Σωστά ξέρει κανείς πώς μπορώ να μπλοκάρω τον εαυτό μου εντελώς από τον τζόγο;
Το Gamban και το BetBlocker αφαιρούνται εύκολα
Δεν έχετε MacBook για να ρυθμίσετε το gamblock
Right does anyone know how I can completely block myself from gambling?
Gamban and BetBlocker easily removed
Dint have a MacBook to setup gamblock
Είχατε κάποια επιτυχία με τις αντιστροφές χρέωσης;
Have you had any success with chargebacks?
Has tenido éxito con los contracargos??
Κόψτε τις κάρτες σας απλώς πληρώστε με την Apple Pay ή google pay για πράγματα αποκτήστε έναν τραπεζικό λογαριασμό όπου μπορείτε να βγάλετε μετρητά χωρίς κάρτα
Cut your cards up just pay with apple pay or google pay for things get a bank account where you can take out cash with no card
Επειδή λοιπόν δεν είχα καμία απάντηση από το pixeleum.io και το finnart.io, αποφάσισα να αγοράσω αναφορές εταιρειών και τώρα επικοινώνησα με άλλες εταιρείες που είναι γραμμένες στις αναφορές, έχω επίσης τα ονόματα των διευθυντών, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν πρέπει να τους στείλω μήνυμα μέσω του linkedin. Οποιοσδήποτε άλλος το έκανε αυτό και πέτυχε. Βρίσκονται και οι δύο στο Κορκ της Ιρλανδίας, αλλά ο διευθυντής λύσεων pixeleum ή Nordmedia εδρεύει στη Σουηδία και ο διευθυντής για το finnart ή το Emega touch limited είναι στη Μάλτα.
Οποιαδήποτε πληροφορία θα ήταν υπέροχη!
So having had no response from pixeleum.io and finnart.io, I decided to purchase company reports and have now contacted other companies that are written on the reports I also have the names of the directors but unsure if I should message them through linkedin. Any one else done this and been successful. They are both based in Cork, Ireland but director for pixeleum or Nordmedia solutions is based in Sweden and Director for finnart or Emega touch limited is Malta.
Any info would be great!
Σωστά ξέρει κανείς πώς μπορώ να μπλοκάρω τον εαυτό μου εντελώς από τον τζόγο;
Το Gamban και το BetBlocker αφαιρούνται εύκολα
Δεν έχετε MacBook για να ρυθμίσετε το gamblock
Right does anyone know how I can completely block myself from gambling?
Gamban and BetBlocker easily removed
Dint have a MacBook to setup gamblock
Γειά σου,
Δυστυχώς, δεν υπάρχει τέτοια επιλογή. Επί του παρόντος, σχεδόν όλοι οι φορείς εκμετάλλευσης λειτουργούν με άδεια που καθορίζει τους κανόνες και το εύρος του αυτο-αποκλεισμού. Επιπλέον, σχεδόν όλοι οι φορείς εκμετάλλευσης προσφέρουν κάποιου είδους αυτο-αποκλεισμό στους παίκτες τους, το πεδίο εφαρμογής του οποίου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις κανονιστικές απαιτήσεις και τις αποφάσεις μεμονωμένων φορέων.
Δεν υπάρχουν κοινά πρότυπα. Επομένως, δεν υπάρχει πολύπλοκη λύση. Μόνο αυτοί οι δύο γενικοί τρόποι:
"Επίπεδο μεμονωμένου χειριστή: Συνήθως, κατά τον αυτο-αποκλεισμό σε ένα διαδικτυακό καζίνο, ο αυτο-αποκλεισμός δεν επεκτείνεται σε άλλους χειριστές. Αυτό δημιουργεί πρόβλημα: οι αυτο-αποκλεισμένοι παίκτες μπορούν ελεύθερα να έχουν πρόσβαση και να παίξουν σε άλλους ιστότοπους καζίνο, θέτοντας υπό αμφισβήτηση τη συνολική αποτελεσματικότητα τέτοιων σχημάτων αυτο-αποκλεισμού.
Σε εθνικό επίπεδο/σε επίπεδο άδειας: Ορισμένες χώρες και ρυθμιστικές αρχές τυχερών παιχνιδιών στο διαδίκτυο, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Σουηδία ή η Ολλανδία, εφαρμόζουν ευρύτερα συστήματα αυτο-αποκλεισμού, τα οποία απαιτούν από τους δικαιοδόχους τους (φορείς) να συμμετέχουν σε εθνικά (σε επίπεδο άδειας) συστήματα αυτο-αποκλεισμού. Αυτά επιτρέπουν στους παίκτες να αυτο-εξαιρούνται από όλα τα καζίνο που έχουν άδεια σε μια συγκεκριμένη χώρα ή από μια συγκεκριμένη ρυθμιστική αρχή ταυτόχρονα, δημιουργώντας ένα καλύτερο επίπεδο προστασίας."
Ο Šimon εργάζεται σε αυτό το θέμα εδώ και αρκετό καιρό και ως ένα άλλο εργαλείο αντικατάστασης. με την ομάδα του, εργάζεται επίσης στο "SEAT" (δεν εμπλέκεται αυτοκίνητο)
https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool
Hello,
Sadly, there is no such option available. Currently, almost all operators operate under a license that defines the rules and scope of self-exclusion. Moreover, virtually all operators offer some sort of self-exclusion to their players, whose scope is highly dependent on regulatory requirements and decisions of individual operators.
There are no shared standards; thus, there is no complex solution. Just these two general ways:
"Single-operator level: Typically, when self-excluding in an online casino, the self-exclusion does not extend to other operators. This creates a problem: self-excluded players can freely access and play at other casino websites, bringing the overall effectiveness of such self-exclusion schemes into question. The Global Self-Exclusion System (GSES) was created to offer a solution that eliminates this problem.
Nationwide/license-wide level: Some countries and online gambling regulators, such as the UK, Sweden, or the Netherlands, operate wider self-exclusion schemes, which require their licensees (operators) to be part of nationwide (license-wide) self-exclusion schemes. These allow players to self-exclude from all casinos licensed in a specific country or by a specific regulator at once, creating a better level of protection."
Šimon has been working on that subject for quite some time and as another substitutional tool; with his team, he's also working on "SEAT" (no car involved)
https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool
Μιλάω με την τράπεζα για την αύξηση της χρηματοδότησης της FALCORA ως απάτη, με μεταφορές. Έλαβα στιγμιότυπα οθόνης που μπλοκάρω λογαριασμούς με τη Santeda και στη συνέχεια συνεχίζουν να μου επιτρέπουν να κάνω κατάθεση, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τους δικούς τους υπεύθυνους κ.τ.λ. τζόγου. Ευχήσου μου καλή τύχη
im on talking to the bank about raising FALCORA finance as scam payments with them being transfers. Got screenshots of me blocking accounts with Santeda & then them continuing to allow me to deposit which goes against their own responsible gambling tc&cs. Wish me luck
Το έκανα αυτό. Επικοινώνησα με την κυρία που υπέγραψε τα έγγραφα για το Finnart και είναι υπεύθυνη καζίνο στο Poker stars στη Μάλτα!! Είναι απολύτως εγκληματικό που της επιτρέπεται να το κάνει. Επικοινώνησα μαζί της και τον ιδιοκτήτη του finnart στο σύνδεσμο που με απέκλεισε μετά από 1 μήνυμα
I did this. I contacted the lady who co signed the documents for Finnart and she is a casino manager at Poker stars in Malta!! It’s absolutely criminal that she’s allowed to do it. I contacted her and finnart owner on linked in who blocked me after 1 message
Έχω αναφέρει Payope, Platinum, transferop στην Canda interpol
Έχω περάσει από παραβιάσεις της κύριας κάρτας, ανακάλυψα ότι η Platinum παραβίασε την επεξεργασία συναλλαγών κύριας κάρτας. επειδή η ενότητα 3 λέει ότι καμία συναλλαγή τζόγου δεν πρέπει να διεκπεραιώνεται με προπληρωμένη έξυπνη κάρτα στην Κένυα και μαντέψτε τι η Platinum διεκπεραίωσε τη συναλλαγή μέσω προπληρωμένης έξυπνης κάρτας με τους συνεργάτες της Κένυας, επομένως, είμαι βέβαιος ότι η Master card θα τους επιβάλει πρόστιμο
η απάντηση διερευνούμε τον ισχυρισμό σας
payop και transferop είναι η ίδια εταιρεία
έτσι κάνουν διεφθαρμένη μεταφορά χρημάτων στο παράνομο καζίνο
Κοιτάξτε αυτό, χρηματοδοτούνται ακόμη και από το καζίνο
i have reported Payope, Platinum, transferop to Canda interpol
i have went through Master card violations, I found out That Platinum has Violated master card transaction proccessing. because section 3 says no gambling transactions must be proccessed under prepaid smart card in Kenya, and guess what Platinum has proccessed the transaction via prepaid smart card with Kenya partners so, I am sure Master card will fine them
the replied we are investigating your claim
payop and transferop are same company
so they do corrupt transferring money to Illegal casino
look at this they are even sponsored by the casino
Γεια σε όλους,
Κατάφερα να κάνω αντιστροφή χρέωσης με terrvers με τη Revolut. Έχουν προθεσμία έως τις 4 Μαΐου για να απαντήσουν. Βρήκα ότι η Revolut έχει τη μεγαλύτερη διαδικασία.
Έχω επίσης εγείρει διαφωνίες με πανελλαδικά που έχουν πιστώσει προσωρινά τις διαφορές μου.
Είμαι μόνο στη διαδικασία αύξησης αντιστροφής χρέωσης/απάτης με το TSB. Για τη χρηματοδότηση Falcora προς το χρυσό στοίχημα. Τους έχω πει ότι έχω εξουσιοδοτήσει τις πληρωμές, αλλά έχω σταματήσει τον τζόγο στη χρεωστική μου κάρτα. Εξήγησα ότι επικοινωνούσαν συνεχώς μαζί μου ζητώντας μου να κάνω κατάθεση στο στοιχηματικό site. Έχω πει ότι μου είπαν να κάνω καταθέσεις χρησιμοποιώντας τραπεζικό έμβασμα μέσω του Falcora finance, αλλά όταν έλεγξα τους όρους και τις προϋποθέσεις χρηματοδότησης της Falcora, δεν επιτρέπουν τον τζόγο. Έτσι, όπως και οι πληρωμές με χρεωστική κάρτα, χρησιμοποιούν σαφώς λάθος κωδικό εμπόρου. Η TSB είπε ότι θα το εξετάσει τις επόμενες 5 εργάσιμες ημέρες. Όπως ανέφερα ότι κατάφερα να κάνω κατάθεση αλλά έκλεισαν τον λογαριασμό μου αμέσως μόλις κατέθεσα.
Hello All,
I have managed to raise chargeback with terrvers with Revolut. They have till the 4th May to respond. I have found Revolut to have the longest process.
I have also raised disputes with nationwide who have provisionally credited my disputes.
i am only in process of raising a chargeback/scam with TSB. For Falcora finance towards golden bet. I have said to them that I authorised the payments but I have a gambling stop on my debit card. I explained that they have been constantly contacting me asking me to deposit on the betting site. I have said they told me to make deposits using bank transfer through Falcora finance but when I checked Falcora finance terms and conditions they do not permit gambling. So just like debit card payments they are clearly using a wrong merchant code. TSB have said they’ll look into this in the next 5 working days. As I mentioned that I managed to deposit but they’ve closed my account soon as I deposited.
μπορεί κάποιος να με βοηθήσει, παρακαλώ ποιος είναι ο Pg A55Pay; Λέει και μετά από haircareweb, και δεν ξέρω πώς να επικοινωνήσω μαζί τους ή ποιοι είναι
can someone help me pls who are Pg A55Pay ?? It says haircareweb after too, and i dont know how to contact them or who they are
Μεγάλωσα το δικό μου με την TSB Δευτέρα, οπότε θα σας ενημερώσω όταν επικοινωνήσουν μαζί μου. Προστέθηκαν όλα τα στιγμιότυπα οθόνης κ.λπ., έτσι ελπίζουμε ότι μπορούν να βοηθήσουν
I raised mine with TSB Monday so will let you know when they get back to me. Added all screenshots etc too so hopefully they can help
Το αναφέρατε ως απάτη ή ως αντιστροφή χρέωσης; Μου τηλεφώνησαν σήμερα και το πέρασα με μια κυρία από το τηλέφωνο! Δεδομένου ότι είναι μια συναλλαγή Falcora, δεν ήμουν σίγουρος αν θα πάω πουθενά με αυτό!
Did you raise it as a scam or a chargeback? I got a call from them today and went through it with a lady over the phone! With it being a Falcora transaction I weren’t sure if I will get anywhere with it!
Το έθεσα ως απάτη και έστειλα όλα τα στιγμιότυπα οθόνης. Το έκανε μέσω συνομιλίας, οπότε δεν είχα ακόμα τηλέφωνο. Πότε μεγάλωσες το δικό σου;
I raised it as a scam and sent all of the screen shots. Did it via chat so not had a phone all yet. When did you raise yours?
Έθεσα το δικό μου χθες, μάλλον παρείχατε αρκετά στοιχεία. Δεν καταλαβαίνω γιατί με πήραν τηλέφωνο. Μπορείς να μου πεις πώς τα πας μαζί τους; Το ίδιο αν ακούσω απάντηση!
I raised mine yesterday, you probably provided enough evidence. I don’t hence why they rang me. Could you let me know how you get on with them? Likewise if I hear a response!
Αχ αυτό είναι λογικό, απλά έβαλα κυριολεκτικά κάθε στιγμιότυπο οθόνης που είχα και μετά πρόσθεσα το μέρος που βάλατε από τους όρους τους λέγοντας ότι δεν επιτρέπουν τον τζόγο πολύ νωρίτερα.
θα κάνω θα σου απαντήσω όταν ακούσω - καλή τύχη με τη δική σου!
Ah that makes sense, I just literally put every single screenshot in I had and then added the part that you put in from their terms saying they don’t permit gambling too earlier.
will do I’ll drop you a reply when I hear - good luck with yours!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.