Αγαπητέ Τζέι,
με όλο τον δυνατό σεβασμό, σκεφτείτε για λίγο το παράπονο από τη δική μας οπτική γωνία:
Εάν το καζίνο δήλωσε ότι το πρόβλημα προκαλείται από παραβίαση ενός συγκεκριμένου κανόνα, αντιτίθεσες ότι προκαλείται από τεχνική βλάβη. Έπρεπε να ερευνήσουμε και τις δύο δηλώσεις. Ξεκινώντας με το να έρθετε σε επαφή με το καζίνο και να περιμένετε τυχόν αποδείξεις, συζητήσεις για τυχόν παρατυπίες. Δεν είναι τόσο ομαλή κάθε μέρα και απαιτεί χρόνο.
Αφού τελειώσει το χρονόμετρο, ο Νικόλας θα σας ενημερώσει περαιτέρω ή θα δώσει κάποιο συμπέρασμα.
Δεν γνωρίζω τις λεπτομέρειες μιας και δεν είμαι μέλος της Ομάδας Παραπόνων.
Τέλος πάντων, είστε τόσο σίγουροι ότι όλοι αυτοί οι νικητές είναι πραγματικοί παίκτες - απλώς μια ερώτηση από περιέργεια. 🤔
Dear Jay,
with all the possible respect, think about the complaint from our perspective for a while:
If the casino stated that the problem is caused by breaching a specific rule, you opposed that it's caused by a technical glitch. We had to investigate both statements. Starting by getting in touch with the casino and waiting for any prooves, debates on any irregularities. It's not so smooth each day and requires time.
After the timer runs out, Nikolas will update you further or will provide some conclusion.
I do not know the details since I'm not part of the Complaint Team.
Anyway, are you so sure that all those winners are real players - just a question out of curiosity. 🤔
Αυτόματη μετάφραση: