ΦόρουμΚαζίνοFavoritoBet Casino - γενική συζήτηση

FavoritoBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 1 μήνα από artemsl2000
|
3476 προβολές 117 απαντήσεις |
|
1...5 6 7
πριν από 1 εβδομάδα

Οπότε έχετε πλέον παραδεχτεί επίσημα στη συζήτηση ότι δίνετε δεδομένα παικτών σε άλλα καζίνο. Εάν πρόκειται να προσπαθήσετε να πείτε ψέματα, τότε προσπαθήστε περισσότερο. Αυτό που κάνεις για να πάρεις λίγα ευρώ είναι γελοίο. Επίσης, δεν προσβάλλω κανέναν σε εθνικό επίπεδο, υπάρχουν πολλοί ωραίοι και αξιοπρεπείς άνθρωποι από τα Βαλκάνια, κάποιοι από τους οποίους είναι φίλοι μου, αλλά δεν είναι. Είναι από την Κροατία/Σερβία και εν μέρει εκπροσωπούνται από μεμονωμένα άτομα από τη Γερμανία. Θέλω απλώς να πω στους παίκτες από πού κάνουν τις σκιερές προπονήσεις τους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Οπότε έχετε πλέον παραδεχτεί επίσημα στη συζήτηση ότι δίνετε δεδομένα παικτών σε άλλα καζίνο. Εάν πρόκειται να προσπαθήσετε να πείτε ψέματα, τότε προσπαθήστε περισσότερο. Αυτό που κάνεις για να πάρεις λίγα ευρώ είναι γελοίο. Επίσης, δεν προσβάλλω κανέναν σε εθνικό επίπεδο, υπάρχουν πολλοί ωραίοι και αξιοπρεπείς άνθρωποι από τα Βαλκάνια, κάποιοι από τους οποίους είναι φίλοι μου, αλλά δεν είναι. Είναι από την Κροατία/Σερβία και εν μέρει εκπροσωπούνται από μεμονωμένα άτομα από τη Γερμανία. Θέλω απλώς να πω στους παίκτες από πού κάνουν τις σκιερές προπονήσεις τους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Dear yasin61,

We have clear evidence of who is spreading false information, and we stand behind our statements. Of course, we will not engage in discussions about who is who based on ethnic background or origin. Such discussions are beneath our level and we do not participate in them.

Additionally, we are concerned about your mental well-being and would encourage you to seek help if you are feeling stressed or facing any issues. Our goal has always been to manage the platform professionally and provide a safe environment for our users.

If you have any further questions or concerns, please feel free to contact us.

Regards,


FavoritoBet Team

πριν από 1 εβδομάδα

I have been following this discussion since the start, and with all due respect, I believe it is time to end it.

I advise both parties to cool off and concentrate on the complaint rather than this post-exchange.

Details will not be shared on the forum by the casino representative for a very good reason. This is solely the purpose of the complaint thread. https://casino.guru/favoritobet-casino-player-s-withdrawal-process-is 👈👈I want to be fairly clear about that.

However, since the complaint has not progressed to the point where we are asking the casino to provide an explanation, I do not think it is very vise to confront the player about something so significant at such an inappropriate time and place.

The complaint began with the following, as the casino representative can see: "Player's withdrawal process is delayed due to excessive KYC requests." Since both sides have gone so far, it is difficult for us to find common ground on this forum, so I humbly believe that we should save the specifics for the complaint.


We will take some time to think about what has been said here and keep our emotions in check because I genuinely hope that you both will agree that more forum discussion will not resolve the issue.



Since it has devolved into an open dispute, the current "conversation" is completely pointless.

Could you please confirm that there will not be any more arguments here?

πριν από 1 εβδομάδα

I have been following this discussion since the start, and with all due respect, I believe it is time to end it.

I advise both parties to cool off and concentrate on the complaint rather than this post-exchange.

Details will not be shared on the forum by the casino representative for a very good reason. This is solely the purpose of the complaint thread. https://casino.guru/favoritobet-casino-player-s-withdrawal-process-is 👈👈I want to be fairly clear about that.

However, since the complaint has not progressed to the point where we are asking the casino to provide an explanation, I do not think it is very vise to confront the player about something so significant at such an inappropriate time and place.

The complaint began with the following, as the casino representative can see: "Player's withdrawal process is delayed due to excessive KYC requests." Since both sides have gone so far, it is difficult for us to find common ground on this forum, so I humbly believe that we should save the specifics for the complaint.


We will take some time to think about what has been said here and keep our emotions in check because I genuinely hope that you both will agree that more forum discussion will not resolve the issue.



Since it has devolved into an open dispute, the current "conversation" is completely pointless.

Could you please confirm that there will not be any more arguments here?

πριν από 1 εβδομάδα

Dear Radka,

It is not accurate to say that the casino representatives have not provided an explanation. Explanations have been sent to both email addresses provided in the complaints. Please check

As far as we are concerned, this discussion can be closed.

Kind regards,


FavoritoBet Team

FavoritoBet Casino
πριν από 1 εβδομάδα

Dear casino representative,

I did not say that; I'm sorry.

To be honest, this seems to be one more misinterpretation of the entire situation. Permit me to add a brief observation:

It is great you address the complaint and explain your point of view there. But at this moment, it has quite little to do with the events on the forum because no one except you and the player is aware of its content.

This is a separate forum though. That means none of your explanations sent by email to anyone are available on the forum, because no one here can access internal communication between the complaint mediator and the player for example.

The last time I urged you to address the players concerns here on the forum—by replying to the player and providing your point of view on matters not exclusive to the separate complaint thread, such as:

non-working limits

a name player mentioned

and according to the latest events, concerns about user reviews and deleted posts


Allow me to explain once more that the complaint thread is not comparable to the forum thread, and thus all points related to the complaint should stay in the complaint until the process has finished.

On the other hand, though, it makes sense to present a simple explanation of why you won't address complaint-related matters on the forum, which is particularly common.

Imagine that here on the forum, you present your approach to the whole community, displaying your capability to provide players with support or clear out things you disagree with in a friendly manner. So, in order to show your best, it is always good to respond to the forum-related matters on the forum.

Every time I advised you to explain concrete points to the player, I was talking about the forum and topics non-related to the complaint.

I hope this little summary helps you in the future.

Have an amazing Sunday!


Radka
πριν από 1 εβδομάδα

Γεια σας, όπως μπορείτε να δείτε, η συζήτηση δεν βοηθάει πολύ έτσι κι αλλιώς επειδή το καζίνο αρνείται πράγματα παρά τα στοιχεία. Ναι, δεν είμαι εδώ για να μαλώσω, αλλά για να πάρω τα χρήματά μου. Είναι αστείο ότι αυτό το καζίνο θέλει πρώτα τον φορολογικό μου αριθμό και τόνους άλλων εγγράφων από τις 25.10, μετά απορρίπτει την απόσυρσή μου επειδή οι μάρκες υποτίθεται ότι δεν λειτουργούν ως ανάληψη, παρόλο που τις κατέθεσα και τις επέλεξα για την ανάληψη και τελικά μπλοκάρει τον λογαριασμό μου μετά Είπα ότι θα αποδείξω ότι τα όρια δεν λειτουργούν (28.10). Και τώρα φτιάχνουν την ιστορία για τους διπλούς λογαριασμούς, που για άλλη μια φορά είναι ψέμα. Ναι, δεν θα διαφωνήσω άλλο εδώ, θα το λύσουμε στην καταγγελία μου όπου θα δεις ότι έχω δίκιο.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 εβδομάδα

Dear Radka,


We will not be commenting further on this topic. We have provided the necessary evidence, and our casino operates in accordance with all industry standards. We are here to provide entertainment and support to our players. We do not respond to blackmail or fraud.


Kind regards, 

FavoritoBet Team

πριν από 1 εβδομάδα

Οπότε, μπορείς να συζητήσεις πράγματα εδώ στο φόρουμ, δεν διαφωνώ. Το φόρουμ θα πρέπει επίσης να είναι ένας τρόπος για να ακούσουν οι παίκτες τις εμπειρίες άλλων παικτών. Το Favoritobet από την Games & More BV καθώς και το Chipstars.bet που είναι επίσης από τα Games και άλλα BV δείχνουν ένα ύποπτα παρόμοιο μοτίβο. Υπάρχουν επίσης κάποια παράπονα σε άλλους ιστότοπους όπως το Casinomeister ή το Askgambler όπου ζητούνται από τους παίκτες έγγραφα όπως επικυρωμένα αντίγραφα, φορολογικοί αριθμοί κ.λπ. αφού καταθέσουν 100 ή 200 και κερδίσουν περισσότερα από την κατάθεση. Εάν οι παίκτες έχουν στείλει με επιτυχία αυτά τα έγγραφα, η πληρωμή απορρίπτεται και η απάτη των διπλότυπων λογαριασμών μπαίνει στο παιχνίδι. Πρώτα ζητούν προσωπικά δεδομένα, όπως από έγγραφα, μετά δεν πληρώνουν και συνεχίζουν με το ψέμα για τους διπλούς λογαριασμούς. Ναι, μπορείτε να διαβάσετε σχετικά στο Διαδίκτυο. Και ναι, ανήκουν στο Chipstars.bet. Εάν ζητήσετε μια μεταγραφή συνομιλίας από το Favoritobet, αποστέλλεται μέσω email και ο αποστολέας είναι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Chipstars.bet. Τους λέω ότι ήθελα μόνο τα χρήματά μου, αλλά για να είμαι δίκαιος πρέπει να προστατεύσω τους άλλους παίκτες από αυτήν την απάτη. 1000 ευρώ δεν είναι πολλά για μένα αλλά είναι για αυτούς. Απλώς επέλεξαν τον λάθος παίκτη με τον οποίο αυτό δεν λειτουργεί τόσο εύκολα. Και όπως πάντα μπορώ να αποδείξω τα πάντα αν θέλει κάποιος να το δει :) Δεν μιλάω μόνο με κενούς ισχυρισμούς.

Αυτόματη μετάφραση:
yasin61
πριν από 1 εβδομάδα

I believe it would be fair to leave that to the complaint to show us what did and what did not occur.


πριν από 1 εβδομάδα

Γεια σας, τα πράγματα που αναφέρομαι εδώ δεν έχουν καμία σχέση με το παράπονό μου. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πολλά παράπονα για τα Games & more bv και αυτό πρέπει να αναφερθεί για να μην πέσουν οι παίκτες σε αυτή την παγίδα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

I believe it would be fair to leave that to the complaint to show us what did and what did not occur.


πριν από 1 εβδομάδα

We believe that mentioning a company that operates 50 casino brands might not be the most suitable in this context. Additionally, we feel that individuals dealing with addiction issues or mental health challenges should seek assistance in more appropriate places for treatment.

FavoritoBet Casino
πριν από 1 εβδομάδα

50 μάρκες καζίνο😂😂😂 έχουν σοβαρά προβλήματα, όχι εγώ. Και για να ξέρετε, εδώ στο Casinoguru είναι μόνο η αρχή για αυτούς. Είχαν αρκετές ευκαιρίες να απαντήσουν σε email, να απαντήσουν σε ερωτήσεις παικτών και απλώς έκρυψαν και έφτιαξαν ψέματα. Είναι τόσο προφανές ότι ξεσκίζουν τους ανθρώπους και όπως βλέπω έχουν δημιουργήσει ψεύτικες κριτικές στο Trustpilot. Εάν κανένας παίκτης δεν τους δώσει καλή βαθμολογία, τότε το κάνουν μόνοι τους με αυτές τις ψεύτικες κριτικές. Τόσο αξιολύπητοι είναι. Όπως είπα, αυτή είναι μόνο η αρχή. Θέλουν να με ξεσκίσουν, όχι μαζί μου! Πέρασαν τη γραμμή και με λήστεψαν και τώρα βλέπετε πώς εκθέτω την εταιρεία τους στο διαδίκτυο με τα δικά τους ψέματα. Δεν λέω ψέματα στο διαδίκτυο, μόνο την αλήθεια και το πώς αντιμετωπίζουν τους παίκτες! Το δικό τους λάθος

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

We understand that some individuals may face challenges related to addiction and mental health. If someone chooses to continue sharing their experiences on forums, that is entirely their right; however, such actions will not impact our operations nor compel us to make any unwarranted payments.


Our team always strives to respond to inquiries transparently and with respect for all users.

πριν από 1 εβδομάδα

We believe that mentioning a company that operates 50 casino brands might not be the most suitable in this context. Additionally, we feel that individuals dealing with addiction issues or mental health challenges should seek assistance in more appropriate places for treatment.

πριν από 1 εβδομάδα

Dear casino, this post was a good advice to the player. With all due respect, perhaps you can reflect on your previous idea not to engage in this conversation.


I truly care about the picture you're showing here, try to do the same, please.

Δημοσίευση από yasin61 διαγράφηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο
Radka
πριν από 1 εβδομάδα

Radka, νομίζω ότι είναι ωραίο που χειροκροτείς το καζίνο😁

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από yasin61 διαγράφηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο
Δημοσίευση από yasin61 διαγράφηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο
yasin61
πριν από 1 εβδομάδα

Dear user,

To be honest, it was pretty clear that your profile would be banned here as soon as another of your complaints was found unjustified because, based on our findings, you continue to open multiple accounts at casinos.

I am sorry to see that you have turned bitter and vindictive and are unable to accept reality.

It should be noted that the complaint related to these conversations was dismissed with the following eplaantion:

"After reviewing all the evidence provided by the casino, we must proceed with closing this complaint. We have received clear proof that multiple accounts were created under your name, which is against the casino’s terms and conditions. As such, the casino is within its rights to confiscate winnings and block all related accounts.

Please remember that creating more than one account is strictly prohibited at any online casino."

Your account has been banned due to your excessive behavior and offensive and abusive accusations. According to the complaint, let's just say you were found to have been lying here.

artemsl2000
πριν από 1 εβδομάδα

Ποιο είναι το θέμα εκεί, κινούμενος σε αυτή τη γραμμή;

Αυτόματη μετάφραση:
1...5 6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα