χαιρετισμούς, πρέπει να επικοινωνήσω μαζί σας με εμπειρία ggbet. Περίμενα 20 μέρες για την πληρωμή, επαλήθευσα με επιτυχία την παραγγελία σε 1,2 μέρες και μιας και έβαλα 600 ευρώ για την πληρωμή, έχω πρόβλημα με αυτά, είναι σε αναμονή.
για πρώτη φορά, έφτιαξα δύο πληρωμές των 400 και 200 και περίμενα μέχρι μια συγκεκριμένη προθεσμία και άρχισαν να συνομιλούν και να στέλνουν email για να συμβουλεύουν πώς θα κάνουν την πληρωμή, αλλά δεν εξαρτάται από αυτούς, αλλά από την εταιρεία που κάνει την πληρωμή πληρωμή. Κι εγώ περίμενα μερικές μέρες, ίσως πήγαινε για ύπνο μετά από αυτό, και μετά είπαν ξανά ότι η καλύτερη λύση είναι να ακυρώσετε την πληρωμή και να προγραμματίσετε ξανά μια νέα, όπως έκανα.
και φυσικά πάλι πέρασε ο καθορισμένος χρόνος και πέρασε η προθεσμία πληρωμής όπου έκανα 3 πληρωμές των 200 ευρώ για να διεκπεραιωθούν γρήγορα οι συναλλαγές και πάλι πέρασε η προθεσμία πληρωμής και πάλι περιμένω και εκνευρίζομαι και πάλι αυτοί με την ίδια ιστορία όπως θα έπρεπε να κάνουν υπομονή, καθώς δεν εξαρτάται από αυτούς και καθώς όλα είναι στην εταιρεία που εκτελεί τη συναλλαγή, και πάλι με συμβουλεύουν να ακυρώσω αυτές τις πληρωμές και να προγραμματίσω νέες, κάτι που είναι άσκοπο, αυτό είναι Τους είπα στο email ότι μπορούν να το κάνουν αυτό επ' αόριστον και να μου γράψουν αν δεν προσπαθήσουν να λύσουν το πρόβλημά μου.
Ειλικρινά δεν ξέρω πια τι να κάνω και σε ποιον να απευθυνθώ για τα λεφτά μου. Μπορείτε να με βοηθήσετε και να με κατευθύνετε στη σωστή διεύθυνση. Ευχαριστώ & Με εκτίμηση
greetings, I have to contact you with ggbet experience. I waited 20 days for the payment, I successfully verified the order in 1.2 days and since I set 600 euros for the payment, I have a problem with them, it's waiting.
for the first time, I set up two payments of 400 and 200 and waited until a certain deadline and they started to chat and email to advise how they put the payment, but it is not up to them, but to the company that makes the payment. I also waited a few days, maybe he would go to bed after that, and then they said again that the best solution is to cancel the payment and schedule a new one again, as I did.
and of course again the specified time passed and the payment deadline passed where I made 3 payments of 200 euros each so that the transactions would be processed quickly and again the payment deadline passed and again I'm waiting and getting annoyed, and again they with the same story as they should be patient, as it is not up to them and as it is all up to the company that performs the transaction, and again they advise me to cancel these payments and schedule new ones which is pointless, that is what I told them in the email that they can do this indefinitely and write to me if they don't try to solve my problem.
I honestly don't know what to do anymore and who to turn to for my money. Can you help me and direct me to the right address. Thanks & Regards
Αυτόματη μετάφραση: