πριν από 1 μήνα
Όχι, έπρεπε να περιμένω 45 ημέρες μετά από αυτό και μετά πήρα τα χρήματα
No I had to wait 45 days after that then got the money
0
Όχι, έπρεπε να περιμένω 45 ημέρες μετά από αυτό και μετά πήρα τα χρήματα
No I had to wait 45 days after that then got the money
Παρακαλώ ενημερώστε με τι και πώς να αμφισβητήσω με το quickbit και το fomiline
Please let me know what and how to dispute with quickbit and fomiline
Συγγνώμη Paul μπορείς να επικολλήσεις τον σύνδεσμο για τα fos που χρησιμοποιήσατε και τα οποία κέρδισαν ήταν παρόμοια με την κατάστασή σας, ευχαριστώ φίλε.
Sorry Paul can you possibly paste the link for the fos you used that was won that was similar to your situation thanks pal.
Συγγνώμη, φίλε, ποιος σύνδεσμος ήταν αυτός, γιατί δεν είχα αποφασίσει μια υπόθεση από το FOS, ακόμα ήταν μια παρόμοια αντιστροφή χρέωσης που αναφέρθηκα με τη Wise για να το αναφέρω ότι η άλλη τράπεζά μου έκανε
Sorry mate what link was that for I have not had a case decided by the FOS yet it was a similar chargeback I referred to with Wise to get it raised that my other bank did
Ναι, νόμιζα ότι βρήκατε μια υπόθεση παρόμοια με την κατάστασή σας για να δείξετε ότι η υπόθεσή σας ήταν ισχυρή, γι' αυτό αποφάσισαν να κάνουν αντιστροφή χρέωσης; Λυπάμαι που μπορεί να το έκανε κάποιος άλλος.
Yeah I thought you found a case similar to your situation to show that your case was strong so that's why they decided to chargeback? Sorry it might of been someone else that did that.
Γεια σου φίλε όχι είπα ότι έδειξα μια παρόμοια αντιστροφή χρέωσης για τον ίδιο έμπορο που του επιστράφηκαν και μετά το έκαναν για μένα το FOS αντιγράφηκε σε εκείνο το σημείο καθώς είχε φτάσει στο τέλος της διαδρομής καταγγελίας
Hi bud no I said I showed wise a similar chargeback for the same merchant that was refunded then they did it for me the FOS was copied in at that point as it had went to the end of the complaint path
Γεια
θα μπορούσατε να συμβουλεύσετε πώς καταφέρατε να λάβετε επιστροφές χρημάτων από το quickbit. Το μόνο που θέλουν να κάνουν είναι να με στείλουν πίσω στο καζίνο
Hi
could you please advise how you managed to get refunds from quickbit. All they want to do is send me back to the casino
Κι εγώ παλεύω μαζί τους. Κατάφερα να πάρω το SAR μου, αλλά και πάλι δεν θα αναγνωρίσουν ότι παραβιάζουν τη σουηδική (και την πολωνική για τη θυγατρική GoriWire) νόμους περί τζόγου.
I am struggling with them too. I managed to get my SAR but they still won’t acknowledge that they are in breach of Swedish (and Polish for the subsidiary GoriWire) gambling laws.
Πήρα το SAR μου από το Quickbit τώρα δεν απαντούν σε κανένα email.
Αντέγραψα μερικά ιδρύματα στο τελευταίο μου μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μαζί τους και έλαβα μια απάντηση από τη λιθουανική υπηρεσία οικονομικών εγκλημάτων με ορισμένες φόρμες για να συμπληρώσω για να αναφέρω τις παραβιάσεις AML τους!
I got my SAR from Quickbit now they don’t reply to any emails.
I copied a few institutions in to my last email with them and have had a reply from the Lithuanian Financial crimes service with some forms to fill in to report their AML violations!
Η Quick q bank συμφώνησε να αυξήσει τις αντιστροφές χρέωσης, αλλά από χθες ένας από τους εμπόρους της εταιρείας διέλυσε τις πιθανότητες μου να πάρω τα χρήματά μου πίσω από αυτήν την εταιρεία, καθώς είναι ο κύριος όγκος των αντιστροφών χρέωσης. Επίσης, εάν η τράπεζα δεν έσερνε τα πόδια της τότε, θα μπορούσε να είχε αυξηθεί πριν από τη διάλυση της εταιρείας όπως αυξήθηκε πριν από 2 εβδομάδες, αλλά απλώς πήγαινε πέρα δώθε με την τράπεζα.
Quick q bank has agreed to raise chargebacks ,but as of yesterday one of the merchants the company has dissolved what are my chances of getting my money back from this company as its the main bulk of the chargebacks. Also if bank didn't drag its feet then ,it could have been raised before company dissolved as raised over 2 weeks ago but just been going back and forth with bank.
Ανάλογα με το ποσό και τον τρόπο που πληρώσατε, μπορεί να καλύπτεται από την ενότητα 75, αν όχι, τότε θα υποθέσω (μάλλον κάνω λάθος) ότι η τράπεζα θα το χρεώσει πίσω από την εταιρεία και το ποσό θα αποσυρόταν από τους λογαριασμούς αυτών των εταιρειών και η τράπεζά της θα κυνηγούσε το χρέος, ας πούμε, σχεδόν σαν να ήταν υπερανάληψη.
Depends on the amount and how you paid, may be covered under section 75, if not then i'd assume (i'm probably wrong) that the bank would charge it back from the company and the amount would be withdrawn from that companies accounts and their bank would be chasing up the debt so to speak, almost as if they were overdrawn.
Ήταν χρεωστική κάρτα, θα κρατήσω τα δάχτυλά μου x αλλά δεν κρατάω την ανάσα μου ευχαριστώ για τις πληροφορίες
It was debit card, I will keep my fingers x but I am not holding my breathe thanks for the info
Ελπίζω να έχετε ένα καλό αποτέλεσμα από αυτό, είμαι σίγουρος ότι οι τράπεζες έχουν σχέδια έκτακτης ανάγκης για τέτοιου είδους καταστάσεις
I hope you get a good result from it, i'm sure the banks have contingency plans for these type of situations
Μόλις παρατήρησα ότι αυτό το νήμα έχει σχεδόν 1 εκατομμύριο προβολές μέχρι στιγμής!
Just noticed this thread is nearly at 1 million views so far !
Λοιπόν, αν δείξω στην τράπεζά μου την αντιστροφή χρέωσης της πιστωτικής μου κάρτας, η οποία είναι επίσης mastercard, πιστεύετε ότι θα μπορούσε να την αναθεωρήσει. Γνωρίζω ότι οι πιστωτικές κάρτες είναι πιο εύκολο να αντιμετωπιστούν, αλλά πιστεύω επίσης ότι εάν έχετε μπλοκάρισμα σε χρεωστική κάρτα θα πρέπει να ισχύουν οι ίδιοι κανόνες που ισχύουν για μια πιστωτική κάρτα. Πιστεύω ότι είναι γελοίο που δεν φαίνεται το ίδιο.
Oh right so then if I show my bank my credit card chargeback which is also mastercard do you think it could make them reconsider. I know credit cards are easier to deal with but I also feel if you have a block on debit card same rules should apply that do with a credit card I feel it's ridiculous that it's not looked at the same.
Λοιπόν, η FOS απέρριψε το παράπονό μου με τους ίδιους βασικά όρους με τον Chase, δηλώνοντας ότι επρόκειτο για συναλλαγές τυχερών παιχνιδιών και δεν μπορούν να επιστραφούν χρήματα καθώς είναι mastercard, παρόλο που είναι διαφορετικό MCC. Το FOS ανέφερε όντως το 12.7 για τη βίζα και υπαινίσσεται το γεγονός ότι αυτό θα είχε πάει καλά αν είχα καταθέσει στη βίζα.
Well, FOS has rejected my complaint under basically the same terms as Chase, stating they were gambling transactions and can't be refunded as they're mastercard,despite them being a different MCC. FOS did mention 12.7 on visa and alluded to the fact this would have gone my way had i deposited with visa instead.
Ναι, αξίζει μια δοκιμή, είχα να κάνω με τη Wise, οπότε δεν είμαι σίγουρος πώς θα το έβλεπαν άλλες τράπεζες, αλλά τους έστειλα την επιστολή μου από την τράπεζα που έδειχνε τη συναλλαγή που επιστράφηκε με το FOS αντιγραμμένο και στη συνέχεια το ανέβασαν μετά από αυτό, καθώς αποδεικνύεται ότι δεν υπάρχει λόγος να μην το αυξήσουν
Yes worth a try I was dealing with Wise so not sure how other banks would see it but I sent them my letter from the bank showing the transaction refunded with the FOS copied in then they raised it after this as it is proving there is no reason to not raise it
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.