ΦόρουμΚαζίνοIceCasino - γενική συζήτηση

IceCasino - γενική συζήτηση (σελίδα 16)

πριν από 2 έτη από nadineanders81
|
97857 προβολές 554 απαντήσεις |
|
1...15 16 17...28
Προσθήκη ανάρτησης
vasosou6712
πριν από 1 έτος

Thank you for this information. I'd love to provide some easy-to-understand explanation, though this must be based on the casino's inside. I want to say that, first we have to find out what makes the casino thinks you breached especially this rule. For this, we need the complaint to advance a bit further.

Would be nice if you could update us - just in case I'll miss something 🙏

πριν από 1 έτος

i caszaut all last won money 2k. in bank transwer

Radka
πριν από 1 έτος

Εχω κανει ηδη καταγγελια

πριν από 1 έτος

i caszaut all last won money 2k. in bank transwer

πριν από 1 έτος

Pardon me, but what happened to the bank transfer? Can't figure that out.

πριν από 1 έτος

Εχω κανει ηδη καταγγελια

πριν από 1 έτος

Hello there.

Found it. Was a good step to take. As I mention, the casino should now provide solid proof you abused bonuses by creating additional accounts otherwise, I would find that strongly unfair. Checked the complaint briefly, and if I'm not mistaken, only the older account has been verified yet you have never withdrawn from this account before because the verification itself lasted for over a month, right?

Furthermore, you wrote you have never taken any bonus, is that so? Makes me question the bonus abuse again, though I do not know any details.

I hope you won't find it inappropriate if I paste here a link to a guide explaining how bonus abuse works - may be handy for other players.

I say we should wait for the complaint to develop further.


πριν από 1 έτος

αν είναι δυνατόν, περιμένετε για την πληρωμή

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Ναι πολυ σωστα δεν εχω χρησιμοποιησει κανενα bonus και μονο ο ενας λογαριασμος εχει επαληθευτει

πριν από 1 έτος

αν είναι δυνατόν, περιμένετε για την πληρωμή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Is your payment delayed too? 🤔

πριν από 1 έτος

Ναι πολυ σωστα δεν εχω χρησιμοποιησει κανενα bonus και μονο ο ενας λογαριασμος εχει επαληθευτει

πριν από 1 έτος

That makes me really really interested in the complaint's progress. I'd love to speculate about what has happened, though have not a single concrete scenario on my mind. I guess we should wait for an update.

Keep up, Kristina will get back to you.

Radka
πριν από 1 έτος

Εγω δεν περιμενω να γινει κατι ωστε να δικαιωθω γιατι ξερω οτι ειναι ειδικοι στο να εφευρισκουν δικαιολογιες

vasosou6712
πριν από 1 έτος

I checked the complaint briefly, and I feel you believe the casino should prevent you from depositing the moment they realized there is another account with the same details. Well, it is stated in the rules that only one account is allowed, furthermore, I'm not exactly sure the casino had known the moment you deposited, you wrote that yourself: "I played again and again many times since then and now that I won they found the excuse that I have another account in communication with them, they didn't even know when the second account was opened"

All of this ensures me we should wait a bit for further progress.

My fingers are crossed! 🤞

Radka
πριν από 1 έτος

Δεν πιστευετε δηλαδη οτι θα πρεπει να ειναι πιο υπευθυνοι και να κανουν την δουλεια τους καλυτερα ?

Η επαληθευση του λογαριασμου στον οποιο παιζω και αναγνωριζω εγινε τονΝοεμβριο αν μετραω καλα εχουν περασει κοντα πεντε μηνες στους οποιους δεν καναν καλα την δουλεια τους

vasosou6712
πριν από 1 έτος

I'd say we should consider whether the same credentials or depositing method was used and when. Since the way I see it the second account has not been verified, I still feel the casino wouldn't know. So, think this is not about doing their job better, but about when and how the casino took the second account into the consideration. You know the process of registration is usually pretty straightforward, so some similarities are recognized after the first deposit - not sooner. If the second account used a completely different email address, and slightly different names (like using the middle name instead of the first name), the system simply didn't recognize the similarities. For further assessment, we should see the casino's explanation first.

Please give it some time.



πριν από 1 έτος

Νομίζω ότι είναι καλό να κερδίζεις εδώ, αλλά οι πληρωμές μερικές φορές χρειάζονται για πάντα 😀

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

Hey there!

How long does it take to withdraw small and bigger sums, can you tell? 😜 Do you think it depends on the sum itself?

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου ομορφέ μου 🫡🕊🌴❤️


Δεν είμαι σίγουρος, αλλά νομίζω ότι πάνω από ένα συγκεκριμένο ποσό, αν είναι μεγαλύτερο, μπορείτε να περιμένετε λίγο ακόμα 🙂 αλλά αυτό θα οφείλεται στο ότι κάνουν επιταγές για μεγαλύτερες πληρωμές.


Νομίζω ότι υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι που παίζουν εδώ, κάτι που μπορεί να είναι ο λόγος να περιμένουμε λίγο. 🙂 Προσωπικά, είμαι κάποιος που μπορεί να κάνει υπομονή για εβδομάδες όταν ξέρω ότι είναι ένα καζίνο που πληρώνει στο τέλος. 🙂 κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, πρέπει απλώς να πολεμήσετε τους δαίμονές σας για να παραμείνετε δυνατοί και να μην το χάσετε 😛 αλλά υπάρχουν πολλές επιλογές για αυτό σήμερα, που σας επιτρέπουν να θέσετε όρια απώλειας. 🙂


Εν ολίγοις, δεν νομίζω ότι έχει σημασία το ποσό (εκτός αν είναι πραγματικά μεγάλο), αλλά περισσότερο το καζίνο και ο αριθμός των παικτών 🙂 Νομίζω ότι το ICE Casino έχει πολλούς πελάτες, κάτι που φυσικά μπορεί να οδηγήσει σε κάτι να περιμένετε 🙂


Η αναμονή είναι κακό μόνο αν δεν γνωρίζετε το καζίνο και τι μπορεί να κάνουν 😛

Να έχετε μια υπέροχη μέρα 🌴🕊🌴

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

Hi there dear CasinoStreamer88!👑

The number of requests certainly makes a difference, I agree. 🙂 I also know hitting a really big win means additional checks, so I was asking also about that.😎

In general, many casinos experience some delays occasionally, it's inevitable - should not become a habit, right? 🙂

Be well!💚

Radka
πριν από 1 έτος

Απόλυτο δίκιο 🙂

Όσο δεν γίνεται συνήθεια, όλα είναι καλά 🙂 τελικά, όλοι είμαστε μόνο άνθρωποι. 🙂

🫡🌴

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

As I can see, the fuss about delayed payments calmed down on the forum, at least. 🤞

πριν από 1 έτος

χαιρετισμούς, κέρδισα ένα μεγάλο ποσό σε αυτό το καζίνο, αλλά η πληρωμή διαρκεί πάρα πολύ, μου ζητούν ξανά και ξανά να τους στείλω μια φωτογραφία των καρτών με τις οποίες πληρώθηκαν τα χρήματα...και υπάρχουν ήδη αυτές οι φωτογραφίες στο δικό μου λογαριασμού που έχουν επαληθευτεί και έχουν πράσινο σημάδι επιλογής

Αυτόματη μετάφραση:
1...15 16 17...28
Μετάβαση στη σελίδααπό 28 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα