Το καταλαβαίνω. Γι' αυτό, συνήθως, χρειάζεται να επαληθευτεί από κάποιον γιατί δεν είναι στα αγγλικά. Δεν λέω ότι είναι η περίπτωσή σου. Απλώς προσπαθώ να καταλάβω τον λόγο, φυσικά.
Κάθε καζίνο έχει διαφορετική προσέγγιση, θα μπορούσα να πω, επομένως δεν είναι πάντα εγγυημένο ότι εάν λάβετε επαλήθευση από ένα από τα καζίνο και χρησιμοποιήσετε τα ίδια έγγραφα σε άλλο, θα επαληθευτείτε αυτόματα.
Συνιστούμε πάντα στους παίκτες να συνεργάζονται πλήρως με κάθε καζίνο για να πάρουν τα χρήματα. Επομένως, δοκιμάστε το και πείτε μας πώς πάει.
I do understand that. That is why, usually, it needs to be verified by someone because it is not in English. I am not saying that it is your case; I just try to understand the reason, of course.
Every casino has a different approach, I could say, so it is not always guaranteed that if you get verified by one of the casinos and use the same documents in another, you will get automatically verified.
We always recommend that players fully cooperate with each casino in order to get the money. So, please try that and let us know how it goes.