Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 103)

 από kirekin
|
1.279.358 προβολές 10.158 απαντήσεις |
|
1...102 103 104...539
CryptoG82

my bank got my money refunded from an authorised transaction to a Nigerian merchant payment service. It was investigated as fraud.

Katze1337

Who in their right mind would give POA to a complete stranger.

Honorher

Τι είπατε στην τράπεζα; Και πόσο καιρό κράτησε η επεξεργασία;

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12

So they actually blocked my card as they detected a suspicious transaction. I had to call them to unblock it and asked if I had made a transaction to motiv8. I said no, what’s it for. They said it’s in Nigeria and they’re a professional services company. I said I’ve never heard of them. She questioned the timing of the transaction and also said that I had authorised it via 2FA and therefore would not be able to initiate a chargeback but it would be past over to the fraud team to investigate. Money was in my account a week later.

question - getting a refund from these payment providers, does it come straight from them rather than the casino? Or do they then chase the casino?

sorry more from me. Anyone have contact details for payment providers for these:


CP Wallet

my deliveryy

zpaympf*theplatin

Dotascanner

Cscannerr

yellowbitmasters

rankbeasts

super winners por


got about $6000 of transactions with these

Σταματήστε με αυτή την ανοησία της δημοσίευσης των μηνυμάτων που έχετε στείλει στους παρόχους, στους υπεύθυνους ή σε άλλα άτομα που το διαβάζουν, τότε δεν θα υπάρξει απάντηση.


Όποιος έχει μυαλό θα μπορεί να βάλει τέσσερις γραμμές σε χαρτί και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
Katze1337

Read what?

CryptoG82

Αντιγραφή και επικόλληση μηνυμάτων!

Αυτόματη μετάφραση:
Katze1337

Where are they?? Sorry, I was late to the thread so if you can advise page number I would be grateful

Απευθύνεται σε όλους όσους διαβάζουν αυτήν την ανάρτηση και επικοινωνούν με τον πάροχο. Δεν φαίνεται πολύ σοβαρό αν το ίδιο μήνυμα σταλεί 43 φορές.

Αυτόματη μετάφραση:

Sounds like the refund party is over and reporting to your bank is the next best thing?

Γεια σας, μια εντελώς άσχετη ερώτηση με το επίμαχο νήμα. Ξέρει κανείς πού μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου σε αυτό το φόρουμ;

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας, μια εντελώς άσχετη ερώτηση με το επίμαχο νήμα. Ξέρει κανείς πού μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου σε αυτό το φόρουμ;

Αυτόματη μετάφραση:

Hi, would you like to delete your account ? 

Jaro

Yes pleas🥰

Jaro

Γεια σου Jaro, εκτός θέματος. Αναφέρατε νωρίτερα ότι 2 καζίνο επικοινώνησαν μαζί σας σχετικά με την κατάργηση αυτού του φόρουμ και θέλατε να μιλήσετε μαζί τους, χωρίς αποτέλεσμα. Είπες ότι δεν είσαι ακόμη έτοιμος να πεις τα ονόματα των καζίνο γιατί τους έδωσες λίγες μέρες ακόμα. Υπήρξε ενημέρωση σε αυτό;😊

Αυτόματη μετάφραση:

Πώς πάει ο καθένας. Έχετε τολμήσει να κάνετε αντιστροφές χρεώσεων από την τράπεζά σας; Θυμηθείτε, είναι δικαίωμα σας ως καταναλωτής.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641

Έχω ένα συνεχές παράπονο 🙂

Αυτόματη μετάφραση:

Anyone with information and experience with rampnow.io (Poland)??

Update on PayOps.....they have now reached out to Santeda Group...let's see what happens. At least some action is taking place now.

1...102 103 104...539
Μετάβαση στη σελίδααπό 539 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα