Όχι, αυτό είναι το τρίτο και τελευταίο μου. Νομίζω ότι το καζίνο έχει προβλήματα με τα χρήματα επειδή χθες ένας από τους ανθρώπους της εξυπηρέτησης πελατών είπε κάτι σχετικά με την καθυστέρηση της πληρωμής "λίγο" επειδή το ποσό ήταν τόσο υψηλό. Αυτό το καζίνο είναι απλά ΠΑΘΗΤΙΚΟ!!!
ΘΑ ΔΕΧΤΕΙΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ!!!! Αλλά το δεύτερο πράγμα είναι ότι η υποστήριξη ισχυρίζεται, τουλάχιστον για μένα, ότι δεν έχει καμία επαφή με το «υπεύθυνο τμήμα» που επεξεργάζεται τις πληρωμές.
Την τελευταία φορά ήταν περίπου 4.000 €, αλλά έχω ήδη εγκαταλείψει την πίστη μου στην πληρωμή. Αυτή τη φορά είναι αξιολύπητο πώς τα πάει η EMIRBET. Δηλαδή, κάποτε είπαν ότι έπρεπε να περιμένω τόσο πολύ γιατί πολλοί νικητές έπαιρναν τις πληρωμές τους, αχα και μετά τι είμαι;
Τότε μια άλλη κυρία, η Εύα ή κάτι τέτοιο, είπε ότι οι υπάλληλοί μας δούλευαν τόσο σκληρά και ότι έπρεπε να κάνω υπομονή και μετά η γυναίκα είπε, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που δεν σας πειράζει να είστε υπομονετικοί τόσο καιρό….
Απλώς θα γράψω εδώ όλα όσα μου αφαίρεσαν ΛΟΓΩ 5.000€. Πιστεύω επίσης ότι η διεύθυνση υποστήριξης email: support@emirbet.com είναι νεκρή, τους έχω ήδη γράψει 3 email, το πρώτο ήταν στις 4 Νοεμβρίου, το δεύτερο στις 6 Νοεμβρίου, το τελευταίο χθες ή προχθές, τώρα είναι και εμένα δεν με νοιάζει.
Η εξυπηρέτηση πελατών, χωρίς σκατά, ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΟΥΣΙΑ + ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ + ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΤΑΞΕΙΣ + ΑΠΛΑ ΣΕ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΙ θα πρέπει στην πραγματικότητα να το ξεφορτωθούν.
Τι ωφελεί μια εξυπηρέτηση πελατών που μου γράφει αλλά δεν επεξεργάζεται τα εισιτήριά μου;
Μπορώ επίσης να μετρήσω τις κουκκίδες στην κουβέρτα μου αν δούλευα όπως κάνουν.
ΜΠΟΡΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΝΑ ΠΑΩ ΕΚΕΙ. Έχω ήδη αποχαιρετήσει το έπαθλο.
Ίσως είσαι πιο τυχερός από μένα, ούτε κι εμένα μου μένει δύναμη, Τόνι.
Αισθάνομαι εντελώς ΣΚΟΥΡΙΩΜΕΝΗ.
Με αυτό κατά νου, εύχομαι σε όλους ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!
No, this is my third and last one. I think the casino is having money problems because yesterday one of the customer service people said something about the payout being delayed "a little" because the amount was so high. This casino is just PATHETIC!!!
YOU WILL ACCEPT MONEY WITHOUT A DOUBT!!!! But the second thing is that support claims, at least for me, that it has no contact with the "responsible department" that processes the payouts.
The last time it was about €4,000, but I have already given up my belief in the payout. This time it's just pathetic how EMIRBET is doing. I mean, they once said that I had to wait so long because many winners were just getting their payouts, aha and then what am I?
Then another lady, Eva or something like that, said that our employees were working so hard and that I should be patient and then the woman said, I would like to thank you for not minding being patient for so long ....
I'm just going to write down everything here that they deducted from me BECAUSE of €5,000. I also believe that the email support address: support@emirbet.com is dead, I have already written 3 emails to them, the first was on November 4th, the second on November 6th, the last one yesterday or the day before yesterday, now it is I dont care too.
The customer service, without shit, IS COMPLETELY POINTLESS + CAN'T GET ANYTHING DONE + CAN'T GET ANYTHING IN ORDER + JUST HOLDS YOU DOWN AND they should actually get rid of it.
What good is a customer service that writes to me but doesn't process my tickets?
I can also count the dots on my blanket if I worked like they do.
I can ONLY ADVISE AGAINST PLAYING THERE. I've already said goodbye to the prize.
Maybe you're luckier than me, I don't have any strength left either, Toni.
I feel completely RUSTED.
With that in mind, I wish you all a wonderful weekend!
Nein das ist meine dritte und die letzte. Ich glaube, dass das Casino Geldprobleme hat, denn gestern meinte einer der vom Kundenservice irgendwas von, die Auszahlung würde sich "ein wenig" verzögern rofl rofl, weil der Betrag so hoch sei. Dieses Casino ist einfach NUR ERBÄRMLICH !!!
GELD NEHMEN SIE OHNE ZWEIFEL AN !!!! Aber das zweite ist ja, der Support behauptet zumindest bei mir, er hätte gar kein Kontakt zur "zuständigen Abteilung", die die Auszahlungen abwickelt.
Das letzte mal ging es um 4.000€, aber ich habe meinen Glauben an die Auszahlung bereits aufgegeben. Diesesmal ist es einfach nur armselig wie EMIRBET sich anstellt. Ich meine dann sagten sie einmal, ich müsse solange warten, da viele Gewinner gerade ihre Auszahlungen bekommen, aha und was bin dann ich ?
Dann sagte ne andere Dame Eva oder so hieß sie, unsere Mitarbeiter seien so fleißig am arbeiten, und ich solle mich doch in Geduld üben und dann hat die Frau gemeint, ich bedanke mich bei Ihnen, dass Es Ihnen nichts ausmacht, solange geduldig zu sein....
Ich schreib jetzt einfach alles hier ab, was die bei mir abgezogen haben, WEGEN 5.000€. Ich Glaube auch, dass der E-mail Support die Adresse ist : support@emirbet.com tot ist, ich habe bereits 3 E-Mails an die geschrieben die erste war am 4.11 die zweite am 6 die letzte gestern oder vorgestern, mittlerweile ist es mir auch egal.
Der Kundenservice, ohne scheiß IST VOLLKOMMEN SINNLOS + KANN NICHTS BEWERKSTELLIGEN + BEKOMMT NICHTS AUF DIE REIHE + HÄLT EINEN NUR HIN UND die sollten den eigentlich abschaffen.
Was bringt mir ein Kundenservice, der mit mir schreibt, aber meine Tickets nicht erledigt ?
Da kann ich auch die Punkte auf meiner Decke zählen, wenn ich so arbeiten würde wie die.
Ich kann NUR DAVON ABRATEN DORT ZU SPIELEN. Ich habe mich von dem Gewinn schon verabschiedet.
Vielleicht hast du ja mehr Glück als ich, ich habe auch keine Kraft mehr Toni.
Ich fühle mich komplett VERARSCHT.
In diesem Sinne, Ich wünsche euch allen ein wunderschönes Wochenende !
Αυτόματη μετάφραση: