Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 102)

 από kirekin
|
1.288.920 προβολές 10.170 απαντήσεις |
|
1...101 102 103...540
CryptoG82

Εντάξει, το ίδιο και για μένα. Αλλά ακόμα δεν κατάλαβα αν έχετε λάβει ασαφή μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με την ακύρωση πληρωμών ή εάν μόλις λάβατε αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι το email σας ελήφθη με επιτυχία. ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:

Έρχεται πολύς καιρός; Δοκίμασες να τους στείλεις ξανά μήνυμα; Προσωπικά πήρα μια γρήγορη απάντηση από αυτούς. Τους ενημέρωσα και για τις παράνομες πληρωμές τζόγου. Δεν είμαι πολύ αισιόδοξος για αυτούς, αλλά θα ήθελα ακόμα τα χρήματά μου πίσω, τα οποία χάθηκαν στον αέρα και δεν έφτασαν ποτέ στο καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12

No I got automated emails saying "Payment Cancelled". Not had any money so will see what this all means when their rep responds.

file

Does anyone know who the payment provider for goldenbet is by any chance

2scottjason

Paydo or PayOp it used to be anyway.

CryptoG82

Thanks for your help again, I've contacted both

CryptoG82

Ενδιαφέρων. Ποια ημέρα υποβάλατε μια καταγγελία πληρωμής και πότε λάβατε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12

Yesterday, email received today.

Ohhh, it shows as NikoTPF*FAQSOLUTIONS

Yes, still trying to get contact info for ZP Telephono003....if anyone finds anything then please let me know.

Thanks, I've emailed them now, I'm guessing I'll be lucky if I get refunded by them from your message then?

Won't be the casino account as its been closed for over a year! I'll wait and see what the official response is.

2scottjason

Νομίζω ότι είσαι τυχερός. Επειδή μπήκα στο τρένο πολύ αργά και πήρα την απάντηση, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας.

Αυτόματη μετάφραση:
CryptoG82

Θα μπορούσε να είναι η έναρξη μιας λεγόμενης «ανάκτησης» / αμφισβήτησης της πληρωμής και η πληρωμή θα παρακρατήσει την πληρωμή μέχρι να επιλυθεί η υπόθεση με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12

I haven't received a refund from anyone yet, all I have done is sent emails to the bank the company and a few payment providers. Think I got on the train too late also

2scottjason

Ωστόσο, θα έλεγα να το δοκιμάσετε. Μπήκα επίσης πολύ αργά και κατάφερα να πάρω μια επιστροφή χρημάτων.

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12

Thank you and I will

I'm not going to post what I wrote until they send a final response...no offence! If it works out I'm happy to share.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη

I had a transaction paid to Motiv8 Techn. Based in Nigeria. My bank said they couldn’t file a chargeback because I had used 2FA but it went to the fraud team and I received the refund back in my account yesterday.

1...101 102 103...540
Μετάβαση στη σελίδααπό 540 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα