Γεια, Gett.
Λοιπόν, τώρα είμαι αρκετά σίγουρος ότι χωρίς την κατάλληλη εξήγηση από το καζίνο, δεν μπορούμε να καταλάβουμε τι είναι πιθανόν λάθος. Συμφωνώ ότι η ύπαρξη ενός κοινόχρηστου τραπεζικού λογαριασμού είναι απολύτως φυσιολογικό για δύο παντρεμένους, επομένως με κάνει να σκέφτομαι ότι ίσως το καζίνο δεν έχει την κατάλληλη εμπειρία για το πώς να το αντιμετωπίσει - απλώς μαντεύω τώρα.
Είστε σε επαφή με την υποστήριξη, παρακαλώ; Εάν πιστεύετε ότι το καζίνο δεν είναι σε θέση να εξηγήσει τι συμβαίνει, φοβάμαι ότι μπορώ μόνο να προτείνω την υποβολή καταγγελίας.
Διαπίστωσα επίσης ότι σύμφωνα με την τελευταία μας κριτική, το καζίνο δεν δέχεται παίκτες από τη Γερμανία. Ποια χώρα διαμονής αναφέρατε στη φόρμα εγγραφής, παρακαλώ;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Hello, Gett.
Well, now I'm quite sure that without the proper explanation from the casino, we are not able to figure out what is possibly wrong. I agree that having a shared bank account is quite normal for two married people, so it makes me think that maybe the casino is lacking proper experience on how to deal with this - just guessing now.
Are you in touch with the support, please? If you feel that the casino is not able to explain what is wrong, I fear that I can only recommend submitting a complaint.
I also found that according to our latest review, the casino does not accept players from Germany. Which country of residence did you state in the registration form, please?
Thank you in advance.
Αυτόματη μετάφραση: