ΦόρουμΚαζίνοEmirBet Casino - γενική συζήτηση

EmirBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Barneygumble1337
|
9524 προβολές 66 απαντήσεις |
|
1 2 34
πριν από 1 έτος

Μπορώ να το καταλάβω απόλυτα. Ποιες πληρωμές και πόσα έχετε ήδη λάβει;

Απλώς θα περιμένω από εδώ και πέρα. Διαφορετικά δεν έχει νόημα. Κράτα με ενήμερο. Άλλωστε, έχουν ήδη πληρώσει. Γιατί να μην το ξανακάνουν τώρα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ανάρτησα εδώ ως απόδειξη του πόσο καιρό περίμενα και δεν έχω λάβει email από την Emirbet, αν και έγραψα αρκετές φορές στην υποστήριξή τους και δεν με βοηθάει ούτε το "chat"...

file

Ανυπομονώ να το δω στον λογαριασμό μου στο τέλος του μήνα. Μιλάω μόνο απογοήτευση και απογοήτευση!!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Λοιπόν, έχω ήδη λάβει πληρωμές αξίας 4.000 €, αλλά ποτέ δεν πήρε τόσο χρόνο όσο αυτή τη φορά. Έτσι, η Emirbet έρχεται στην πρώτη θέση μεταξύ των «πιο αργών καζίνο πληρωμής» για μένα. Εννοώ ότι 10 μέρες είναι πολύ φοβερές, δεν νομίζεις;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Φυσικά αυτό είναι τρελό, αλλά είπατε ότι περιμένατε σχεδόν ένα μήνα για πληρωμή. Για να το πω ωμά, έχουν περάσει «μόνο» 9 μέρες μέχρι στιγμής. Είχατε ήδη αυτήν την εμπειρία να περιμένετε 30 ημέρες για μια πληρωμή.

Αυτόματη μετάφραση:
Tonibello1
πριν από 1 έτος

ναι, φυσικά, αλλά δεν πίστευα ότι θα ήταν το ίδιο αυτή τη φορά. Μετά την ανάληψη, αν έρθει ποτέ, θα κλείσω τον λογαριασμό μου στην Emirbet. Αυτό είναι απλά σκατά.

Σας εύχομαι ένα όμορφο βράδυ 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Barneygumble1337
πριν από 1 έτος

Πραγματικά έχω μια τελευταία ερώτηση. Βάζετε στοίχημα εκεί ή παίζετε κατά καιρούς καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Όχι, δεν θα στοιχηματίσω τίποτα πια και δεν θα κάνω ποτέ ξανά κατάθεση. Πρόκειται να προσλάβω δικηγόρο. SHIT CASINO EMIRBET "EMIRDRECK"

Αυτόματη μετάφραση:
Barneygumble1337
πριν από 1 έτος

Δεν ήταν καθόλου αυτή η ερώτησή μου. Θα το διατυπώσω ξανά διαφορετικά. Έχετε παίξει παιχνίδια καζίνο ή έχετε στοιχηματίσει ΜΟΝΟ σε αθλήματα στο παρελθόν; Καταλαβαίνω ότι δεν κάνεις τίποτα αυτή τη στιγμή. Πώς ήταν όμως πριν κερδίσεις; Τι χρησιμοποιήσατε στον ιστότοπο;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Είχα τα 1261,00€ την 1η Νοεμβρίου. Εφαρμόστηκε και στον λογαριασμό μου στις 4 Νοεμβρίου.

Τώρα είχα κάνει πάλι αίτηση για 3736,00 και ήταν σε εκκρεμότητα 3 μέρες. Σήμερα το ακύρωσα γιατί ήμουν τρελός και ζήτησα ξανά την απόσυρση. Αυτή τη φορά εκκρεμούν 3738,00€. Δεν θα το ακυρώσω άλλο και θα περιμένω την πληρωμή...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I'd like to enter into this and note that if you cancel the withdrawal and re-enter it, it doesn't somehow speed up the process. Exactly the opposite. I certainly wouldn't do that unless the casino recommends you use a different method, for example. However, you have a complaint and I can see that Kristina is doing everything she can to try to help. I hope she succeeds. 

πριν από 1 έτος

Ανάρτησα εδώ ως απόδειξη του πόσο καιρό περίμενα και δεν έχω λάβει email από την Emirbet, αν και έγραψα αρκετές φορές στην υποστήριξή τους και δεν με βοηθάει ούτε το "chat"...

file

Ανυπομονώ να το δω στον λογαριασμό μου στο τέλος του μήνα. Μιλάω μόνο απογοήτευση και απογοήτευση!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

You have mentioned several times that support is not helpful and does not answer. However, as the player you are writing to has already stated, you have already had a similar experience with this casino and have been waiting for a month. I understand that you probably didn't expect it to happen again, but I would be of the opposite opinion. However, I firmly believe that everything will turn out well and you will get your money in the end and, as you mentioned, you will probably be done with this casino for good and you will not play here anymore. As they say "you can't step in the same river twice", I think that will be true for you as well. 

However, let us know how your case progresses. I'll be waiting. 

πριν από 1 έτος

Θα αναφέρω όλα τα άλλα εδώ και θα ανοίξω άλλη καταγγελία, γιατί τώρα έχουν περάσει 10 μέρες. Το βρίσκω εξωφρενικό. Τώρα γράφω για να υποστηρίξω μια τελευταία φορά, το ίδιο κείμενο ξανά και ξανά. Κάνω καταγγελία εδώ τώρα μέχρι να έρθουν τα λεφτά. Είμαι άρρωστος.

Αυτόματη μετάφραση:
Barneygumble1337
πριν από 1 έτος

I understand that in this case there is no other way. We give casinos 14 days to resolve a withdrawal, but you are getting close to that deadline and since the casino keeps repeating the same thing over and over again, you probably won't be going anywhere else, so filing a complaint would be the right thing to do. I hope that after this experience you will learn your lesson and find another casino. 

Jaro
πριν από 1 έτος

Yes i did learn my lesson !

I will NEVER NEVER NEVER NEVER in my life play there AGAIN !!!

I do thank you all from Casino Guru, to be there for us in a situation like this !!

This has to be mentioned, you are doing amazing !!

I wish the whole Casino Guru Team a wonderful chillaxing weekend 🙂


Greetings,


Barney

Barneygumble1337
πριν από 1 έτος

Παρακαλώ ενημερώστε με εάν παίξατε επίσης στο καζίνο ή απλώς στοιχηματίσατε σε αθλήματα; Χρησιμοποιήσατε το καζίνο εκεί; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τα σχόλια.

Αυτόματη μετάφραση:
Lux388
πριν από 1 έτος

Για να λάβετε χρήματα;

Είναι αυτή η πρώτη σας πληρωμή εκεί;

Έχετε παίξει στο χώρο του καζίνο στο παρελθόν ή απλώς στοιχηματίσατε σε αθλήματα; Ή και τα δύο?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Yes i did learn my lesson !

I will NEVER NEVER NEVER NEVER in my life play there AGAIN !!!

I do thank you all from Casino Guru, to be there for us in a situation like this !!

This has to be mentioned, you are doing amazing !!

I wish the whole Casino Guru Team a wonderful chillaxing weekend 🙂


Greetings,


Barney

πριν από 1 έτος

You're welcome, we're happy to help if we can, because that's partly what we're here for. So I hope it will be the same in your case. 

Have a nice weekend. 😊

Tonibello1
πριν από 1 έτος

Όχι, αυτό είναι το τρίτο και τελευταίο μου. Νομίζω ότι το καζίνο έχει προβλήματα με τα χρήματα επειδή χθες ένας από τους ανθρώπους της εξυπηρέτησης πελατών είπε κάτι σχετικά με την καθυστέρηση της πληρωμής "λίγο" επειδή το ποσό ήταν τόσο υψηλό. Αυτό το καζίνο είναι απλά ΠΑΘΗΤΙΚΟ!!!


ΘΑ ΔΕΧΤΕΙΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ!!!! Αλλά το δεύτερο πράγμα είναι ότι η υποστήριξη ισχυρίζεται, τουλάχιστον για μένα, ότι δεν έχει καμία επαφή με το «υπεύθυνο τμήμα» που επεξεργάζεται τις πληρωμές.


Την τελευταία φορά ήταν περίπου 4.000 €, αλλά έχω ήδη εγκαταλείψει την πίστη μου στην πληρωμή. Αυτή τη φορά είναι αξιολύπητο πώς τα πάει η EMIRBET. Δηλαδή, κάποτε είπαν ότι έπρεπε να περιμένω τόσο πολύ γιατί πολλοί νικητές έπαιρναν τις πληρωμές τους, αχα και μετά τι είμαι;

Τότε μια άλλη κυρία, η Εύα ή κάτι τέτοιο, είπε ότι οι υπάλληλοί μας δούλευαν τόσο σκληρά και ότι έπρεπε να κάνω υπομονή και μετά η γυναίκα είπε, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που δεν σας πειράζει να είστε υπομονετικοί τόσο καιρό….

Απλώς θα γράψω εδώ όλα όσα μου αφαίρεσαν ΛΟΓΩ 5.000€. Πιστεύω επίσης ότι η διεύθυνση υποστήριξης email: support@emirbet.com είναι νεκρή, τους έχω ήδη γράψει 3 email, το πρώτο ήταν στις 4 Νοεμβρίου, το δεύτερο στις 6 Νοεμβρίου, το τελευταίο χθες ή προχθές, τώρα είναι και εμένα δεν με νοιάζει.

Η εξυπηρέτηση πελατών, χωρίς σκατά, ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΟΥΣΙΑ + ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ + ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΤΑΞΕΙΣ + ΑΠΛΑ ΣΕ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΙ θα πρέπει στην πραγματικότητα να το ξεφορτωθούν.

Τι ωφελεί μια εξυπηρέτηση πελατών που μου γράφει αλλά δεν επεξεργάζεται τα εισιτήριά μου;

Μπορώ επίσης να μετρήσω τις κουκκίδες στην κουβέρτα μου αν δούλευα όπως κάνουν.

ΜΠΟΡΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΝΑ ΠΑΩ ΕΚΕΙ. Έχω ήδη αποχαιρετήσει το έπαθλο.

Ίσως είσαι πιο τυχερός από μένα, ούτε κι εμένα μου μένει δύναμη, Τόνι.

Αισθάνομαι εντελώς ΣΚΟΥΡΙΩΜΕΝΗ.


Με αυτό κατά νου, εύχομαι σε όλους ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!

Αυτόματη μετάφραση:
Barneygumble1337
πριν από 1 έτος

Αυτή είναι η τρίτη φορά που κάνω την ερώτησή μου. Έχετε παίξει στο χώρο του καζίνο ή έχετε στοιχηματίσει εκεί στο παρελθόν; Ή και τα δύο?


Απαντήστε μου σε αυτήν την ερώτηση.


Κατάλαβα από καιρό ότι ήσουν θυμωμένος. Ακόμα περιμένω την πληρωμή μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Tonibello1
πριν από 1 έτος

Ω συγγνώμη, χρησιμοποιούσα μόνο κουλοχέρηδες, οπότε δεν υπάρχουν αθλητικά στοιχήματα ή ζωντανά παιχνίδια. Τι κάνει τη διαφορά;

Αυτόματη μετάφραση:
Barneygumble1337
πριν από 1 έτος

Ότι ελέγχεται κάθε περιστροφή στο σύστημα. Όταν παίζετε στο καζίνο. Τότε όλα θα ελεγχθούν διεξοδικά. Το αν υπήρξαν κάπου λάθη. Κάθε γύρος. Γι' αυτό προέκυψε η ερώτησή μου.


Λοιπόν θα δούμε πώς θα βγει. Ευχαριστώ για την απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα