ΦόρουμΚαζίνοGGBet Casino - γενική συζήτηση

GGBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 3 έτη από Vova1983
|
58288 προβολές 314 απαντήσεις |
|
1 2 3...16
Προσθήκη ανάρτησης
Jonas23111
πριν από 2 έτη

What kind of payment method has been used for the money transfer? I'd wait for about 7 days in total and then if you don't receive the winnings, then of course, the problem isn't on your side. It's casino's responsibility to make sure that you'll receive your winnings.

Daniel
πριν από 2 έτη

Αρκετά κανονική τραπεζική μεταφορά, ήταν σχεδόν πριν από 14 ημέρες. Έτσι έφτασαν όλες οι άλλες πληρωμές αλλά λείπει μία.


Αυτόματη μετάφραση:
Jonas23111
πριν από 2 έτη

Normal bank transfers don't take 2 weeks. They casino must have done something wrong or the payment provider's fault. Definitely not yours, because you're not the one who sent it. You can just wait until it reaches your bank account.

πριν από 2 έτη

Yesterday I won 45,000 rubles at their casino. They brought me 14. They requested a video conference Skype, which I passed and provided my passport and my card with which I replenished my account. I don't have any multiaccounts and I didn't violate anything. But my account was blocked and the money was blocked. Please help me to sort out this situation with them. My nikname kadrus2002

I registered on September 28, 2021. I made about 20 deposits. The amount that the casino blocked 30000rubles is about $ 400. I provided them with all the documents and called them on Skype. I also inform you that my account was verified before and payments were made to me 3 times. I did not use other people's means of payment. I made deposits from my card in my name and the piastrix system where I am also verified in my name. The casino does not report the exact reason for the blocking. Please help me

Kadrus2002
πριν από 2 έτη

In this case, you should submit a complaint. Basically, we need to know why the account is blocked. It's hard to guess, but they probably weren't satisfied with something they've seen during the call.

πριν από 2 έτη


Blocked my account with multi-accounting forlisting. I have no other accounts, they kept the deposit for themselves. Natural scammers

79538070653
πριν από 2 έτη

If you're sure you have no more accounts there, have you considered submitting a complaint through our website? We can take a look at it.

πριν από 2 έτη

Ζήτησα πληρωμή 250 ευρώ πριν από 3 ημέρες. Στη συνέχεια, η GG.BET μου ζήτησε να στείλω απόδειξη διεύθυνσης για επαλήθευση. Φυσικά αυτό το έκανα ΑΜΕΣΑ! Μετά την αποστολή των εγγράφων, έλαβα μια άμεση απόρριψη λέγοντας ότι τα έγγραφά μου δεν ήταν (δήθεν) ευανάγνωστα... μετά έστειλα ξανά τα έγγραφά μου... 10 λεπτά αργότερα έλαβα άλλη μια άμεση απόρριψη με την ίδια υπόδειξη ^^


Τα έγγραφα που έστειλα στην GG.BET είναι ΟΛΑ σε εξαιρετική ποιότητα και ευανάγνωστα. Παρόλα αυτά, τα έγγραφά μου απορρίπτονται ξανά και ξανά!


Παλεύω με την GG για επαλήθευση λογαριασμού εδώ και 3 μέρες!


Κανείς δεν μπορεί να με βοηθήσει στο chat στο GG.BET, γιατί μόνο οι αγγλόφωνοι υπάλληλοι..


Ο αριθμός επικοινωνίας της GG.BET που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα είναι ΑΚΥΡΟΣ !!


Είμαι τσαντισμένος που το GG.BET σου δίνει μόνο τυπικά κείμενα ως απάντηση και κανείς δεν θέλει να με βοηθήσει !!


Θα παλέψω για τα λεφτά μου. Ωστόσο, ΔΕΝ θα καταθέσω ΟΥΤΕ ΣΕΝΤΑ παραπάνω στο GG.BET !!


έχω θυμώσει! Επομένως, δεν συνιστώ σε ΚΑΝΕΝΑΝ να καταθέσει χρήματα στο GG.BET !! Δεν συνιστάται ανεπιφύλακτα!!


Έχω ήδη υποβάλει τα έγγραφά μου για επαλήθευση στην GG εύκολα 10 φορές... αν δεν πάρω επιβεβαίωση επαλήθευσης κατά τη διάρκεια της ημέρας, τότε θα πάω ένα βήμα παραπέρα.... !!


Η εξυπηρέτηση πελατών ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ

ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΔΥΣΚΟΛΟΥ ΔΥΝΑΤΟΝ

ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
gamzecik1989
πριν από 2 έτη

I can see you already submitted a complaint. That's probably all you can do for now. I think the major problem is that they keep declining your documents, but they don't explain in detail why they do it. Then you're not able to fix it since you don't know what's wrong.

Daniel
πριν από 2 έτη

Το ίδιο νομίζω και ο Ντάνιελ. Το πρόβλημα είναι ότι λαμβάνω συνέχεια απόρριψη με το ίδιο ΤΥΠΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ... Άρα δεν ξέρω τι φταίει το έγγραφό μου ή πώς να το κάνω σωστά. Δεν σου εξηγείται τίποτα... γιατί, γιατί, γιατί... γράφεις στο GG.BET με ρομπότ!


Συμπέρασμα...

Έπρεπε να μειώσω τα κέρδη μου από 250 EUR εντελώς σε 0 EUR επειδή ΔΕΝ πήρα τα χρήματά μου! Διαγράφηκα εντελώς στο GG.BET σήμερα το πρωί!


Παρακαλώ αφήστε τη συμμετοχή μου για να προειδοποιηθούν οι άλλοι παίκτες! Το τηλέφωνο επικοινωνίας στο GG.BET επίσης δεν ισχύει παρεμπιπτόντως (άκυρος αριθμός κλήσης) .. και η συνομιλία τους είναι στα Αγγλικά !!


Το GG.BET ΔΕΝ συνιστάται! ΚΡΑΤΑ ΜΑΚΡΙΑ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΣΟΥ!!!



Αυτόματη μετάφραση:
gamzecik1989
πριν από 2 έτη

This is probably what the casino wanted and you let them win by playing down your winnings. In this case, we can just assume what would happen if you waited longer. The casino will always claim they would send all the winnings.

πριν από 2 έτη

Ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε γιατί είχα άλλον έναν που δεν θυμόμουν και εκεί είχα 1000 πέσος αλλά δεν έλυσαν τίποτα στο mail

Αυτόματη μετάφραση:
marionmiguelharry
πριν από 2 έτη

Frankly, multi-accounting is not pretty tolerated. 🙁

Have you picked up any bonuses on any of those two accounts?

The main idea of this rule is to prevent "bonus hunters" to register several accounts and collect bonuses available for new players only.

Radka
πριν από 2 έτη

Το καταλαβαίνω από εκείνη την πλευρά, αλλά στο βαθμό που δεν σε αφήνουν ή δεν σου κάνουν ανάληψη χρημάτων, είναι λάθος. Θα πρέπει να το περάσουν στον πρώτο σας λογαριασμό τουλάχιστον, όχι να μπλοκάρουν και τους δύο λογαριασμούς. Ή να μην σας αφήσω να καταθέσετε, δεν ξέρω καλύτερη λύση από το να σας μπλοκάρω και να σας πάρουμε τα χρήματά σας, επίσης στους όρους και τις προϋποθέσεις που πρέπει να επιστρέψουν την κατάθεσή σας από τον διπλότυπο λογαριασμό σας, αλλά η υποστήριξη δεν με υποστηρίζει.

Έλαβα αυτόματα μπόνους όταν έκανα την κατάθεσή μου, αλλά δεν τα ενεργοποίησα ποτέ γιατί έχασα τον χρόνο μου, είναι αδύνατο να κερδίσεις, πρέπει να το πολλαπλασιάσεις σε x30 ή περισσότερο.

Αυτόματη μετάφραση:
marionmiguelharry
πριν από 2 έτη

It's correct that some casinos really leave the first account open and close the others. But that applies to the cases where the player didn't use bonuses on both accounts. Your case is a different story. If they closed your accounts and voided the winnings, it's not something unusual. That's what most of casinos would do.

πριν από 2 έτη

Το καζίνο είναι άδικο Ο αυτοαποκλεισμός δεν λαμβάνεται σοβαρά υπόψη ο μεγαλύτερος αρουραίος στον κόσμο του καζίνο είναι το GG.BET

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized436
πριν από 2 έτη

Hello Wibrak,

could you share more details, please? You obviously asked for self-exclusion, what followed then?

Your complaint is a fresh one, so I have no clue what happened to you.


Radka
πριν από 2 έτη

Στις 21 Δεκεμβρίου 2021, ζήτησα αρκετές φορές αυτοαποκλεισμό στο chat. Έπρεπε στη συνέχεια να γράψω ένα email και δεν ελήφθη σοβαρά υπόψη.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized436
πριν από 2 έτη

Hello,

I'm sorry but it seems that you just did not follow the instructions correctly. If the casino informs you that you need to send an email to the support concerning your self-exclusion request, you should do so immediately and inform them about your reason.

It would be wise if you could use the example of such a request provided within your complaint by Petronela, next time you'd like to self-exclude yourself from any casino.




πριν από 2 έτη

Δεν πληρώνεις τώρα περίμενα 2 μήνες και συνεχίζουν να το τραβούν και έβγαλαν δικαιολογίες. Και τώρα δεν μου απαντούν πια. Είναι 100 ευρώ που μου χρωστάνε

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...16
Μετάβαση στη σελίδααπό 16 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα