ΦόρουμΚαζίνοHellSpin Casino - γενική συζήτηση

HellSpin Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από eramomarco
|
4306 προβολές 24 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το HellSpin Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Hello everyone,

I'm Marco and I can't withdraw my money on HellSpin casino. They always reject me all methods of cashout (credit card, E-wallet and Crypto).

My balance is huge and i'm worried about it.

Can you help me to solve this problem please?

Best regards,

marco

πριν από 1 έτος

Hi


did you sent the documents for verification? First send them wait for few days to be completed. If they don’t process after the verification lodge the complaint in casinoguru.

πριν από 1 έτος

Hello everyone,

I'm Marco and I can't withdraw my money on HellSpin casino. They always reject me all methods of cashout (credit card, E-wallet and Crypto).

My balance is huge and i'm worried about it.

Can you help me to solve this problem please?

Best regards,

marco

πριν από 1 έτος

If your account has not been verified yet, all withdrawals will end up as canceled, I'm afraid.

Do not be surprised if the casino will block your account though, it sometimes happens if the KYC verification or security check is triggered.

Let us know how it's going, please.


πριν από 1 έτος

Ξεκίνησα να παίζω στο Hell Spin Casino για πρώτη φορά αυτή την εβδομάδα. Πόνταρα 20 ευρώ και κέρδισα κάτι. Ήθελα να εξαργυρώσω τα κέρδη μου, αλλά τώρα το καζίνο παρεμβαίνει. Μου ζητήθηκε τραπεζικό αντίγραφο όπου φαίνεται η συναλλαγή, το οποίο είχα την έκδοση της τράπεζας για μένα και ανέβασα απόδειξη της συναλλαγής. Με αριθμό λογαριασμού, ημερομηνία και ώρα κατάθεσης και το ποσό αλλά τα έγγραφά μου απορρίπτονται συνεχώς και επομένως το ποσό δεν εξοφλείται. Η καθημερινή επαφή με την υποστήριξη δεν φέρνει πάντα τις ίδιες δηλώσεις. τι με συμβουλεύετε

Αυτόματη μετάφραση:
Gett
πριν από 1 έτος

Hello,

I'd say that you should get some advice from the casino at the moment. It's crucial to learn why the document keeps rejecting, any chance that your full name and address are missing on the statement?

What statements have you got from the casino so far?

Radka
πριν από 1 έτος

Λοιπόν, αυτό σκέφτηκα και εγώ στην αρχή, οπότε έβαλα την τράπεζά μου να εκτυπώσει ένα επιπλέον αντίγραφο κίνησης λογαριασμού με τις πωλήσεις όπου βρίσκεται η συναλλαγή και όπου υπάρχει το όνομα, η διεύθυνση, ο αριθμός λογαριασμού και δημιούργησα επίσης μια απόδειξη συναλλαγής όπου τα πάντα σχετικά με τη συναλλαγή είναι σε αυτήν, το όνομα, η ημερομηνία, ώρα και ο αριθμός λογαριασμού και πάντα αψηφούν την απόρριψη. Η μόνη μου εξήγηση είναι ότι είναι ένας κοινός λογαριασμός με τον σύζυγό μου και δεδομένου ότι υπάρχουν και τα δύο ονόματά μας, φυσικά, αλλά δεν μπορώ να το αλλάξω και νομίζω ότι όταν είσαι παντρεμένος για 30 χρόνια, είναι φυσιολογικό να έχεις κοινός λογαριασμός.

Αυτόματη μετάφραση:
Gett
πριν από 1 έτος

Ως εξήγηση, υπάρχει πάντα το ίδιο όνομα και λείπει η ημερομηνία και το ποσό της συναλλαγής, αλλά αυτό δεν ισχύει. Όλα είναι στην απόδειξη της συναλλαγής🤷‍♀️

Αυτόματη μετάφραση:
Gett
πριν από 1 έτος

Hello, Gett.

Well, now I'm quite sure that without the proper explanation from the casino, we are not able to figure out what is possibly wrong. I agree that having a shared bank account is quite normal for two married people, so it makes me think that maybe the casino is lacking proper experience on how to deal with this - just guessing now.

Are you in touch with the support, please? If you feel that the casino is not able to explain what is wrong, I fear that I can only recommend submitting a complaint.


I also found that according to our latest review, the casino does not accept players from Germany. Which country of residence did you state in the registration form, please? 


Thank you in advance.



πριν από 1 έτος

Το χειρότερο καζίνο ποτέ...

Αυτόματη μετάφραση:
Vitorafael
πριν από 1 έτος

Care to explain what is wrong?

If only the reputation would not drop so low, did you check it?

You can do so here.

πριν από 1 έτος

Hi

I have been a loyal customer to Hell Spin Casino and have played for almost a year and verified originally when I first signed up so I was receiving my winnings and playing fine until suddenly they locked my account. I don't currently drive so I have a South Australian Proof of Age card which is a valid ID in my state. However it doesn't require a expiry date. And when I originally verified I explained my situation and they approved my account, but now they won't unlock my account (it's locked to the documents page and I can't click on anything excpet upload documents.) They said they don't accept identification with expiry but obviously they can cos they done it before. I am so angry with the service of this casino because I used theses low bet machines for helping with my anxiety and now I can't even play back what I have on my account and can't verify it so that's a nearly 200 dollar loss for me. I don't even think I will use them in the future it's so annoying considering I've already withdrew Hlhundreds before and now this crap.

bevansaunders89
πριν από 1 έτος

Hi there,

One could easily say that the casino is not capable of solving a quite usual situation, which is not good especially if we take its low reputation into the consideration. To me, it seems that the casino does not care to help, hence it's good that you created the complaint.

Let's just hope that the staff will cooperate after all.🤞

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Hellspin casino is trying to steal my cash winnings, how do I report this to CasinoGuru for complaint submission ?

drunk85fun
πριν από 1 έτος

I see you found the way. 👌

Care to explain your issue here on the forum as well?

πριν από 11 μήνες

Im having trouble finding the right document for this


upload proof of joint bank account, where we can see your both names and card number on one screenshot." 

I’ve looked but online banking doesn’t show your card number only your bank account

n6z2k5r5zm
πριν από 11 μήνες

It depends on the bank options, I'd say.

The way I see it, especially pre-paid cards, or similar kinds, simply do not possess the holder's name. So the best option would be to get in touch with the casino. Explain the situation to the support.

Have you tried that, perhaps? What did you learn from them?

πριν από 7 μήνες

I deposited several deposit over time an actually began to win got up to 8500 an then they auto played my acc until dry.... clearly if 208 times in a row 50 bet was made then U clearly have played someone's acc so U don't have to pay it.... nothing but scum an pies all the support ppls do is replying with please forward it name an blah blah whish IV done several times an that's all they reply with.... there fuckn ripping off dogs

docsback82
πριν από 7 μήνες

Oh, this is truly a strong accusation. Can you prove that somehow? Are you sure someone else has not gained access to your account instead?

Well, I would suggest submitting a complaint, but be ready for similar questions. I do not intend to say such a situation can't occur; it's just that without proof, there is usually no investigation.

I'll leave the choice to you, of course. https://casino.guru/complaints/create


πριν από 5 μήνες

προσοχη με την εταιρία he’ll spin ! Έκανα πρώτη φορά ανάληψη ζήτησαν επαλήθευση δέχτηκαν τα πάντα ταυτότητα κάρτα και διεύθυνση και στην δεύτερη ανάληψη ξανά ζήτησαν επαλήθευση μου είπαν ότι το ζητάνε τυπικά τελευταία φορά ! Πριν τρεις μέρες έκανα ανάληψη ένα μικρό ποσό 35€ και έγινε άμεσα χθες πήγα να κάνω ανάληψη 150€ και ζητάνε διεύθυνση ξανά και δεν δέχονται το ίδιο αποδεικτικό που είχαν δεχτη ξανά και ακυρώνουν την ανάληψη το κάνουν για να τα ξανα παίξεις όλα ΠΡΟΣΟΧΗ

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα