πριν από 1 μήνα
Ναι 100% μόλις το κοίταξα κατάλαβα ευχαριστώ!
Yes 100% as soon as I looked at it I knew thanks !
0
Ναι 100% μόλις το κοίταξα κατάλαβα ευχαριστώ!
Yes 100% as soon as I looked at it I knew thanks !
Ναι φίλε.
Σας έδωσα τις συμβουλές και την παρακολούθηση εδώ για να δω το αποτέλεσμά σας. Εάν η βίζα θα έπρεπε να έχετε κερδίσει ότι ήδη λόγω δεύτερης διαφωνίας ο χρόνος έχει φύγει τώρα;
Yes mate.
I gave you the advices and following up here to see your outcome. If visa you should have won that already due to second dispute time is gone now ?
Μερικές ακόμη συμβουλές για εσάς είναι:
Πείτε στην τράπεζά σας ότι η σελίδα τους στο Facebook είναι μόνο αγορασμένες κριτικές. Ο αριθμός τηλεφώνου τους στη σελίδα τους δεν είναι συνδεδεμένος. (Δεν είναι αριθμός τηλεφώνου του Ηνωμένου Βασιλείου).
Δοκιμάστε επίσης να συνδεθείτε στο skinmagate ή κάτι τέτοιο, όχι μόνο στο steam. Θα συνδεθείτε μέσω του steam όταν συνδεθείτε εκεί (αν είναι δυνατόν).
Δοκιμάστε να στείλετε ένα email στον σύνδεσμο στο skinmagate. Είδα κριτικές στο Facebook ότι δεν απαντούν εκεί. Μετά από δυο μέρες. Δώστε ότι δεν απαντούν σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην τράπεζά σας στη "σελίδα" στην οποία ισχυρίζονται ότι αγοράσατε.
Η ανεπιτυχής σύνδεση είναι στην πραγματικότητα αρκετή για να ισχυριστείτε ότι δεν έχετε λάβει αυτά που λένε.
Καλή τύχη
Some more advices for you is:
Tell your bank that their Facebook page is only bought reviews. Their phone number on their page aren't linked up. (Not an UK phone number).
Try also to login on skinmagate or something like that, not only steam. You will link through steam when logged in there (if possible).
Try send an email to the link on skinmagate. Saw reviews on Facebook that they don't reply there. After couple of days. Give that they don't reply on mails to your bank on the "page" they claim you bought on.
Unsuccessful login is actually enough to claim that you have not recieved what they are saying.
Good luck
Εντάξει πολύ ευχαριστώ!
Τους έστειλα ένα στιγμιότυπο οθόνης χωρίς λογαριασμό στο Steam που θα έπρεπε να το κάνει και επίσης σήμερα έστειλα τις πληροφορίες σχετικά με το ότι χρειάζεται η πλατφόρμα στο steam που συμβούλευσε ο User007, νομίζω ότι είναι περίπου όσο μπορεί να γίνει από την πλευρά μου, ελπίζω να τα κερδίσω, αλλά αν όχι, θα το ρουφήξω, καθώς έχω κάνει ήδη αρκετή ανάκαμψη, να είναι καλό να το κερδίσω λόγω της αρχής όλων και ότι προσπαθούν να πουν ψέματα είναι πολύ ενοχλητικό συν 1600 £ είναι πολλά χρήματα εντάξει πήρα πολλά πίσω αλλά είναι μηνιαίος μισθός για κάποιους.
Ok great thanks !
I sent them a screenshot of no account on Steam that should do it and also today sent the info about it needing the platform to steam that User007 advised I think that is about as much as can be done my side I am hoping I win them but if not I will suck it in as I have already done enough recovery wise, be nice to win it due the the principle of it all and them trying to lie it is very annoying plus £1600 is a lot of money ok I got a lot back but it is a monthly wage to some.
Δεν είμαι σίγουρος ότι το καζίνο έχει σταματήσει να απαντά στην καταγγελία μου, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα λυθεί
I’m not sure the casino have stopped replying in my complaint which means it will not get solved
Πόσο καιρό χρειάστηκε η wise για να απαντήσει στη διαφωνία σας;
How long did wise take to respond to your dispute?
Υπάρχει email επικοινωνίας ή email υποστήριξης πελατών στον ιστότοπο; Αυτό είναι το καλύτερο στοίχημα, όσον αφορά την απευθείας επικοινωνία με τη Santeda, είναι μια αρκετά σκιερή οντότητα, κανείς δεν μπορεί να σας δώσει τη διεύθυνση των πραγματικών γραφείων του ή ποιος πραγματικά διευθύνει την εταιρεία με απόλυτη βεβαιότητα.
Is there a contact email or customer support email on the website? That's the best bet, as far as actually contacting Santeda directly, they're a pretty shady entity, nobody can give you the address of their actual offices or who actually runs the company with definitive certainty.
Επικοινώνησα με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο υποστήριξης της Rollettos και την επιλογή της ζωντανής συνομιλίας, αλλά απλώς έκανα κύκλους μαζί τους. Μου είπαν ότι ο λογαριασμός μου βρίσκεται υπό έρευνα για 6 μήνες και ότι δεν θα λάβω καμία ενημέρωση μέχρι να περάσουν οι 6 μήνες, κάτι που νομίζω ότι είναι γελοίο. Έχω περίπου 2700 £ στο υπόλοιπό μου.
I contacted Rollettos support email and thier live chat option but just going round in circles with them. They have told me my account is under investigation for 6 months and that I will not receive any update until the 6 months is over which I think is ridiculous. I have around £2700 in my balance.
Είπαν γιατί ερευνούν τον λογαριασμό σας και δεν σας επιτρέπουν να κάνετε ανάληψη; Σημειώστε τα email και τις πληροφορίες κατάθεσης που χρησιμοποιούνται, καθώς και πόσο καιρό έχει περάσει; Έχετε έως και 90 ημέρες για να αμφισβητήσετε μια κατάθεση, γι' αυτό μάλλον λένε 6 μήνες...
Did they say why they're investigating your account and won't let you withdraw? Keep note of the emails and deposit information used, also how long has it been? Have up to 90 days to dispute a deposit which is why they're probably saying 6 months...
Ήταν περίπου 7-10 μέρες όχι αργά, αλλά όλα συνεχίστηκαν για μήνες καθώς συνέχιζα να τους αντιλέγω
It was about 7-10 days not slow but it all went on for months as I kept objecting to them
Ο γκουρού του καζίνο θα το ξεκαθαρίσει σε καμία περίπτωση δεν θα χρειαστούν 6 μήνες
Casino guru will deffo sort that out no way should it take 6 months
Δεν θα μου πουν ακριβώς γιατί, αλλά συνεχίζουν να αναφέρουν μια ενότητα από την ενότητα AML των όρων και προϋποθέσεων τους. Έχει περάσει μια εβδομάδα από τότε που μου έκλεισαν τον λογαριασμό και μου απέκλεισαν την ανάληψη.
They will not tell me exactly why but keep quoting a section from their AML section of their terms and conditions. It has been a week since they blocked my account and blocked me from withdrawing.
Ελπίζω πραγματικά ότι οι 2700 £ είναι πολλά χρήματα για μένα αυτή τη στιγμή
I really hope so £2700 is a lot of money for me right now
Ναι, η δική μου ήταν περίεργη, αν και μόλις απάντησαν την τελική απάντηση και για να επικοινωνήσω με το FOS, τους απάντησα αντιγράφοντας στο FOS και τους έδειξα ένα πανομοιότυπο που είχε κερδίσει η τράπεζα για μένα και μετά έλεγξα μια εβδομάδα αργότερα, έδειχνε όπως στην επανεξέταση τότε αυξήθηκε αργότερα η αντιστροφή χρέωσης
Yes my one was weird though once they replied the final answer and to contact the FOS I then replied to them copying in the FOS and showed them an identical one the bank had won for me then I checked a week later it showed as in review then later chargeback raised
Εντάξει, το δικό μου λέει αυτή τη στιγμή σε ανασκόπηση και πρέπει να μάθω σήμερα αυτό που λέει
Okay, mine currently says in review and I should find out today is what it says
Εντάξει το δικό μου ήταν έτσι λίγο, μετά το έλεγξα ξανά και είδα ότι είχε αυξηθεί, τότε ήξερα ότι είχα πάρει τα χρήματα πίσω και δεν θα υπήρχε απάντηση
Ok mine was like that a while then I checked again and seen it was raised then I knew I had got the money back and there would be no reply
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.