Αγαπητέ εκπρόσωπο του καζίνο,
Δεν το είπα αυτό. λυπάμαι.
Για να είμαι ειλικρινής, αυτό φαίνεται να είναι μια ακόμη παρερμηνεία της όλης κατάστασης. Επιτρέψτε μου να προσθέσω μια σύντομη παρατήρηση:
Είναι υπέροχο που αντιμετωπίζετε το παράπονο και εξηγείτε την άποψή σας εκεί. Αλλά αυτή τη στιγμή, έχει πολύ μικρή σχέση με τα γεγονότα στο φόρουμ, επειδή κανείς εκτός από εσάς και τον παίκτη δεν γνωρίζει το περιεχόμενό του.
Αυτό είναι ένα ξεχωριστό φόρουμ όμως. Αυτό σημαίνει ότι καμία από τις εξηγήσεις σας που αποστέλλονται μέσω email σε κανέναν δεν είναι διαθέσιμη στο φόρουμ, επειδή κανείς εδώ δεν μπορεί να έχει πρόσβαση στην εσωτερική επικοινωνία μεταξύ του διαμεσολαβητή καταγγελίας και του προγράμματος αναπαραγωγής για παράδειγμα.
Την τελευταία φορά που σας προέτρεψα να αντιμετωπίσετε τις ανησυχίες των παικτών εδώ στο φόρουμ—απαντώντας στον παίκτη και παρέχοντας την άποψή σας για θέματα που δεν αφορούν αποκλειστικά το ξεχωριστό νήμα καταγγελιών, όπως:
μη λειτουργικά όρια
αναφέρθηκε ένα όνομα παίκτη
και σύμφωνα με τα τελευταία γεγονότα, ανησυχίες σχετικά με κριτικές χρηστών και διαγραμμένες αναρτήσεις
Επιτρέψτε μου να εξηγήσω για άλλη μια φορά ότι το νήμα παραπόνων δεν είναι συγκρίσιμο με το νήμα του φόρουμ, και επομένως όλα τα σημεία που σχετίζονται με την καταγγελία θα πρέπει να παραμείνουν στην καταγγελία μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Από την άλλη πλευρά, ωστόσο, είναι λογικό να παρουσιάσετε μια απλή εξήγηση για το γιατί δεν θα ασχοληθείτε με θέματα που σχετίζονται με παράπονα στο φόρουμ, κάτι που είναι ιδιαίτερα συνηθισμένο.
Φανταστείτε ότι εδώ στο φόρουμ, παρουσιάζετε την προσέγγισή σας σε ολόκληρη την κοινότητα, δείχνοντας την ικανότητά σας να παρέχετε υποστήριξη στους παίκτες ή να ξεκαθαρίζετε πράγματα με τα οποία διαφωνείτε με φιλικό τρόπο. Έτσι, για να δείξετε τον καλύτερό σας εαυτό, είναι πάντα καλό να απαντάτε σε θέματα που σχετίζονται με το φόρουμ στο φόρουμ.
Κάθε φορά που σας συμβούλευα να εξηγήσετε συγκεκριμένα σημεία στον παίκτη, μιλούσα για το φόρουμ και θέματα που δεν σχετίζονται με την καταγγελία.
Ελπίζω αυτή η μικρή περίληψη να σας βοηθήσει στο μέλλον.
Να έχετε μια υπέροχη Κυριακή!
Dear casino representative,
I did not say that; I'm sorry.
To be honest, this seems to be one more misinterpretation of the entire situation. Permit me to add a brief observation:
It is great you address the complaint and explain your point of view there. But at this moment, it has quite little to do with the events on the forum because no one except you and the player is aware of its content.
This is a separate forum though. That means none of your explanations sent by email to anyone are available on the forum, because no one here can access internal communication between the complaint mediator and the player for example.
The last time I urged you to address the players concerns here on the forum—by replying to the player and providing your point of view on matters not exclusive to the separate complaint thread, such as:
non-working limits
a name player mentioned
and according to the latest events, concerns about user reviews and deleted posts
Allow me to explain once more that the complaint thread is not comparable to the forum thread, and thus all points related to the complaint should stay in the complaint until the process has finished.
On the other hand, though, it makes sense to present a simple explanation of why you won't address complaint-related matters on the forum, which is particularly common.
Imagine that here on the forum, you present your approach to the whole community, displaying your capability to provide players with support or clear out things you disagree with in a friendly manner. So, in order to show your best, it is always good to respond to the forum-related matters on the forum.
Every time I advised you to explain concrete points to the player, I was talking about the forum and topics non-related to the complaint.
I hope this little summary helps you in the future.
Have an amazing Sunday!
Αυτόματη μετάφραση: