Μου αρέσει αυτό το καζίνο.
Ωστόσο, μου ζητείται να κάνω κατάθεση λόγω άγνωστων συνθηκών και ο λογαριασμός μου θα κλειδωθεί μέχρι να κάνω κατάθεση.
Λέει: Δεν έχω καταθέσει 50 USD σε BTC στις 4/12, οπότε κάντε μια κατάθεση.
Μάλλον συνέβη το εξής.
(1) Κάνω αίτηση για κατάθεση σε BTC
(2) Κάνω έμβασμα από το πορτοφόλι μου
(3) Κατέθεσαν 50 USD στον λογαριασμό μου στο καζίνο πριν ολοκληρωθεί η μεταφορά.
(4) Για κάποιο λόγο, το BTC ακυρώθηκε χωρίς να ολοκληρωθεί η μεταφορά
Αλλά δεν θυμάμαι να παίξω χωρίς να πληρώσω.
Υπάρχει επίσης ένα ιστορικό μεταφοράς BTC που φαίνεται να είναι το ίδιο ποσό την ίδια ημέρα. (Δεν ξέρω αν είναι το GrandeVegasCasino τώρα.))
Αρχικά, το καζίνο θα πρέπει να επιβεβαιώσει την κατάθεση πριν καταθέσει χρήματα στον λογαριασμό του πελάτη στο καζίνο.
Τα καζίνο θα πρέπει να εξηγούν με σαφήνεια την αιτία, είτε πρόκειται για προδιαγραφές συστήματος είτε για λειτουργικό σφάλμα. Θα ήμουν πρόθυμος να πληρώσω εάν καταστεί σαφές ότι έπαιζα δωρεάν χωρίς να το καταλάβω.
Ωστόσο, η σημερινή κατάσταση είναι η εξής.
(1) Το καζίνο δεν δίνει σαφή εξήγηση,
(2) Το Casino λέει, Κατάθεση στη διεύθυνση BTC που αναφέρεται στο email,
(3) Το Casino λέει ,Θα πρέπει να καταθέσετε στη διεύθυνση BTC που αναφέρεται στο email.
Εξαιτίας αυτής της κατάστασης, υποψιάζομαι απάτη από υπαλλήλους του καζίνο.
Θα πληρώνατε αν σας ζητούσαν να πληρώσετε με αυτό το περιεχόμενο;
I like this casino.
However, I am being asked to deposit due to unknown circumstances, and my account will be locked until I make a deposit.
He says: I haven't deposited 50USD in BTC on 4/12, so please make a deposit.
Probably, the following 、、、 happened.
(1) I apply for a deposit in BTC
(2) I make a transfer from my wallet
(3) They deposited 50 USD into my casino account before the transfer was completed.
(4) For some reason, BTC was canceled without completing the transfer
But I don't remember playing without paying.
There is also a BTC transfer history that seems to be the same amount on the same day. (I don't know if it's GrandeVegasCasino now.) )
In the first place, the casino should confirm the deposit before depositing money into the customer's casino account.
Casinos should clearly explain the cause, whether it is a system specification or an operational error. I'd be willing to pay if it becomes clear that I was playing for free without realizing it.
However, the current situation is as follows.
(1) The casino does not give a clear explanation,
(2) Casino says, Deposit to the BTC address listed in the email,
(3) Casino says ,You should deposit to the BTC address listed in the email.
Because of this situation, I suspect fraud by casino employees.
Would you pay if you were asked to pay with this content?
Αυτόματη μετάφραση: