Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοInstant Casino - γενική συζήτηση

Instant Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 3 μήνες από Radka
|
4.120 προβολές 96 απαντήσεις |
|
1 2 3...5
CryptoG82
πριν από 2 μήνες

We always like to help and whenever it is possible to do so, we put our best into it. Unfortunately, in your case there is nothing much we can do, as we have explained before.

It is unfortunate that the casino is not responding to you, and we understand how that feels.

Just please hang in there, and if there is anything within our possibilities that we could help you with, come forward, please.

πριν από 2 μήνες

We always like to help and whenever it is possible to do so, we put our best into it. Unfortunately, in your case there is nothing much we can do, as we have explained before.

It is unfortunate that the casino is not responding to you, and we understand how that feels.

Just please hang in there, and if there is anything within our possibilities that we could help you with, come forward, please.

πριν από 2 μήνες

Only they can help themselves in this situation - it has been explained to them numerous times(with accompanying evidence from the authorities) what is going to happen automatically if they don't fix it themselves. If they don't respond then they will have to deal with the blacklisting by Mastercard then they won't be able to accept any payments by this method from anyone. They have a chance to fix this, but if they don't then it will be sorted regardless(by authorities).

CryptoG82
πριν από 2 μήνες

Hopefully they take a chance and fix it then.🤞

πριν από 2 μήνες

κάποιος παρακαλώ να με βοηθήσει, έχω κάνει 3 αιτήσεις ανάληψης και οι 3 επέστρεψαν, βάζω τον αριθμό της τράπεζάς μου, τον λογαριασμό μου και το όνομά μου και εξακολουθεί να επιστρέφει, μου λέει ότι πρέπει να ζητήσω από την τράπεζα file αριθμός, αλλά ποιος αριθμός; ξέρει κανείς πώς να συμπληρώσει αυτό το αίτημα;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
gpony7
πριν από 2 μήνες

φίλος βοήθησέ με πώς μπορώ να συμπληρώσω αυτό το αίτημα, βάζω τον αριθμό της τράπεζας και τον λογαριασμό μου και μου το επιστρέφουν, file Ευχαριστώ

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Very best of luck getting anything from them! No response from them at all in 3 weeks and cut me off their live chat anytime I have tried to make contact - totally legitimate company of course!

πριν από 2 μήνες

κάποιος παρακαλώ να με βοηθήσει, έχω κάνει 3 αιτήσεις ανάληψης και οι 3 επέστρεψαν, βάζω τον αριθμό της τράπεζάς μου, τον λογαριασμό μου και το όνομά μου και εξακολουθεί να επιστρέφει, μου λέει ότι πρέπει να ζητήσω από την τράπεζα file αριθμός, αλλά ποιος αριθμός; ξέρει κανείς πώς να συμπληρώσει αυτό το αίτημα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

I guess you should try to explain to the support that you do not understand the matter of the problem and need a full explanation regarding the "number" you keep repeating. Feel free to post the casino's response so we can try to figure out whether it makes a good sense.

Or if you know the answer already, what number is that supposed to be, please? Some sort of identificator, but which, I wonder?

πριν από 2 μήνες

Very best of luck getting anything from them! No response from them at all in 3 weeks and cut me off their live chat anytime I have tried to make contact - totally legitimate company of course!

πριν από 2 μήνες

Although I am aware that you are a very distressed player, try to think about how such a response might benefit the other player who is experiencing intense stress. Do you believe this response will help out?

Are you perhaps familiar with the problem he mentioned? That would be handy. Thank you.

πριν από 2 μήνες

Although I am aware that you are a very distressed player, try to think about how such a response might benefit the other player who is experiencing intense stress. Do you believe this response will help out?

Are you perhaps familiar with the problem he mentioned? That would be handy. Thank you.

πριν από 2 μήνες

Hi Radka - I'm just going to say it like it is. It is a warning to players. Literally they do not respond and cut you off live chat straight away - the only thing they actually did was close my account. They were given chance after chance to even provide an answer but they couldn't even do that.


Although I understand your point - based on my experience here - it seems difficult to get a response from them. I'm just advising this player(and others) based on my experience. Maybe the casino can come on and clarify things for the player and everyone else.....

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
CryptoG82
πριν από 2 μήνες

και το δικό μου κόπηκε, μετά έβαλα vpn και μπορώ να μπω στο chat, το πρόβλημα είναι ότι σύμφωνα με αυτούς το συμπληρώνω λάθος,

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 μήνες

Έχω στείλει ήδη email με το υλικό που μου ζήτησαν, έβγαλα φωτογραφία, θέλουν το IBAN, δεν ξέρω καν τι είναι αυτό, τηλεφώνησα στην τράπεζα και μου είπαν ότι το IBAN είναι αυτό που πληρώνεις, το μονο που πρεπει να φταιει ειναι ο αριθμος τραπεζας απο 0260 εως 260, δεν ξερω κατι αλλο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Έχω στείλει ήδη email με το υλικό που μου ζήτησαν, έβγαλα φωτογραφία, θέλουν το IBAN, δεν ξέρω καν τι είναι αυτό, τηλεφώνησα στην τράπεζα και μου είπαν ότι το IBAN είναι αυτό που πληρώνεις, το μονο που πρεπει να φταιει ειναι ο αριθμος τραπεζας απο 0260 εως 260, δεν ξερω κατι αλλο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

The IBAN is the 16-20 digit code linked to your bank account. Every bank account that can accept International payments has one. You should be able to find this on a bank statement or you can ask your bank what it is. It will start with PT(if your account is in Portugal).


joannis
πριν από 2 μήνες

Ο IBAN (Διεθνής αριθμός τραπεζικού λογαριασμού) είναι ένας κωδικός που προσδιορίζει τον τραπεζικό λογαριασμό ενός πελάτη για διεθνείς μεταφορές. Αποτελείται από 29 ψηφία στη Βραζιλία και χρησιμοποιείται για να διασφαλιστεί ότι τα χρήματα λαμβάνονται σωστά. Στην περίπτωσή σας, η Nubank δεν έχει δικό της κωδικό IBAN. Ο λογαριασμός Nubank δεν λαμβάνει ούτε στέλνει χρήματα σε άλλα νομίσματα εκτός από το Real, επομένως δεν έχει κωδικούς IBAN, SWIFT, ABA ή ACH. Θα χρειαστείτε έναν λογαριασμό σε άλλη τράπεζα ή θα χρησιμοποιήσετε διαφορετική μέθοδο λήψης.

Αυτόματη μετάφραση:
joannis
πριν από 2 μήνες

Για διεθνή καζίνο προτείνω τη χρήση κρυπτονομισμάτων. Οι αναλήψεις μέσω μεταφοράς χρημάτων έχουν γενικά υψηλές χρεώσεις και είναι πιο γραφειοκρατικές. Υπάρχει και η δυνατότητα παρακράτησης του ποσού από την εφορία, ανάλογα από πού προέρχεται. Και δεδομένου ότι τα περισσότερα καζίνο αναθέτουν σε τρίτους αυτές τις λειτουργίες, είναι πιο δύσκολο να ελέγξετε αυτές τις καταστάσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hi Radka - I'm just going to say it like it is. It is a warning to players. Literally they do not respond and cut you off live chat straight away - the only thing they actually did was close my account. They were given chance after chance to even provide an answer but they couldn't even do that.


Although I understand your point - based on my experience here - it seems difficult to get a response from them. I'm just advising this player(and others) based on my experience. Maybe the casino can come on and clarify things for the player and everyone else.....

πριν από 1 μήνα

Hi!

Fair enough, I do understand your intentions.

I did not want to discourage the other player from attempting to contact the casino because, even with our reach, a direct line of communication is always preferable. Additionally, I would like to think that there is value in trying rather than quitting because someone claimed that the casino's ignored everyone.

I apologize, though, if I overreacted.


πριν από 2 μήνες

Έχω στείλει ήδη email με το υλικό που μου ζήτησαν, έβγαλα φωτογραφία, θέλουν το IBAN, δεν ξέρω καν τι είναι αυτό, τηλεφώνησα στην τράπεζα και μου είπαν ότι το IBAN είναι αυτό που πληρώνεις, το μονο που πρεπει να φταιει ειναι ο αριθμος τραπεζας απο 0260 εως 260, δεν ξερω κατι αλλο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Now I see the problem. Well since the others already explaint the matter very well. I bet not uch to add from my side now.

Perhaps a detail: if you keep struggling to determine whether the IBAN is to be found in the documents or internet banking, give the bank clerk a quick call. Once you know whether the IBAN is to be found, you may proceed further.

Honestly, I would expect PIX involved. The way I understand it, it's the most common option in Brazil - is it not?

πριν από 1 μήνα

Hi!

Fair enough, I do understand your intentions.

I did not want to discourage the other player from attempting to contact the casino because, even with our reach, a direct line of communication is always preferable. Additionally, I would like to think that there is value in trying rather than quitting because someone claimed that the casino's ignored everyone.

I apologize, though, if I overreacted.


πριν από 1 μήνα

You should see the emails and Live Chats I have requested with this company. This morning again tried to contact them but "I can only answer casino related questions" was the response. Still no response to any email of any kind in almost 4 weeks. You would think they would want to try and resolve things and not act like a bunch of scammers....

Privately I will send your reviews team all the chain and emails/chat etc and hopefully you can give them the rating they deserve!



πριν από 1 μήνα

Παιδιά, έλυσα το πρόβλημα, ξόδεψα όλα τα χρήματα και έκλεισα τον λογαριασμό, δεν έχω την τσάντα για αυτό, όλα τα καζίνο που παίζω απλά βάζω pix and bag επί τόπου αυτό με m;a πίστη, εγώ εκτιμώ τη βοήθειά σας από εδώ και πέρα, σας ευχαριστώ πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
joannis
πριν από 1 μήνα

Ουάου, τι κρίμα. Είναι ατυχές το γεγονός ότι ορισμένοι χειριστές πληρωμών χρεώνουν καταχρηστικές χρεώσεις για τη χρήση του Pix στα καζίνο, εκμεταλλευόμενοι την έλλειψη σαφών κανονισμών. Κατά συνέπεια, πολλά καζίνο απενεργοποιούν την επιλογή πληρωμής Pix για να αποφύγουν αυτές τις υπερβολικές χρεώσεις, οι οποίες περιορίζουν τις επιλογές πληρωμής που είναι διαθέσιμες στους παίκτες. Μια εναλλακτική λύση που πρέπει να εξετάσετε είναι τα κρυπτονομίσματα, αλλά είναι απαραίτητο να ερευνήσετε διεξοδικά τις διάφορες επιλογές και τους κινδύνους που εμπεριέχονται, όπως η μεταβλητότητα και η ασφάλεια, πριν επιλέξετε ένα ψηφιακό πορτοφόλι.

Αυτόματη μετάφραση:
CryptoG82
πριν από 1 μήνα

Im having issues with instant casino too. Did you report your transactions to you bank? I want my deposits back. They are scammers!

1 2 3...5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα