πριν από 1 εβδομάδα
0
Ευχαριστώ για αυτό, θα προσπαθήσω να ψάξω για τον apperator
Thanks for this I’ll try look into apperator
Είχα επιστροφές χρημάτων για έξυπνους κεντρικούς υπολογιστές cloud
I had cloud smart hosts refunds
Πόσος χρόνος χρειάζεται το WBMSC για να απαντήσει στα email;
How long do WBMSC take to respond to the emails?
Σου απάντησαν καθόλου; Είχα ένα email την περασμένη εβδομάδα, αλλά δεν έχω λάβει νέα από αυτούς
Did they respond to you at all? I had one email last week but haven’t heard back from them
ευχαριστω για την απαντηση. Πόσο καιρό χρειάστηκαν για την επιστροφή χρημάτων. Με ποιο email επικοινωνήσατε ώστε να ξέρω ότι επικοινώνησα με το σωστό άτομο; Ευχαριστώ εκ των προτέρων ☺️
thank you for replying. How long did they take to refund. What email did you contact so I know I have contacted the correct person?? Thank you in advance ☺️
Πολύ γρήγορα, αλλά είπαν ότι δεν μπορούσαν να βρουν τις συναλλαγές μου και στη συνέχεια επιστράφηκαν τα χρήματα την επόμενη μέρα αφού έστειλα επισημασμένες δηλώσεις
Very quick but said they couldn’t find my transactions , then refunded the next day after I sent statements highlighted
Δεν μου έχουν απαντήσει, μπορείτε να επιβεβαιώσετε το email τους παρακαλώ
They haven’t responded to me, can u confirm their email please
Απλώς επέστρεψαν τα χρήματα χωρίς να απαντήσουν
They just refunded without replying
Έχω κάνει λίγο σκάψιμο σχετικά με το καζίνο "iwildcasino"
Χρησιμοποιούν το processingpsp.co (zinzipay.com) ως επεξεργαστή και ο περιγραφέας πληρωμής τους φαίνεται να είναι "TERRVERS" "PRDCTLUX" "WEBMOSAC", ίσως και άλλοι. Η αναζήτηση του zinzipay οδηγεί μόνο στο bot του telegram. Θέλω να πω ότι θα προσπαθήσω να τους στείλω μηνύματα εκεί, αλλά το πιθανότερο είναι ότι θα με αγνοήσουν 😀
Εξετάζοντας αυτούς τους τρεις περιγραφείς, δεν μπορεί να βρεθεί κανένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εκτός από αυτά εδώ σε αυτό το φόρουμ, και δεν απαντούν σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τουλάχιστον δεν έχουν απαντήσει στα δικά μου.
Τα email που δοκίμασα ήταν σχετικά με το WEBMOSAC και
σχετικά με το PRDCTLUX, δεν μπορεί να βρεθεί κανένα σχετικά με τα TERRVERS. Αν και όλες αυτές οι πληροφορίες που συγκέντρωσα εδώ σε αυτό το νήμα καθώς η αναζήτηση στο διαδίκτυο δεν με οδηγούν πουθενά.
Έχω ήδη υποβάλει μια αντιστροφή χρέωσης μέσω τράπεζας, αλλά αναρωτιέμαι μήπως κάποιος είχε τύχη με αυτόν τον επεξεργαστή και του έστειλε απευθείας email ή πήρε τα χρήματά του πίσω;
I have done a little bit of digging regarding casino "iwildcasino"
They use processingpsp.co (zinzipay.com) as the processor and their payment descriptor seems to be "TERRVERS" "PRDCTLUX" "WEBMOSAC", maybe others as well. Looking up zinzipay only leads to their telegram bot. I mean I'll try messaging them on there but chances are they will ignore me 😀
Looking into those three descriptors, no email can be found other than the ones here in this forum, and they do not respond to emails, or at least haven't responded to mine.
The emails I tried were webmosaic624@gmail.com regarding WEBMOSAC and luxbooksmain@gmail.com
regarding PRDCTLUX, none can be found regarding TERRVERS. Though all this info I gathered right here in this thread as searching the internet lead me nowhere.
I have already submitted a chargeback via bank but wondering maybe someone has had any luck with this processor and has emailed them directly, or has gotten their money back?
Κάποιος που μπορεί να βοηθήσει;
Η UAB (zen.com) μου στείλει το εξής: Καταλαβαίνουμε ότι αυτή η κατάσταση μπορεί να είναι απογοητευτική, αλλά θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι έχουμε εκπληρώσει τις υποχρεώσεις μας σύμφωνα με το PSD2 και το Νόμο για τις Πληρωμές της Λιθουανίας. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να βοηθήσουμε περαιτέρω σε αυτό το θέμα.
Σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήσετε με το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα/τράπεζα που χρησιμοποιήσατε για την έναρξη της πληρωμής, καθώς θα ήταν σε καλύτερη θέση να σας βοηθήσουν. Εφόσον η συναλλαγή πέρασε το ZEN μόνο ως πύλη πληρωμής στον ιστότοπο, το χρηματοπιστωτικό ίδρυμά σας θα πρέπει να μπορεί να παρέχει περαιτέρω καθοδήγηση.
Someone who can help?
UAB (zen.com) send me this: We understand, that this situation may be frustrating, but we’d like to clarify that we have fulfilled our obligations in accordance with the PSD2 and the Law on Payments of Lithuania. Unfortunately, we are unable to assist further in this matter.
We kindly advise you to contact the financial institution/bank you used to initiate the payment, as they would be best positioned to assist you. Since the transaction crossed ZEN only as the website payment gateway, your financial institution should be able to provide further guidance.
Ακολουθώ τη διαδρομή αντιστροφής χρέωσης, αν και έχω πάνω από 100 συναλλαγές (όλες μεταξύ £10-£30) με πολλούς εμπόρους. Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό;
I’m going down the chargeback route, although I have like over 100 transactions (all for between £10-£30) with multiple merchants. What’s the best way to go about this?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.