ΦόρουμΚαζίνοEmirBet Casino - γενική συζήτηση

EmirBet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Barneygumble1337
|
9261 προβολές 66 απαντήσεις |
|
1 2...4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το EmirBet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Αυτό το βρώμικο μαγαζί απλά δεν θέλει να μεταφέρει τα κέρδη μου των 4.000€!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αυτό το βρώμικο μαγαζί απλά δεν θέλει να μεταφέρει τα κέρδη μου των 4.000€!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Η υποστήριξη δεν κάνει τίποτα και απλώς σταματά. Δεν θα καταθέσω ποτέ ξανά εκεί!!

Αυτόματη μετάφραση:
Barneygumble1337
πριν από 1 έτος

Hello there.

I know it stinks, but I would concentrate on the most important part: do not cancel withdrawals and avoid playing out the balance.

As you might probably find out, you were far too quick to submit the complaint, it will take some time until we step in.

Personally, I think that leaving the casino is a good idea, have you seen its rating?

I'm convinced you should, at least now - use this link.

May I know how did you end up in such a casino in the first place?

Anyway, good luck with the withdrawal!



πριν από 1 έτος

Ουαου,

Μόλις τώρα ανακαλύπτω; Έχει περάσει ήδη μια εβδομάδα, πόσο καιρό θα σου έπαιρνε για να παρέμβεις;


Φυσικά δεν θα ξαναπαίξω εκεί, αλλά μια πληρωμή πέτυχε μια φορά, οπότε δεν πίστευα ότι θα με εξαπατούσαν έτσι.


Είναι κλαμπ απάτης σωστά;


Με βάση την εμπειρία μου, δεν θα ξαναπαίξω ποτέ online, το έχω βαρεθεί, απλά σε απατούν παντού και παίρνουν τα λεφτά.


Φυσικά θέλουν τα χρήματα που καταθέτετε αμέσως, αλλά όταν πρόκειται να τα πληρώσετε, σας αντιμετωπίζουν σαν βρωμιά. Θα ήμουν πολύ ευγνώμων αν μου έκανες μια εξαίρεση και παρέμβαινες.

Αυτόματη μετάφραση:
Barneygumble1337
πριν από 1 έτος

Hello,

When it comes to playing casino online there are thousands of online casinos. Good ones, but the bad ones as well and that's why we created the Casino Guru website. When you look at our safety index for the casino, it shows 4.1/10. So even according to us, it's not a place where we'd recommend you for playing online. There are simply better options.

When it comes to your pending withdrawal, it's necessary to explain that deposits are never instant. The casino doesn't receive your money instantly, but they have reason to believe that they'll get them from you so they borrow you their own money so you can start playing immediately. Of course, it goes differently with withdrawals. The first withdrawal usually takes longer since most of casinos will ask you to verify your identity before that.

We believe that 2 weeks to deal with player's withdrawal is enough time for every casino operator so that's why we usually step in after 2 weeks.

πριν από 1 έτος

Ουάου, δεν χρειάστηκε ποτέ να περιμένω δύο εβδομάδες για μια πληρωμή. Δεν θα δω ποτέ τα λεφτά πάντως, κουράστηκα. Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας.

Αυτόματη μετάφραση:
Barneygumble1337
πριν από 1 έτος

Since the complaint is open, there is still a chance to maintain a positive attitude, I'd say.

Surely, if you feel you had enough, do not push yourself further. Next time you want to play in a casino spare some time browsing the decent ones for a change, spare yourself other issues. 🙏

I wish you a good day!

πριν από 1 έτος

Γεια σας, εδώ και 10 μέρες περιμένω την πληρωμή μου των 4700 ευρώ, αλλά δεν έχει γίνει τίποτα ακόμα!



Αυτόματη μετάφραση:
Lux388
πριν από 1 έτος

Have you previously made any withdrawals in the casino? Are you verified there?

πριν από 1 έτος

Γεια σε όλους,


Για μένα τα χρήματα έφτασαν μετά από κάτι που ένιωσα σαν ΕΝΑ ΜΗΝΑ!!!!

Βρήκα ότι για να είναι απόλυτη ντροπή, υποτίθεται ότι καταθέτουμε το ποσό με το οποίο θέλουμε να παίξουμε ΑΜΕΣΑ, αλλά ΜΕΤΑ ΠΑΡΕΤΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ;;;


Ω και ναι ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί!!!


Εννοώ ότι το ίδιο το καζίνο είναι υπέροχο! Η εξυπηρέτηση πελατών προσπαθεί πάντα να βοηθήσει με όποιον τρόπο μπορεί, αλλά πρέπει να ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ το θέμα της ανάληψης!!


Έκανα 5.000 € στις 30 Οκτωβρίου 2023 και οι "διήμερες" που χρειάζεστε για να ελέγξετε τα πάντα έχουν περάσει προ πολλού!! Σχεδόν προσεύχομαι να μην χρειαστεί άλλος ένας μήνας. Ελπίζω να μεταφέρετε τα χρήματα σήμερα ή μέχρι το τέλος της εβδομάδας, θα ήταν σχεδόν σαν Χριστούγεννα!


Αλλάξτε τη συμπεριφορά πληρωμών σας και μην λέτε πάντα "Το αρμόδιο τμήμα" μπλα μπλα μπλα, αναρωτιέστε τι κάνουν. Απλώς βάζουν τα πόδια τους και κοιτάζουν την ταπετσαρία της επιφάνειας εργασίας σας όλη μέρα ή τι;;


Πρέπει να κάνω και τη δουλειά μου στη δουλειά και δεν μπορώ να κάνω τους πελάτες μου να περιμένουν ένα μήνα μέχρι να τελειώσει ένα έργο!!!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Barneygumble1337
πριν από 1 έτος

Hi, I see you played at this casino again, even though it took them a month to get your money back in the past. This time the casino is giving you a reason for your withdrawal being delayed ? I think two days is not that long since we give casinos 14 days to resolve the withdrawal issue. On the other hand, I understand you and your concerns as you have had some experience. 

I firmly believe that it will not happen again and this time you will have the money sooner. Could you give us an update when you know more ? I'll be waiting.

πριν από 1 έτος

Έχω ήδη καταθέσει πολλά χρήματα σε αυτόν τον ιστότοπο. Αυτήν τη στιγμή έχω ζητήσει πληρωμή 1261,00 €. Είμαι ήδη επαληθευμένος πελάτης. Η πληρωμή βρίσκεται σε κατάσταση "Σε εκκρεμότητα" από την 1η Νοεμβρίου 2023. Δεν συμβαίνει τίποτα. Οι υπάλληλοι της ζωντανής συνομιλίας σας απογοητεύουν και είναι φιλικοί, αλλά ούτε αυτό με βοηθάει.


Θα πρέπει να είναι προς το συμφέρον κάθε παρόχου οι πελάτες να λαμβάνουν γρήγορα τα χρήματά τους. Αυτό έχει να κάνει με τη σοβαρότητα και την εμπιστοσύνη. Άλλωστε, έχω ήδη καταθέσει πολλά χρήματα στην Emirbet.


Όνομα χρήστη: Tonibello1


Θα ακολουθήσουν ενημερώσεις...

Αυτόματη μετάφραση:
Barneygumble1337
πριν από 1 έτος

Πόσο καιρό περιμένεις ακριβώς; Γιατί κι εγώ περιμένω πληρωμή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Περίμενα σχεδόν έναν ολόκληρο μήνα. Ήμουν πραγματικά πολύ θυμωμένος αλλά τα λεφτά έρχονται μην ανησυχείς.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έχω ήδη καταθέσει πολλά χρήματα σε αυτόν τον ιστότοπο. Αυτήν τη στιγμή έχω ζητήσει πληρωμή 1261,00 €. Είμαι ήδη επαληθευμένος πελάτης. Η πληρωμή βρίσκεται σε κατάσταση "Σε εκκρεμότητα" από την 1η Νοεμβρίου 2023. Δεν συμβαίνει τίποτα. Οι υπάλληλοι της ζωντανής συνομιλίας σας απογοητεύουν και είναι φιλικοί, αλλά ούτε αυτό με βοηθάει.


Θα πρέπει να είναι προς το συμφέρον κάθε παρόχου οι πελάτες να λαμβάνουν γρήγορα τα χρήματά τους. Αυτό έχει να κάνει με τη σοβαρότητα και την εμπιστοσύνη. Άλλωστε, έχω ήδη καταθέσει πολλά χρήματα στην Emirbet.


Όνομα χρήστη: Tonibello1


Θα ακολουθήσουν ενημερώσεις...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, I understand you're worried but I don't think there's any need to be skeptical yet because your withdrawal hasn't taken that long. It's only 4 days, so try to be patient and see where the situation goes. 

Anyway, did the casino tell you why your withdrawal is still pending ? 

I'll wait for an answer.

Barneygumble1337
πριν από 1 έτος

Έχετε ήδη λάβει τα 5.000; Αν ναι, πόσος χρόνος πήρε αυτή τη φορά;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Όχι, σιγά σιγά δεν είμαι πλέον σίγουρος ότι θα συμβεί καθόλου. Νιώθω το ίδιο με εσένα. Η κατάσταση εκκρεμεί και θυμηθείτε να ζητήσετε ξανά βοήθεια από τον γκουρού του καζίνο. Η υποστήριξη διαρκεί μόνο 9 ημέρες, η Emirbet απλά δεν θέλει να μεταφέρει!!

Τι είδους καζίνο είναι αυτό, ρωτάω;


Πώς σου φαίνεται; Η κατάστασή μου είναι ακόμα σε εκκρεμότητα!! Νομίζω ότι απλά δεν θέλουν μεταγραφή!!

Το όλο πράγμα είναι πραγματικά πολύ πολύ απογοητευτικό.

Αυτόματη μετάφραση:
Barneygumble1337
πριν από 1 έτος

Είχα τα 1261,00€ την 1η Νοεμβρίου. Εφαρμόστηκε και στον λογαριασμό μου στις 4 Νοεμβρίου.

Τώρα είχα κάνει πάλι αίτηση για 3736,00 και ήταν σε εκκρεμότητα 3 μέρες. Σήμερα το ακύρωσα γιατί ήμουν τρελός και ζήτησα ξανά την απόσυρση. Αυτή τη φορά εκκρεμούν 3738,00€. Δεν θα το ακυρώσω άλλο και θα περιμένω την πληρωμή...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

wow χρειάστηκε να περιμένεις μόνο 3 μέρες;

Νομίζω ότι δεν θα με πληρώσουν. Οι ίδιες δικαιολογίες ξανά και ξανά. Αγνοούμαι εντελώς από την υποστήριξη email support@emirbet.com. Και ένας από τους λόγους είναι επειδή η πληρωμή περιλαμβάνει ένα μεγαλύτερο ποσό... Έχω ήδη καταθέσει πολλά χρήματα, τότε είπατε ότι κάνετε πολλές πληρωμές αυτή τη στιγμή γιατί θα υπήρχαν πολλοί νικητές pff.. .


Δεν θα μπορούσε λοιπόν να είναι πιο εξωφρενικό να πω ότι δεν με κάνουν δεκάρα ως πελάτη. Από την ημέρα της πληρωμής δεν έχω καταθέσει τίποτα μέχρι να δω τελικά τα χρήματα στον λογαριασμό μου.


Ούτε νομίζω ότι θα ξαναπαίξω ποτέ. Η υποστήριξη μου φαίνεται σαν ένα είδος δακρύων, αλλά δεν καταφέρνει τίποτα. Θεωρώ ότι πρέπει να περιμένω 10 ΗΜΕΡΕΣ αύριο είναι ένας απόλυτος ΚΙΝΔΥΝΟΣ!!


Η κατάσταση είναι ακόμη σε εκκρεμότητα. Αυτό είναι τόσο σκληρό και εξωφρενικό. Ως πελάτης, με αντιμετωπίζουν σαν να τιτιβίζω, ναι, μπορείτε να το ακούσετε, είμαι πραγματικά θυμωμένος και πολύ νευριασμένος τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα