Βλέπω, ειλικρινά, αυτό θα μπορούσε να προκαλεί ορισμένα προβλήματα — σίγουρα. Από την άλλη πλευρά, εξακολουθώ να πιστεύω ότι το καζίνο θα έπρεπε να σας είχε κάνει μερικές ερωτήσεις για να σας δώσει την ευκαιρία να εξηγήσετε την κατάσταση. Όπως το βλέπω εγώ, απλώς έκλεισαν αμέσως τον λογαριασμό σου, έτσι δεν είναι;
I see, honestly, that could be causing some issues—definitely. On the other hand, I still think the casino should have asked you a few questions to give you a chance to explain the situation. The way I see it, they instead just immediately closed your account, didn't they?
They just sent me an email and closed my account
Μόλις μου έστειλαν ένα email και έκλεισαν τον λογαριασμό μου
Λοιπόν, αν το καζίνο δεν υποστηρίζει VPN ή άλλες λειτουργίες συγκάλυψης, μπορώ να φανταστώ ότι ένιωθαν λίγη ανάγκη για περαιτέρω συζήτηση.
Εάν πιστεύετε ότι το καζίνο έκανε λάθος, μη διστάσετε να προσκαλέσετε τους συναδέλφους μου για έρευνα. Προσφέρουμε καταγγελία χωρίς χρέωση. Θα σας ενδιέφεραν οι λεπτομέρειες, ίσως;
Well, if the casino does not support VPN or any other masking features, I can imagine they felt little need for further discussion.
If you believe the casino made a mistake, feel free to invite my colleagues for investigation. We offer free-of-charge complaint. Would you be interested in details, perhaps?
Λοιπόν, αν το καζίνο δεν υποστηρίζει VPN ή άλλες λειτουργίες συγκάλυψης, μπορώ να φανταστώ ότι ένιωθαν λίγη ανάγκη για περαιτέρω συζήτηση.
Εάν πιστεύετε ότι το καζίνο έκανε λάθος, μη διστάσετε να προσκαλέσετε τους συναδέλφους μου για έρευνα. Προσφέρουμε καταγγελία χωρίς χρέωση. Θα σας ενδιέφεραν οι λεπτομέρειες, ίσως;
Well, if the casino does not support VPN or any other masking features, I can imagine they felt little need for further discussion.
If you believe the casino made a mistake, feel free to invite my colleagues for investigation. We offer free-of-charge complaint. Would you be interested in details, perhaps?
Θα μπορούσατε να προσπαθήσετε να αλλάξετε το πρόγραμμα περιήγησης κατά την υποβολή της καταγγελίας σας και να μας ενημερώσετε εάν λειτούργησε;
Συνήθως αυτό συμβαίνει και οι χρήστες μας μπορούν να το υποβάλουν από διαφορετικό.
Θα περιμένουμε να μας ενημερώσετε.
Could you please try to change the browser when submitting your complaint and let us know if it worked?
Usually this happens, and our users are able to submit it from a different one.
We'll wait for you to update us.
I switched between Google Chrome and Firefox and even used a computer and couldn't complain.
Άλλαξα το Google Chrome και τον Firefox και χρησιμοποίησα ακόμη και έναν υπολογιστή και δεν μπορούσα να παραπονεθώ
Σας ευχαριστούμε που μας ενημερώσατε. Θα το διαβιβάσω στην ομάδα μας, ώστε να μπορέσει να προσπαθήσει να μάθει ποιο είναι το πρόβλημα και στο μεταξύ, γράψτε ένα email στην ομάδα παραπόνων μας, παρακαλώ, στο , και εξηγήστε τους ότι θα θέλατε να υποβάλετε μια καταγγελία αλλά έχετε αυτό το ζήτημα. Ακόμα κι αν τους στείλετε ξανά το στιγμιότυπο οθόνης με το σφάλμα, θα μπορούσε να είναι χρήσιμο, πιστεύω.
Ενημερώστε μας σχετικά με όλα αυτά και ελπίζουμε ότι θα μπορέσετε να υποβάλετε το παράπονό σας σύντομα.
Thank you for informing us. I will pass this to our team so they can try to find out what the issue is, and in the meantime, write an email to our complaint team, please, at complaint@casino.guru, and explain to them that you would like to file a complaint but you have this issue. Even if you again send them the screenshot with the error, it could be helpful, I believe.
Please update us regarding all this, and hopefully you will be able to submit your complaint soon.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.