Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοGrande Vegas Casino - γενική συζήτηση

Grande Vegas Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από zena5755
|
14.161 προβολές 52 απαντήσεις |
|
1 2 3
Radka
πριν από 2 έτη

Hi, I have proof of another pending withdrawal at Grande Vegas with that same coupon that was given to me through my inbox and I played it and got my winnings. I sent them to Nikolas. The casino stepped on their own toes on this one. They said I broke a rule but they broke their own rule back in 04/01/2022 when they paid me from another pending withdrawal with that same played coupon. I think they just want me to quit and move on. Not happening until I get paid for my win.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
zena5755
πριν από 2 έτη

Hi there!

That sounds very interesting. I hope they will respond through the complaint thread, I want to see their explanation - could be a mistake or a technical bug?

πριν από 2 έτη

Update. After all that has happened I continued to deposit and play here but unfortunately I kept on losing. I decided to close my account due to bonuses not available for me. Aggravation withdrawing and constant losses.

It's supposed to be fun and exciting. Why bother if it's not.

πριν από 2 έτη

Γεια σας, έρχομαι μέσω αυτής της ανάρτησης για να σας ενημερώσω ότι καθυστερούν την επαλήθευση του λογαριασμού μου, αρχικά δίνουν 3-5 εργάσιμες ημέρες για επαλήθευση, που είναι ήδη πάρα πολύ! Και αφού τα στείλεις όλα σωστά, σου ζητούν να τα στείλεις ξανά και πρέπει να περιμένουμε άλλες 3-5 μέρες... Δεν έχω δει ποτέ τέτοιου τύπου Καζίνο, η υποστήριξη είναι τέλεια, είναι στοχαστικά προϊόντα, αλλά το Το τμήμα επαλήθευσης εγγράφων είναι τρομερό. Η Τρίτη τελειώνει το τέλος της δεύτερης προσπάθειας και μάλλον θα αρνηθούν ξανά. Μπορείτε να με βοηθήσετε κάπως;

Αυτόματη μετάφραση:
Kaafelay
πριν από 2 έτη

Hello.

The first verification is a very complex process, so sometimes it can take even several weeks to go through it completely. It strongly depends on your ability to provide the casino with all documents needed. Is there any particular document you find hard to provide, please? Is the casino capable of saying what is wrong with those already submitted documents?



πριν από 2 έτη

Update. After all that has happened I continued to deposit and play here but unfortunately I kept on losing. I decided to close my account due to bonuses not available for me. Aggravation withdrawing and constant losses.

It's supposed to be fun and exciting. Why bother if it's not.

πριν από 2 έτη

Hello,

so let's hope you'll find better luck and fun somewhere else. 🤞

πριν από 2 έτη

Μου αρέσει αυτό το καζίνο. Σήμερα θα παίξω. Δίνουν ένα καλό μπόνους κατάθεσης.

file


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Good luck!

πριν από 2 έτη

Μου αρέσει αυτό το καζίνο. Σήμερα θα παίξω. Δίνουν ένα καλό μπόνους κατάθεσης.

file


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Well, the bonus seems quite good actually, any max cash-out rule applied?

I still don't like that they limit the progressive jackpot winnings though.

Radka
πριν από 2 έτη

Όχι. Δεν υπάρχουν περιορισμοί στους όρους του μπόνους.

Αυτόματη μετάφραση:
zena5755
πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Άλλη μια νίκη για το Grande Vegas.


Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 2 έτη

Well, I would say that the translation is not precise again. 😁

It should have been "Another victory in Grande Vegas" I'd say.

Congratulations on the minor jackpot! 👏👏🙌

Radka
πριν από 2 έτη

Αυτό έγραψα 😁

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 2 έτη

I thought so 😁, but the auto-translator has changed the whole point 😀 so it sounds like you lost again. 😁


Well, it happens sometimes. 🤯🤔

πριν από 2 έτη

ΠΡΟΣΟΧΗ. Το εν λόγω καζίνο επιτρέπει τη διεκδίκηση διαδοχικών δωρεάν μπόνους χωρίς προηγούμενο αποκλεισμό, σε αντίθεση με τους δικούς του όρους και προϋποθέσεις. Αυτή η συμπεριφορά πρέπει να θεωρείται δόλια καθώς παραπλανά τον παίκτη ότι μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτά τα μπόνους με εξαιρετικό τρόπο όταν, από την άλλη πλευρά, σε περίπτωση νίκης, η απόσυρση απορρίπτεται και ακυρώνεται.

Αυτόματη μετάφραση:
Nemokid
πριν από 2 έτη

Υπάρχει μια τέτοια αμαρτία πίσω τους, αυτοί, όπως κάθε καζίνο, δεν είναι πολύ ευχαριστημένοι με τις νίκες των παικτών, αλλά και πάλι πληρώνουν τα κέρδη. Παίζω εκεί από το 2017 και έχω ήδη μελετήσει όλες τις παγίδες αυτού του καζίνο. Η νίκη και η απόκτηση μιας νίκης είναι δυνατή αν ακολουθήσετε και γνωρίζετε τους κανόνες τους. Πιστεύω ότι είναι κατά κάποιο τρόπο πολύ καλύτερα από άλλα καζίνο με υψηλότερη βαθμολογία.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I like this casino.

However, I am being asked to deposit due to unknown circumstances, and my account will be locked until I make a deposit.

He says: I haven't deposited 50USD in BTC on 4/12, so please make a deposit.

Probably, the following 、、、 happened.

(1) I apply for a deposit in BTC

(2) I make a transfer from my wallet

(3) They deposited 50 USD into my casino account before the transfer was completed.

(4) For some reason, BTC was canceled without completing the transfer

But I don't remember playing without paying.

There is also a BTC transfer history that seems to be the same amount on the same day. (I don't know if it's GrandeVegasCasino now.) )

In the first place, the casino should confirm the deposit before depositing money into the customer's casino account.

Casinos should clearly explain the cause, whether it is a system specification or an operational error. I'd be willing to pay if it becomes clear that I was playing for free without realizing it.

However, the current situation is as follows.

(1) The casino does not give a clear explanation,

(2) Casino says, Deposit to the BTC address listed in the email,

(3) Casino says ,You should deposit to the BTC address listed in the email.

Because of this situation, I suspect fraud by casino employees.

Would you pay if you were asked to pay with this content?

mmgg3344
πριν από 1 έτος

Hello there.

Allow me a little recapitulation first, to ensure I understand the main points correctly - correct me if I'm wrong.

You deposited 50USD in BTC, the sum was added to your account balance, so you started playing.

Now the casino claims the withdrawal has not been processed correctly, hence you need to daposit the given value of 50USD in BTC.

The way I see it, the crucial point lies in your crypto wallet. Can you see the original transaction from 4/12 in your crypto wallet - has the sum been deducted from your wallet?

If so, provide this information to the casino immediately.

If NOT, the transaction was probably rejected in th past, meaning you played with a "borrowed" money.

Hence you must deposit now.

Does it sound understandable, please?

Let me know

πριν από 1 έτος

I thought about playing at a cryptocurrency casino that day. However, when I tried to deposit at some casinos, I got a dust error and could not deposit. There were so many dust errors that I remember them. Grande vegas usually processes transfers and receives money very quickly. I don't know how it works, but it's very fast than other casinos. However, I remember that on that day, the progress bar did not change to completion forever after sending. I can't help it, so I think I did it again. The second time, the progress bar changed to complete. The BTC address sent is as follows. bc1qumcavhec4mt82vgl9cy73f4t95y8sz0mv884m4

That's all I remember. And I apologize first for my lack of knowledge about BTC

1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα