Απολύτως ναι - Η Mastercard έπρεπε να εμπλακεί επειδή ορισμένα από τα ονόματα εμπόρων είχαν ήδη επισημανθεί στο πρόγραμμα ECM τους. Το καζίνο δεν θα ακούσει ούτε και οι έμποροι, οπότε πρόκειται να μπουν όλοι στη μαύρη λίστα από τη Mastercard - δεν το καταλαβαίνουν αυτό ή δεν τους νοιάζει.
Επίσης - αναφέρετε αυτό στην αστυνομία, το γνωρίζουν επίσης. Αυξήστε το στο Action Fraud.
Absolutely yes - Mastercard have had to get involved because some of the merchant names had already been flagged under their ECM programme. The casino won't listen and neither will the merchants so they are all about to be blacklisted by Mastercard - they don't understand this or don't care.
Also - report this to the police, they are also aware of this. Raise it on Action Fraud.
Πήρες τα λεφτά σου πίσω; Κάνω τράπεζα με τη revolut και θα αρνηθούν οποιαδήποτε αντιστροφή χρέωσης για τζόγο. Δεν είμαι σίγουρος τι να τους πω για να πάρω τα χρήματά μου πίσω; 600,00 £
Did you get ur money back? I bank with revolut and they will deny any chargeback for gambling. I am not sure what to say to them to get my money back? £600.00
Πήρες τα λεφτά σου πίσω; Κάνω τράπεζα με τη revolut και θα αρνηθούν οποιαδήποτε αντιστροφή χρέωσης για τζόγο. Δεν είμαι σίγουρος τι να τους πω για να πάρω τα χρήματά μου πίσω; 600,00 £
Did you get ur money back? I bank with revolut and they will deny any chargeback for gambling. I am not sure what to say to them to get my money back? £600.00
Είναι στη διαδικασία - η Mastercard έπρεπε να εμπλακεί. Έδωσα στο καζίνο και στους εμπόρους την ευκαιρία να το λύσουν, αλλά αποφάσισαν να μην απαντήσουν και τώρα θα βρεθούν αντιμέτωποι με τη μαύρη λίστα, όπως επιβεβαιώθηκε από την Mastercard και τη Revolut.
Εάν η Revolut το αρνηθεί, στείλτε μια καταγγελία σε αυτήν. Περιμένετε απάντηση και, στη συνέχεια, θέστε τη στον Διαμεσολαβητή, αλλά μπορείτε να το κάνετε μόνο αφού απαντήσει στην καταγγελία.
Έχετε δει το νήμα που είναι αφιερωμένο σε αυτό για περισσότερες συμβουλές;
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code/225#post-140220
Its in the process - Mastercard had to get involved. I gave the casino and merchants a chance to resolve, but they have decided not to respond and now will face the blacklisting as confirmed by Mastercard and Revolut.
If Revolut deny it then send a complaint to them. Await a response and then raise it with the Ombudsman but you can only do that once they have responded to the complaint.
Have you seen the thread dedicated to this for more advice?
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code/225#post-140220
Πήρες τα λεφτά σου πίσω; Κάνω τράπεζα με τη revolut και θα αρνηθούν οποιαδήποτε αντιστροφή χρέωσης για τζόγο. Δεν είμαι σίγουρος τι να τους πω για να πάρω τα χρήματά μου πίσω; 600,00 £
Did you get ur money back? I bank with revolut and they will deny any chargeback for gambling. I am not sure what to say to them to get my money back? £600.00
Δεν είναι για τζόγο όμως - ποια ήταν τα ονόματα των εμπόρων που το πήραν; Δημοσιεύστε τα εδώ και θα σας δώσω στοιχεία επικοινωνίας για καθένα από αυτά. Πρέπει να στείλετε email σε όλους και στο καζίνο και να κάνετε ό,τι μπορείτε για να τους ενημερώσετε σχετικά με την παράνομη φύση αυτού. Είναι αντίθετο και στους κανόνες της Mastercard και της Visa - επομένως είναι άκυρος.
It isn't for gambling though - what were the merchant names they took it as? Post them here and I will give you contact details for each of them. You need to send emails to them all and the casino and do everything you can to advise them of the illegal nature of this. It is against both Mastercard and Visa rules - so is therefore void.
Αλλά τι είπατε στην τράπεζα για τις πληρωμές; Όπως τα ενέκρινα στην τράπεζά μου πριν από την κατάθεση
But what did you say to the bank the payments were for? As i approved them in my bank prior to depositing
Εάν τους το έχετε πει αυτό, τότε πρέπει να επιβεβαιώσετε ότι το Instantcasino.com δεν είναι αδειοδοτημένο καζίνο στο Ηνωμένο Βασίλειο και επομένως δεν μπορεί να δεχτεί πληρωμές με χρεωστική/πιστωτική κάρτα από το Ηνωμένο Βασίλειο. Πρέπει να εξηγήσετε ότι έχουν κρύψει τις συναλλαγές χρησιμοποιώντας μια ποικιλία εταιρειών κέλυφος χρησιμοποιώντας κωδικούς εμπόρων που δεν στοιχηματίζουν. Εάν η συναλλαγή είναι τζόγος, τότε ο κωδικός που χρησιμοποιείται πρέπει να είναι 7995 από το νόμο. Χρησιμοποιούν εμπόρους από παντού χρησιμοποιώντας κωδικούς λιανικής και εκπαίδευσης κ.λπ. - αυτό αντίκειται στους κανόνες VISA/Mastercard και το 100% είναι διαθέσιμο για αντιστροφή χρέωσης. Η Revolut είναι κάπως διαβόητη για τη μείωση των αντιστροφών χρέωσης - θα ήταν η συμβουλή μου να αναφέρετε τα πάντα στην καταγγελία και να επικοινωνήσετε με τον Διαμεσολαβητή. Μόλις ο Διαμεσολαβητής καταλάβει, θα αποφανθεί σωστά επ' αυτού.
Παρακαλώ διαβάστε τον σύνδεσμο του νήματος που σας έστειλα νωρίτερα.
If you have told them that then you need to confirm that Instantcasino.com are not a licenced casino in the UK and therefore cannot accept debit/credit card payments from the UK. You need to explain that they have disguised the transactions using a variety of shell companies using non-gambling merchant codes. If the transaction is gambling then the code used must be 7995 by law. They are using merchants from everywhere using retail and education codes etc - this is against VISA/Mastercard rules and 100% is available to chargeback. Revolut are a bit notorious for declining chargebacks - just raise all of it in the complaint and deal with the Ombudsman would be my advice. Once the Ombudsman understand they will rule correctly on it.
Please review the thread link I sent you earlier.
Παιδιά, έλυσα το πρόβλημα, ξόδεψα όλα τα χρήματα και έκλεισα τον λογαριασμό, δεν έχω την τσάντα για αυτό, όλα τα καζίνο που παίζω απλά βάζω pix and bag επί τόπου αυτό με m;a πίστη, εγώ εκτιμώ τη βοήθειά σας από εδώ και πέρα, σας ευχαριστώ πολύ
Guys, I solved the problem, I spent all the money and closed the account, I don't have the bag for this, all the casinos I play I just put pix and bag on the spot this one with m;a faith, I appreciate your help from now on, thank you very much
pessoal, resolvi o problema, gastei todo dinheiro e encerrei a conta, nao tenho saco pra isso, todos cassinos que jogo so coloco pix e saco na hora este esta com m;a fé, agradeço ajuda de vcs desde ja, muito obrigado
Είναι πραγματικά κρίμα που δεν μπορέσατε να πάρετε τα χρήματά σας στο χρονικό πλαίσιο που περιμένατε για να λυθούν τα πάντα.
Ίσως ήταν το καλύτερο για εσάς να κλείσετε τον λογαριασμό, τότε.
Αν ποτέ χρειαστείτε κάτι, είμαστε εδώ για εσάς. Δικαίωμα;
It really is a shame that you were not able to get your money in the time frame you waited to get everything solved.
Maybe it was for the best for you to close the account, then.
If you ever need anything, we are here for you. Right?
Βλέπω στην καταγγελία σου ότι το θέμα που είχες λύθηκε και τώρα περιμένεις την απόσυρσή σου.
Ενημερώστε μας για την κατάσταση όποτε έχετε κάποιες ενημερώσεις και θα είμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε εάν χρειαστεί.
I can see in your complaint that the issue you had was solved and you are waiting for your withdrawal now.
Please inform us about the situation whenever you have some updates, and we'll be ready to help if needed.
Θα πρέπει να δείτε τα email και τις ζωντανές συνομιλίες που έχω ζητήσει με αυτήν την εταιρεία. Σήμερα το πρωί προσπάθησα και πάλι να επικοινωνήσω μαζί τους, αλλά "Μπορώ να απαντήσω μόνο σε ερωτήσεις σχετικά με το καζίνο" ήταν η απάντηση. Ακόμα δεν υπάρχει απάντηση σε οποιοδήποτε email οποιουδήποτε είδους σε σχεδόν 4 εβδομάδες. Θα νόμιζες ότι θα ήθελαν να προσπαθήσουν να λύσουν τα πράγματα και να μην συμπεριφέρονται σαν ένα σωρό απατεώνες...
Ιδιωτικά θα στείλω στην ομάδα των κριτικών σας όλη την αλυσίδα και τα email/chat κ.λπ. και ελπίζω να μπορέσετε να τους δώσετε τη βαθμολογία που τους αξίζει!
You should see the emails and Live Chats I have requested with this company. This morning again tried to contact them but "I can only answer casino related questions" was the response. Still no response to any email of any kind in almost 4 weeks. You would think they would want to try and resolve things and not act like a bunch of scammers....
Privately I will send your reviews team all the chain and emails/chat etc and hopefully you can give them the rating they deserve!
Γεια σου.
Λοιπόν, είναι λογικό ότι ο υπάλληλος του καζίνο θα απαντά μόνο σε ερωτήσεις που σχετίζονται με το καζίνο.
Τελικά ποια ήταν η ερώτησή σου;
Αν και μπορεί να φαίνεται αδιανόητο, τα καζίνο δεν είναι φόρουμ σαν αυτό και πιθανότατα δεν έχουν πολύ χρόνο να περάσουν μαζί τους. Έτσι, θα ανταποκριθούν σε θέματα που σχετίζονται με την άμεση υποστήριξη, υποθέτω. Ξέρεις τι είχα σκοπό να πω;
Σε κάθε περίπτωση, είστε ευπρόσδεκτοι να μοιραστείτε οτιδήποτε σε αυτό το φόρουμ πιστεύετε ότι θα ήταν χρήσιμο σε άλλους. Ωστόσο, ο δείκτης ασφάλειας του καζίνο δεν μπορεί να αλλάξει λόγω ενός προβλήματος που περιγράφεται στο φόρουμ. Πρέπει πρώτα να χρησιμοποιήσετε την καταγγελία για να αποδείξετε την άδικη συμπεριφορά του καζίνο. Υποβάλετε την καταγγελία εάν νομίζετε ότι μπορείτε.
Hi there.
Well, it makes sense that the casino employee will only answer casino-related questions.
What was your question anyway?
Although it may seem counterintuitive, casinos are not forums like this one, and they probably do not have a lot of time to spend with them; thus, they will respond to matters related to the direct support, I guess. Do you know what I intended to say?
In any case, you are welcome to share anything on this forum that you think would be useful to others. The casino's safety index cannot be changed because of a problem described on the forum, however. You must first use the complaint to demonstrate the casino's unfair behaviour. Please submit the complaint if you think you can.
Παιδιά, έλυσα το πρόβλημα, ξόδεψα όλα τα χρήματα και έκλεισα τον λογαριασμό, δεν έχω την τσάντα για αυτό, όλα τα καζίνο που παίζω απλά βάζω pix and bag επί τόπου αυτό με m;a πίστη, εγώ εκτιμώ τη βοήθειά σας από εδώ και πέρα, σας ευχαριστώ πολύ
Guys, I solved the problem, I spent all the money and closed the account, I don't have the bag for this, all the casinos I play I just put pix and bag on the spot this one with m;a faith, I appreciate your help from now on, thank you very much
pessoal, resolvi o problema, gastei todo dinheiro e encerrei a conta, nao tenho saco pra isso, todos cassinos que jogo so coloco pix e saco na hora este esta com m;a fé, agradeço ajuda de vcs desde ja, muito obrigado
Ω, καλά. Παρά τα χρήματα, φαντάζομαι ότι νιώθεις ανακούφιση. Ωστόσο, είναι τρομερό να πιστεύει κανείς ότι αυτή είναι η λύση. Με απλά λόγια, ήλπιζα σε ένα διαφορετικό, πιο δίκαιο συμπέρασμα.
Θα είμαστε εδώ όποτε θέλετε να επιστρέψετε, φυσικά!
Oh, well. Despite the money, I imagine you feel relieved. However, it is terrible to think that this is the solution. Simply put, I was hoping for a different, more equitable conclusion.
We will be here whenever you want to return, of course!
Γεια σου.
Λοιπόν, είναι λογικό ότι ο υπάλληλος του καζίνο θα απαντά μόνο σε ερωτήσεις που σχετίζονται με το καζίνο.
Τελικά ποια ήταν η ερώτησή σου;
Αν και μπορεί να φαίνεται αδιανόητο, τα καζίνο δεν είναι φόρουμ σαν αυτό και πιθανότατα δεν έχουν πολύ χρόνο να περάσουν μαζί τους. Έτσι, θα ανταποκριθούν σε θέματα που σχετίζονται με την άμεση υποστήριξη, υποθέτω. Ξέρεις τι είχα σκοπό να πω;
Σε κάθε περίπτωση, είστε ευπρόσδεκτοι να μοιραστείτε οτιδήποτε σε αυτό το φόρουμ πιστεύετε ότι θα ήταν χρήσιμο σε άλλους. Ωστόσο, ο δείκτης ασφάλειας του καζίνο δεν μπορεί να αλλάξει λόγω ενός προβλήματος που περιγράφεται στο φόρουμ. Πρέπει πρώτα να χρησιμοποιήσετε την καταγγελία για να αποδείξετε την άδικη συμπεριφορά του καζίνο. Υποβάλετε την καταγγελία εάν νομίζετε ότι μπορείτε.
Hi there.
Well, it makes sense that the casino employee will only answer casino-related questions.
What was your question anyway?
Although it may seem counterintuitive, casinos are not forums like this one, and they probably do not have a lot of time to spend with them; thus, they will respond to matters related to the direct support, I guess. Do you know what I intended to say?
In any case, you are welcome to share anything on this forum that you think would be useful to others. The casino's safety index cannot be changed because of a problem described on the forum, however. You must first use the complaint to demonstrate the casino's unfair behaviour. Please submit the complaint if you think you can.
Radka, δεν μπορώ να υποβάλω την καταγγελία, καθώς δεν μπορείτε να βοηθήσετε, επειδή το θέμα είναι νομικό/οικονομικό. Αυτή η εταιρεία και οι έμποροι κελύφους της έχουν κυριολεκτικά αγνοήσει κάθε email και με αποκόπτουν κάθε φορά στο Live Chat. Δεν υπάρχει τίποτα που μπορεί να γίνει πουθενά εκτός από την προειδοποίηση των ανθρώπων να μην τα χρησιμοποιούν και αυτό κάνω. Εάν πιστεύετε ότι είναι αποδεκτή συμπεριφορά να αγνοείτε απλώς τα νόμιμα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, να διακόπτετε τη ζωντανή συνομιλία, να χρεώνετε περισσότερα από τις αγορές μπόνους από παρόχους τυχερών παιχνιδιών (100X οι αγορές Relax είναι 105 φορές σε αυτόν τον ιστότοπο, κάτι που είναι αδύνατο εάν είναι νόμιμες) και υπάρχουν σοβαρά ερωτηματικά σχετικά με το Παιχνίδια σε αυτόν τον ιστότοπο, καθώς και στην άλλη Δόλια δραστηριότητα Mastercard/VISA, τότε αυτό είναι εντάξει - διατηρήστε την αξιολόγηση ασφαλείας σας. Μπορώ να σας στείλω 100 έγγραφα που γράφουν ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ μαζί τους, αλλά hey ho.
Όσο για την απάντηση "σχετικά με το καζίνο" - η ερώτηση σχετίζεται με το καζίνο, έτσι δεν είναι; Αν όντως πήραν τις πληρωμές τότε σχετίζεται με λογαριασμό καζίνο; Αυτοί είναι απλώς οι συνήθεις απατεώνες αδαείς εαυτοί. Υπάρχουν τόσες πολλές από αυτές τις εταιρείες εκεί έξω.
Radka, I cannot submit the complaint as you can't help due to the crux of the issue being a legal/financial one. This company and their shell merchants have literally ignored every email and cut me off each time on Live Chat. There is nothing that can be done anywhere other than warn people not to use them and that is what I am doing. If you believe that it is acceptable behaviour to just ignore legitimate emails, cut people off live chat, charge more than gaming providers bonus buys (100X Relax buys are 105X on this site which is impossible if legitimate) and there are serious question marks about the games actually on this site and also the other Mastercard/VISA Fraudulent activity then that is fine - keep your safety rating. I can send you 100 documents which spell RED FLAG with them, but hey ho.
As for the "Casino related" response - the question is casino related is it not? If they actually took the payments then it is related to a casino account? This is just them being the usual scammer ignorant selves. There are so many of these companies out there.
I want to make a complaint immediately because I canceled a withdrawal and the money was lost and they say there is a problem with the system, they never answer the email, what should I do
Θέλω να κάνω καταγγελία στο instant γιατί έκανα ακύρωση ανάληψης και τα λεφτά χάθηκαν και λένε ότι έχει πρόβλημα το σύστημα δεν απαντούν ποτε στο μαιλ τι να κανω
I want to make a complaint immediately because I canceled a withdrawal and the money was lost and they say there is a problem with the system, they never answer the email, what should I do
Θέλω να κάνω καταγγελία στο instant γιατί έκανα ακύρωση ανάληψης και τα λεφτά χάθηκαν και λένε ότι έχει πρόβλημα το σύστημα δεν απαντούν ποτε στο μαιλ τι να κανω
Θέλω να κάνω μια καταγγελία για ένα online καζίνο που αρνείται να μου δώσει την εξαργύρωση μου είπαν ότι χρειάζονται 10 έως 14 ημέρες και από τις 16/9/2024 συνεχίζουν να ζητούν τις ίδιες πληροφορίες ξανά και ξανά, βοηθήστε με να επιλύσω αυτό το θέμα. Σας ευχαριστώ
I want to make a complaint about a.online casino who refuses to give me my redemption they said it take 10 till 14 days and my been since 9/16/2024 they keep asking for the same information over and over again please help me resolve this issue. Thank you
Radka, δεν μπορώ να υποβάλω την καταγγελία, καθώς δεν μπορείτε να βοηθήσετε, επειδή το θέμα είναι νομικό/οικονομικό. Αυτή η εταιρεία και οι έμποροι κελύφους της έχουν κυριολεκτικά αγνοήσει κάθε email και με αποκόπτουν κάθε φορά στο Live Chat. Δεν υπάρχει τίποτα που μπορεί να γίνει πουθενά εκτός από την προειδοποίηση των ανθρώπων να μην τα χρησιμοποιούν και αυτό κάνω. Εάν πιστεύετε ότι είναι αποδεκτή συμπεριφορά να αγνοείτε απλώς τα νόμιμα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, να διακόπτετε τη ζωντανή συνομιλία, να χρεώνετε περισσότερα από τις αγορές μπόνους από παρόχους τυχερών παιχνιδιών (100X οι αγορές Relax είναι 105 φορές σε αυτόν τον ιστότοπο, κάτι που είναι αδύνατο εάν είναι νόμιμες) και υπάρχουν σοβαρά ερωτηματικά σχετικά με το Παιχνίδια σε αυτόν τον ιστότοπο, καθώς και στην άλλη Δόλια δραστηριότητα Mastercard/VISA, τότε αυτό είναι εντάξει - διατηρήστε την αξιολόγηση ασφαλείας σας. Μπορώ να σας στείλω 100 έγγραφα που γράφουν ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ μαζί τους, αλλά hey ho.
Όσο για την απάντηση "σχετικά με το καζίνο" - η ερώτηση σχετίζεται με το καζίνο, έτσι δεν είναι; Αν όντως πήραν τις πληρωμές τότε σχετίζεται με λογαριασμό καζίνο; Αυτοί είναι απλώς οι συνήθεις απατεώνες αδαείς εαυτοί. Υπάρχουν τόσες πολλές από αυτές τις εταιρείες εκεί έξω.
Radka, I cannot submit the complaint as you can't help due to the crux of the issue being a legal/financial one. This company and their shell merchants have literally ignored every email and cut me off each time on Live Chat. There is nothing that can be done anywhere other than warn people not to use them and that is what I am doing. If you believe that it is acceptable behaviour to just ignore legitimate emails, cut people off live chat, charge more than gaming providers bonus buys (100X Relax buys are 105X on this site which is impossible if legitimate) and there are serious question marks about the games actually on this site and also the other Mastercard/VISA Fraudulent activity then that is fine - keep your safety rating. I can send you 100 documents which spell RED FLAG with them, but hey ho.
As for the "Casino related" response - the question is casino related is it not? If they actually took the payments then it is related to a casino account? This is just them being the usual scammer ignorant selves. There are so many of these companies out there.
Αυτό είναι το θέμα! Το έχω σκεφτεί πολύ. Διορθώστε με αν κάνω λάθος, παρακαλώ:
Κανένα νομικό έγγραφο που να σχετίζεται με την υπόσχεση αποζημίωσης, αποζημίωσης ή με ό,τι το καζίνο ονομάζει τα χρήματα δεν έχει υπογραφεί από εσάς. Ωστόσο, μπορείτε να αποδείξετε ότι ένας υπάλληλος του καζίνο σας υποσχέθηκε τα χρήματα. Είναι έτσι;
Ξέρω τι σας είπα για τη νομική/οικονομική πτυχή του προβλήματος. Αλλά αν το περιορίσουμε στα πολύ βασικά του, μπορούμε να πούμε ότι το καζίνο σας υποσχέθηκε κάτι και η υπόσχεση δεν εκπληρώθηκε ποτέ. Εφόσον πρόκειται για χρήματα, είναι προφανώς άδικο και αξίζει να ερευνηθεί.
Επιτρέψτε μου να προσπαθήσω να πάρω κάποιες γνώσεις από τους συναδέλφους μου. Θα επικοινωνήσω μαζί σας μόλις βρω περισσότερα για να προσθέσω σε αυτό.
Όσο για το θέμα που σχετίζεται με το καζίνο, Όχι, κατά τη γνώμη μου δεν είναι.
Δεν είναι πια, κατά τη γνώμη μου. Η συμφωνία είναι εκτός των κανονικών δυνατοτήτων συνομιλίας του χειριστή συνομιλίας ή της υποστήριξης αφού έχει οριστεί. Ίσως ένας διευθυντής θα μπορούσε να απαντήσει: "Δεν είμαι εξουσιοδοτημένος να συζητήσω αυτό το θέμα μαζί σας" - δηλαδή, χωρίς δικηγόρο. Αυτό νομίζω - ειλικρινά.
That's the thing! I have given that a lot of thought. Correct me if I am mistaken, please:
No legal document pertaining to the promise of reimbursements, compensation, or whatever the casino called the money has been signed by you. However, you can prove that a casino employee promised you the money. Is that so?
I know what I told you about the legal/financial aspect of the problem. But if we reduce it to its very basics, we can say the casino has promised you something and the promise has never been fulfilled. Since money is involved, it is obviously unfair and worth investigating.
Let me try to get some insights from my colleagues. I'll get back to you once I find more to add to it.
As for the casino-related topic, No, in my opinion it is not.
It is not any longer, in my opinion. The agreement is outside the normal chat capabilities of the chat operator or support once it has been set. Perhaps a manager would be able to respond, "I'm not authorized to discuss this matter with you"—meaning, without a lawyer. This is what I think - honestly.
I want to make a complaint immediately because I canceled a withdrawal and the money was lost and they say there is a problem with the system, they never answer the email, what should I do
Θέλω να κάνω καταγγελία στο instant γιατί έκανα ακύρωση ανάληψης και τα λεφτά χάθηκαν και λένε ότι έχει πρόβλημα το σύστημα δεν απαντούν ποτε στο μαιλ τι να κανω
Γεια σου!
Λέτε ότι τα χρήματα που κρατήθηκαν για την ανάληψη δεν επέστρεψαν στον λογαριασμό μας στο καζίνο όταν ακυρώσετε την ανάληψη;
Πώς το έχετε παλέψει με αυτό και για ποιο καζίνο μιλάμε, παρακαλώ;
Τα συστήματα καζίνο μπορεί πάντα να αντιμετωπίζουν δυσλειτουργίες, όπως κάθε άλλο σύστημα, ωστόσο μια αποτελεσματική λύση και η κατάλληλη υποστήριξη είναι απαραίτητη. Δώσε μας περισσότερες πληροφορίες για να μάθουμε με τι έχεις να κάνεις. 🙏
Hi there!
Are you saying the money reserved for the withdrawal didn't make it back to aour casino account when you cancel the withdrawal?
How have you been struggling with this, and what casino are we talking about, please?
Casino systems may always experience malfunctions, like any other system, yet an effective solution and appropriate support are a must. Give us more information to find out what you're dealing with. 🙏
Θέλω να κάνω μια καταγγελία για ένα online καζίνο που αρνείται να μου δώσει την εξαργύρωση μου είπαν ότι χρειάζονται 10 έως 14 ημέρες και από τις 16/9/2024 συνεχίζουν να ζητούν τις ίδιες πληροφορίες ξανά και ξανά, βοηθήστε με να επιλύσω αυτό το θέμα. Σας ευχαριστώ
I want to make a complaint about a.online casino who refuses to give me my redemption they said it take 10 till 14 days and my been since 9/16/2024 they keep asking for the same information over and over again please help me resolve this issue. Thank you
Λοιπόν, η απάντησή μου θα είναι πολύ παρόμοια. Πού παρουσιάστηκε αυτό το πρόβλημα και ποιες είναι οι άλλες περιστάσεις που μπορείτε να μοιραστείτε για να μας βοηθήσετε να κατανοήσουμε τη φύση του ζητήματός σας, παρακαλώ;
Ξέρετε ότι δεν μπορούμε να βοηθήσουμε πολύ χωρίς να κατανοήσουμε το πρόβλημα. Όσο περισσότερες λεπτομέρειες παρέχετε, τόσο το καλύτερο.
Όταν λέτε "αρνούνται να σας δώσουν τα χρήματα", υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος ή εσείς προσωπικά υποθέτετε τόσο πολύ λόγω σημαντικής καθυστέρησης, για παράδειγμα;
Σε κάθε περίπτωση, περάστε από τον δημιουργό καταγγελίας εδώ 👈👈 Ετοιμάστε την πλήρη περιγραφή, στιγμιότυπα οθόνης, ό,τι έχετε διαθέσιμο, παρακαλώ. Οι ειδικοί μας θα το χρειαστούν.
Well, my response is going to be very similar. Where has this problem occurred, and what are other circumstances you may share to help us understand the nature of your issue, please?
You know we can't help much without understanding the problem. The more details you provide, the better.
When you say "they refuse to give you the money", is there a specific reason or are you personally assuming that much due to a significant delay, for instance?
In any case, go through the complaint creator here 👈👈 Prepare the full description, screenshots, whatever you have available, please. Our specialists are going to need that.
We're talking about the instant casino, I just canceled it, while everywhere they enter automatically since yesterday, I haven't seen them, I send them messages and they say they have a problem with the system, I feel like they're making fun of me
Για το instant cazino μιλάμε ακριβώς έκανα ακύρωση ενώ παντού μπαίνουν αυτόματα από εχθές δε τα έχω δει τους στέλνω μηνύματα και λένε ότι έχουν πρόβλημα με το σύστημα νιώθω ότι κοροϊδεύουν
Μπορεί να μπερδευτούμε με την κατάσταση εδώ. Το συζητήσαμε νωρίτερα στο νήμα - οι συναλλαγές που υποτίθεται ότι έγιναν από το Instantcasino.com θα πρέπει να εμφανίζονται στο αντίγραφο κίνησης της τράπεζας ως Instantcasino.com ή κάτι παρόμοιο. Δεν το κάνουν - εμφανίζονται ως βιβλιοπώλες στη Νιγηρία, Πολωνοί παρασκευαστές λουκάνικων και ούτω καθεξής. Με VISA/Mastercard πρέπει να χρησιμοποιείται η σωστή κωδικοποίηση σε όλες τις πληρωμές. Επειδή το Instantcasino.com (και πολλά άλλα) δεν μπορούν νόμιμα να λάβουν πληρωμές κανονικά, τις αποκρύπτουν ως άλλοι έμποροι και κωδικοποιούν τις συναλλαγές ως λιανική πώληση, σχολεία κ.λπ.. οτιδήποτε άλλο εκτός από τζόγο. Παραβιάζουν ευθέως τους Όρους και τις Προϋποθέσεις ή τη VISA/Mastercard και έχει υπάρξει μεγάλη ώθηση εναντίον αυτής της παράνομης πρακτικής πρόσφατα. Είναι κυριολεκτικά αντίθετο με το νόμο στο Ηνωμένο Βασίλειο να λαμβάνουν οποιεσδήποτε πληρωμές με αυτήν τη μέθοδο και υπόκειται σε ποινικό αδίκημα σε αυτήν τη χώρα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλοί άνθρωποι, τράπεζες και αστυνομία αντιστέκονται τώρα σε αυτό, όπως μπορείτε να δείτε από το νήμα "Ερωτήσεις σχετικά με τους εμπόρους τζόγου" που δημοσίευσε κάποιος άλλος.
Όχι μόνο παίρνουν παράνομα κεφάλαια - δεν είναι εξουσιοδοτημένοι με κανέναν τρόπο να λαμβάνουν πληρωμές τυχερών παιχνιδιών βάσει της VISA/Mastercard. Τα νόμιμα καζίνο είναι - δεν είναι.
Είναι λίγο ναρκοπέδιο, ωστόσο οι αντιστροφές χρέωσης θα κερδίζουν πάντα εδώ επειδή οι συναλλαγές ακυρώνονται αυτόματα σύμφωνα με τους κανόνες VISA/Mastercard. Τους έδωσα την ευκαιρία να το διορθώσουν μόνοι τους… το έχουν αγνοήσει και τώρα η τράπεζα τα ξαναχρεώνει όλα ούτως ή άλλως και βάζει τους ίδιους και τους εμπόρους τους στη μαύρη λίστα - έτσι, με το να μην το συζητήσουν ουσιαστικά, έχουν μπερδέψει τελείως και θα πληρώσουν το τίμημα.
We may be getting confused about the situation here. We discussed this earlier in the thread - transactions supposedly taken by Instantcasino.com should show on the bank statement as Instantcasino.com or similar. They don't - they show as booksellers in Nigeria, Polish sausage makers and so on. With VISA/Mastercard the correct coding must be used on all payments. Because Instantcasino.com(and loads of others) cannot legally take payments normally they hide these as other merchants and code the transactions as retail, schools, etc..anything but gambling. They are in direct breach of the T&Cs or VISA/Mastercard and there has been big pushback against this illegal practice recently. It is literally against the law in the UK for them to take any payments by this method and comes under a criminal offence in this country. That is why a lot of people , banks and police are now fighting back against this as you can see from the "Questions about gambling merchants" thread that someone else posted up.
Not only are they illegally taking funds - they are not authorised in any way to take gambling payments under VISA/Mastercard. Legitimate casinos are - they are not.
Its a bit of a minefield, however chargebacks will always win here because the transactions are automatically void under the VISA/Mastercard rules. I gave them a chance to fix this themselves....they have ignored and now the bank are recharging it all anyway and blacklisting them and their merchants - so by not actually discussing it they have totally messed up and will pay the price.
We're talking about the instant casino, I just canceled it, while everywhere they enter automatically since yesterday, I haven't seen them, I send them messages and they say they have a problem with the system, I feel like they're making fun of me
Για το instant cazino μιλάμε ακριβώς έκανα ακύρωση ενώ παντού μπαίνουν αυτόματα από εχθές δε τα έχω δει τους στέλνω μηνύματα και λένε ότι έχουν πρόβλημα με το σύστημα νιώθω ότι κοροϊδεύουν
Γεια,
Θα υποθέσω ότι το καζίνο αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα. Έτσι, μέχρι να επιλυθεί, απαιτείται υπομονή. Φαντάζομαι ότι δεν είναι καθόλου ευχάριστο, αλλά δεν σημαίνει ότι το καζίνο σε κοροϊδεύει. Τι σε κάνει να πιστεύεις έτσι; Σας έχουν πει κάτι εκτός γραμμής; Κοινοποιήστε, παρακαλώ. Ίσως βρούμε κάποια λογική σε αυτό.
Hi,
I would presume the casino is facing an issue; thus, until it is resolved, patience is required. I imagine it is not pleasant at all, but it does not mean the casino is making fun of you. What makes you think so? Have you been told anything out of line? Do share, please. Perhaps we can find some logic in it.
Μπορεί να μπερδευτούμε με την κατάσταση εδώ. Το συζητήσαμε νωρίτερα στο νήμα - οι συναλλαγές που υποτίθεται ότι έγιναν από το Instantcasino.com θα πρέπει να εμφανίζονται στο αντίγραφο κίνησης της τράπεζας ως Instantcasino.com ή κάτι παρόμοιο. Δεν το κάνουν - εμφανίζονται ως βιβλιοπώλες στη Νιγηρία, Πολωνοί παρασκευαστές λουκάνικων και ούτω καθεξής. Με VISA/Mastercard πρέπει να χρησιμοποιείται η σωστή κωδικοποίηση σε όλες τις πληρωμές. Επειδή το Instantcasino.com (και πολλά άλλα) δεν μπορούν νόμιμα να λάβουν πληρωμές κανονικά, τις αποκρύπτουν ως άλλοι έμποροι και κωδικοποιούν τις συναλλαγές ως λιανική πώληση, σχολεία κ.λπ.. οτιδήποτε άλλο εκτός από τζόγο. Παραβιάζουν ευθέως τους Όρους και τις Προϋποθέσεις ή τη VISA/Mastercard και έχει υπάρξει μεγάλη ώθηση εναντίον αυτής της παράνομης πρακτικής πρόσφατα. Είναι κυριολεκτικά αντίθετο με το νόμο στο Ηνωμένο Βασίλειο να λαμβάνουν οποιεσδήποτε πληρωμές με αυτήν τη μέθοδο και υπόκειται σε ποινικό αδίκημα σε αυτήν τη χώρα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλοί άνθρωποι, τράπεζες και αστυνομία αντιστέκονται τώρα σε αυτό, όπως μπορείτε να δείτε από το νήμα "Ερωτήσεις σχετικά με τους εμπόρους τζόγου" που δημοσίευσε κάποιος άλλος.
Όχι μόνο παίρνουν παράνομα κεφάλαια - δεν είναι εξουσιοδοτημένοι με κανέναν τρόπο να λαμβάνουν πληρωμές τυχερών παιχνιδιών βάσει της VISA/Mastercard. Τα νόμιμα καζίνο είναι - δεν είναι.
Είναι λίγο ναρκοπέδιο, ωστόσο οι αντιστροφές χρέωσης θα κερδίζουν πάντα εδώ επειδή οι συναλλαγές ακυρώνονται αυτόματα σύμφωνα με τους κανόνες VISA/Mastercard. Τους έδωσα την ευκαιρία να το διορθώσουν μόνοι τους… το έχουν αγνοήσει και τώρα η τράπεζα τα ξαναχρεώνει όλα ούτως ή άλλως και βάζει τους ίδιους και τους εμπόρους τους στη μαύρη λίστα - έτσι, με το να μην το συζητήσουν ουσιαστικά, έχουν μπερδέψει τελείως και θα πληρώσουν το τίμημα.
We may be getting confused about the situation here. We discussed this earlier in the thread - transactions supposedly taken by Instantcasino.com should show on the bank statement as Instantcasino.com or similar. They don't - they show as booksellers in Nigeria, Polish sausage makers and so on. With VISA/Mastercard the correct coding must be used on all payments. Because Instantcasino.com(and loads of others) cannot legally take payments normally they hide these as other merchants and code the transactions as retail, schools, etc..anything but gambling. They are in direct breach of the T&Cs or VISA/Mastercard and there has been big pushback against this illegal practice recently. It is literally against the law in the UK for them to take any payments by this method and comes under a criminal offence in this country. That is why a lot of people , banks and police are now fighting back against this as you can see from the "Questions about gambling merchants" thread that someone else posted up.
Not only are they illegally taking funds - they are not authorised in any way to take gambling payments under VISA/Mastercard. Legitimate casinos are - they are not.
Its a bit of a minefield, however chargebacks will always win here because the transactions are automatically void under the VISA/Mastercard rules. I gave them a chance to fix this themselves....they have ignored and now the bank are recharging it all anyway and blacklisting them and their merchants - so by not actually discussing it they have totally messed up and will pay the price.
Ζητώ συγγνώμη. ήταν εντελώς δικό μου λάθος. Μιλούσα για το σενάριο του BCGame. Ζητώ συγγνώμη για αυτό. Υποθέτω ότι είναι υπερβολικό να το έχουμε κατά νου.
Σχετικά με τους κωδικούς: Είδα την πιο πρόσφατη ανάρτησή σας σχετικά με τους κωδικούς εμπόρων και τι μπορούν να κάνουν οι παίκτες για να μειώσουν την αξιολόγηση.
Να διευκρινίσω ότι δεν είναι βαθμολογία? Μάλλον, αναφέρεται ως Δείκτης Ασφάλειας και παρέχει γενικές πληροφορίες σχετικά με την πιθανότητα το καζίνο να διανείμει κέρδη. Νομικά ζητήματα όπως αυτό είναι εντελώς έξω από τις αρμοδιότητές μας. Όχι μόνο δεν έχουμε τη δυνατότητα να εντοπίζουμε και να τιμωρούμε τη χρήση εσφαλμένων κωδικών εμπόρων, αλλά δεν είμαστε επίσης σε θέση να παράσχουμε απόδειξη του σκοπού επειδή δεν είμαστε ούτε επίσημη αρχή ούτε δικηγόρος που ειδικεύεται στις διεθνείς τραπεζικές συναλλαγές και τους σχετικούς νόμους. Προτρέπουμε την κοινότητα του φόρουμ να παραμείνει ενεργή με τις εταιρείες κέλυφος και να κρατήσει το θέμα ανοιχτό για να καλύψει τομείς όπως αυτός. Στο παρελθόν, ζητήσαμε από τα καζίνο να παρέμβουν στη συγκεκριμένη συζήτηση και να αντιμετωπίσουν άμεσα τις ανησυχίες των παικτών. Δεν έχει συμβεί ποτέ.
I apologize; it was entirely my fault. I was talking about the BCGame scenario. I apologize for that. I guess it is too much to bear in mind.
Regarding the codes: I saw your most recent post about the merchant codes and what players can do to reduce the rating.
Let me clarify that it is not a rating; rather, it is referred to as the Safety Index, and it gives general information about the likelihood that the casino will distribute winnings. Legal considerations like this one are entirely outside of our purview. Not only do we lack the ability to identify and penalize the use of incorrect merchant codes, but we are also unable to provide proof of purpose because we are neither an official authority nor a lawyer specializing in international banking transactions and related laws. We urge the forum community to remain active with the shell companies and to keep the topic open in order to cover areas like this one. In the past, we requested that casinos intervene in this particular discussion and directly address the concerns of the players. It has never occurred.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.