Γεια σου Dt100, έλαβα αυτή την απάντηση από την Bytebloom.
Ελπίζουμε αυτό το email να σας βρίσκει καλά.
Ελέγξαμε τις πληροφορίες με βάση τις λεπτομέρειες που παρείχατε προηγουμένως, αλλά δεν βρήκαμε τίποτα από την πλευρά μας.
Εάν θεωρείτε ότι αυτές οι συναλλαγές είναι δόλιες, συνιστούμε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας για να ξεκινήσετε μια διαδικασία αντιστροφής χρέωσης, καθώς θα πρέπει να είναι σε θέση να σας βοηθήσει με αυτό.
Λέει Bytenews στις συναλλαγές μου.
Υπάρχει κάτι περισσότερο που μπορεί να γίνει ή είναι απλώς να τα παρατήσουμε;
Hi Dt100, got this reply from Bytebloom.
We hope this email finds you well.
We have reviewed the information based on the details you previously provided but did not find anything on our side.
If you consider these transactions fraudulent, we recommend contacting your bank to initiate a chargeback procedure, as they should be able to assist you with it.
It says Bytenews on my transactions.
Is there anything more that can be done or is it just to give up?
Αυτόματη μετάφραση: