Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοEmirBet Casino - γενική συζήτηση

EmirBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

 από Barneygumble1337
|
12.973 προβολές 66 απαντήσεις |
|
1...3 4
valystella17

I do understand that. That is why, usually, it needs to be verified by someone because it is not in English. I am not saying that it is your case; I just try to understand the reason, of course.

Every casino has a different approach, I could say, so it is not always guaranteed that if you get verified by one of the casinos and use the same documents in another, you will get automatically verified.

We always recommend that players fully cooperate with each casino in order to get the money. So, please try that and let us know how it goes.

Romi

Romi καταλαβαίνω αλλά για να επαληθεύσει ένα έγγραφο ο συμβολαιογράφος εδώ στην Ιταλία θέλει σχεδόν 1000 ευρώ και δεν το έχω!

Αυτόματη μετάφραση:
valystella17

Is it really that expensive? I remember that I paid something like 20 euros.🤷‍♀️

Περιμένω email από την Emirbet για πάνω από 2 εβδομάδες!

Η πληρωμή μου απορρίφθηκε δύο φορές και στη συνομιλία μου δόθηκε μόνο ένα fob

Υποτίθεται ότι είναι περίπου 8% χρεώσεις, αλλά τα χέρια μου είναι δεμένα επειδή έχω λάβει μόνο email από το καζίνο

τι μπορώ να κάνω; Παρακαλώ βοηθήστε με

Αυτόματη μετάφραση:
8hbs9rfwxg

Hey, you didn't exactly pick the best casino to play at according to the safety index I've seen.

Regardless, are you waiting more than two weeks for the money too? I ask because that's exactly the time we give casinos to sort everything out and send the player the money. Did they also give you a reason to reject the withdrawal? The 8% fee is supposed to be imposed on the withdrawal? 

Let me know and we'll see what can be done.

Jaro

Πλήρωσα στις 25 Οκτωβρίου! Όχι ακριβώς 2 εβδομάδες μέχρι τώρα!

Σε σύγκριση με άλλα καζίνο, δεν μου είπαν τίποτα στη συνομιλία, αλλά είπαν μόνο να διαβάσω το email, το οποίο δεν έφτασε ποτέ

Το 8 τοις εκατό είναι επίσης στους όρους και τις προϋποθέσεις εάν θα πλήρωνα πολλές φορές το μήνα

Σύμφωνα με την Emirbet, πρέπει να επιβεβαιώσω το email και να επιτρέψω να αφαιρεθεί το 8 τοις εκατό πριν μπορέσω να κάνω ανάληψη! Αλλά αν δεν φτάσει κανένα email, δεν μπορώ πραγματικά να το επιβεβαιώσω!

Αυτόματη μετάφραση:
8hbs9rfwxg

Have you tried to contact the support by email, though?

The live chat is not always informed about withdrawals and therefore cannot provide any information, you know.

I have found this email on their website: support@emirbet.com 

Could you try that, please, and let us know if you got any answer?

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα