Μπράβο φίλε.. η revolut μου ανέβασε τώρα την αντιστροφή χρέωσης με το artstrid -δεν ελήφθησαν αγαθά/υπηρεσίες. Έτσι τουλάχιστον πάνω από το πρώτο εμπόδιο. Σύμφωνα με προηγούμενες δημοσιεύσεις, έχω δει ότι το artstrid πιθανότατα θα αμφισβητήσει τη διαφωνία, αλλά στο τέλος της ημέρας δεν έλαβα τίποτα (ψηφιακή τέχνη) σε αντάλλαγμα για τις πληρωμές μου. Δεν στάλθηκε τίποτα στη διεύθυνση email μου για επιβεβαίωση αγορών, π.χ. αναγνωριστικό/αναφορά κράτησης κ.λπ. Δεν έχω καν πορτοφόλι για να τα στείλω όλα αυτά. Επομένως, εάν δεν μπορούν να παράσχουν απόδειξη για αυτό, θα νομίζατε ότι η αντιστροφή χρέωσης θα ήταν επιτυχής. Υπάρχει κάτι άλλο που θα συνιστούσατε να πραγματοποιήσετε ενάντια σε αυτόν τον όχλο, βλέπω πράγματα σχετικά με το Gdpr; Tbh Δεν είμαι εξοικειωμένος με αυτό, αλλά ακούγεται ότι βοηθά στην υποστήριξη της αντιστροφής χρέωσης
Cheers mate.. revolut have now raised my chargeback with artstrid -goods/services not received. So at least over the first hurdle. According to previous posts I've seen artstrid will likely challenge the dispute but at the end of the day I didn't receive anything (digital art) in return for my payments. Nothing was sent to my email address to confirm purchases ie booking id/ reference etc. I dont even own a wallet to send all this too. So if they can't provide proof of this, you'd think the chargeback would be successful. Is there anything else you'd recommend carrying out against this mob, I'm seeing stuff about a gdpr? Tbh I'm not familiar with this but sounds like it helps supports the chargeback