φίλε, έχω σοκαριστεί
αυτό το Quickbit φέρει το μεγαλύτερο μέρος της συναλλαγής, μια αντιστροφή χρέωσης είναι μια εγγύηση για την επιτυχία, τουλάχιστον παρακολούθησα τον έμπορο που έστειλα email, καμία απάντηση, θα ξεκινούσα την αντιστροφή χρέωσης,
Goriwire Sp.zoo
Fomiline
κρυπτο
Ουάου, είμαι σοκαρισμένος που έκανες όλες αυτές τις συναλλαγές κάτω από μια εταιρεία
dude, I am shocked
this Quickbit is carrying most of the transaction, a chargeback is a guarantee to be successful at least I tracked the merchant I sent emails, no answer, I would commence the chargeback,
Goriwire Sp.z.o.o
Fomiline
crypto
wow I am shocked thy carried all this transactions under one company
Και τα υπόλοιπα. Έχουν πολλά ονόματα. Μπορεί να δυσκολευτείτε να λάβετε επιστροφή χρημάτων
And the rest. They have lots of names. You may struggle to get a refund
Σίγουρα όχι. Αλλά αν ζητήσετε dsar από αυτούς θα σας παράσχουν και θα δείτε τις συναλλαγές να ταιριάζουν με πολλά διαφορετικά ονόματα στις δηλώσεις σας. Με απέρριψε η τράπεζα για goriwire και fomiline.
Definitely not. But if you request dsar from them they will provide and you will see the transactions match to many different names on your statements. I got declined by bank for goriwire and fomiline.
έτσι απάντησαν στο email σας
Το email μου δεν έχει απαντηθεί ακόμα, έχουν περάσει 9 ώρες από τότε που το έστειλα.
αν λάβω επιστροφή χρημάτων θα σας ενημερώσω
so they did answer your email
my email hasn't been answered yet it's been 9 hours since I sent it.
if I get a refund I would let you know
τι είπες να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων
γιατί είπα
. Έχω χρεωθεί από την εταιρεία σας κατά λάθος
what did you say to ask for refund
because I said
. I have been charged by your company in error
Είπα ότι δεν θα σου επιστρέψουν τα χρήματα απευθείας, αυτό που ζήτησες.
I said they won't refund you directly, which is what you asked.
Σχετίστηκαν επίσης με bitsent, Deposit by Crypto, Deposit
They also related to bitsent, Deposit by Crypto, Deposit
είμαι μπερδεμένος
σχετίζονται με το δάγκωμα που εστάλη
ή Quickbit
i am confused
are they related to bite sent
or Quickbit
Έτσι είναι σχεδιασμένο να προκαλεί σύγχυση. Αλλά το fomiline uab, το Goriwire, bitsent μεταξύ πολλών άλλων, λειτουργούν όλα από την QB Europe AB aka. Quickbit Ltd. Αλλά αλλάζουν το όνομα της εταιρείας από τον Ιανουάριο, οπότε ψάξτε το
Thats how its designed to be confusing. But fomiline uab, Goriwire, bitsent amongst many other are all run by QB Europe AB aka. Quickbit Ltd. But they change company name since January so look this up
Μπορείτε να με βοηθήσετε και με το email τους; Παρακαλώ🙏🏼
Can you help me with their email too? Please🙏🏼
Ma ajuti si pe mine cu emailul lor?te rog🙏🏼
Στείλτε μου ένα email στο
Και θα σας εξηγήσω τα ευρήματά μου.
Send me an email to
And I'll explain my findings to you.
Envíame un correo a antoniocarballal@hotmail.com
Y te explico mis averiguaciones
Είναι το coinpacto.io Προσπαθώ να τους κάνω να απαντήσουν για πάνω από μια εβδομάδα, αλλά σε αγνοούν
It’s coinpacto.io Iv been trying to get them to reply for over a week but they ignore you
Γεια σε όλους, μάταια ακόμα ψάχνω
Κατάθεση GAIW
cracc Prague Cze
onlined*dg
Αν κάποιος έχει κάποια πληροφορία θα του ήμουν πολύ ευγνώμων ας βοηθήσει
Hello everyone, I'm still looking in vain
GAIW Deposit
cracc Prague Cze
onlined*dg
If anyone has any information I would be very grateful, please help
Γεια σας παιδιά. Μπορεί κάποιος να με συμβουλέψει για το επόμενο βήμα παρακαλώ. Έλαβα από την τράπεζά μου ως απάντηση σε λίγες αμφισβητήσεις και λίγες αντιστροφές χρέωσης (Λυπούμαστε - δεν μπορούμε να ανακτήσουμε την αμφισβητούμενη πληρωμή σας). Η ερώτησή μου είναι, σημαίνει ότι η τράπεζα δεν θέλει καν να προσπαθήσει να ανακτήσει κεφάλαια, ή προσπάθησαν και απέτυχαν; Σας ευχαριστώ.
Hi guys. Can someone advise me on the next step please. I received from my bank as a reply to few disputes and few chargebacks(We are sorry-we cant recover your disputed payment). My question is , does it mean bank does not even want to try to recover funds, or they tried and they were unsuccessful? Thank you.
Όλα εξαρτώνται από το πώς προβάλατε τον ισχυρισμό. Ποιος ήταν ο έμπορος, πώς πληρώσατε, ήταν μεταφορά χρημάτων, πληρωμή με κάρτα με visa/mastercard, πώς το τοποθετήσατε στην τράπεζα κλπ. Όλα αυτά λαμβάνονται υπόψη. Σας συμβουλεύω να διαβάσετε πρώτα το νήμα πριν κάνετε άλλες διαφωνίες. Όλες οι πληροφορίες είναι ήδη εδώ για να σας βοηθήσουν.
It all depends how you raised the claim. Who was the merchant, how you paid, was it a money transfer, card payment with visa/mastercard, how you positioned it to the bank etc. All these things are taken into account. I advise reading through the thread first before making anymore disputes. All the information is already on here to help you.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.