Δοκίμασε τα πάντα, αλλά ανεπιτυχώς.
Το αίτημα διαφωνίας σας σχετικά με τις ακόλουθες συναλλαγές ακυρώθηκε.
Γιατί ακυρώθηκε και τι σημαίνει αυτό;
Το αίτημά σας ακυρώθηκε επειδή δεν μας παρείχατε κανένα αποδεικτικό στοιχείο ότι προσπαθήσατε να υποβάλετε το ερώτημά σας στον έμπορο πρώτα, προτού υποβάλετε ένα αίτημα σε εμάς.
Είμαστε υποχρεωμένοι να επεξεργαζόμαστε διαφορές σύμφωνα με τους κανόνες της Visa και της Mastercard. Αυτοί οι κανόνες ορίζουν ότι η Revolut μπορεί να ξεκινήσει μια διαδικασία ανάκτησης για έναν πελάτη μόνο εάν ο πελάτης επιχειρήσει να αντιμετωπίσει τη διαφορά απευθείας με τον έμπορο πρώτα.
Ως αποτέλεσμα, κλείσαμε αυτό το αίτημα και δεν θα συνεχίσουμε περαιτέρω αυτήν την αξίωση.
Tried everything, but unsuccessful.
Your dispute request regarding the following transaction(s) has been cancelled.
Why was it cancelled and what does this mean?
Your request was cancelled because you didn't provide us with any evidence that you attempted to raise your query with the merchant first, before raising a request with us.
We are obliged to process disputes according to Visa and Mastercard rules. Those rules state that Revolut can only initiate a recovery process for a customer if the customer attempts to address the dispute directly with the merchant first.
As a result, we have closed this request and won't be pursuing this claim any further.
Αυτόματη μετάφραση: