Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοHellSpin Casino - γενική συζήτηση

HellSpin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από eramomarco
|
7.893 προβολές 46 απαντήσεις |
|
1 2 3
Constantinos03
πριν από 1 έτος

Hey, I find it quite strange that if you were to do a supplementary verification and the casino asks for your address again, they basically refuse you the same one. Did you ask what is the reason for this and why does the casino ask for documents that have already been verified ? 

However, I saw that you managed to open a complaint, so let's see where our team gets to if you don't manage to resolve your situation. 

If you had something new would it be possible to update us ? 

πριν από 1 έτος

Hi.


I have a pending complaint with HELLSPIN with the help of Casino guru

Since that I have found out they are not licensed . I don't think I have a hope in re cooperating my winnings they confiscated .


And how.can they trade if no licence there is got to be a governing body that cam shut them down or fine them for being unfair .




madisonguerero
πριν από 1 έτος

Hi, yes this is correct information and we have it listed on our website for this casino as well that it operates without a license. 

However, what is the problem in your case and why casino doesn't want to pay you your money ? Can you tell us a little more about the problem ?

Nevertheless, since you have an open complaint, nothing is lost and we will see what our team can do. I hope it will all be resolved in the end and you will be happy, but let's not get ahead of ourselves and wait and see how things develop. 

I will wait for the answer.

Jaro
πριν από 1 έτος

Hi ,


Pls ready current case with them andi have the game history of my 5000 spins

As you will see I fought hard to win that money . Only to loose. It on a technicality . I contacted them they said decision is final

So heartbreaking






Maritess

madisonguerero
πριν από 1 έτος

I think such evidence would certainly be useful in the complaint you have open. And while it is still in progress, I'll try to wait and see where the team get you. I want to firmly believe that it can be solved. So let's be patient as this whole thing unfolds. 

Good luck. ☘️

πριν από 7 μήνες

Πρόσφατα κέρδισα κάποια χρήματα στο hell spin, μετά την πλήρη επαλήθευση του λογαριασμού ζητάω ανάληψη, αλλά λέει ότι η τράπεζά μου συνεχίζει να αρνείται την ανάληψη, προσπαθώ να ανοίξω έναν λογαριασμό κρυπτογράφησης για να φορτώσω τα χρήματα εκεί και στη συνέχεια να κάνω ανάληψη το . Κάποια άλλη συμβουλή;

Αυτόματη μετάφραση:
pietrorusso2502
πριν από 7 μήνες

Have you tried to ask your payment provider about this? The issue could really be on their side.🤷‍♀️

πριν από 7 μήνες

Επειδή λοιπόν γράφεις χωρίς άδεια - έχεις άδεια ή είμαι μεθυσμένος; file

Αυτόματη μετάφραση:
paclmaya
πριν από 7 μήνες

I do not understand your question here, actually.🤷‍♀️ We could not find any information about a license at this casino. Could you post the link to where you found this information, if possible?

πριν από 7 μήνες

Αν κάνετε κλικ στην εικόνα στο κάτω μέρος γράφει License Curacao ή όπως αλλιώς λέγεται; Ή είναι άσχετο αυτό που λέει;

Αυτόματη μετάφραση:
paclmaya
πριν από 7 μήνες

Could you perhaps post a URL where you found this information, please? Our data team couldn't find any licenses at this casino, unfortunately.🤷‍♀️

πριν από 6 μήνες

Υπάρχει κάποια ειδική περιοχή όπου μπορείτε να βρείτε άδειες; Έχω βάλει μόνο τη φωτογραφία εκεί που το λέει, επειδή το λέει εκεί, δεν σημαίνει ότι έχουν την άδεια;

Αυτόματη μετάφραση:
paclmaya
πριν από 6 μήνες

Sorry, but if you check the information on our website, it says "unverifiable.". That means that our data team couldn't verify this license.

file

πριν από 2 μήνες

Καλησπέρα έκανα μια προσπάθεια για απόσυρση 500€ και μια δεύτερη για 1500€ έκανα την απόσυρση με wire transfer (bank transfer) μου ήρθαν και τα σχετικά mail ότι εγκρίθηκαν και οι 2 (είχαν κάνει και ταυτοποίηση σε όλα τα έγγραφα που μου ζητήθηκαν! Πόσες μέρες χρειάζονται περίπου να πιστωθούν τα χρήματα στο λογαριασμό μου με αυτή την μέθοδο? Ευχαριστώ

alexis1985
πριν από 2 μήνες

Hi, in such cases it can be individual, but I would expect about 5 days since you are doing it by bank transfer. I think this is normal. 

However, something unexpected may come up and it may take longer, but I don't want to worry you right from the start. 

I should add that we give the casinos 14 days to send the money to the player, so if nothing happens within that time, we would try to help you. 

So be sure to keep me updated as things develop. 

πριν από 2 μήνες

Hi, in such cases it can be individual, but I would expect about 5 days since you are doing it by bank transfer. I think this is normal. 

However, something unexpected may come up and it may take longer, but I don't want to worry you right from the start. 

I should add that we give the casinos 14 days to send the money to the player, so if nothing happens within that time, we would try to help you. 

So be sure to keep me updated as things develop. 

πριν από 2 μήνες

Ευχαριστώ πολύ όλα πήγαν καλά και δεν είχα πρόβλημα!!!!!

alexis1985
πριν από 2 μήνες

So I'm glad, how long did it take for your money to finally arrive? 🙂

πριν από 1 εβδομάδα

Είναι τόσο ριπ-οφ καλλιτέχνες! Δεν έχω ξαναζήσει κάτι τέτοιο!!! Συμβουλεύω όλους να μην καταθέσουν ούτε ένα σεντ εδώ!! Ελπίζω να κλείσει το site

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Απολύτως αμφίβολο κατά τη γνώμη μου. Οι Όροι και οι όροι αναφέρουν το όριο πονταρίσματος, αλλά δεν υπάρχει τίποτα που να σημαίνει ότι ο παίκτης πρέπει να το προσέξει μόνος του. Δεν έχω τοποθετήσει υψηλότερο στοίχημα σκόπιμα και μόνο πολύ περιστασιακά, κάτι που επίσης επέτρεψε το καζίνο. Υπέθεσα ότι ήταν μπλοκαρισμένο όπως σε άλλα καζίνο και όχι ότι έπρεπε να το προσέξω εγώ γιατί έλειπε η ειδοποίηση! Συμπέρασμα: κατασχέθηκε και καμία παραχώρηση. Μόνο τυπικές απαντήσεις από την υποστήριξη! Δεν υπάρχει άδεια χρήσης στον ιστότοπο! Η Υποστήριξη δεν μπορούσε και δεν ήθελε να μου πει το όνομα του αδειούχου, και όταν έκανα ερωτήσεις σχετικά, απλώς αναφέρθηκα στην υποσημείωση στον ιστότοπο όπου υποτίθεται ότι βρισκόταν! Άρα δεν υπάρχει άδεια!! Ελπίζω να μην παίζει κανένας πια εδώ και να κλείσει ο ιστότοπος!! Κατά τη γνώμη μου αυτό που κάνουν είναι απάτη!

Αυτόματη μετάφραση:
pqqtby7mp2
πριν από 1 εβδομάδα

Hello.

I believe that you have done the right thing by submitting your complaint here. Our team can investigate the whole matter when the right time comes because, as explained by your complaint resolver, we need to wait 14 days before we can intervene. Hopefully, the casino will communicate with our complaint team so everything can be checked out and the complaint can come to its best resolution.

May I ask if you have ever withdrawn money from this casino before, or is this your first time?


1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα