πριν από 1 μήνα
Κάθε χώρα θα πρέπει να έχει και τη δική της, έχω αναφέρει στην ιρλανδική.
Each country should have their own as well, I have reported to the Irish one.
1
Κάθε χώρα θα πρέπει να έχει και τη δική της, έχω αναφέρει στην ιρλανδική.
Each country should have their own as well, I have reported to the Irish one.
Πώς θα πραγματοποιήσω αντιστροφή χρέωσης μέσω της Revolut εάν δεν έχω απόδειξη συναλλαγών; Συγκεκριμένα οι έμποροι finnart και arstrid όπου υποτίθεται ότι αγόρασα digital arts/nft. Έφερα ως αντιστροφή χρέωσης υπηρεσίες που δεν παρελήφθησαν, αλλά η revolut το ακύρωσε λόγω έλλειψης επιβεβαίωσης/αποδείξεων κράτησης κ.λπ.
How would I raise a chargeback through Revolut if i dont have proof of transactions? In particular the merchants finnart and arstrid where I supposedly bought digital arts/nft. I raised as a chargeback services goods not received but revolut cancelled it due to lack of booking confirmation/receipts etc.
Μπορεί κάποιος να δώσει συμβουλές. Η τράπεζά μου απέρριψε τις αντιστροφές χρεώσεων λέγοντας ότι επειδή οι καταθέσεις μου έφτασαν σε χρυσό στοίχημα, το γεγονός ότι πέρασε από λανθασμένο MCC δεν έχει σημασία, καθώς εξακολουθώ να έχω τα αγαθά.
τι προσέγγιση ακολουθώ με το FOS; Ότι η τράπεζα δεν παρενέβη ποτέ για να επισημάνει την αλλαγή στις δαπάνες επειδή δεν μπορούσαν να δουν ότι ήταν τζόγος;
ή ότι ανεξάρτητα από το αν πήρα χρήματα στο καζίνο, δεν πήρα ποτέ αγαθά από τον εισηγμένο έμπορο.
Αισθάνομαι σε μια χαμένη υπόθεση και έχω χάσει περίπου £40.000 εδώ…
Can someone offer advice. My bank rejected chargebacks sayings that because my deposits landed in golden bet, the fact it went through an incorrect MCC doesn’t matter, as I still got the goods.
what approach do I take with FOS? That the bank never stepped in to flag the change in spending because they couldn’t see it was gambling?
or that regardless if I got money in the casino, I never got goods from the listed merchant.
I feel at a lost cause and have lost about £40k here…
Εάν πρόκειται για ευρωπαϊκή εταιρεία, τότε εμπίπτουν στους νόμους του ευρωπαϊκού GDPR. Καθώς δεν είμαστε πλέον μέρος της ΕΕ, έχουμε το δικό μας, αλλά ναι έχετε δίκιο.🙂
If it's a European company then they fall under the laws of European GDPR. As we are no longer part of the EU we have our own ,but yes you are correct .🙂
Δηλώστε ότι όταν το παραγγείλατε δεν εμφανίστηκε τίποτα και δεν δόθηκε καμία αναφορά για την ψηφιακή τέχνη, δεν εστάλησαν email και οι εταιρείες δεν απαντούν, επομένως δεν μπορείτε να τους δώσετε τα στοιχεία, αλλά έχουν βγει χρήματα που αποδεικνύουν ότι η συναλλαγή ήταν έγκυρη αλλά δεν ελήφθη τίποτα.
State that when you ordered it nothing came up and no reference was given for the digital art, no emails sent and the companies do not respond therefore you cannot give them the details but money has gone out which proves the transaction was valid but nothing received .
Το ιρλανδικό ανταποκρίνεται επίσης όχι ότι θα συμβεί κάτι, αλλά νομίζω ότι αν υποβάλετε το αίτημα DSAR/data νωρίς, η πιθανότητα να επιστρέψουν είναι μικρή. Αν και θα περιμένω μέχρι τη Δευτέρα για να επιβεβαιώσω ότι οι τελικές μου περάσουν.
The Irish one does respond as well not that anything will happen but I think if you raise the DSAR/data request early on the likelihood of them coming back is slim. Although I will wait until Monday to confirm that of my final ones go through.
Είναι πιστωτική ή χρεωστική κάρτα; Είναι Visa ή Mastercard; Είχατε ένα μπλοκ τζόγου στη θέση σας;
Is it credit card or debit? Is it Visa or Mastercard? Did you have a gambling block in place?
Η ιρλανδική αστυνομία δεν είναι τόσο δεκτική στο να απαντήσει με πολλά άλλα από το να μας τηλεφωνήσει ή να μας αναφέρει αυτοπροσώπως. Νομίζω όμως ότι αυτό βοήθησε στο να μην ανταποκρίνονται οι έμποροι.
The Irish police not so receptive to responding with much other than call us or report in person. I do think though that has helped in the merchants not responding.
Mastercard και στο GameStop αλλά όχι αποκλεισμός μέσω της τράπεζάς μου.
αλλά τα έξοδά μου προφανώς ξεπέρασαν την οροφή με πολλαπλές συναλλαγές έως και 40 χιλιάδες (πιθανότατα δεν θα ξόδευα 40 χιλιάδες σε ένα χρόνο τα τελευταία 6 χρόνια στην τράπεζά μου, οπότε σίγουρα θα έπρεπε να είχαν παρέμβει, αν ήξεραν ότι έπαιζε τυχερά παιχνίδια αντί για τυχαία εμπόρους που απαριθμούν)
Mastercard and on GameStop but not blocking via my bank.
but my spend obviously went through the roof with multiple transactions up to 40k (I’d probably not spent 40k in a year for the past 6 years with my bank so surely they should have intervened, had they known it was gambling instead of the random merchants they list)
Εμφανίστηκε στο αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού σας λογαριασμού ως Goldenbet;
Did it appear on your bank statement as Goldenbet?
Όχι, εμφανίστηκε ως έμποροι που σχετίζονται με τους Elegro, Artstrid και διάφορους άλλους. Όλοι οι ιστότοποι εμπόρων δεν έχουν καμία σχέση με τον τζόγο.
No it appeared as merchants related to Elegro, Artstrid, and various others. All the merchants sites are nothing to do with gambling.
Είναι περίεργο που το απέρριψαν τότε! Προκαλώ επίσης τη goldenbet μέσω τράπεζας. Θα σας ενημερώσει τι συμβαίνει
That’s weird they rejected then! I’m also challenging goldenbet via bank. Will let you know what happens
Είπαν επειδή τα χρήματα πήγαν στη goldenbet για να παίξω, δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Αντίθετα, είναι μια διαφωνία με τον εαυτό μου και τη goldenbet για το πώς απεικονίζουν τις συναλλαγές μέσω αυτών των εμπόρων;
σίγουρα αυτό είναι μια υπόθεση για το FOS και η αντιστροφή χρέωσης θα έπρεπε να έχει υποβληθεί σε επεξεργασία; Δεν μπορώ να βάλω το κεφάλι μου γύρω από αυτό
They said because the money went into goldenbet for me to play with, there’s nothing they can do. Instead it’s a dispute with myself and goldenbet on how they portray transactions through these merchants?
surely that’s a case for the FOS and chargeback should have been processed ? Can’t get my head around it
Ενδεχομένως να προσπαθήσετε ξανά καθώς τα εμπορεύματα δεν παραλήφθηκαν Έκανα σχόλια γύρω από αυτό μερικές σελίδες πίσω, η τράπεζα μπορεί να το αρνηθεί κατηγορηματικά καθώς πρόκειται για αλλαγή της ιστορίας. Το FOS υποστηρίζει τις τράπεζες να μην μπλοκάρουν τα τυχερά παιχνίδια, ανεξάρτητα από το τι κόκκινες σημαίες υπήρχαν, οπότε θα εκπλαγώ που ανατρέψουν την απόφαση, ωστόσο θα συνεχίσω να πηγαίνω στο FOS, αλλά μόνο από τις περιπτώσεις που είναι online μπορείτε να δείτε ότι δεν ισχύουν οι τράπεζες υπεύθυνες καθώς δεν θα ήξεραν ότι παίζει τζόγο λόγω κωδικών κλπ είναι άδικο, αλλά αυτός είναι ο τρόπος που ακολουθούν αυτήν τη στιγμή. Χωρίς αποκλεισμό τζόγου στον λογαριασμό, το επιχείρημα είναι επίσης ακατάλληλο, καθώς ακόμη και αν χρησιμοποιούσαν σωστό κωδικό θα είχε περάσει, οι τράπεζες δεν ενδιαφέρονται αν ήταν παράνομη/χωρίς άδεια, αυτό είναι θέμα άλλων. Δεν θα επιδιώξουν την απάτη όπως είναι η Mastercard και εγκρίθηκε, ξέρω ότι είναι εκ των υστέρων και σας εύχομαι ότι καλύτερο για να την επιστρέψετε, αλλά ο καλύτερος τρόπος για τη Mastercard είναι ότι τα αγαθά δεν παραλαμβάνονται, μην αναφέρετε τον τζόγο.
Potentially try again as goods not received I made comments around this a few pages back, bank may flat out refuse it as it is a change of story. FOS supports the banks on not blocking gambling no matter what red flags there were so I would be amazed that they overturn the decision, I would however still be going to FOS but just from the cases that are online you can see they don’t hold banks liable as they wouldn’t know it’s gambling due to codes etc it’s unfair but that’s the way they are going currently. Without a gambling block on the account the argument also falls short as even if they used correct code it would have gone through, banks don’t care if illegal/no licence, that’s a matter for others. They won’t pursue as fraud as it’s Mastercard and it was authorised, I know it’s hindsight and I wish you the best on getting it back but the best way on Mastercard is goods not received don’t mention gambling.
Έμαθα αυτό το μάθημα σε ένα προηγούμενο, και στη συνέχεια η Jokabet μου επέστρεψε απευθείας χρήματα, οπότε δεν έγινε κακό.
Ηθικά αυτή η συμβουλή μπορεί να μην είναι εξαιρετική, αλλά θα το αφήσω σε εσάς. Αυτό που θα έκανα είναι να επιστρέψω στον Chase και να πω ότι έχετε τις πληροφορίες λανθασμένες καθώς είστε αγχωμένοι με όλα αυτά, ο τζόγος ήταν σε άλλο λογαριασμό αυτός για τον Chase είναι αγαθά που δεν ελήφθησαν για……
I learnt that lesson on an earlier one, and then Jokabet refunded directly so no harm done.
Ethically this advice may not be great, but I will leave it up to you. What I would do is go back to Chase and say you have got the information incorrect as you are stressed with it all, the gambling was on another account this one for Chase is goods not received for……
Χθες το βράδυ επέστρεψα στο Chase chat για να τους ρωτήσω τα στοιχεία επικοινωνίας για τους εμπόρους που πλήρωσα. Αφού απορρίφθηκαν τα αιτήματά μου για αντιστροφή χρέωσης, σκεφτόμουν να στείλω απευθείας email σε κάθε έμπορο. Ζήτησα από τον πράκτορα να ανοίξει ξανά τη διαφωνία. Μου είπαν ότι η διαφωνία μου είχε ήδη απορριφθεί λόγω της κατάστασης του τζόγου και η Mastercard δεν καλύπτει τη διαδικασία αντιστροφής χρέωσης. Στη συνέχεια, ζήτησα ξανά να ανοίξει ξανά η διαφωνία και ανέφερα το MCC και τα πράγματα που βρέθηκαν εδώ στο φόρουμ. Πριν από δύο ώρες ο Chase μου έστειλε τρεις ειδοποιήσεις. 3 x επιστροφές χρημάτων από έναν από τους εμπόρους. Δεν έχω ιδέα αν είναι η αντιστροφή χρέωσης ή η άμεση επιστροφή χρημάτων (χθες το βράδυ έστειλα ένα email σε αυτόν τον έμπορο).
Last night i went back to Chase chat to ask them the contact details for the merchants i paid. After my chargeback requests were rejected i was thinking to send direct email to each merchant. I asked the agent to reopen the dispute. I was told that my dispute was already rejected due to the gambling situation and Mastercard does not cover the chargeback process. Then i asked again to reopen the dispute and i mentioned the MCC and stuff found here on forum. Couple of hours ago Chase sent me three notifications. 3 x refunds from one of the merchants. No idea if it's the chargeback or direct refund (last night i sent an email to this merchant).
Μπράβο - Το Chase είναι τόσο ασυνεπές, λέει επιστροφή χρημάτων ή αμφισβήτηση που θα σας πει.
Well done - Chase are so inconsistent, does it say refund or dispute that will tell you.
Κατευθείαν από τον έμπορο τότε, ίσως λόγω email ή ίσως λόγω αμφισβήτησης της Chase και στη συνέχεια επιστρέφουν απευθείας τα χρήματα. Πιθανότατα δεν θα το μάθεις ποτέ αν δεν ρωτήσεις τον Chase και ακόμη και τότε δεν απαντήσουν σε ερωτήσεις. Μπράβο χαίρομαι που κέρδισε άλλος.
Direct from merchant then, maybe due to email or maybe due to Chase raising dispute and then they refund directly. Probably won’t ever know unless you ask Chase and even then they don’t answer questions. Well done glad another has won.
Ότι κάνατε όλοι ή έχετε κάνει άλλους να κάθονται με τον Τσέις;
That you all done or have you got others sat with Chase?
Είμαι πολύ χαρούμενος που σας βρήκα σε αυτό το φόρουμ
Ευχαριστώ πολύ για όλες τις πληροφορίες που μοιράζεστε
Θα σας ενημερώσω μόλις έχω περισσότερες πληροφορίες 🙂
I'm so happy cause i found you guys on this forum
Many thanks for all the infos shared by you
I will update you as soon as I have further information 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.