πριν από 21 ώρες
Συγχαρητήρια! Πήγατε από τη διαδρομή που δεν παραλήφθηκαν εμπορεύματα ή λάθος MCC; Και ποια ήταν τα επιχειρήματά σας;
Congratulations! Did you go through the route goods not received or wrong MCC? And what were your arguments?
0
Συγχαρητήρια! Πήγατε από τη διαδρομή που δεν παραλήφθηκαν εμπορεύματα ή λάθος MCC; Και ποια ήταν τα επιχειρήματά σας;
Congratulations! Did you go through the route goods not received or wrong MCC? And what were your arguments?
Δεν θα το πιστέψετε, αλλά δεν αμφισβήτησαν τίποτα. Διάβασα το φόρουμ και είδα ότι όλοι είχαν διαφωνίες και πλαστά τιμολόγια από το skinsmagnate.com, αλλά στην περίπτωσή μου, τα χρήματα πήγαν κατευθείαν στον λογαριασμό μου. Η προθεσμία για να διαγωνιστούν ήταν στις 16 Μαρτίου. Χθες, ρώτησα το ρομπότ της Revolut εάν υπήρχε κάποια ενημέρωση σχετικά με την αντιστροφή χρέωσης και το bot απάντησε ότι η προθεσμία είναι στις 19 Μαρτίου. Και σήμερα, πήρα τα χρήματά μου πίσω.
You won't believe it, but they didn't dispute anything. I read the forum and saw that everyone had disputes and fake invoices from skinsmagnate.com, but in my case, the money went straight into my account. The deadline for them to contest was March 16. Yesterday, I asked the Revolut bot if there was any update regarding the chargeback, and the bot replied that the deadline is March 19. And today, I got my money back.
Τυχερός είσαι! Αλλά περάσατε από λάθος MCC ή ισχυριστήκατε ότι κάνατε μια αγορά εκεί αλλά δεν το λάβατε;
Lucky you! But did you go through wrong MCC, or claimed you did a purschase there but didn't receive it?
Εκτιμώ ότι έχουν εγκαταλείψει τα πλαστά τιμολόγια τότε εκτός αν ήταν χαμηλό ποσό
I reckon they have gave up with the fake invoices then unless it was a low amount
Εντάξει χαμηλά, υποθέτω ότι ίσως το ψεύτικο τιμολόγιο δεν ξεπλένει, αν και περίμενα πάνω από 40 ημέρες στη διαιτησία για ένα αποτέλεσμα που θα είχαν κερδίσει μέχρι τώρα σίγουρα
Ok lowish I suppose maybe the fake invoice is not washing though I have been waiting over 40 days in arbitration for an outcome they would have won by now surely
Όχι, δεν τα παράτησαν καθώς αμφισβήτησαν το δικό μου
No they’ve not given up as they’ve contested mine
Ναι και το δικό μου, αλλά αυτό ήταν σχεδόν πριν από δύο μήνες
Yes mine as well but that was nearly two months ago
Γεια. Ήταν η Payment Estonia, οπότε είμαι σίγουρος ότι είναι το ίδιο πράγμα. Έχετε πληροφορίες για αυτόν τον έμπορο; Σας ευχαριστώ.
Hi. It was Payment Estonia, so I am sure it is the same thing. Do you have any info about this merchant? Thank you.
Πω πω, πώς καταφέρατε να συγκεντρώσετε συναλλαγές σχεδόν ενός έτους και με επιτυχία την αντιστροφή χρέωσης στη Revolut; Visa/mc; Αρνήθηκαν μερικές συναλλαγές με το λόγο ότι ήταν 120 ημερών ή μεγαλύτερες.
Wow, how did you manage to get almost one year old transactions raised and successfully chargeback at Revolut? Visa/mc? I got a few transactions denied with the reason that they were 120days or older.
Γεια
Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι η Canapay δεν θα επιστρέψει τα χρήματα. Ο ιστότοπός τους έχει απενεργοποιηθεί εδώ και σχεδόν δύο μήνες και, υποθέτω, θα έλεγα ότι οφείλεται στο γεγονός ότι σύντομα θα υποβάλουν αίτηση πτώχευσης και θα ανοίξουν ξανά με διαφορετικό όνομα εταιρείας.
Hi
I can assure you that Canapay will not refund. Their website has been down for almost two months and at a guess I would say it's because they will be filing for bankruptcy and reopening under a different company name sometime soon.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.