Έχεις δίκιο δεν αγόρασα ποτέ crypto, απλά έψαξα στο google. Δεν θα ήξερα τι να κάνω με αυτό και πώς λειτουργεί τόσο μπερδεμένο για μένα, αλλά ναι Συγγνώμη που χώνω τη μύτη μου νομίζοντας ότι ξέρω καλύτερα όταν δεν το κάνω. SMH τουλάχιστον μπορώ να παραδεχτώ όταν κάνω λάθος 🤭
You are right I never bought crypto i also just googled. I wouldn't know what to do with that and how it works so confusing to me but yeah Sorry for poking my nose in thinking I know better when I don't. SMH at least I can admit when I am wrong 🤭
Πιστέψτε με, δεν θέλετε να μάθετε πώς να ασχολείστε με αυτό! Οι χρεώσεις είναι επίσης άγριες, επομένως τυχόν νίκες πρέπει να είναι αρκετά σημαντικές για να ληφθούν υπόψη αυτές οι χρεώσεις.
Σε μια άλλη σημείωση σχετικά με το Crypto - πολλά από αυτά τα επικίνδυνα καζίνο παίρνουν κέρδη και διατηρούν κεφάλαια σε περιουσιακά στοιχεία κρυπτογράφησης για να τα καταστήσουν μη ανιχνεύσιμα/μη ανακτήσιμα, αυτό περιλαμβάνει πληρωμές με κάρτα/τράπεζα που κάνουν οι άνθρωποι σε αυτά και στους επικίνδυνους εμπόρους τους!
Trust me, you don't want to learn how to get involved with it! The fees are wild as well so any wins need to be fairly substantial to account for those fees.
On another note about Crypto - a lot of these dodgy casinos are taking profits and holding funds in crypto assets to make them untraceable/ non-recoverable, this includes card/bank payments people are making to them and their dodgy merchants!
Γεια σου, έχω μια διαφωνία με αυτούς τους τύπους αποδεικνύεται ότι δεν είναι μόνο byte news, αλλά και Eduntage. Και οι δύο μου στέλνουν βασικά αντιγραφή και επικόλληση email και των δύο εταιρειών που διευθύνονται από άτομα με ίδια επώνυμα. Στα email θέλουν ταυτότητα όταν αρνήθηκα να στείλω ταυτότητα. Το μόνο που έστειλα ήταν αριθμοί καρτών με κρυφά εξαρτήματα και τραπεζικές καταστάσεις με συναλλαγές από Κοιν. κωδικοποιεί τα πάντα που παρέχονται από την τράπεζα, αλλά δεν μπορούν να το βρουν χρειάζονται την ταυτότητά μου. δώσε μου ένα διάλειμμα Δεν είμαι ηλίθιος, ξέρω πώς λειτουργούν οι επιστροφές χρημάτων Έχω επεξεργαστεί μερικές στο χρόνο μου. Μόλις αποκτήσουν το αναγνωριστικό, μπορούν να κατασκευάσουν τιμολόγια για αγορές. Το έμαθα επίσης πώς μπορώ να αγοράσω οτιδήποτε από ανύπαρκτους ιστότοπους; Και σύμφωνα με τους νόμους και τα δικαιώματα για την προστασία δεδομένων, δεν χρειάζεται να προσκομίσω ταυτότητα εκτός και αν με υποπτεύονται ότι έχω διαπράξει απάτη, κάτι που είναι κωμικό, δεδομένου ότι είναι υπό έλεγχο για παράνομες συναλλαγές.
Hey hun ,I am.having a bit of a dispute with these guys turns out that not only they are byte news they are also Eduntage. Both send me basically copy and paste emails both companies ran by people with same surnames .In emails they want ID of me when I refused to send ID .All i sent was card numbers with obscured parts and bank statments with transactions from Cc and bank with all personal information obscured also as soon as I sent this they said they can't find these transactions even though they are clearly visible on statments i even sent literally merchant details authorisation codes everything provided by bank but yet they can't find it they need my ID .give me a break I am not an idiot I know how refunds work I have processed a few in my time .once they have the ID then they can fabricate invoices for purchases .I made it also know how can I purchase anything from non existent websites ? And under data protection laws and rights i do not have to provide any ID unless they suspect me of committing fraud which is comical considering they are the ones under scrutiny for ilegal transactions .They are digging there heels in they need my ID .I Cc in my bank and CC company also but as you said when they respond to me they do not Cc in banks
Ακριβώς ό,τι συνέβη με μένα, έστειλα το διαβατήριο, αλλά επίσης ξεκαθάρισα πολύ την κατασκευή αποδείξεων και μετά έκανα CC'd σε μερικές αρχές, πιο σημαντικό το GDPR ISO ό,τι κι αν είναι! Θα επιστρέψουν και θα πουν ότι δεν έχουν ακόμη συναλλαγές! Είναι δύστροποι. Αλλά επειδή έχω επιστροφές χρημάτων επιστρέφω μετά από λογομαχία μαζί τους και με όλες τις μικρότερες ονομαστικές αξίες, είναι τρελό.
Ερώτηση: Εάν μια εταιρεία έχει επιστρέψει μόνο μέρος των συναλλαγών, αυτό την καθιστά υπεύθυνη και στη συνέχεια η τράπεζα θα χρεώσει το υπόλοιπο, γνωρίζει κανείς;
Exactly what happened with me, I sent the passport but also made it very clear of fabrication of receipts and then CC'd in a few authorities, more importantly GDPR ISO whatever it is! They will come back and say they still have no transactions! They are dodgy as fuck. But seeing as I've had refunds come back after arguing with them and all the smaller denominations it's fishy.
Question: If a company has only refunded part of the transactions does this make them liable and will the bank then chargeback the remainder, does anyone know?
Ναι !!!μειώνοντας κάθε ευθύνη βασικά λέγοντας ότι η mastercard και η Visa έχουν πράγματα για να το αντιμετωπίσουν και δεν μοιράζονται πληροφορίες με τρίτους. Μπορούν να κάνουν το 1. Δεν είμαι τρίτος, είμαι κάτοχος κάρτας. Έχω ζητήσει ένα sars, η εταιρεία παρεμπιπτόντως είναι επίσης εγγεγραμμένη στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Είπα ότι δεν κάνουν επιστροφές χρημάτων. Απάντησα και είπα ότι δεν ασχολούμαι με κανένα από τα δύο αν δεν επιστραφούν χρήματα. Τότε θα αναφερθώ σε όλες τις απαραίτητες αρχές
Yep !!!diminishing all responsibility basically saying mastercard and Visa have things in place to deal with this and they don't share information with 3rd parties .They can do 1 .I am not a 3rd party I am card holder .I have requested a sars the company is also registered in UK by the way .
Said they don't do refunds .I have responded and said I do not mess about either if money is not returned .Then I will be reporting to all the necessary authorities
Το Crypto είναι μια τεράστια ταλαιπωρία που μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για να το αγοράσετε και είναι μια μεγάλη χρέωση για να το αγοράσετε και, στη συνέχεια, μια μεγάλη χρέωση για να το αποσύρετε στην τράπεζά σας, το μόνο καλό είναι ότι γρήγορα όταν κερδίσετε για να το πάρετε στην τράπεζά σας, έκλεισα τον εαυτό μου από όλους, είναι καλοί στο να βοηθήσουν με αυτόν τον τρόπο και δεν θα επιστρέψουν στον λόγο τους
The Crypto is a massive hassle it can take a while to land in your account and it is a big fee to buy it then a big fee to withdraw it to your bank the only good thing is its quick when you win to get it to your bank I blocked myself from all of them they are good at helping that way and will not go back on their word
Πιστεύετε ότι θα τους πάρουμε χρήματα πίσω;
Τους ανέφερα ότι έχουν έναν αριθμό τηλεφώνου που δεν λειτουργεί καν στον ιστότοπό τους και μια ζωντανή συνομιλία που είναι επίσης ανενεργή. Πολύ ύποπτο
Do you think we’ll get money back from them?
i mentioned to them they have a phone number that doesn’t even work on their website and a live chat which is also inactive. Very suspicious
Γεια σου Παύλο,
Θυμάμαι ότι λέγατε όταν μιλούσατε στο wise ότι τους προωθήσατε μια διαφωνία παρόμοια με αυτές που είχατε με τον wise που τους έκανε να αλλάξουν γνώμη.
Κέρδισες αυτή τη διαμάχη με άλλη τράπεζα ή σοφή η ίδια;
Hi Paul,
I remember you saying when speaking to wise you forwarded them a dispute similar to the ones you ahd with wise which made them change their mind.
was this dispute you won with a different bank or wise itself?
Γεια σου φίλε.
Ήταν μια διαφορετική τράπεζα η κύρια μου. Χρησιμοποίησα το παράδειγμα της επιστροφής χρημάτων από μόλις άνοιξα πραγματικά σοφά για να τη χρησιμοποιήσω για τζόγο/μεταφορά χρημάτων γιατί ανακάλυψα ότι μπορούσα να πάρω χρήματα από τις πιστωτικές μου κάρτες και να τα μεταφέρω εκεί ήταν μια μεγάλη χρέωση, αλλά το έκανα και είχε επίσης την άμεση εικονική κάρτα όπως η Revolut, για να είμαι ειλικρινής αν χρησιμοποιήθηκε σωστά, είναι καλός λογαριασμός για ανάληψη από την κάρτα.
Hi bud.
It was a different bank my main one I used the example of the refund from I just really opened wise to use it for gambling/moving money because I found out I could take money from my credit cards and move it to there it was a big fee but I did it and it also had the instant virtual card like Revolut, to be honest if used correctly it is a good account to have withdrawal is instant etc but I was moving thousands from credit cards to it for gambling
Όλα καλά με εμένα DT100.
Έχασε λίγο το ίχνος εδώ μέσα λόγω πολλών νέων, παράξενων ανθρώπων που δεν προσπαθούν να βοηθήσουν ή δεν παίζουν με το βιβλίο. Όπως εκείνος που είπε ότι ήταν η σύζυγος, αλλά στα ταχυδρομεία έγραφε "Αγαπητή Ισαμελ".
Οι τελευταίες διαφωνίες για μένα έχουν υπολογίσει την τελική έκθεση 09.02, οπότε ελπίζω να γίνει την Κυριακή! Ελπίζω και οι διαφωνίες σας να πάνε καλά.
Απλά εδώ διαβάζω και προσπαθώ να βοηθήσω στον ελεύθερο χρόνο μου.
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!
All good with me DT100.
Lost a bit track in here due to a lot of new, weird people who aren't trying to help or don't play by the book. Like the one who said he was the wife, but on the mails its stated "Dear Isamel"..
Last few Disputes for me have estimated final report 09.02, so hopefully done on Sunday! Hope yours Disputes is going well aswell.
Just in here reading, and hopping in trying to help in my spare time.
Have a nice weekend everyone!
Όλα καλά με εμένα DT100.
Έχασε λίγο το ίχνος εδώ μέσα λόγω πολλών νέων, παράξενων ανθρώπων που δεν προσπαθούν να βοηθήσουν ή δεν παίζουν με το βιβλίο. Όπως εκείνος που είπε ότι ήταν η σύζυγος, αλλά στα ταχυδρομεία έγραφε "Αγαπητή Ισαμελ".
Οι τελευταίες διαφωνίες για μένα έχουν υπολογίσει την τελική έκθεση 09.02, οπότε ελπίζω να γίνει την Κυριακή! Ελπίζω και οι διαφωνίες σας να πάνε καλά.
Απλά εδώ διαβάζω και προσπαθώ να βοηθήσω στον ελεύθερο χρόνο μου.
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!
All good with me DT100.
Lost a bit track in here due to a lot of new, weird people who aren't trying to help or don't play by the book. Like the one who said he was the wife, but on the mails its stated "Dear Isamel"..
Last few Disputes for me have estimated final report 09.02, so hopefully done on Sunday! Hope yours Disputes is going well aswell.
Just in here reading, and hopping in trying to help in my spare time.
Have a nice weekend everyone!
Κι εσύ φίλε! Ακόμα κυνηγάω το BYTLAB. Βάζω τώρα την τράπεζα να κάνει σκάψιμο, δεν φαίνεται να βοηθούν αυτή τη στιγμή. Το έχω περιορίσει στον ιστότοπο cryptowaveco.com που είναι 10000009% Bytebloom Labs LTD, απογοητευτικό όταν αρνούνται οποιαδήποτε αναγνώριση!
You too buddy! I'm still hunting down BYTLAB. Am now getting the bank to do digging, they seem to be no help at the moment. I have narrowed it down to the website cryptowaveco.com which is 10000009% Bytebloom Labs LTD, frustrating when they deny any acknowledgement!
Ευχαριστώ για την απάντηση Παύλο. Οι συναλλαγές με χρεωστικές κάρτες Monzo και Mastercard ήταν ένας απόλυτος εφιάλτης.
Thanks for the reply Paul. Monzo , Mastercard debit card transactions have been a complete nightmare to deal with.
Η Pulsion επεξεργαζόταν συναλλαγές για την Usoft Gaming με την οποία είχα συναλλαγές πριν από λίγο καιρό σχετικά με τις συναλλαγές με πιστωτικές κάρτες - απέρριψαν απολύτως κάθε διαφωνία και παρείχαν μια τρελή λεπτομέρεια ως αντίγραφο ασφαλείας στην Εταιρεία CC. Η Pulsion δεν θα απαντήσει, αλλά τα καζίνο που χρησιμοποιήσατε μπορεί.
Pulsion processed transactions for Usoft Gaming who I did have dealings with some time ago around credit card transactions - they absolutely rejected every dispute and provided a crazy amount of detail as backup to the CC Company. Pulsion won't reply, but the casinos you used might.
Είχα έναν λογαριασμό Monzo πριν από χρόνια, δεν τους έκαναν κανένα πρόβλημα την 1η φορά, μετά τη 2η φορά τα έκαναν και έκλεισαν τον λογαριασμό, αλλά τα πήρα όλα πίσω
I had a Monzo account years ago they did them no probs 1st time then 2nd time they did them then closed the account but I got it all back
Έχετε αμφισβητήσει το BYTLAB;
Σίγουρα δεν είναι αυτό: https://bytlab.in/
Αυτό είναι στην πραγματικότητα με βάση την Κύπρο. Βλέποντας τη σελίδα τους λέει ότι έχουν γραφείο στις ΗΠΑ, αλλά δεν έχουν.
Θα τους έστελνα mail, θα τους έλεγα ότι έχετε συναλλαγή που δεν γνωρίζετε και θα έλεγχα για τυχόν απαντήσεις.
Εάν η διεύθυνση αλληλογραφίας είναι ψεύτικη, τότε θα αμφισβητούσα ως εξής: τα εμπορεύματα δεν παραλήφθηκαν. Λόγω αυτού δεν θα απαντήσουν στη διαφωνία και θα κερδίσετε μετά από 45 ημέρες.
Πώς πήγε με τα grombooks ή πώς λέγονται 🙂;
Have you disputed BYTLAB?
You sure it isn't this one: https://bytlab.in/
That one is actually cyprus based. When looking at their page it says they have office in USA, but they have not.
I would send them mail, specify that you have transaction you don't know to them, and check for any answers.
If the mail address is fake, then I would dispute as: goods not recieved. Due to that they will not answer on the dispute, and you will win after 45 days.
How did it go with grombooks or what they are called 🙂?
Είστε σίγουροι ότι δεν είναι bytlab με έδρα την Ινδία (με ψεύτικη τοποθεσία στις ΗΠΑ);
Πώς πήγε με τα grombook ή πώς τα έλεγαν 🙂;
You sure it's not bytlab based in India (with fake location in USA)?
How has it gone with grombooks or what they were called 🙂 ?
Όχι, είναι σίγουρα byteblooms /EDUNTAGE και οι δύο εταιρείες διοικούνται από τα ίδια άτομα, αλλά χρησιμοποιούν την τεχνολογία bytelabs στην απάντηση email και τα δύο email είναι αντίγραφα του άλλου.
No it's definitely byteblooms /EDUNTAGE both companies ran by same people But they are using bytelabs tech in email response both emails are carbon copies of each other .
Έκανα cc στην τράπεζα και ζήτησα το Sars Disclosure και επίσης cc στο Ico και ζήτησα οποιαδήποτε αλληλογραφία προς εμένα ότι πρέπει επίσης να γνωστοποιήσουν σε αυτές τις οντότητες στην απάντησή τους σε εμένα.
I cc in bank and requested Sars Disclosure and also cc in Ico and requested that any correspondence to me that they must also cc in these entities into their response to me .
Σκέφτομαι να κάνω το ίδιο εάν η wise δεν εκπληρώσει το αίτημα αντιστροφής χρέωσης, καθώς είχα πολλές επιστροφές χρημάτων από άλλη τράπεζα για το ίδιο θέμα.
Οι σοφοί αργούν πολύ να απαντήσουν. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι υπέβαλα τη διαφωνία στις 31 Ιανουαρίου και συνεχίζουν να ζητούν περισσότερες πληροφορίες… και ακόμη υπό εξέταση. Τόσο κακό που δεν έχουν κανέναν από την ομάδα διαφωνιών, μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω τηλεφώνου μέσω τηλεφώνου.
Από την εμπειρία μου, είναι πολύ πιο εύκολο να αυξήσετε τις αντιστροφές χρέωσης μιλώντας στην ομάδα διαφωνιών αντί να υποβάλετε μια φόρμα.
I’m thinking of maybe doing the same if wise don’t fulfill the chargeback request as I had many refunds from another bank for the same issue.
wise are very slow to reply I can’t believe I submitted the dispute on 31st January and they still keep asking for more info… and still in review. So bad they don’t have anyone from the disputes team you can contact VIA phone.
from my experience it’s way easier to get your chargebacks raised by speaking to the disputes team rather than submitting a form.
Εντάξει ναι αργούν θα πάρει λίγο.
100% στείλτε το παρόμοιο παράδειγμα επιστροφής χρημάτων.
Βρήκα ότι μόλις τους επιστρέψεις σε μια γωνία πρέπει να το κάνουν.
Ok yes they are slow it will take a while.
100% send the similar refund example.
I found once you back them in to a corner they have to do them.
Μια ερώτηση όταν ένας πάροχος πληρωμών αρνείται να δώσει οποιαδήποτε πληροφορία τι μπορώ να κάνω; Επειδή ξέρω ότι το katarun είναι πίσω από τα fluenfs, αλλά λένε ότι δεν χρειάζεται να δώσουν καμία πληροφορία.
Ust a question when a payment provider refuse to give out any information what can I do ? Because I know katarun is behind fluenfs but they are saying they don’t need to give any information.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.