Απάντησαν στο email μου σύμφωνα με τη συμβουλή σας.
Για να διευκρινίσουμε, παρατηρήσαμε ότι πολλές από τις μεταφορές που εισέρχονται στον τρέχοντα λογαριασμό σας Lloyds προήλθαν από ("Ο λογαριασμός μου"). Μπορείτε να επιβεβαιώσετε εάν πρόκειται για άλλο λογαριασμό που χρησιμοποιείτε και βρίσκεται υπό τον έλεγχό σας; Εάν ναι, μπορείτε ευγενικά να δώσετε τις τραπεζικές καταστάσεις για αυτόν τον λογαριασμό για τον Ιανουάριο, τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο, ώστε να μπορέσουμε να εντοπίσουμε πλήρως την πηγή των χρημάτων που χρησιμοποιούνται για τα τυχερά παιχνίδια;
Καταλαβαίνουμε ότι αυτό μπορεί να φαίνεται να είναι παρεμβατικό και επαχθές αίτημα, ωστόσο λάβετε υπόψη ότι είμαστε πολύ αυστηρά ρυθμισμένοι από την Επιτροπή τυχερών παιχνιδιών ως προς αυτό, για να βεβαιωθούμε ότι η πηγή κεφαλαίων για δραστηριότητες τυχερών παιχνιδιών είναι επαληθευμένη. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτό στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.gamblingcommission.gov.uk/public-and-players/guide/page/why-gambling-businesses-want-to-know-about-your-your- οικονομικά
Εάν μπορείτε να παράσχετε τις πληροφορίες που ζητήσατε με την πρώτη ευκαιρία, θα εκτιμούσαμε ιδιαίτερα, ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε και να ολοκληρώσουμε αυτήν τη διαδικασία και να ολοκληρώσουμε τις αναλήψεις που εκκρεμούν.
Θερμούς χαιρετισμούς,
Η επανάληψή μου
Αυτός είναι ο λογαριασμός μου στην Barclays και είναι υπό τον έλεγχό μου
Έχω ήδη στείλει όλες τις αναφορές μου;
Για τους λογαριασμούς μου Lloyds και Barclays
Υπάρχει κάτι άλλο που θέλετε να καταθέσω;
Ανυπομονώ να σας ακούσω Ευχαριστώ
Και τους έστειλα το αρχικό email
Αγαπητέ κύριε, κυρία
Παρακαλούμε όπως επισυνάψετε το αρχικό email ως απόδειξη
Έχω ήδη στείλει την τράπεζα μου 3 μηνών
Έχω στείλει δήλωση 2 μηνών για τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο και μου ζητήθηκε να στείλω τον 3ο για τον Μάρτιο
Ελπίζω τώρα να λυθεί
Θερμούς χαιρετισμούς
Επισυνάπτω δήλωση για τον Μάρτιο σύμφωνα με το αίτημά τους
Είναι προφανές ότι έχουν λάβει τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο!
Αρχικό email με ημερομηνία 2021-03-30:
Σας ευχαριστούμε για το πρόσφατο email και την τεκμηρίωσή σας, εκτιμούμε πραγματικά τη συνεργασία και την κατανόησή σας. Ωστόσο, έχουμε μόλις δύο αιτήματα παρακολούθησης σχετικά με την πηγή των χρημάτων σας προτού μπορέσουμε να το υπογράψουμε. Δείτε τα αιτήματα παρακάτω:
- Μπορείτε να μας δώσετε το τελευταίο τραπεζικό σας αντίγραφο για τον Μάρτιο, παρατηρήσαμε ότι έχετε δώσει μόνο δύο μήνες όταν αρχικά ζητήσαμε τρεις.
Να είστε σίγουροι, αυτή είναι μια διαδικασία ρουτίνας και είμαστε υποχρεωμένοι από τις ρυθμιστικές αρχές του κλάδου να διεξάγουμε αυτούς τους ελέγχους, αυτό συμβαίνει σε όλους τους παίκτες όχι μόνο σε εσάς και είναι μια πολύ απλή διαδικασία. Μόλις μπορέσουμε να καθορίσουμε την πηγή των χρημάτων σας, τότε θα μπορέσουμε να εγκρίνουμε τον λογαριασμό σας και να επεξεργαστούμε τυχόν αναλήψεις που εκκρεμούν.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία και συγνώμη για την ταλαιπωρία.
Θερμούς χαιρετισμούς,
Ομάδα Κινδύνων και Πληρωμών
Ελπίζω να μπορείτε να μου δώσετε περισσότερες συμβουλές καθώς είμαι κουρασμένος και πολύ θυμωμένος που θέλουν ξανά όλα τα ίδια έγγραφα.
They replied to my email as per your advice.
To clarify, we noticed that a lot of the transfers incoming to your Lloyds current account came from ("My account"). Can you confirm if this is another account which you use and is under your control? If so, can you kindly provide the bank statements for this account for January, February and March so that we can fully trace the source of the funds used to gamble?
We understand that this can appear to be an intrusive and onerous request, however please bear in mind that we are very strictly regulated by the Gambling Commission in this regard to make sure the source of funds for gambling activity is verified. You can find out more about this on the following link: https://www.gamblingcommission.gov.uk/public-and-players/guide/page/why-gambling-businesses-want-to-know-about-your-finances
If you can kindly provide the requested information at the earliest opportunity it would be very much appreciated, so that we can review and complete this process and get your pending withdrawals completed.
Kind Regards,
My replay
That's my Barclays account and it is in my control
I did already sent all my statments?
For my Lloyds and Barclays accounts
Is there any thing else you want me to submit?
I look forward to hearing from you Thank you
And I did sent them original email
Dear Sir/Madam
Please kindly find attach original email as a proof
I have sent my 3 months bank statement already
I have sent 2 months statement for January and February and been ask to sent 3rd for March
I hope now that will be resolved
Kind Regards
I did attach statement for March as per they request
It is obvious that they have received January and February!
Original email dated 2021-03-30:
Thank you for your recent email and documentation, we really appreciate your co-operation and understanding. However, we just have a couple of follow-up requests on your source of funds before we can sign this off. Please see requests below:
- Can you provide us with your latest bank statement for March, we noticed that you have only provided two months when we originally requested three.
Rest assured, this is a routine procedure and we are obligated by industry regulators to conduct these checks, this happens to all players not just you and is a very straightforward process. Once we can determine your source of funds, then we can be put in a position to approve your account and process any pending withdrawals.
Thank you in advance for your co-operation and apologies for the inconvenience.
Kind regards,
Risk and Payments Team
I hope you can give me more advice as i’m fed-up and very angry that they want all same document again.
Αυτόματη μετάφραση: