case again, I feel like this is exactly the case that could be resolved very easily. The problem is that the casino would need to give you contact details to the right person. This isn't the common case where the casino claims you breached some terms and conditions, the winnings are voided and your account closed. Then you start arguing with them, because you're not aware of breaching some terms.
They basically say: OK, we need to do further verification, send us the documents, which you did. Then they keep checking it and then they forgot about your case completely. When you contacted them again, it looked like you got exactly to the point as you've been 6 months ago. Someone else noticed that they need to check documents from you so they requested it again.
If they reacted to the complaint on our website, then it could be all resolved within a week 😕
Αυτόματη μετάφραση: