πριν από 1 μήνα
0
Μόλις τηλεφώνησα στην τράπεζα, η καταγγελία είναι στην ομάδα παραπόνων. Ρώτησα πόσο καιρό θα πάρει, μου είπαν ότι μπορεί να χρειαστούν 8 εβδομάδες για μια απάντηση. Ρώτησα αν αυτές οι συναλλαγές έχουν αυξηθεί ως αντιστροφές χρέωσης, η απάντησή της δεν μπορούσα να σας πω, λέει ότι όλα δεν είναι. θα βάλουν χρήματα σε αυτό δεν έχουν ή θα απορριφθεί, παρόλο που έχω στείλει απαραίτητες αποδείξεις για δόλιες αναφορές επιχειρηματικής δραστηριότητας και εγκληματικής δραστηριότητας στην αστυνομική εταιρεία ούτω καθεξής και ούτω καθεξής. όχι σαν να πληρώνει η τράπεζα τώρα είναι .
Just called the bank the complaint is with the complaints team. I asked so how long will it take ,I was told it can take up 8 weeks for a response .I asked have these transactions been raised as chargebacks, her response i couldn't tell you ,Says it all doesn't it .I will put money on it they haven't or it will be rejected even though I have sent compelling evidence of fraudulent buissness and criminal activity reports to police company house so forth and so on .it's not as if the bank is paying now is it .
Αυτό είναι το απογοητευτικό που η Barclays απέρριψε τη δική μου λέγοντας ότι ο τζόγος δεν έκανε τίποτα μέχρι να παραπονεθώ, το ίδιο επισημαίνετε ότι δεν είναι αυτοί να αποζημιώσουν και ούτε τζόγος γιατί οι έμποροι πουλάνε τυχαία πράγματα. Είναι η Lloyds Visa, επιτρέψτε μου να βρω αυτό που έστειλα στην Barclays αν είναι, επίσης έχετε πάει στο MCC ή δεν έχετε λάβει προϊόντα; Και είναι πιστωτική ή χρεωστική κάρτα Lloyds;
This is the frustrating Barclays rejected mine saying gambling then did nothing until I complained, same point you make it is not them to reimburse and it’s not gambling either because the merchants sell random stuff. Is Lloyds Visa, let me find what I sent to Barclays if it is, also have you gone MCC or goods not received? And is Lloyds credit card or debit?
Αναγνωριστικό φακέλου Docusign: AC5E217A-4FE1-483F-90B5-AB80584F0727
Σας γράφω για να ζητήσω επίσημα αντιστροφή χρέωσης για πρόσφατες συναλλαγές που έχουν υποβληθεί σε επεξεργασία στον λογαριασμό μου. Τα στοιχεία της συναλλαγής έχουν ως εξής.
Ημερομηνία συναλλαγής: 13/9/24 και 16/9/24 και 19/9/24
Ποσό: 104,14, 208,24, 104,54, 104,54 και 100,26, 107,54 (ποσά κατά προσέγγιση καθώς έχουν αυξηθεί)
Όνομα εμπόρου: Balon tech ltd, Newton OS ltd και ZPDG και Wbazar.
Ως κάποιος που παλεύει με τον εθισμό στον τζόγο, είχα τοποθετήσει μπλοκ τζόγου στους λογαριασμούς μου πριν από αρκετά χρόνια για να αποτρέψω τυχόν συναλλαγές που σχετίζονται με τον τζόγο (χρεωστικές κάρτες), έγραψα επίσης μια πιστωτική κάρτα επειδή δεν μπορώ να κάνω ανάληψη μετρητών και όλες οι συναλλαγές για τζόγο λαμβάνουν μπλοκαρισμένο.
Δυστυχώς, πρόσφατα υποτροπίασα και κατέθεσα χρήματα σε ένα διαδικτυακό καζίνο. Παρά το μπλοκ τζόγου που υπήρχε, το καζίνο χρησιμοποίησε έναν δόλιο έμπορο για να συγκαλύψει την πραγματική φύση της συναλλαγής, παρακάμπτοντας έτσι το μπλοκ χρησιμοποιώντας έναν λανθασμένο Κωδικό Κατηγορίας Εμπόρων (MCC).
Αυτή η πρακτική, γνωστή ως "ξέπλυμα συναλλαγών", παραβιάζει ευθέως τους κανονισμούς VISA 12.7 και πληροί τις προϋποθέσεις για τη συναλλαγή για αντιστροφή χρέωσης. Η σκόπιμη χρήση ενός δόλιου εμπόρου από το καζίνο για να παρακάμψει το μπλοκ τζόγου αποτελεί σαφή παραβίαση των κανόνων VISA. Εάν το MCC είχε ρυθμιστεί σωστά, η συναλλαγή δεν θα είχε εξουσιοδοτηθεί, σημειώστε ότι γνωρίζω ότι θα ήταν δύσκολο για εσάς να αποκλείσετε ένα τροποποιημένο MCC, ωστόσο θα έπρεπε να ολοκληρώσετε μια αντιστροφή χρέωσης/ενότητα 75, καθώς αυτές οι εταιρείες δεν έχουν παράσχει αγαθά ή υπηρεσίες, βρήκα επίσης στοιχεία για δύο πρόσφατες υποθέσεις FOS που υποστηρίζουν την έναρξη αντιστροφής χρέωσης.
Έκανα το προληπτικό βήμα για τη θέσπιση περιοριστικών μέτρων για την αποφυγή τυχερών παιχνιδιών, αλλά η σκόπιμη και παράνομη πρακτική του ξεπλύματος συναλλαγών εκμεταλλεύτηκε μια ευπάθεια στο σύστημα, διευκολύνοντας αυτήν τη συναλλαγή παρά τον αποκλεισμό.
Παρόλο που εξουσιοδότησα τη συναλλαγή, δεν έλαβα αγαθά ή υπηρεσίες από αυτόν τον έμπορο. Τα χρήματα κατευθύνθηκαν στο διαδικτυακό καζίνο, το οποίο χρησιμοποίησε αυτόν τον έμπορο για να παρακάμψει τους περιορισμούς τζόγου στον λογαριασμό μου. Η αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης για οποιαδήποτε αγαθά ή υπηρεσίες, εάν ισχύει, θα είναι η ίδια με την ημερομηνία της συναλλαγής. Ωστόσο, επειδή δεν παρασχέθηκαν αγαθά ή υπηρεσίες από τον έμπορο, ζητώ αντιστροφή χρέωσης.
Λάβετε επίσης υπόψη σας ότι πολλές συναλλαγές σε μετρητά μπλοκαρίστηκαν καθώς αυτές οι εταιρείες προσπάθησαν να παρακάμψουν οποιονδήποτε κωδικό εμπόρου.
Υπό το φως αυτών των περιστάσεων, σας παρακαλώ να επεξεργαστείτε μια αντιστροφή χρέωσης για το πλήρες ποσό της συναλλαγής. Εκτιμώ την κατανόησή σας και την άμεση προσοχή σας σε αυτό το θέμα. Θα μπορούσατε επίσης να δώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας αυτών των συναλλαγών, ώστε να μπορώ να αναφέρω την απάτη.
Σας ευχαριστούμε για τη βοήθειά σας.
εισάγετε το όνομα
Docusign Envelope ID: AC5E217A-4FE1-483F-90B5-AB80584F0727
I am writing to formally request a chargeback for recent transactions processed on my account. The details of the transaction are as follows.
Date of Transaction: 13/9/24 and 16/9/24 and 19/9/24
Amount: 104.14, 208.24, 104.54, 104.54 and 100.26, 107.54 (approx amounts as these have increased)
Merchant Name: Balon tech ltd, Newton OS ltd and ZPDG and Wbazar.
As someone struggling with gambling addiction, I had placed a gambling blocks on my accounts several years ago to prevent any gambling-related transactions (debit cards), I also signed up for a credit card because I cannot withdraw cash and all transactions for gambling get blocked.
Unfortunately, I recently relapsed and deposited funds to an online casino. Despite the gambling block in place, the casino employed a fraudulent merchant to disguise the true nature of the transaction, thereby bypassing the block by using an incorrect Merchant Category Code (MCC).
This practice, known as "transaction laundering," is in direct violation of VISA regulations 12.7 and qualifies the transaction for a chargeback. The casino's intentional use of a fraudulent merchant to circumvent the gambling block is a clear breach of VISA rules. If the MCC had been correctly set, the transaction would not have been authorised, please note I know it would have been difficult for you to block an altered MCC, however you should be completing a chargeback/section 75 as these companies have not provided goods or services, I have also found evidence of two recent FOS cases which support a chargeback being initiated.
I took the proactive step of setting up restrictive measures to avoid gambling, but the purposeful and illegal practice of transaction laundering exploited a vulnerability in the system, facilitating this transaction despite the block.
Although I authorised the transaction, I did not receive any goods or services from this merchant. The funds were directed to the online casino, which used this merchant to bypass the gambling restrictions on my account. The expected delivery date for any goods or services, if applicable, would be the same as the transaction date. However, since no goods or services were provided by the merchant, I am requesting a chargeback.
Please also note multiple cash transactions were blocked as these companies tried to bypass any merchant codes at all.
In light of these circumstances, I kindly request that you process a chargeback for the full amount of the transaction. I appreciate your understanding and prompt attention to this matter. Could you also provide contact details of these transactions so I can report to action fraud.
Thank you for your assistance.
insert name
Απλώς σημειώστε ως πιστωτική κάρτα που πρέπει να τροποποιήσετε.
Just note as its credit card you need to amend.
Είναι χρεωστική κάρτα
Επίσης για όποιον ενδιαφέρεται μόλις το έλαβε αυτό
Την Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2025 στις 14:38, LiveCaseTargeting
<Νοημοσύνη.Σ > έγραψε:
Αγαπητέ ******,
Ευχαριστούμε για το παράπονο που υποβάλατε για την SKINS ONLY LTD. Πραγματοποιήσαμε μια προκαταρκτική επανεξέταση και παραχωρήσαμε την αναφορά της υπόθεσής σας PV/0289/2025.
Οι εξουσίες μας είναι διακριτικές, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να ερευνούμε όλα όσα μας αναφέρονται. Λαμβάνουμε μεγάλο αριθμό καταγγελιών και δεν έχουμε τους πόρους να διερευνήσουμε όλα όσα αναφέρονται. Σκοπός οποιασδήποτε έρευνας είναι η προστασία του ευρύτερου κοινού ή/και της επιχειρηματικής κοινότητας.
Δίνουμε προτεραιότητα στα παράπονα που λαμβάνουμε και στοχεύουμε τις εταιρείες που παρουσιάζουν τον μεγαλύτερο κίνδυνο βλάβης για το κοινό.
Λόγω του εμπιστευτικού χαρακτήρα της εργασίας μας, δεν θα σας παρέχουμε περαιτέρω ενημερώσεις και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μόνο εάν χρειαστούμε περισσότερες πληροφορίες.
Εάν αποφασίσουμε να διερευνήσουμε, δεν θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για το αποτέλεσμα. Ενδέχεται να εκδώσουμε ένα δελτίο τύπου εάν υποβάλουμε αίτηση για την εκκαθάριση της εταιρείας προς το δημόσιο συμφέρον και το δικαστήριο εκδώσει διαταγή ή εάν ένας διευθυντής αποκλειστεί.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να επικοινωνήσετε μαζί μας, αντιμετωπίζουμε σοβαρά όλες τις αναφορές για πιθανή ανάρμοστη συμπεριφορά και θα εξετάσουμε προσεκτικά όλες τις πληροφορίες που έχετε παράσχει.
Χαιρετισμοί,
Ζ Ελ Τζαουχάρι | Ομάδα συμμόρφωσης και στόχευσης | Υπηρεσίες Έρευνας & Επιβολής
Υπηρεσία αφερεγγυότητας – Παροχή οικονομικής εμπιστοσύνης | 3ος όροφος, Cannon House, 18 Priory Queensway Birmingham, B4 6FD
########################### Αυτό το email είναι εμπιστευτικό και προορίζεται αποκλειστικά για χρήση του ατόμου ή της οντότητας στην οποία απευθύνεται. Εάν δεν είστε ο προβλεπόμενος παραλήπτης, τότε έχετε λάβει αυτό το e-mail κατά λάθος και οποιαδήποτε χρήση, διάδοση, προώθηση, εκτύπωση ή αντιγραφή απαγορεύεται αυστηρά. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον αποστολέα με επιστροφή και, στη συνέχεια, να διαγράψετε όλο το υλικό από το σύστημά σας. Για να δείτε πώς η Υπηρεσία Αφερεγγυότητας χρησιμοποιεί τα προσωπικά σας στοιχεία, κάντε κλικ εδώ. www.gov.uk/insolvency-service
It's debit card
Also for anyone who's interested just recived this
On Wed, 22 Jan 2025 at 14:38, LiveCaseTargeting
<Intelligence.Services@insolvency.gov.uk> wrote:
Dear ******,
Thank you for the complaint you have submitted about SKINS ONLY LTD. We have conducted a preliminary review and allocated your case reference PV/0289/2025.
Our powers are discretionary which means that we do not have to investigate everything that is reported to us. We get a high number of complaints and we do not have the resources to investigate everything that is reported. The purpose of any investigation is to protect the general public and/or the business community.
We prioritise the complaints received and target the companies that present the greatest risk of harm to the public.
Due to the confidential nature of our work we will not provide you with any further updates and we will only contact you if we require more information.
If we decide to investigate, we will not contact you to let you know the outcome. We may issue a press release if we present a petition to wind up the company in the public interest and the court makes an order or if a director is disqualified.
Thank you for taking the time to contact us, we treat all reports of potential misconduct seriously and we will look closely at all of the information you have provided.
Regards,
Z El Jaouhari | Compliance and Targeting Team | Investigation & Enforcement Services
The Insolvency Service – Delivering economic confidence | 3rd floor, Cannon House, 18 Priory Queensway Birmingham, B4 6FD
########################### This email is confidential and is intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed. If you are not an intended recipient then you have received this e-mail in error and any use, dissemination, forwarding, printing or copying is strictly prohibited. You should contact the sender by return then delete all the material from your system. To see how the Insolvency Service uses your personal information please Click Here. www.gov.uk/insolvency-service
Είχατε ένα μπλοκ τζόγου; Εάν ναι, διατηρήστε το μεγαλύτερο μέρος του εγγράφου μου, αλλά αφαιρέστε την πιστωτική κάρτα και την ενότητα 75. Εάν όχι, μπορεί να αντιμετωπίσετε λανθασμένο MCC, οι τράπεζες δεν φαίνονται να ενοχλούνται πολύ για τον παράνομο τζόγο, μόνο για ταξική απάτη εάν δεν εξουσιοδοτήσατε κ.λπ. εμπορεύματα που δεν παραλήφθηκαν
Did you have a gambling block on? If so keep the majority of my document but remove credit card and section 75. If not you may struggle with incorrect MCC the banks don’t seem too bothered around illegal gambling, only class fraud if you didn’t authorise etc so maybe best under goods not received
Βεβαιωθείτε ότι το πιέζετε, οι Lloyds μπορεί να είναι διαφορετικοί, αλλά τα παράπονα και οι διαφωνίες της Barclays είπαν ότι δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ αυτόν τον κωδικό, καθώς είναι εξαιρετικά σπάνιο που θα ίσχυε ποτέ / οποιοσδήποτε θα έκανε αντιστροφή χρέωσης λόγω αυτού.
Make sure you push for it, Lloyds may be different but Barclays complaints and disputes said they have never used that code as it is extremely rare it would ever apply/anyone would chargeback due to it.
Νομίζω ότι ο καλύτερος τρόπος και αυτή είναι η μόνη γνώμη, είναι να αναγκάσετε πραγματικά τις τράπεζες και να τους πείτε ποιοι είναι οι κωδικοί, αλλιώς θα καταλάβετε ότι είναι τζόγος και δεν θα βοηθήσουμε.
I think the best way and this is only opinion, is to really force the banks and tell them what the codes are otherwise you get it’s gambling and we won’t help.
Το ίδιο και εδώ. Αύξησε την αντιστροφή χρέωσης και την επόμενη μέρα ο Chase είπε ότι η Mastercard απέρριψε το αίτημα λόγω συναλλαγών που σχετίζονται με τον τζόγο
Same here. Raised the chargeback then the next day Chase said Mastercard rejected the request due to gambling related transactions
Έμαθα αυτό το μάθημα σε ένα προηγούμενο, και στη συνέχεια η Jokabet μου επέστρεψε απευθείας χρήματα, οπότε δεν έγινε κακό.
Ηθικά αυτή η συμβουλή μπορεί να μην είναι εξαιρετική, αλλά θα το αφήσω σε εσάς. Αυτό που θα έκανα είναι να επιστρέψω στον Chase και να πω ότι έχετε τις πληροφορίες λανθασμένες καθώς είστε αγχωμένοι με όλα αυτά, ο τζόγος ήταν σε άλλο λογαριασμό αυτός για τον Chase είναι αγαθά που δεν ελήφθησαν για……
I learnt that lesson on an earlier one, and then Jokabet refunded directly so no harm done.
Ethically this advice may not be great, but I will leave it up to you. What I would do is go back to Chase and say you have got the information incorrect as you are stressed with it all, the gambling was on another account this one for Chase is goods not received for……
άνθρωπε ακόμα πάω πίσω και τέταρτος με το jokabet είναι γελοίο.
μπορείτε να με βοηθήσετε;
man I’m still going back and fourth with jokabet it’s ridiculous.
can u help me?
Δεν μπορώ να τονίσω αρκετά ότι στη Mastercard και ειδικά στο Chase δεν αναφέρετε τον τζόγο/απάτη, η Mastercard δεν θα εγείρει απάτη εάν το εξουσιοδοτήσει ο κάτοχος της κάρτας.
I cannot stress enough that on Mastercard and especially Chase do not mention gambling/fraud, Mastercard will not raise fraud if the cardholder authorised.
Μπορώ να σας στείλω ό,τι τους έστειλα email, αλλά κυριολεκτικά μου οφείλετε επιστροφή χρημάτων, καθώς δεν έχετε άδεια και χρησιμοποιείτε τρίτα μέρη για να παρακάμψετε μπλοκ τζόγου. Όπως είπε ο Paul νωρίτερα αυτό δεν είναι μια ακριβής επιστήμη, επίσης θα ήμουν στις τράπεζες για να επεξεργαστώ τις αντιστροφές χρεώσεων. Οι επιστροφές χρημάτων απευθείας από καζίνο ή εμπόρους είναι σπάνιες.
I can send you what I emailed them but it’s literally you owe me a refund as you are not licensed and using third party’s to bypass gambling blocks. As Paul said earlier this isn’t an exact science, also I would be on at the banks to process chargebacks refunds direct from casinos or merchants are rare.
Η τράπεζά μου είναι κλειστή που στάλθηκαν οι συναλλαγές και είμαστε επίσης τραπεζικές μεταφορές
My bank is closed that the transactions were sent on and we’re also bank transfers
https://www.csspeople.co.uk/contact-us/head-office
Είχα μια πληρωμή στο πλαίσιο αυτής της εταιρείας css. Μόλις τηλεφώνησα στα κεντρικά γραφεία εκεί και αυτό είναι στο Λονδίνο: με συμβούλεψαν ότι δεν έχουν εκδώσει ποτέ χρήματα και η chase μου έδωσε τις λεπτομέρειες. Σίγουρα αυτό θα είναι έγκυρος ισχυρισμός μόλις αμφισβητηθεί.
wow δεν μπορώ να πιστέψω πώς λειτουργούν αυτές οι εταιρείες χρησιμοποιώντας κανονικές εργατικές εταιρείες ως εταιρείες κάλυψης. Συγκλονιστικός
https://www.csspeople.co.uk/contact-us/head-office
I’ve had a payment under this company css I’ve just rang there headquarters and this is in London: they advised me they have never issued any funds and chase gave me the details. Surely this will be a valid claim once disputed.
wow I can’t believe how these company’s are operating using regular hardworking company’s as cover company’s. Shocking
Μπορεί τότε να έχω μπερδευτεί, αυτήν τη στιγμή με έναν διαμεσολαβητή, αλλά ήμουν ειλικρινής και ανέφερα τον τζόγο/δόλικη δραστηριότητα, είναι σίγουρος ότι δεν ακολούθησαν τα αποδεικτικά στοιχεία που έστειλα, οπότε ελπίζω ότι η έλλειψη σχολαστικότητάς τους μπορεί να λειτουργήσει χάρη μου, τους έστειλα και μερικές αναφορές FOS για παρόμοιες περιπτώσεις. Είμαι στο MC και με τον Chase
I may be screwed then, currently with an ombudsman but i was honest and mentioned the gambling/fraudulent activity, pretty sure they didn't go through the evidence i sent so i'm hopeful that their lack of thoroughness so to speak may work in my favor, sent them a few FOS reports of similar cases too. I'm on MC and with Chase
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.