ΦόρουμΚαζίνοGrandWin Casino - γενική συζήτηση

GrandWin Casino - γενική συζήτηση

πριν από 8 μήνες από Radka
|
1224 προβολές 23 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το GrandWin Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 8 μήνες

Εδώ και 2 μέρες περιμένω ανάληψη GRANDWIN 1300 ευρώ. Ακόμα εμφανίζεται σε αναλήψεις σε εκκρεμότητα, και στο.chat μου λένε ότι είναι στο οικονομικό και δεν μου δίνουν άλλα στοιχεία. Δεν μου απαντούν με email, και κανείς δεν μου έχει ζητήσει κανένα έγγραφο για επαλήθευση. Τι μπορώ να κάνω? Γιατί είμαι πολύ ανήμπορος, αφού κανείς δεν μου απαντά, και όλο αυτό μου μυρίζει πολύ άσχημα.

Αυτόματη μετάφραση:
ercancho
πριν από 8 μήνες

Hello. I think you should calm down.

Sometimes it takes more than a few days to process the first withdrawals. Maybe the verification is not even necessary, but honestly - who knows? Give it a few more working days, or try to contact support instead of the chat operator, if this is possible.

I agree that this is not the safest place to play, find out more in the review.

Let me know how the withdrawal goes, please.

πριν από 8 μήνες

Καλό απόγευμα. Είμαι ήρεμος, ευχαριστώ.

Αυτό που με κάνει να αισθάνομαι πολύ ανήμπορος είναι ότι έχουν περάσει 2 μέρες και δεν μου απαντά κανείς, δεν μου απαντά στα email και έχω βαρεθεί λίγο με αυτή την κατάσταση, αφού δεν έχω κανένα πρόβλημα ανάληψης σε άλλα στοιχήματα. .


Έχουν περάσει 3 μέρες και το 1w00 ευρώ φαίνεται ακόμα να ακυρώνει την επιστροφή χρημάτων. Δεν έχω κάνει καμία πρόοδο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Καλό απόγευμα


Ακόμα δεν έχουν δώσει πληροφορίες από το GRANDWIN;

Αυτόματη μετάφραση:
ercancho
πριν από 8 μήνες

Hi, I understand that it's certainly not pleasant to wait and when the casino doesn't give you any answer, it can be frustrating. But heads up it doesn't have to be the end of the world yet. 

Anyway, we'll see where your complaint goes and how it turns out in the end. Try to give it some time and be patient. Would that be possible ? 

If you have any new information, let me know. 

πριν από 8 μήνες

Νομίζω ότι έκανα υπομονή από την περασμένη Τρίτη και ακόμα δεν υπάρχει ανταπόκριση. Πιστεύετε ότι είναι φυσιολογικό; Θέλω να μάθω κάτι

Αυτόματη μετάφραση:
ercancho
πριν από 8 μήνες

Honestly, it's not normal and this shouldn't happen to you in a decent casino. You shouldn't wait for a response for over a week. Have you tried to contact them this week again while you were waiting?

πριν από 8 μήνες

Καλό απόγευμα. Κάθε μέρα που τους μιλάω μου δίνουν πάντα την ίδια απάντηση. Μιλάω μέσω της συνομιλίας και μου λένε ότι εξετάζουν την τεκμηρίωση και ότι την επαληθεύουν. Έχω στείλει περίπου 6 μηνύματα και κανένα δεν μου έχει απαντήσει. Δεν πιστεύω πια τίποτα, και το χειρότερο είναι ότι δεν ξέρω τι να κάνω.

Παρακαλώ μπορείτε να μου πείτε τι μπορώ να κάνω; Μου είπαν ότι θα επικοινωνήσεις μαζί τους.


Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
ercancho
πριν από 8 μήνες

It's certainly not professional of a casino when you have to chase down the answer and you keep getting the same one over and over again. But you filed a complaint 6 days ago that you haven't received your money for two days. Regarding either withdrawal or account verification, you received a reply from Veronica that we give casinos 14 days to process such a request. I understand that this seems like a long time, but if nothing moves forward by then, we will try to help as best we can. I don't claim that this has to have a successful ending, but we will try to do everything we can to make sure it does. 

Try to keep a cool head and we'll see how it goes. 

πριν από 8 μήνες

Αυτή τη συζήτηση είχα χθες στο chat.


Η συζήτηση ξεκίνησε στις 19 Σεπτεμβρίου 2023, 04:36 μ.μ. (GMT+0)

(04:36:40)*** Ο Manuel Alejandro Morales dominguez μπήκε στη συνομιλία ***(04:36:40)Manuel Alejandro Morales dominguez

Αναλήψεις

(04:36:42) Πληροφορίες GrandWin

Καλώς ήρθατε στην εξυπηρέτηση πελατών GrandWin. Ένας πράκτορας θα σας βοηθήσει αμέσως.

(04:36:43)*** Ο Alessandro μπήκε στη συνομιλία ***(04:36:48) Alessandro

Χαιρετισμούς για την επαφή σας, ο φίλος μου Alessandro είναι στην ευχάριστη θέση να σας βοηθήσει.

(04:36:48) Αλεσάντρο

Γεια σας, σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας, με λένε Alessandro και θα χαρώ να σας βοηθήσω σήμερα. (μεταφρασμένο)

(04:36:49) Αλεσάντρο

Για να επιβεβαιώσετε ότι έχετε διαβάσει τον τίτλο του περιεχομένου, θα διαβάσετε τις ακόλουθες λεπτομέρειες:


1) Ονομάστε με βοήθεια

2) Ημερομηνία γέννησης

3) Τελευταία κατάθεση ή εισαγωγή του πόντου

4) Indirizzo κατοικίας


Το ringrazio εκ των προτέρων!

(04:36:49) Αλεσάντρο

Για να μας επιτρέψετε να επαληθεύσουμε ότι είστε ο κάτοχος του λογαριασμού παιχνιδιού, θα ήθελα να σας ζητήσω να μου δώσετε τα ακόλουθα στοιχεία:


1) όνομα χρήστη

2) Ημερομηνία γέννησης

3) Τελευταία κατάθεση ή ποσό στοιχήματος

4) Διεύθυνση κατοικίας


Ευχαριστώ εκ των προτέρων! (μεταφρασμένο)

(04:36:55)Μανουέλ Αλεχάντρο Μοράλες Ντομίνγκες


(04:37:12) Μανουέλ Αλεχάντρο Μοράλες Ντομίνγκες


(04:37:16)Μανουέλ Αλεχάντρο Μοράλες Ντομίνγκες


(04:37:33) Μανουέλ Αλεχάντρο Μοράλες Ντομίνγκες


(04:37:52) Αλεσάντρο

Τι μπορεί να είναι χρήσιμο;

(04:37:52) Αλεσάντρο

Ευχαριστώ για τις σωστές πληροφορίες. Πώς μπορώ να σε βοηθήσω? (μεταφρασμένο)

(04:38:08) Μανουέλ Αλεχάντρο Μοράλες Ντομίνγκες

Βαρέθηκα να μου κόβεις την κουβέντα. Αποθηκεύω όλες τις συζητήσεις γιατί βλέπουν την αντιμετώπιση που έχετε μαζί μου

(04:39:07) Μανουέλ Αλεχάντρο Μοράλες Ντομίνγκες

Περιμένω απόσυρση πάνω από 1 εβδομάδα και είμαι ίδια με την πρώτη μέρα. Δεν έχω κάνει καμία πρόοδο, δεν με βοηθάει κανείς, δεν μου απαντά και δεν ξέρω τι άλλο να κάνω. Δεν νομίζω ότι αξίζω αυτή τη μεταχείριση.

(04:39:24) Αλεσάντρο

Noi non interrompiamo nessuna delle chat μας Signor Manuel.

(04:39:24) Αλεσάντρο

Δεν διακόπτουμε καμία από τις συνομιλίες μας κύριε Μανουήλ. (μεταφρασμένο)

(04:39:56) Μανουέλ Αλεχάντρο Μοράλες Ντομίνγκες

Θέλω να μάθω πότε θα κατατεθούν τα χρήματά μου και θέλω να μου δώσετε αληθείς πληροφορίες.

(04:40:23) Μανουέλ Αλεχάντρο Μοράλες Ντομίνγκες

Μου λες εδώ και μια εβδομάδα ότι το δουλεύεις, νομίζω ότι με κοροϊδεύεις

(04:40:31) Αλεσάντρο

Faro' il massimo per lei.

Η μέρα μου 3-4 λεπτά για να ελέγξω την κατάσταση της προηγούμενης κατάστασης.

Ευχαριστώ

(04:40:31) Αλεσάντρο

Θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για αυτήν.

Δώστε μου 3-4 λεπτά για να ελέγξω την κατάσταση της ανάληψης σας.

Ευχαριστώ (μεταφρασμένο)

(04:41:11)Μανουέλ Αλεχάντρο Μοράλες Ντομίνγκες

Ξέρω τι θα μου πείτε, ότι το δουλεύουν και ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου μέσω email. Έχω την ίδια απάντηση εδώ και μια εβδομάδα

(04:44:29) Αλεσάντρο

Eccomi mi scuso per l'attesa.

(04:44:29) Αλεσάντρο

Εδώ είμαι, συγγνώμη για την αναμονή. (μεταφρασμένο)

(04:45:45) Αλεσάντρο

Βλέπω ότι το αίτημά σας διεκπεραιώθηκε στις 14 αυτού του μήνα.

Τα έγγραφα που έστειλες είναι εντάξει, άρα είναι θέμα χρόνου. (μεταφρασμένο)

(04:46:15)Μανουέλ Αλεχάντρο Μοράλες Ντομίνγκες

Και γιατί δεν κάνουν τώρα την απόσυρση;

(04:46:53) Μανουέλ Αλεχάντρο Μοράλες Ντομίνγκες

Τι περιμένεις? Γιατί δεν μου δίνεις καμία πληροφορία;

(04:49:50)Μανουέλ Αλεχάντρο Μοράλες Ντομίνγκες

Τουλάχιστον μου έχεις δώσει διαφορετική απάντηση από όλους, λέγοντάς μου ότι όλα είναι καλά. Από εκεί, όταν γίνει η απόσυρση

(04:50:59) Αλεσάντρο

Η απόσυρση τώρα κύριε είναι ένα αίτημα που περνά από πολλά τμήματα και υπάρχουν πολλά αιτήματα αυτή τη στιγμή.

Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία αλλά αυτή είναι η διαδικασία. (μεταφρασμένο)

(04:51:09) Αλεσάντρο

Λάβετε υπόψη ότι τα αιτήματα ανάληψης διεκπεραιώνονται από άλλο τμήμα και δεδομένου ότι κάθε αίτημα εξετάζεται μεμονωμένα, ενδέχεται να χρειαστεί λίγος χρόνος για την επεξεργασία. (μεταφρασμένο)

(04:52:32)Μανουέλ Αλεχάντρο Μοράλες Ντομίνγκες

Για κάποιο χρονικό διάστημα, πόσο είναι, είναι αυτό που θέλω να μάθω και γιατί η απόσυρσή μου συνεχίζει να εμφανίζεται σε εκκρεμείς αναλήψεις εάν έχει ήδη εγκριθεί;

(04:55:42) Αλεσάντρο

Δεν σας είπα ότι εγκρίθηκες κ. Μανουήλ, αλλά ότι τα έγγραφα που στείλατε είναι εντάξει και ότι η αίτησή σας βρίσκεται σε διαδικασία, πράγμα που συνεπάγεται διαφορετικούς χρόνους.

Ζητούμε συγγνώμη για την αναμονή, αλλά όπως σας είπα ήδη αυτή είναι η διαδικασία για όλους τους πελάτες μας.

(04:56:09) Αλεσάντρο

Ελπίζω να ήμουν σαφής, κύριε Μανουέλ.

Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω αυτή τη στιγμή; (μεταφρασμένο)

(04:56:47)Μανουέλ Αλεχάντρο Μοράλες Ντομίνγκες

Τίποτα, αυτό που ακόμα περιμένω είναι η συνταξιοδότησή μου, κάτι που δεν μπορώ να καταλάβω, και κανείς δεν μου το εξηγεί.

(04:57:17) Μανουέλ Αλεχάντρο Μοράλες Ντομίνγκες

Και πάνω από όλα, έστειλα email και δεν μου απαντούσε κανείς.


Τι μπορώ να συμπεράνω από αυτή τη συζήτηση;

Δημοσίευση από ercancho Έγινε επεξεργασία από Daniel
Αιτία: sensitive data
Αυτόματη μετάφραση:
ercancho
πριν από 8 μήνες

Oh man, you should never copy/paste the information from the chat like this. You just publicly share your name, date of birth, address, last deposit amount so if someone wanted to get into your casino account, they could just do it with all the info you gave them.

I already deleted all the sensitive data, but be careful next time!

πριν από 8 μήνες

Εντάξει, αλλά μπορεί κάποιος να μου πει ποια είναι η κατάσταση με την απόσυρσή μου;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες
  1. Αυτό θα το βρείτε σήμερα στο chat. Με έκοψαν και δεν ξέρω πια τι να κάνω.
  2. Μεταγράφω ολόκληρη τη συνομιλία που είχα σήμερα.
  3. ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ

Ευχαριστώ για τις σωστές πληροφορίες. (μεταφρασμένο) Εμφάνιση πρωτοτύπου

Μπορείτε να με αντέξετε για μια στιγμή; Πάω να ελέγξω. (μεταφρασμένο) Εμφάνιση πρωτοτύπου

Φτάνει να με ξεγελάσεις, νομίζω ότι αξίζω μια απάντηση και ότι μου πληρώνεις τα χρήματα τώρα

Θα μου πεις ότι κάνεις επαλήθευση, όπως μου λες εδώ και 8 μέρες. Κανείς δεν μου απαντά, κανείς δεν μου δίνει λύση

σεθ

Κοιτάξτε, καταλαβαίνω απόλυτα ότι μπορεί να είναι απογοητευτικό να έχετε καθυστερημένη πληρωμή, αλλά ζητώ την κατανόησή σας επίσης, οι οικονομικές συναλλαγές επαληθεύονται από διαφορετικό τμήμα. (μεταφρασμένο) Εμφάνιση πρωτοτύπου

Έχουν περάσει 8 μέρες και δεν έχετε δώσει καμία απάντηση. Σου φαίνεται φυσιολογικό;

Αν σου συνέβαινε τι θα έκανες;

Δεν έχω κάνει καμία πρόοδο μετά από 8 μέρες και κανείς σας δεν με βοηθάει. Έστειλα την τεκμηρίωση και κανείς δεν επιδέχεται να μου πει αν έφτασε και αν είναι εντάξει ή τίποτα.

Άλλα στοιχήματα σε 2 ώρες έχεις τα λεφτά. Είμαι εδώ 8 μέρες και δεν ξέρω τι συμβαίνει, είμαι στην ίδια κατάσταση.

σεθ

Βλέπω ότι το αντίστοιχο τμήμα μας επεξεργάζεται την περίπτωσή σας. Πρόσφατα, έχουμε πολλά αιτήματα ανάληψης και ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις για αυτόν τον λόγο. Ζητούμε συγγνώμη για αυτό και θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να το ελέγξουμε το συντομότερο δυνατό. (μεταφρασμένο) Εμφάνιση πρωτοτύπου

Μπορώ να τους αφήσω ένα σημείωμα από εσάς σχετικά με το αίτημά σας. (μεταφρασμένο)Εμφάνιση πρωτοτύπου

Θα κάνω ό,τι μπορώ για να επιταχύνω τη διαδικασία! (μεταφρασμένο)Εμφάνιση πρωτοτύπου

Ψέμα. Έχεις την ίδια απάντηση εδώ και 8 μέρες. Είτε δεν περνάς το αίτημα είτε δεν κάνουν τίποτα

Θέλω απάντηση τώρα, αν όχι στείλε μου κάποιον ή δώσε μου τα στοιχεία για να καταθέσω την αντίστοιχη αξίωση ή αναφορά.

Μου λες συνέχεια τα ίδια και κανείς δεν λέει τίποτα

σεθ

Παρακαλώ καταλάβετε ότι και εμείς είμαστε άνθρωποι. Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να βοηθήσουμε. Δεν μπορεί να πάρει ούτε δευτερόλεπτο, αλλά είπα στους συναδέλφους μου ότι είστε πολύ σημαντικός πελάτης και το πρόβλημα πρέπει να λυθεί άμεσα. (μεταφρασμένο)Εμφάνιση πρωτοτύπου

Μη μου λες πράγματα που δεν είναι, θέλω απάντηση τώρα.

Περισσότερα από 10 email και δεν απαντάς σε κανένα από αυτά, και εδώ στο chat είναι πάντα η ίδια αυτόματη απάντηση

Είτε μου δίνετε μια απάντηση, είτε μου δίνετε τα στοιχεία για την αντίστοιχη αξίωση ή καταγγελία

σεθ

Κοίτα, καταλαβαίνω την απογοήτευσή σου, Μανουέλ. (μεταφρασμένο)Εμφάνιση πρωτοτύπου

Θα τους πω ότι υποβάλλατε αίτηση για καθεστώς και βεβαιωθείτε ότι όλα έχουν επαληθευτεί και εκτελεστούν ανάλογα στο πλησιέστερο δυνατό χρονικό πλαίσιο. (μεταφρασμένο)Εμφάνιση πρωτοτύπου

Δεν το καταλαβαίνεις

Γιατί δεν μου δίνεις προθεσμία; Δεν δίνεις καν προθεσμία, μάλλον γιατί στο τέλος θα κρατήσεις τα λεφτά και δεν θα μου τα πληρώσεις.

σεθ

Όπως είπα ξανά, αυτό το αίτημα διεκπεραιώνεται από την αρμόδια ομάδα. Θα κάνω ό,τι μπορώ για να επιταχύνω τη διαδικασία! (μεταφρασμένο)Εμφάνιση πρωτοτύπου

Ψέμα, μου λες το ίδιο πράγμα εδώ και 8 μέρες και είμαι ακόμα στην ίδια κατάσταση

Πιστεύετε ότι αυτό είναι φυσιολογικό;

Δώστε μου τα στοιχεία της εταιρείας για την αντίστοιχη αξίωση ή καταγγελία

σεθ

Βλέπω τη συζήτηση να κάνει κύκλους. Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με άλλα θέματα, μη διστάσετε να ρωτήσετε. Κατά τα άλλα, καλή σου μέρα. (μεταφρασμένο)Εμφάνιση πρωτοτύπου


Είναι φυσιολογικό μετά από 8 μέρες και περισσότερα από 10 email να μην μου έχει απαντήσει κανείς; Είναι σοβαρό αυτό από την πλευρά μιας εταιρείας; Σας φαίνεται φυσιολογικό μετά από 8 μέρες να είμαι στην ίδια κατάσταση με την πρώτη μέρα;


Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο μετανιώνω που βρήκα αυτό το στοιχηματικό οίκο.

Ο Σεθ έφυγε από τη συνομιλία

Βαθμολογήστε αυτήν τη συνομιλία




Αυτόματη μετάφραση:
ercancho
πριν από 7 μήνες

Well, I must say the chat operator is not eligible to provide detailed information on anything else aside from bonuses and rules. For the rest, there are usually specialized teams...

And yes - it sucks if you can't get a straight answer, and the casino is damaging its own efforts!

We can only hope the payment will get through soon because the complaint timer shows an additional 5 days until we step in.

I think it would be wise to play in casinos with a better safety index. 🤔

ercancho
πριν από 7 μήνες

I think I understand both sides. I certainly wouldn't be excited if I didn't get any response from the casino in 8 days regarding my withdrawal. On the other hand, sending so many emails is probably not the greatest idea, although as I say, I understand that you want to get to your money. 

However, I think support is trying to be helpful, but if they keep telling you the same thing over and over again, it's hard to believe. Nevertheless, the casino has 14 days to resolve the withdrawal request, so if the casino keeps repeating the same thing within that period, your complaint will move on

I hate to say it, because I know it's difficult, but would it be possible to be patient for a while ? Although I don't want to make any promises, I firmly believe that everything will be sorted out and you will be happy in the end. Fingers crossed 🤞

πριν από 7 μήνες

Καλησπέρα, ίδια κατάσταση. Πριν 8 μέρες ξεκίνησα να βγάζω 1300 ευρώ. Την επόμενη μέρα, μου ζήτησαν έγγραφα τα οποία έστειλα γρήγορα. Μετά από 8 μέρες εδώ ακόμα περιμένω και κανείς δεν μου δίνει απάντηση, απλά περίμενε. δεν ξέρω τι να κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
ercancho
πριν από 7 μήνες

I moved your post here since it is still about GrandWin Casino - not about Grandwin, I guess. Sometimes even a smaller detail counts. 🤔

πριν από 7 μήνες

Καλησπέρα, σήμερα επιτέλους επικοινώνησαν και θα μου μεταφέρουν τα χρήματα.



Αυτόματη μετάφραση:
ercancho
πριν από 7 μήνες

That's perfect. Finally it was worth the wait even though it was rather unpleasant. Would it be possible to let us know when the money reaches you ? 

Additionally, will you still be interested in playing in the casino if you know how long the withdrawals take ? 🙂

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα