Αγαπητέ yasin61,
Έχουμε απαντήσει στις ερωτήσεις σας πολλές φορές και διευκρινίσαμε την κατάσταση σχετικά με τον λογαριασμό σας. Θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι έχετε εγγράψει πολλούς λογαριασμούς στην πλατφόρμα μας, κάτι που αντίκειται στους Όρους και Προϋποθέσεις μας. Όπως περιγράφεται στις πολιτικές μας, σε τέτοιες περιπτώσεις, έχουμε το δικαίωμα να ζητήσουμε πρόσθετη τεκμηρίωση για την επιβεβαίωση της ταυτότητάς σας.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχουμε παράσχει όλα τα σχετικά στοιχεία και πληροφορίες στην ομάδα Γκουρού του Καζίνο και ότι αυτή η διαδικασία είναι σε πλήρη συμμόρφωση με τους κανονισμούς μας. Παρατηρήσαμε επίσης ότι έχετε αφήσει αρνητικές κριτικές για άλλους παρόχους, οι οποίες μπορεί να υποδεικνύουν ορισμένα προβλήματα στην εμπειρία σας στο παιχνίδι.
Εάν αισθάνεστε την ανάγκη για υποστήριξη ή πιστεύετε ότι αντιμετωπίζετε προκλήσεις που σχετίζονται με το υπεύθυνο παιχνίδι, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Είμαστε εδώ για να παρέχουμε βοήθεια και καθοδήγηση σχετικά με τις πρακτικές υπεύθυνου παιχνιδιού.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, σύμφωνα με τα αρχεία μας, έχετε καταγεγραμμένο περιστατικό αυτο-αποκλεισμού σε μία από τις συνεργαζόμενες πλατφόρμες μας λόγω προκλήσεων που σχετίζονται με το υπεύθυνο gaming. Διαθέτουμε τεκμηρίωση αυτής της ενέργειας, η οποία είναι σύμφωνη με τις πολιτικές μας για την υποστήριξη πελατών που μπορεί να χρειαστούν βοήθεια.
Κατανοούμε ότι ζητάτε πληρωμή. Ωστόσο, είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι, σύμφωνα με τους κανόνες μας, οι πληρωμές ενδέχεται να απορριφθούν σε περιπτώσεις όπου υπάρχουν σαφείς αποκλίσεις από τους όρους και τις προϋποθέσεις μας. Δυστυχώς, η συνεχιζόμενη επιμονή σας σε μια πληρωμή που δεν συμμορφώνεται με τους κανόνες μας δεν θα οδηγήσει σε θετικό αποτέλεσμα.
Χαιρετισμοί
Ομάδα FavoritoBet
Dear yasin61,
We have responded to your questions multiple times and clarified the situation regarding your account. We would like to remind you that you have registered multiple accounts on our platform, which is against our Terms and Conditions. As outlined in our policies, in such cases, we have the right to request additional documentation to confirm your identity.
We would like to inform you that we have provided all relevant evidence and information to the Casino Guru team, and that this process is in full compliance with our regulations. We have also noticed that you have left negative reviews for other operators, which may indicate certain issues in your gaming experience.
If you feel the need for support or believe you are facing challenges related to responsible gaming, please feel free to reach out to us. We are here to provide assistance and guidance on responsible gaming practices.
We would like to inform you that, according to our records, you have a recorded case of self-exclusion on one of our partner platform due to challenges related to responsible gaming. We have documentation of this action, which is in line with our policies supporting customers who may need assistance.
We understand that you are requesting a payout; however, it is important to emphasize that, according to our rules, payouts may be denied in cases where there are clear deviations from our terms and conditions. Unfortunately, your continued insistence on a payout that does not comply with our rules will not lead to a positive outcome.
Regards
FavoritoBet Team
Αυτόματη μετάφραση: