Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 151)

3.696.073 προβολές 19.954 απαντήσεις |
πριν από 2 έτη
A little warning here for the CG Community: Casino Guru is an open platform where everyone is free to share their thoughts and opinions. We believe in free speech and try to be as non-restrictive as possible. That said, please remember: just because something is posted on the forum doesn’t mean Casino Guru agrees with it or endorses it in any way. We’re really happy to see players engaging in conversations, debating respectfully, and having fun doing so! That’s why we created this platform. However, we’ve noticed a growing trend – not just here, but across other platforms too – where some players, after losing money fairly in a casino, look for ways to get those funds back through their bank or payment provider, often by filing chargebacks or making false claims. We’d like to warn you: this behaviour is not only unfair – it’s also very risky! We’ve already seen and heard stories (here and elsewhere) of people who got into serious trouble trying to go down this route – including closed casino accounts across multiple platforms, closed bank accounts, debts, and even lawsuits (attempted fraud). Attempting fraud or misrepresenting the truth to a bank or provider is never a good idea and could have lasting consequences. So here’s our friendly appeal to all Casino Guru community members: Stand up against unfair and dishonest casinos. Use our Complaints Resolution Center if you need help – you don’t have to fight alone. But please don’t try to get back money you’ve fairly lost. It’s simply not worth the risk. Thanks for being part of our community – and have a great day!
1...150 151 152...1.095
Προσθήκη ανάρτησης
Materialgirl84 διέγραψε τη δημοσίευση
Materialgirl84 διέγραψε τη δημοσίευση
πριν από 1 έτος

Hello, does it make sense writing my bank and requesting a chargeback beyond standard timeframe? I mean, if I give them enough evidence and proof they might consider doing it.

Materialgirl84 διέγραψε τη δημοσίευση
Materialgirl84
πριν από 1 έτος

I can't remember who posted it, someone might remember! It was definitely posted not long ago, Is it not that website where people got the templates for emails etc

Dt100
πριν από 1 έτος

Έχετε τη διεύθυνση; 😇

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Extension 15

πριν από 1 έτος

Anyone know the payment provider for

IWC

vivxcn

skinczar ?

Έγινε επεξεργασία
Materialgirl84
πριν από 1 έτος

Links on page 112 of this chat...

πριν από 1 έτος

I've just got a response from Monzo in relation to a ton of individual transactions. They've declined my request, even after stating these companies are committing fraud via MCC, transaction fraud and money laundering.


They're providing an illegal gambling service. And doing this to circumvent my active gambling block on my account.


Seems like there's no way forward for me. Don't know what to say or do. I've lost £17k via monzo since the 1st of May, when my gambling block was active.


Feel so helpless!

Wicked243
πριν από 1 έτος

Καταχωρίστε τους αντιπροσώπους και τα καζίνο σας.


@ Nidd90

vivxcn = vivexcoin

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Anyone have any more info on a Nikotpf active web lim? or the provider the merchant uses? it's what come up when i deposited using goldenbet


Also, my bank has forwarded my disputes to the relevant department, said it may take longer for the dispute to be settled "due to the nature of it" (them offering services illegally)


Got my fingers crossed they resolve it, if not i'm going to go to an ombudsman as they've (goldenbet) definitely acted illegally

Έγινε επεξεργασία
Katze1337
πριν από 1 έτος

i wrote to vivexcoin many times without any response 😕

Nidd90
πριν από 1 έτος

Πού εξουσιοδοτήσατε τη συναλλαγή; Κάρτα ή τραπεζικό έμβασμα;

Αυτόματη μετάφραση:
Wicked243
πριν από 1 έτος

Ξέρω κάποιον που έχει ένα blog στον ιστότοπό του καθώς και μια μαύρη λίστα συναλλαγών.

Θα μπορούσαμε να κανονίσουμε κάτι και η ανάρτηση θα ήταν μόνιμα ορατή.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Wicked243
πριν από 1 έτος

Hey, I had the same response from Monzo £14,000

Έγινε επεξεργασία
Materialgirl84
πριν από 1 έτος

Παρακαλώ δημοσιεύστε τους αντιπροσώπους όπου χάσατε τόσα πολλά χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Has anyone got in touch with Mastercard or Visa and reported their bank for not complying with combating transaction laundering?


I've got a gambling block on my debit cards. Plus all credit cards automatically have a block on gambling in the UK, since 2020.


However, these transactions just bypass them. And yet our banks and credit cards expect to take no liability or blame, even though they can definitely claim back the money and not at all be out of pocket if they wanted to!


What's all of your thoughts on this?

πριν από 1 έτος

Efter att dom ville att jag skulle skicka bild på mitt kort igår så fick jag detta svaret ikväll.


Dear Valued Customer,


Thank you for providing us with the details. We value your communication.


After a thorough investigation, we would like to provide clarity regarding Mobilum's involvement in your transaction. It's important to understand that Mobilum is not the merchant directly responsible for these transactions as they were facilitated through a different merchant. Therefore, we kindly advise you to reach out to the counterparty with whom you conducted your transactions or have an agreement, as they hold legal responsibility for any refunds and subsequent actions.


Issuing refunds for transactions processed by third-party merchants would deviate from Mobilum's standard procedures and could raise regulatory concerns.


If you believe you have been a victim of a scam, we strongly encourage you to contact your bank/card issuing institute for further action and next steps. As a payment service provider, Mobilum is committed to assisting our users by reviewing chargebacks or claims as required by official orders. However, please note that we do not accommodate direct refund requests from individuals.


Rest assured that should a chargeback be initiated, we are fully prepared to support your case through the appropriate channels.


Thank you for your understanding and cooperation.

Wicked243
πριν από 1 έτος

Το δημοσίευσα πριν:

Εάν μια συναλλαγή έχει επαληθευτεί με 3D-Secure, η ευθύνη βαρύνει την τράπεζα. Και η τράπεζα συνήθως δεν θέλει να διαφωνήσει με τους εμπόρους σχετικά με επαληθευμένες συναλλαγές εάν απορρίψουν ή αμφισβητήσουν μια αντιστροφή χρέωσης. Εάν έχετε ένα μπλοκ τζόγου στην πιστωτική σας κάρτα, γιατί να εξουσιοδοτήσετε ξανά τις πληρωμές; Θα μπορούσατε λοιπόν να πείτε: Φταις εσύ, ειλικρινά 😉

Η VISA και η Mastercard έχουν κατακλυστεί από αυτό το θέμα εδώ και χρόνια, αλλά δεν έχουν καμία σχέση με τις συναλλαγές. παρέχουν μόνο το σύστημα για πληρωμές. Όλα τα άλλα διαχειρίζονται οι τράπεζες και οι πάροχοι υπηρεσιών. παρεμβαίνουν μόνο έμμεσα στην περίπτωση αντιστροφής χρέωσης.


Σύμφωνα με τις πληροφορίες μου, το σύστημα Visa και Mastercard είναι ξεπερασμένο και αρκετά εύκολο να εξαπατηθεί. Εάν έχετε τις απαραίτητες γνώσεις πληροφορικής, μπορείτε να προγραμματίσετε όπως θέλετε 😉

Η VISA επικοινώνησε μαζί μου πριν από μερικά χρόνια μετά από έρευνα, όπως και η Mastercard. Σύμφωνα με πληροφορίες τους, οι τράπεζες υπαγορεύουν το MCC, άρα για το όλο θέμα φταίνε οι διεφθαρμένες τράπεζες σε Νιγηρία, Κένυα, Κύπρο και Μεγάλη Βρετανία. Η Wirecard έδειξε τον δρόμο τότε με τις συναλλαγές τυχερών παιχνιδιών και οι σημερινές τράπεζες απλώς το αντιγράφουν 😉 Το σύστημα πιστωτικών καρτών που σχετίζεται με τον τζόγο έχει απλώς καταλήξει στα χέρια εγκληματιών που επεξεργάζονται τις πληρωμές όπως θέλουν.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
1...150 151 152...1.095
Μετάβαση στη σελίδααπό 1.095 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.